Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2012, 12:39
Carn
Carn is offline
Ik heb eigenlijk voornamelijk een hekel aan 'dit soort tradities'. Net als met kerst; al die festiviteiten kunnen me ook gestolen worden.
Verwijderd
Nou ja ik zou dus trouwen voor epic feestje is epic.
Verwijderd
Citaat:
Wat trouwen? Ja tuurlijk, je trouwt toch met het idee om altijd bij elkaar te blijven, anders kan je het net zo goed niet doen. En het is makkelijker om uit elkaar te gaan als je daarvoor niet door juridische ellende heen moet, lijkt me.
/shrug, dat weet ik eigenlijk niet. Ik geloof per definitie eigenlijk niet in everlasting love, trouwen of niet. Dus bij mij is het falen al ingecalculeerd, of zo.
Oud 01-10-2012, 12:40
Verwijderd
Ik vind het enger om via een kind aan iemand vast te zitten.
Verwijderd
Citaat:
/shrug, dat weet ik eigenlijk niet. Ik geloof per definitie eigenlijk niet in everlasting love, trouwen of niet. Dus bij mij is het falen al ingecalculeerd, of zo.
Maar jij zou dus alsnog trouwen, ook al geloof je niet in everlasting love? Dan hou je er dus bij het altaar al rekening mee dat het niet 'tot de dood ons scheidt' wordt, dat lijkt me raar.
Verwijderd
Citaat:
:bridezilla:
Oud 01-10-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Maar jij zou dus alsnog trouwen, ook al geloof je niet in everlasting love? Dan hou je er dus bij het altaar al rekening mee dat het niet 'tot de dood ons scheidt' wordt, dat lijkt me raar.
Waarom zou je niet op je eigen voorwaarden mogen trouwen?

Ik bedoel dus; als jij je goed voelt bij trouwen maar niet geloofd in voor eeuwig en altijd, waarom zou je het dan niet mogen?
Verwijderd
Gelukkig werd er net een vol flesje bier over mijn scriptielaptop uitgegoten ik kon er nog net op afrennen en de documenten naar mezelf mailen, en toen was het POEF!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij als je gewoon voor de gemeente trouwt dan is het allemaal wat minder pompeus volgens mij.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het enger om via een kind aan iemand vast te zitten.
Ook, ja. Daarom ga ik denk ik erg goed nadenken en afwegen met wie en of ik een kind 'neem'. Waarschijnlijk zo lang tot het te laat is, mij kennende.
Oud 01-10-2012, 12:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gelukkig werd er net een vol flesje bier over mijn scriptielaptop uitgegoten ik kon er nog net op afrennen en de documenten naar mezelf mailen, en toen was het POEF!
Dropbox .
Verwijderd
Citaat:
De schijt kan ook doden, hoor
Carn
Carn is offline
Neuk!
Verwijderd
Citaat:
Neuk!
Verwijderd
Citaat:
Oei
Oud 01-10-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je niet op je eigen voorwaarden mogen trouwen?

Ik bedoel dus; als jij je goed voelt bij trouwen maar niet geloofd in voor eeuwig en altijd, waarom zou je het dan niet mogen?
Waar heb ik het over mogen?

Je mag van mij alles, maar aangezien je trouwen doet met het idee om je leven voor altijd te delen (lijkt me toch) vind ik het apart om er al in te gaan met het idee dat het is totdat het leuk blijft. Blijf dan gewoon ongetrouwd bij elkaar tot het leuk is, geef desnoods een groot feest, maar wat heeft dat trouwpapiertje dan voor meerwaarde?
Oud 01-10-2012, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het al naar als ik het lees.
Citaat:
Ook, ja. Daarom ga ik denk ik erg goed nadenken en afwegen met wie en of ik een kind 'neem'. Waarschijnlijk zo lang tot het te laat is, mij kennende.
Je kunt altijd een chocoladekindje adopteren en zeggen dat je een nigeriaans uitstapje had.
Oud 01-10-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij als je gewoon voor de gemeente trouwt dan is het allemaal wat minder pompeus volgens mij.
Hoe bedoel je pompeus? De bedoeling van trouwen is toch altijd hetzelfde, als dat nou in het gemeentehuis is of voor de kerk, met een groot feest, of heel klein gehouden.
Oud 01-10-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Waar heb ik het over mogen?

Je mag van mij alles, maar aangezien je trouwen doet met het idee om je leven voor altijd te delen (lijkt me toch) vind ik het apart om er al in te gaan met het idee dat het is totdat het leuk blijft. Blijf dan gewoon ongetrouwd bij elkaar tot het leuk is, geef desnoods een groot feest, maar wat heeft dat trouwpapiertje dan voor meerwaarde?
Om iedereen te laten zien dat je verdomd gek op elkaar bent en het nog wel een tijdje met elkaar uit wilt houden? Omdat je geen zin hebt om bij het gemeentehuis te moeten bevestigen dat een kind van jou is? Dat samen een huis kopen een stukje makkelijker is?

Nu lijk ik een fervent voorstander trouwens, wat niet zo is, maar nou ja
Oud 01-10-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nu lijk ik een fervent voorstander trouwens, wat niet zo is, maar nou ja
Nou lijkt er wel op
Oud 01-10-2012, 12:46
Verwijderd
Laten we het recht op alimentatie niet vergeten
Oud 01-10-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Nou lijkt er wel op
Ik heb wel zin in een goed feestje
Verwijderd
Misschien ben ik ook wel te cynisch geworden in de liefde mensen. *geeft haar 6 katten nog wat voer en staart met een lege blik over de landerijen*
Verwijderd
Ik vind liefde tamelijk awesome, nog steeds
Verwijderd
Oh, ik ben er ook niet echt voorstander van. Maar dat rare gedoe van 'aan iemand vast zitten' snap ik ook weer niet zo, I suppose.
Oud 01-10-2012, 12:48
Verwijderd
Mag ik al over seks beginnen?
Verwijderd
Ik vind trouwen dus ook echt geen belofte ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ben er ook niet echt voorstander van. Maar dat rare gedoe van 'aan iemand vast zitten' snap ik ook weer niet zo, I suppose.
Als je getrouwd bent dan staat het ineens allemaal wettelijk vast, en kan je niet een week erna zeggen van, nou daghe.
Dat lijkt me een beklemmend gevoel waardoor ik automatisch zou gaan twijfelen en ineens de buurman wel heet zou gaan vinden.
Verwijderd
Seks is wel een belofte.
Oud 01-10-2012, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Seks is wel een belofte.
Hoezo?
Verwijderd
Citaat:
Als je getrouwd bent dan staat het ineens allemaal wettelijk vast, en kan je niet een week erna zeggen van, nou daghe.
Dat lijkt me een beklemmend gevoel waardoor ik automatisch zou gaan twijfelen en ineens de buurman wel heet zou gaan vinden.
Overweeg je vaker te trouwen met twijfelgevalletjes, dan?
Carn
Carn is offline
Citaat:
bedoeling van trouwen is toch altijd hetzelfde
Dat is nogal een aanname; en de echte boodschap verschilt nogal per cultuur. En er is nogal een verschil tussen het burgerlijke (wettelijke) huwelijk en het kerkelijke huwelijk.
Oud 01-10-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Ja nee niks, jouw post kwam zo vlak voor ik die ander maakte

En ik ben het geloof ik wel met jou eens in dit hele verhaal.
Oud 01-10-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Overweeg je vaker te trouwen met twijfelgevalletjes, dan?
Nee, daarom ga ik dus ook nooit trouwen. (Nou ja, of ik moet ineens supererg veranderen)
Oud 01-10-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ja nee niks, jouw post kwam zo vlak voor ik die ander maakte

En ik ben het geloof ik wel met jou eens in dit hele verhaal.
Allemaal mensen die het met me eens zijn

Willen jullie allemaal met me trouwen?
Oud 01-10-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Nee, daarom ga ik dus ook nooit trouwen. (Nou ja, of ik moet ineens supererg veranderen)
Raar om nu al dat soort dingen te zeggen. Wie weet wat er op je pad komt en in hoeverre je over vijf jaar tegenover dit soort dingen staat
Oud 01-10-2012, 12:54
Verwijderd
Ik had trouwens verwacht dat jij wel zou willen trouwen Ste :wegduiktondersteen:
Oud 01-10-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Willen jullie allemaal met me trouwen?
Nee
Oud 01-10-2012, 12:55
Verwijderd
Ik wil wel met Sann trouwen, dan mag zij wel bridezilla'en.
Verwijderd
Citaat:
Raar om nu al dat soort dingen te zeggen. Wie weet wat er op je pad komt en in hoeverre je over vijf jaar tegenover dit soort dingen staat
Mwa, dit vind ik altijd zulk geneuzel, als iemand iets anders wil dan de 'norm' waarom moet iedereen dan altijd gaan roepen WACHT MAAR WACHT MAAR.
Verwijderd
Ik ging eigenlijk met een vriend trouwen maar sinds ik weet dat ie in een wit pak wil trouwen hoeft het eigenlijk niet meer zo.
Oud 01-10-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel met Sann trouwen, dan mag zij wel bridezilla'en.
Heb je genoeg geld voor een groot feest? Ik nog niet namelijk.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ging eigenlijk met een vriend trouwen maar sinds ik weet dat ie in een wit pak wil trouwen hoeft het eigenlijk niet meer zo.
Terecht.
Verwijderd
Citaat:
Mwa, dit vind ik altijd zulk geneuzel, als iemand iets anders wil dan de 'norm' waarom moet iedereen dan altijd gaan roepen WACHT MAAR WACHT MAAR.
Oh nou, zo bedoelde ik het niet echt hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik had trouwens verwacht dat jij wel zou willen trouwen Ste :wegduiktondersteen:
Dan ken je me niet! Je kent me zo slecht!! *stampvoet en krijst*
Oud 01-10-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Oh nou, zo bedoelde ik het niet echt hoor.
Dan is het goed. /ikwilgeenbabymaariedereenroeptdatdatnogwelgaatveranderenissue.
Verwijderd
Waarom eigenlijk sann? Kom ik zo romantisch en traditioneel over?
Verwijderd
Citaat:
Dan ken je me niet! Je kent me zo slecht!! *stampvoet en krijst*
Carn
Carn is offline
Wat kost een beetje huwelijksfeest eigenlijk? Duizendje of 10?
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Waarom eigenlijk sann? Kom ik zo romantisch en traditioneel over?
Nee, maar wel aanhankelijk en altijd op zoek naar aandacht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten