Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2012, 18:13
Verwijderd
Hmm. Ik weet m'n dromen niet meer na een dag. Ik ga - als ik er eentje hebt - meteen opscrhijven!
Advertentie
Oud 07-11-2012, 08:51
Verwijderd
Bizar vage droom.

Ik sliep in een kleedkamer. Ik had een huisgenoot (een van mijn echte huisgenoten) en zij was heel erg ziek en stervende, alleen zag je het niet aan haar. We gingen samen met onze ouders winkelen, waar ik op een tafel ging liggen. Kennelijk was ik ook ziek, maar niet stervende ofzo. Mijn vader was alleen maar hysterisch door de winkel aan het rennen terwijl de ouders van mijn huisgenoot met een pez-ding aankwamen.
Spoiler
Ik nam daar 2 snoepjes van, maar niet een derde want dat was de laatste en dat durfde ik niet. Toen ze weer terugkwamen zei de moeder dat het goed was dat ik niet het laatste snoepje op had gegeten, want ze wou die zo graag. We gingen weer weg uit de winkel, onze ouders achterlatend. We kwamen in een groot landschap, maar gingen terug naar ons huis/de kleedkamer. We waren ineens op/in een school, waar bellen gingen en mensen dan naar lokalen gingen rennen. Maar ja, ik wist niet waar ik naartoe moest dus ging maar gewoon wat rondlopen over het gebied. Ik kwam uiteindelijk (het was daarna avond) op een heuvel terecht waar mensen een film aan het kijken waren. Ten minste, dat denk ik. Er lagen veel mensen, en ze hadden kussentjes en dekentjes maar ze gingen niet slapen. Er kwamen telkens dingen over de heuvel gekropen maar ik kon niet goed zien of het mensen waren of niet. De film leek zich boven ons af te spelen als een soort van 3d-film. Het ging over de powerpuff-girls die niet meer in hun eigen lichaam zaten maar hun lichamen deelden ofzo.

Toen ben ik maar wakker geworden, want toen werd het me te gek.
Oud 07-11-2012, 12:37
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik een paar dagen achtereen vergeten was om mijn zebravinkjes eten te geven. Ik schrok er zo van dat ik wakker werd.
Oud 08-11-2012, 21:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ging net even een paar uurtjes slapen, meteen weer een nachtmerrie te pakken
Een onbekende vrouw kwam me ophalen met de auto. Toen stond er een hele jury klaar die beslisten dat ik gedwongen moest worden opgenomen terwijl ik vond dat het gewoon goed met me ging. Ze gingen de opname zelf organiseren. Om het huis was veel bos, maar ook een drukke parkeerplaats/tankstation. Ik probeerde daar naartoe te vluchten maar dat mislukte en de vrouw nam me mee naar een kamer. Die was helemaal leeg en ook de andere juryleden kwamen daar naar me toe. Toen besloten ze dat ze vonden dat ik een ander soort behandeling nodig had dan ik al gehad had en ik moest naar een soort pleegmoeder, wiens zoon was overleden en de therapie was appels en peren plukken. In het begin 1 dag per week maar dat zou opgebouwd worden. Daar zag ik helemaal niets in en ik was wanhopig want ik moest. Toen werd ik wakker.

Als ik mijn droom onthoud, is het altijd een droom/nachtmerrie waarin ik weer gedwongen word opgenomen. Verder zijn alle dromen verschillend, maar dat is (bijna) altijd het thema. Blegh.
Oud 14-11-2012, 12:45
Verwijderd
Over auto's en moeders.

Eerst ging ik rijden in de vitara. Ik was ergens bij de pr.kennedy laan. Het stoplicht stond op rood, maar de remmen deden het niet. Ik dacht aha dat is waarom anne altijd zo rijdt. De pedalen kwamen los van de vloer en werden opeens fietstrappers. Het beviel me een stuk beter. Zo fietste ik de hele kon.emmakade af. Ik stapte af ergens bij de brug bij de suezkade om daar iets af te halen bij thuisafgehaald. Ik kreeg alleen een regenpak dat echt duizend maten te groot was. Het was doorzichtig met gele stukken. Ik deed er erg lang over het aan te trekken. Het was niet eens nodig want het was heel zonnig.

later zat ik met anne d'r moeder in de auto. ze had een klein blauw auto'tje. We reden langs de vliet alleen was het paadje erg smal. Ze reed in haar achteruit. Ik gilde omdat ik bang was te water te raken. Anne's moeder vond mijn paniek erg geestig en trapte nog wat harder op haar rem en ging zigzaggend het paadje over. één wiel ging op een gegeven moment van de weg af, maar er gebeurde verder niks behalve dat ik nog harder ging krijsen. Annes moeder gooide in één move de auto om en zei lachend dat ze zelden zo'n aansteller had gezien.

Later was ik in het bdjp. Er was niemand. ik zat op de bank. Mijn ouders kwamen ineens naar beneden. mijn moeder deed heel raar, ze was duidelijk erg ziek. M'n vader zei: 'ze heeft het weer'. Mijn moeders mond was helemaal scheef en ze zat onder de stront. Ze zei allemaal dingen, maar ik verstond haar niet omdat haar tong dik was. Ze lag te spartelen op een kleed op de grond. Mijn vader wilde haar overeind helpen maar dat lukte hem niet, ik stond op om hem te helpen. Mijn moeder duwde me murmelend en zeer booskijkend weg. Toen ging ik weg, wel met een rotgevoel.
Oud 15-11-2012, 11:33
Verwijderd
de bestelde meubels bleken allemaal niet te passen of in de verkeerde kleur geleverd.
Oud 17-11-2012, 10:40
Verwijderd
ik was ergens opgesloten met allemaal kinderen (meisjes) en er was een redneck die deze meisjes misbruikte.
ook nog iets met youri en koude kamers.
Oud 21-11-2012, 07:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik droomde dat ik doodging aan een mijn onder water. het was echt heel eng, de kracht en hoe mijn trommelvliezen inscheurden en ik ergens tegenaan gesmeten werd en buiten bewustzijn raakte en in een soort andere wereld wakker werd, waar ik toen ook heen moest verhuizen. wow .
Oud 29-11-2012, 23:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
1) Ik zat op een boot en het stormde. Woody Allen was de schipper. Neurotisch was hij bezig met het zoeken naar de motor. Het was echter een zeilboot.

Hij trok me een schippersmuts over mijn hoofd en wees naar een zitje. Hij zag er een beetje zielig en verdrietig uit, omdat zijn brilleglazen onder de regendruppels zaten. Het was een treurig gezicht.

2) Even later droomde ik dat ik vader bleek te zijn geworden. Ik was in het ziekenhuis met mijn ouders en broertje en vertelde hen het nieuws. Ik kon het zelf nog niet geloven, en wist niet zo goed of ik het nou leuk vond of alleen maar lastig.
Toen belde mijn broertje met zijn vriendin (die hij blijkbaar had) en hoorde hij plots dat hij ook vader was geworden. Bleek notabene dat we toevallig op dezelfde dag een kind hadden verwekt.
Oud 30-11-2012, 12:22
Verwijderd
Ik heb gedroomd over Q, maar de precieze details weet ik niet meer. /goed verhaal
Oud 03-12-2012, 20:55
Verwijderd
Ik droomde dat ik heel graag seks wilde met Vod van Fresh meat. En toen kwam het er van maar het was superranzig en ieuw.
Oud 04-12-2012, 00:01
Verwijderd
Ik was in de ikea met anne. Gijs scholten van aschat en buurman pdg waren daar ook. We hadden net iets gekocht en waren bij de uitgang, die veel donkerder was en met een soort gang als uitgang.
Pdg en gijs deden heel denigrerend naar ons, omdat ze een bakje zand en amandelen hadden gevraagd maar we per ongelijk pot pouri hadden gekocht. Verder kraakten ze al onze spullen af. Anne zei dat ze genoeg had van hen en we stapten in de auto die gewoon binnenstond. Ik zei tegen anne dat ze niet met haar auto door de uitgang-gang ging passen, maar ze had schijt en zei dat ze zo min mogelijk secondes wou verspillen in dezelfde ruimte als gijs en pdg.
Oud 04-12-2012, 01:15
Carn
Carn is offline
martiño naamzoek! dit was al een tijdje geleden, na een avond Homeland-inhalen had ik de volgende droom:

Ik was blijkbaar in een hostel in Washington DC; en er kon elk moment een "terroristische aanslag" plaatsvinden. Ik kreeg een bericht dat ik wegens staatsveiligheidsbelangen op een bepaald punt ergens in de stad moest wachten totdat mijn contactpersoon kwam opdagen. Die contactpersoon was martiño, en toen ik ik hem spotte WAS DE DROOM AFGELOPEN WANT DE WEKKER GING .
Oud 04-12-2012, 11:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werkte op de kermis in Den Haag, Voorhout, en iemand had mij gebeld of ze ergens nog kon werken, maakte haar niet uit waar. Ik liep een rondje en kwam Aal tegen, die zoals gewoonlijk nogal duidelijk moest laten merken dat ik heus wel lucht voor haar was. Ik wilde haar eigenlijk nog aanspreken daarop, maar ik vond het een beter idee haar te rologen. Niemand had nog iemand nodig.
Toen kwam ik een Chinese of Koreaanse jongen tegen. Ik kende hem, hij nam mij altijd binnendoor naar de andere kant van de kermis. We gingen een deur door en liepen door een enorm gangenstelsel en kwamen uiteindelijk terecht aan de andere kant van de kermis, waar random ook nog een klaslokaal stond. Ik had het met de Koreaan over Eliza Dushku gehad. Er kwam een vrouw aanlopen en ik zei dat zij ook in een serie met Eliza zat, ik kwam alleen niet op de naam. We gingen naar binnen en er zat een meisje glas te eten. Het was niet zo nasty als ik dacht dat het eruit zou zien.
Toen was ik in mijn huis, dit huis, en beneden waren mensen aan het zwemmen. En telkens gaven mannen elkaar een knuffel als ze elkaar voorbij zwommen en riepen ze 'brohug'. Ik vond het gay.
Daarna zat ik met Tink* aan een tafel, er waren nog andere mensen, maar die herkende ik niet, en die wist mij te vertellen dat mannen altijd onthouden met wie ze seks hebben gehad en vrouwen het nog wel eens vergeten. Daarom waren mannen de sterkere nogwat. Ik noemde Tink* Ieke.
Oud 05-12-2012, 14:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
martiño naamzoek! dit was al een tijdje geleden, na een avond Homeland-inhalen had ik de volgende droom:

Ik was blijkbaar in een hostel in Washington DC; en er kon elk moment een "terroristische aanslag" plaatsvinden. Ik kreeg een bericht dat ik wegens staatsveiligheidsbelangen op een bepaald punt ergens in de stad moest wachten totdat mijn contactpersoon kwam opdagen. Die contactpersoon was martiño, en toen ik ik hem spotte WAS DE DROOM AFGELOPEN WANT DE WEKKER GING .
omg ik zat in carns droom
Oud 05-12-2012, 14:43
Martiño
Martiño is offline
In de categorie spionnendroom heb ik eens gedroomd dat ik in de jaren '70 in een kantoorgebouw in een communistische staat was geïnfiltreerd waar ik had ontdekt dat er een kerncentrale in de kelder zat verborgen
Oud 05-12-2012, 14:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
omg ik zat in carns droom
Ja het staat me nog wel bij dat ik het heel raar vond want gezien de situatie sloeg het natuurlijk nergens op
Oud 05-12-2012, 16:11
Martiño
Martiño is offline
Waarom zou ik geen informant kunnen zijn, hm, hm?
Oud 06-12-2012, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er was iets met mijn collega van de kermis, een brede, lage kledingkast die in de weg stond en Ingrid (ja, Frayne). In een stapelbed. Ik weet niet meer precies wat er aan de hand was, maar die kast was ontzettend groot en onhandig in de kamer.
Toen zat ik ergens in een afgelegen soort tuin, ik moest kinderen schminken. Er kwamen twee jongetjes die niet precies wisten wat ze wilden, eentje zei dat de andere een mocro wilde zijn. Ik zei dat hij dat zelf dan maar moest doen, omdat ik niet wist hoe ik dat joch als mocro moest schminken.
Daarna was er iets met ooievaars, hier op de dijk. Ik reed met een soort golfkarretje, samen met Jake. Hij zei me wat het Engelse woord was voor ooievaar, maar ik begreep hem niet. Ik vroeg me af waarom we zo hard bezig waren ooievaars te zoeken en niet gewoon doorreden naar de kinderboerderij, waar zo'n paal staat.
Oud 10-12-2012, 00:20
Verwijderd
Ik keek in de spiegel en zag dat ik mijn heel kort had geknipt, vol afgrijzen probeerde ik er nog iets van te maken maar dat mocht niet baten.
Oud 15-12-2012, 13:57
O RLY
O RLY is offline
Ik was met vrienden op een camping in Nederland en op een gegeven opblik moest iedereen er vandoor. Ik zat toen alleen bij onze camper toen er een oude mevrouw aankwam die een spreuk zei waardoor er een overstroming plaats vond. Ik werd door de stroming mee gesleurd en kwam zo terecht in een palmboom. Na een paar uur was al het water weer weg en klom ik naar de top van de palmboom. Door mijn gewicht zakte de palmboom langzaam naar beneden. Eenmaal veilig geland zei ik “een poes komt altijd op zijn pootjes terecht” en daarom moest iedereen hard lachen.

Oud 16-12-2012, 12:07
Verwijderd
Dat ik verliefd was op een neefje, die ik al zeker zeven jaar niet gezien heb.
Oud 16-12-2012, 12:45
Verwijderd
Nou, spank my ass and call me Charlie, ik droomde vannacht dat ik een brief in de bus kreeg van de politie. Ze hadden me herkend door middel van een CCTV terwijl ik een bushokje in elkaar aan het schoppen was (en vrij succesvol). Of ik 6 december thuis wilde zijn want ze wilden eventjes komen praten met me. Daaronder stond nog een lap tekst, in de brief dus, maar ik dacht tl;dr en ging nadenken of ik dat nou écht had gedaan of niet, ondanks dat de bijgevoegde foto in de brief weinig aan de verbeelding overliet. En toen kwam het; ik herinnerde me in de droom dat ik inderdaad een paar maanden terug gedroomd had agressie te botvieren op een bushokje. Haaa, en toen wist ik dat 't slechts een droom over een droom was en werd ik wakker. Ha, fuck yeah
Oud 17-12-2012, 11:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was in een kantoor met een aantal mensen. We waren iemand kwijt, dus Fred liep de trap af om te zoeken. Er kwam een man met een pistool achter haar aan. Ik rende weg naar een klein kantoortje op de etage dat niemand gebruikte (sadly enough dacht ik hier 'ik moet dit echt op het forum posten' ) en ik wurmde me onder het bureau, maar hij had me al gezien en schoot in mijn been en in mijn arm. Toen deed ik alsof ik dood was, omdat ik bang was dat hij zou blijven schieten.
Oud 17-12-2012, 12:29
Verwijderd
Er was een psychopaat in de buurt die een aantal vrouwen een tijdje stalkte over de post en daarna vermoordde. Ik kreeg ook kaarten van hem. Een keer had hij de kaarten verwisseld, waardoor ik de kaart van een meisje kreeg met een kampienaam, en zij de mijne. In haar kaart stond een heel epistel en in mijne alleen iets van "bloederige kusjes" en toen was ik een beetje beledigd.
Toen ging ik verhuizen in de hoop dat hij me niet meer kon vinden, maar er kwam meteen een kaart op m'n nieuwe adres. Ik was alleen thuis en deed snel alle gordijnen dicht en ging in een hoekje zitten bibberen. EINDE.
Oud 17-12-2012, 13:22
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een soort kamp was met een hoop mensen die ik kende van vroeger. Het was inmiddels half 5 's nachts en ik wilde weleens gaan slapen, maar de rest wilde nog door. Ik vond het belachelijk, en wist dat ik anders de volgende dag totaal kapot was. Ik ging op een stapelbed staan om de aandacht te krijgen omdat ik het wilde uitleggen, maar men luisterde niet naar me. Toen moest ik bijna huilen omdat iedereen lullig tegen me ging doen.
Uiteindelijk gingen ze gelukkig wel ergens anders heen zodat ik geen last van ze had.

En ik heb nog veel meer gedroomd maar dat weet ik niet meer. Ohja, sann kwam bij me logeren. Maar ze ergerde zich geloof ik aan me, weet niet meer precies waarom.
Oud 17-12-2012, 22:59
Verwijderd
die van mij was best raar.
Ik werkte in een winkel met sieraden , niet goud ofzo maar sieraden met cupcakes er aan ofzo , ik was bezig met een jongen te helpen die zocht een ketting met vlinder en toen ging een andere jongen iets stelen en ik rende naar buiten maar hij was al veder ... Dus ik werd heel boos en wed gek dus schreeuwde (was in de sstad trouwens) dat ik de winkel haate en ik haate alles .. En er was een kind rond 10/11/12 jaar en ik ging haar slaan en alles en volgens mij ook in keel knijpen gwn mishandelen weet niet wat ik deed . Ze had net zoiets als down weet niet precies , politie werd gebeld en ik kreeg door wie idk zo spuit achtig iets om rustig te worden en ik moest de winkel in.... En toen werd ik wakker.

Als iemand mij kan vertellen wat zo droom zou betekenen hoor ik het graag
Oud 18-12-2012, 06:27
Verwijderd
Citaat:
Als iemand mij kan vertellen wat zo droom zou betekenen hoor ik het graag
Het zijn gewoon hersenspinsels, niets meer dan dat.
Oud 18-12-2012, 07:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weer iets met een pistool, nu een hele ouderwetse en alleen om mij te dwingen iets van de kaart uit te zoeken.
Oud 18-12-2012, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Het zijn gewoon hersenspinsels, niets meer dan dat.
Me gekke hersenspinsels ;o
Oud 18-12-2012, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Me gekke hersenspinsels ;o
Mijn.
Oud 18-12-2012, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Over mijn huisgenootjes. Ik weet niet meer wat maar mijn huisgenootjes <3
Oud 18-12-2012, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn.
Lijkt er op begint bijde met de m

Ot : Ik moest naar dagbehandeling ofzo . maar was hele tijd chagg ... dus ze wouden weten wat er aan de hand was ging ook boos reageren en slaan ging sommige ook uitschelden voor van alles en dat mocht daar niet xd

Laatst gewijzigd op 18-12-2012 om 20:52.
Oud 18-12-2012, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Lijkt er op begint bijde met de m

Ot : ik had vannacht iets gedroomt maar weet nu niet meer wat xd
Offtopic: Doe je 't er nou om of ben je echt fier op het cultiveren van stupiditeit?
Oud 18-12-2012, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Doe je 't er nou om of ben je echt fier op het cultiveren van stupiditeit?
Of : wat bedoel je ?
Oud 18-12-2012, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Of : wat bedoel je ?
Maakte je een grapje, ben je er trots op dat je dom bent of doe je dom omdat je denkt dat je dan slimmer overkomt?
Oud 19-12-2012, 07:07
Verwijderd
Ik droomde dat ik een 1,4 had voor mijn Frans SE, en als dat geen drooom was geweest was ik vet genaaid.
Oud 19-12-2012, 08:17
Verwijderd
Iets warrigs met veel veel lijken, martelingen, ongezond eten, school en slaap.
Oud 19-12-2012, 12:15
Verwijderd
Weer een rare
ik was boos en heb keel dicht geknepen van die personen (ze hebben het wel overleefd)

waarom die droom o_o
Oud 25-12-2012, 11:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik droomde dat ik bijna seks had met een forumster die ik nog nooit heb gezien, verder Alcohol doet rare dingen met hersenen.
Oud 25-12-2012, 18:07
Verwijderd
Met wie?

Ik droomde dat ik mijn oude school moest beschermen tegen een reusachtige uil met oranje ogen. En er was iets met dat de kleur paars niet meer bestond.
Oud 26-12-2012, 15:24
Verwijderd
1e droom:

ik was met mijn vader en broertje in een huisje bij mensen in de tuin. We liepen naar een mega groot zwembad wat veel leek op een groot aquarium voor dolfijnen ofzo. We kregen opdrachten en die moest ik uitvoeren door in water te duiken en te zwemmen zonder gepakt te worden. Maat niets wilde me pakken, dus raar. Bij de finish kwam er een student op me af en zei iets.
Daarna werd ik wakker

2e droom:

ik was met een aantal mensen van school op een boot. die boot schommelde erg op en neer, dus je moest je goed vastpakken om te lopen. ik zocht iets in de kamers van die boot. Ik wist niet echt wat ik zocht, maar later zoch ik vriend(je) M. De eerste kamer was een soort grote tuin aangelegd door een architect. De 2e kamer zat een papegaai die tegen me praatte. Ik weet niet wat. De 3e kamer zaten 2 klasgenootjes L en C. Zij waren kinderachtige prinssesen kleurplaten in aan het kleuren. Ik pakte er een op en die was roze. Ik pakte anderen en die waren ook roze. Ik ging kleuren een paar minuten en toen ik klaar was liep ik naarde deur. Om M verder te gaan zoeken. Hanzel kwam naar binnen (de kreng van het OLC) en zei dat L en C mee moesten komen, omdat ze niets deden, maar ze waren duidelijk aan het kleuren.
En toen vond ik tijd om wakker te worden, want het was al half 10.
Oud 27-12-2012, 09:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Met wie?
Met jou
Oud 27-12-2012, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik deed collecte. Maar toen kwam ik in een huis waar mijn moeder ook was, en ik moest koffie zetten. Het ging elke keer heel snel op en niemand anders wist hoe het ding werkte.

Daarna stond ik dingen te mixen in een wcpot. Volgens mij om bij een volgend level/oplossing te komen. Ik stond voor een meisje te mixen dat maar bleef roepen dat ze wiskunde zo moeilijk vond. Ik vond het vreemd dat ik het dan wel zou begrijpen, maar het mixen ging prima.
Oud 27-12-2012, 14:20
O RLY
O RLY is offline
Ik moest iets doen waar ik totaal geen zin in had dus in plaats van dat verzon ik het sprookje Doornroosje en schreef het op in mijn kladblok. Toen ik weer naar huis ging zat de draak van Doornroosje op mijn dak en ik zong kom van dat dak af ik waarschuw niet meer. En toen vloog hij er vandoor.

Oud 27-12-2012, 15:00
Verwijderd
Ik droomde dat ik aan zou komen op mijn werk en dat er op de deur zou staan dat ik niet hoefde te werken en toen ging ik weer naar huis en weer verder slapen.

Was helaas niet zo.
Oud 29-12-2012, 09:04
Verwijderd
een paar dromen had ik.

1) ik ging in de vitara rijden, en anne zette heel veel druk op me toen we naar de auto liepen, dat ik snel moest rijden enzo. Er was een heel opgefokt sfeertje. Ik reed een stukje maar keek alleen naar de pedalen ipv op de weg. We waren in het zuiderpark en toen was de auto ineens stuk. Het was zonnig maar het had wel net geregend.

2) ik werd wakker in mijn hok en mijn zusje stond voor me. Ze zei 'niet bewegen er zitten echt heel grote spinnen hier'. Nou, dat klopte. Er was er eentje die gewoon een dun lijf had, maar ongeveer zo groot als mijn hoofd was. En nog een vogelspin, die ineens minder eng leek naast de andere spin. Ik durfde niet te bewegen toen de grote bewoog, toen ik uit bed probeerde te springen met een noodgang viel de spin OP MIJ naar beneden en sloeg ik in blinde paniek en razernij om me heen.

3) iets over paarden met luipaardvacht die in gekleurde hokjes uit de grond kwamen zetten bij Plein 1813. Er hing een circussfeertje.
Oud 30-12-2012, 10:51
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik droomde dat een oude vriend van mij een neonroze rolgprdijn gekocht had en had opgehangen. Gelukkig werd ik wakker xD
Oud 30-12-2012, 21:24
O RLY
O RLY is offline
Er woonde een onzekere 16 jarige travestiet bij ons. Hij wilde meedoen met een schoonheidswedstrijd maar hij had er de ballen niet voor. Ik ging hem aanmoedigen om toch mee te doen en uiteindelijk won hij de eerste prijs.
Oud 31-12-2012, 03:13
Verwijderd
Ik had een nachtmerrie.

Het begon allemaal in Rijswijk, bij de bushalte op de huis te landelaan. Daar reed ik met anne in de auto, maar de weg was opgebroken en we moesten plotseling remmen. Toen reden we bijna tegen een gouden vrachtwagen aan maar anne maakte een mastermove zodat we net als in clichématige actiefilms er rakelings langs schoten. De vrachtwagen schoot wel door en ging horizontaal over de weg en sleepte zand en andere auto's mee. Er ontstond chaos en paniek.
Later waren we bij mijn moeder haar nieuwe huis. Het was een soort combi van het bdjp en mijn oude huis op de rossln. Overal waren vierkante kamers, en met kleine trapjes omhoog kwam je dan in andere kamers. Ik weet niet precies wat we er deden en ik besefte ineens dat het heel vreemd was dat ik in haar huis was. Ik raakte in paniek en wilde weg. Ik hoorde haar de trap aflopen maar we zagen elkaar gelukkig niet. Het gaf veel stress. Toch deed ik het nog een tweede keer. Ik kwam op een zolder waar allemaal rook onder een deur door kwam, maar het drong niet tot me door ofzo, ik deed helemaal niks en liep gewoon verder.

Later kwamen we thuis en ging anne slapen. Ik keek uit het raam aan de kant van het plein en zag het huis van A.H in de fik staan, en het huis van Snerty daaronder. Ik wilde anne waarschuwen maar toen ik in de huiskamer kwam zag ik al dat haar slaapkamer vol rook stond, en de gang ook. Op dat moment ging het brandalarm af, maar die was een seconde later kapot. De rook kwam uit het plafond naar beneden. Ik gilde tegen anne dat ze wakker moest worden, en toen riep ik wat voor spullen nou precies van haar oma waren geweest die ze wilde houden omdat ik dacht dat we nog wel tijd hadden dat te pakken. Ik dacht aan mijn eigen fotoboeken maar gaf er minder prioriteit aan. Ik rende als een kip zonder kop rond en stond uiteindelijk alsnog met lege handen. Anne was in een roes van slaap en verstikking en reageerde amper. Ik schudde haar heel hard heen en weer terwijl ik haar naam gilde maar de situatie werd er niet beter op. Ik trok haar aan haar arm en broek van het bed af en sleurde haar mee de gang op, ik was vreselijk in paniek en ik gilde zoals mensen gillen die doodsangsten uitslaan.

Toen ging de voordeurbel in het echte leven, ik was helemaal vol adrenaline.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten