Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het leven best grappig is als je zo kunt denken zoals jij denkt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Supertof. <3 Heb de afgelopen dagen alleen maar Beastie Boys geluisterd en omg, Check Your Head blijft gewoon echt m'n favoriete album. Zelfs alle instrumentale nummers zijn de shit. srsly, ik hou zo veel van ze.
|
Overigens kreeg ik net een mailtje dat ik weer eens kaartjes voor iets heb gewonnen. Voor het Walk the Line festival in Den Haag, waar ik sowieso al heen wou gaan. Jammergenoeg kan ik alleen zaterdag, dus een aantal toffe bands ga ik missen, maar ik ga nu met dudebro naar Doomtree. Vettt.
|
Verwijderd
|
Zo, ik ga maar eens beschuit met muisjes maken voor de menschen hier! Die kunnen we dan tijdens het weerwolven oppeuzelen. Ja, ik ga maar voorstellen dat we vandaag geen villagers zijn, maar muizen.
Had ik dat al verteld van mijn neefje? Die noemde de twee dikke vette konijnen in de speeltuin aan de overkant de hele tijd muizen. Dat kereltje weet dondersgoed dat het konijnen zijn en omdat ie twee-talig wordt opgevoed mag ie ook nog kiezen voor "rabbit" maar het bleef een half uur lang "mouse! mouse!". Eigenwijze trien! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() mijn nicht heeft afgelopen zondag een baby gekrgen. alweer een jongetje. |
![]() |
|
|