Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2013, 16:07
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Op school gaat het met ups en downs tussen mij en de klas, maar gelukkig zijn er buiten de klas ook mensen waar ik het mee kan vinden, qua vakken enzo gaat het wel heel goed.
En thuis en in de familie heb ik de hoop opgegeven dat het ooit zal gaan veranderen, het enige wat ik hoop is dat mam een keer in gaat zien dat zij ook hulp nodig heeft en dat ze verkeerd omgaat met mij en mijn broertje, je kunt van iemand met adhd nu eenmaal niet verwachten dat hij continu stil is omdat jij behoefte hebt aan rust, en dan vervolgens zeggen dat mijn broertje haar de schuld van de problemen geeft maar niet inzien dat dat misschien ook wel zo is. Mam is gewoon echt overspannen maar niemand durft iets te doen, alle hulp wijst ze af omdat ze het zelf wel aan kan en dat ze haar niet de schuld moeten geven van het gedrag van mijn broertje. Terwijl mam er wel anders me om kan gaan en ik denk dat dat ook al een heleboel zou helpen.
Maar iedereen die haar tegenwerkt stuurt ze weg dus er is weinig wat we kunnen doen. Mijn mentor heeft wel gezegd te gaan kijken wat ze kan doen, want mn moeder kan me niet verbieden om naar school te gaan dus dat is een betere optie.

Ik merk zelf dat ik echt de behoefte heb om mijn stress enzo ergens op af te reageren, maar thuis is er geen geld om te sporten, dus ik denk dat ik maar ga kijken hoe het gaat als ik met mijn hond ga hardlopen ofzo.
En ik heb ook echt steeds meer de behoefte om op kamers te gaan, ik wil gewoon weg hier uit dit dorp, en niet meer elke dag herinnerd worden aan alles wat er is gebeurd, en thuis niet meer elke dag wakker worden en het liefst zo snel mogelijk naar school gaan omdat er weer ruzie is, en savonds naar de wc gaan en beneden mijn ouders horen schreeuwen. Ik heb gewoon echt behoefte aan rust en om op mezelf te gaan. Maar helaas gaat dat voorlopig niet lukken want er is gewoon simpelweg geen geld. Maar werken is ook moeilijk omdat ik hier in de buurt niets kan doen, dan moet ik weer samenwerken met mensen die me gepest hebben en dat gaat niet. Maar ik weet dat het echt veel beter voor mij zou zijn om op mezelf te gaan, ik heb steeds vaker het gevoel dat ik knettergek wordt hier en dat het gewoon echt niet goed is zo, en ik denk dat als het thuis verder uit de hand gaat lopen, dat ik dan maar eens ga kijken wat de mogelijkheden nog zijn voor begeleid kamerwonen ofzo, omdat dat volgens mij minder eigen budget vraagt.
Advertentie
Oud 02-02-2013, 19:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je studeert krijg je vaak ook korting bij reguliere sportverenigingen dus als je iets op het oog hebt, zou je daar nog naar kunnen kijken.
Oud 02-02-2013, 19:05
Verwijderd
Ik wou dat ik zo goed engels kon dat ik filmpjes op youtube makkelijk kon volgen
Oud 02-02-2013, 20:28
Takkeling
Takkeling is offline
Ik heb zin om de mensen van de adviescommissie te vermoorden. Ze hebben me een brief gestuurd met alleen maar vage, slechte kritiek waar ik GEEN ENE FUCK mee kan. Voel me totaal ongezien en onbegrepen en ik word er doodonzeker van. Sinds die brief gister kwam loop ik me er al de hele tijd over op te vreten.
Oud 02-02-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om de mensen van de adviescommissie te vermoorden. Ze hebben me een brief gestuurd met alleen maar vage, slechte kritiek waar ik GEEN ENE FUCK mee kan. Voel me totaal ongezien en onbegrepen en ik word er doodonzeker van. Sinds die brief gister kwam loop ik me er al de hele tijd over op te vreten.
Mag je die dingen openbaar maken? Zo ja, gooi het eens op Art (of een andere plek waar je zou zitten met mensen die verstand van zaken hebben)?
Oud 03-02-2013, 10:18
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd, ja.

Maar ik zou er niet te veel waarde aan hechten, eigenlijk. Dit gaat over een subsidieaanvraag, toch? Je kunt als kunstenaar beter op eigen houtje dingen doen, met eventueel een parttimebaan ernaast. Scheelt je een hoop gezeik en je bent van niemand afhankelijk. Waarom zou je onzeker worden van de mening van een of andere commissie?
Oud 03-02-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat ik zo goed engels kon dat ik filmpjes op youtube makkelijk kon volgen
Als je begint met makkelijke filmpjes dan? Ik heb een tijd in Frankrijk gewerkt en had tien verschillende Nederlandse collega's die op YT Franse kinderprogramma's keken om hun Frans op te halen. Dat werkte best goed! Blijven proberen
Oud 03-02-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Als je begint met makkelijke filmpjes dan? Ik heb een tijd in Frankrijk gewerkt en had tien verschillende Nederlandse collega's die op YT Franse kinderprogramma's keken om hun Frans op te halen. Dat werkte best goed! Blijven proberen
Kinderprogrammas dan ga ik eeder iets anders doen dat dat kijken xd
Oud 03-02-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Kinderprogrammas dan ga ik eeder iets anders doen dat dat kijken xd
Jammer, als je een andere taal wil leren kan dat wel echt helpen.
Oud 03-02-2013, 13:50
Verwijderd
Toch bedankt
Oud 03-02-2013, 14:34
Verwijderd
Gisteren een top demogyjada gehad
Dansen helpt me altijd over rotte gevoelens heen..
Oud 03-02-2013, 15:52
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd, ja.

Maar ik zou er niet te veel waarde aan hechten, eigenlijk. Dit gaat over een subsidieaanvraag, toch? Je kunt als kunstenaar beter op eigen houtje dingen doen, met eventueel een parttimebaan ernaast. Scheelt je een hoop gezeik en je bent van niemand afhankelijk. Waarom zou je onzeker worden van de mening van een of andere commissie?
Klopt, het gaat over een subsidieaanvraag. Het leek me de moeite waard om te proberen, ik zou met dat geld toch een jaar vooruit kunnen immers. Ik ben ook niet kwaad of erg teleurgesteld over het feit dat ik geen subsidie krijg, de afwijzing an sich vind ik gewoon pijnlijk (voelt persoonlijk voor me ook al is het dat niet). En ik dacht dat ik er meer vrede mee zou hebben als ik de reden van die afwijzing wist, en ook natuurlijk hoopte ik nog iets nuttigs/leerzaams uit die motivatie te kunnen halen. Sturen ze me dit:

Citaat:
Hoewel de adviescommissie waardering heeft voor de technische kwaliteit van met name het recentere werk, is zij over het geheel genomen van mening dat het getoonde werk in zowel inhoudelijk als beeldend opzicht mager is. Zij vindt het werk voornamelijk illustratief overkomen en mist een reflectieve houding. Op grond hiervan wordt een negatief advies uitgebracht. Bij de beoordeling is ook het cultureel ondernemerschap van de aanvrager betrokken. Dit aspect heeft echter niet in positieve zin kunnen bijdragen.
En dat is het enige wat er staat. Serieus, daar kun je toch helemaal niets mee?

En waarom ik er onzeker van word.. ik ben per definitie erg onzeker over mijn werk en deze paar regels raakten een gevoelige snaar, omdat ze precies samenvatten wat ik al heel vaak van anderen heb gehoord. Dingen à la 'je werk is een lege huls' / 'wat jij doet is alleen maar een knap kunstje' / 'je kunt beter illustrator worden'. Ik kan er prima mee leven als iemand zich niet aangesproken voelt tot mijn werk of dat het gewoon totaal niet iemands smaak is, maar door zulke uitspraken en dus ook die van die adviescommissie voel ik me niet gezien / ondergewaardeerd en dat maakt me af en toe heel kwaad.
Oud 04-02-2013, 00:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
@poedeliewoeps: In musea als het Louvre zie je genoeg schilderijen die weinig diepe betekenis hebben, maar die tering mooi en duur zijn. Als er iemand niet onzeker moet zijn over zijn/haar werk, ben jij dat wel. Het is misschien niet iets vernieuwends (in de zin van met gekleurde koffiecupjes een afbeelding maken), maar waarom zou alleen dat goed zijn? Jij bent heel goed in wat je doet. Punt. En die commissies kunnen bijna geen subsidies meer geven, dus 'verzinnen' ze er een argument bij. Ze moeten al van veel projecten de subsidies schrappen.

Heb je met mensen gepraat die vaker subsidies hebben aangevraagd? Misschien dat dat wel helpt, dan weet je wat de commissie graag wil horen..
Oud 04-02-2013, 07:20
winnie the pooh
Citaat:
Als je studeert krijg je vaak ook korting bij reguliere sportverenigingen dus als je iets op het oog hebt, zou je daar nog naar kunnen kijken.
Hmm, bij verenigingen meestal wel ja, bij de sportschool denk ik niet.
Het probleem is dat er gewoon geen enkel budget voor is thuis.
in april worden mijn reiskosten 40 euro goedkoper, precies de prijs van een maand sporten, dus ik dacht dat het dan wel zou kunnen maar daar zijn mijn ouders het ook nog niet mee eens.
Ik denk dat het toch maar hardlopen met de hond wordt ofzo.
Oud 04-02-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm, bij verenigingen meestal wel ja, bij de sportschool denk ik niet.
Het probleem is dat er gewoon geen enkel budget voor is thuis.
in april worden mijn reiskosten 40 euro goedkoper, precies de prijs van een maand sporten, dus ik dacht dat het dan wel zou kunnen maar daar zijn mijn ouders het ook nog niet mee eens.
Ik denk dat het toch maar hardlopen met de hond wordt ofzo.
Studentensportcentrum Eindhoven (je studeert toch in Eindhoven of heb ik dat verkeerd onthouden?) heeft ook wel fitness maar ik weet niet of dat ook voor jouw school is.

Je moet trouwens ook wel sportscholen kunnen vinden voor minder dan 40 euro per maand, hoor. Er zijn er genoeg voor minder dan 20.

Maargoed, hardlopen is ook een manier om spanning kwijt te raken, natuurlijk
Oud 04-02-2013, 13:58
darkfairy
darkfairy is offline
pff wat zijn relaties toch ingewikkeld.
Oud 04-02-2013, 17:48
darkfairy
darkfairy is offline
en ik ben weer vrijgezel.
Oud 04-02-2013, 18:36
Verwijderd
Dag vol stress, eerste uur zou ik die presentatie hebben, maar die ging niet door want de docent was ziek, daarna 3 uurtjes les gehad, en toen pauze, op weg naar de kantine flauwgevallen waardoor mijn frans docente hysterisch werd en ik de hele pauze in de verzorgingsruimte heb moeten doorbrengen *zucht* toen nog 2 uurtjes les gehad en 1 uurtje bijles en toen was ik kwart voor 5 thuis -___-
Oud 04-02-2013, 21:26
kroot
kroot is offline
Afgelopen woensdag mailtje gekregen dat ik per direct op non actief sta. Nouja nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Hoop alleen wel dat ik nog iets van mn geld ga terug zien. Wel al weer begonnen met tijdelijke baan voor 20 uur per week.
Oud 05-02-2013, 14:20
winnie the pooh
Citaat:
Studentensportcentrum Eindhoven (je studeert toch in Eindhoven of heb ik dat verkeerd onthouden?) heeft ook wel fitness maar ik weet niet of dat ook voor jouw school is.

Je moet trouwens ook wel sportscholen kunnen vinden voor minder dan 40 euro per maand, hoor. Er zijn er genoeg voor minder dan 20.

Maargoed, hardlopen is ook een manier om spanning kwijt te raken, natuurlijk
Haha mijn school is idd vlakbij eindhoven, ik heb er zelf ook al aan gedacht om daar te gaan sporten, probleem is alleen dat het tussen eindhoven en mijn woonplaats een uur reizen is met de bus, dus na school ofzo kan ik wel gaan sporten, maar in de weekenden en vakanties ga je gewoon niet zo snel dan omdat het al een uur duurt voordat je er bent. En ik zou dan ook mijn sportspullen telkens mee naar school moeten nemen etc.

Ik kwam erachter dat mijn skeelers ook nog passen, ook leuk om weer eens te doen

OT: Broertje is gister voor de laatste keer op maandag naar de naschoolse opvang geweest, nu nog een paar weken alleen woensdag en donderdag en daarna stopt hij helemaal. Als ik nu zie hoe mijn moeder op hem reageert maak ik me echt zorgen over hoe dat moet gaan dan. Zeker nu papa met zijn nieuwe baan ook vaak pas om 6 uur ofzo thuis is.

Ik heb ergens ook echt het vermoeden dat mijn mentor iets over mij tegen de klas heeft gezegd, in positieve zin dan. Mijn mentor weet dat ik me de laatste tijd niet goed voelde in de klas, en ze weet ook wat er de laatste jaren is gebeurd enzo, en ineens echt heel plotseling doet iedereen gewoon aardig tegen me en vragen ze hoe het gaat enzo.
En gister op de terugweg ben ik een vriend van me weer tegengekomen die ik al een week of 6 niet meer gezien had, was ook wel weer eens gezellig.
En ik had gister de eindpresentatie van deze periode op school en die ging beter dan ik dacht.

Mijn oma heb ik echt al heel lang niet meer gezien, ik zie haar nu eigenlijk alleen nog met verjaardagen en feestdagen en dat vind ik echt meer dan genoeg. Ik weet dat ik me niet meer in kan houden zodra ze weer eens een idiote opmerking maakt, maar ik weet ook dat dat thuis dan nog veel erger wordt dan tussen mij en mijn oma omdat pap dan helemaal boos gaat worden, die is sowieso al boos als ik ook maar iets zeg wat die vrouw niet handig aanpakt. En mijn nicht heeft blijkbaar ook weer een nieuwe vriend(volgens mij al de 4de in een jaar) maar ik weet gewoon dat ik er beter uit de buurt kan blijven omdat ik die jongens waar zij mee omgaat nooit uit kan staan. Een vriendin van mij die mijn nicht ook goed kent wist me dat weer te vertellen, want mijn nicht heb ik ondertussen zelfs verwijderd van facebook en het zo ingesteld dat ze ook geen verzoeken meer kan sturen.
Ik wil gewoon die familie een keer de waarheid vertellen, en geen flauwekul meer van aardig doen op verjaardagen omdat er dan anderen bij zijn, maar gewoon zeggen wat ik vind van hun. Van mijn part zie ik ze nooit meer, of bijna nooit, maar ik wil gewoon rust wat dat betreft en niet nog jarenlang zo doorgaan. En eens niet meer overal 'de nicht van' genoemd worden, want dat is nu wel lang genoeg zo en ik wil ook gewoon niet meer dat overal waar ik om iedereen vraagt hoe het met mijn nicht is omdat iedereen haar zo aardig vind. Dat moeten ze dan maar aan haarzelf vragen.
Oud 06-02-2013, 16:23
Verwijderd
Ik heb vandaag een bord gebroken en hoewel ik in eerste instantie van frustratie over mijn eigen achterlijkheid een mes door de keuken smeet (niet zo slim want het was een duur steakmes), heb ik het heel snel naast me neer kunnen leggen. 10 minuten later dacht ik er al niet meer aan en als ik nu naar de scherven kijk, kan het me niet zo heel veel boeien. Vroeger zou ik de hele dag over de zeik zijn geweest, en me triest hebben gevoeld over dat mijn set niet meer compleet is. Tof is het niet, maar ach, het is maar een bord. Als het ooit zo ver is dat ik niet meer kan eten omdat ik geen borden meer heb, koop ik wel nieuwe, of ik duik op de zolder bij mijn grootouders, gegarandeerd dat ik daar nog 3 volledige setten vind

Ik waardeer dit nieuwe leven wel
Oud 07-02-2013, 12:30
darkfairy
darkfairy is offline
nog een half dagje bezigheid.
en dan weekend!!
en dan naar me ouders toe.
en morgenvroeg bloed prikken.
omdat ik constant moe ben en duizelig en al om 20:30 slaap.
maar dan vooral lekker weekend en rustig aan doen.
Oud 07-02-2013, 18:55
Verwijderd
Me bestelling is nog niet binnen
1/2 is binnen waar blijft me ketting
Oud 08-02-2013, 17:32
darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend wezen bloedprikken.
daarna even gestofzuigd.
daarna 2x de hond uitgelaten.
vanmiddag even met me moeder naar het dorp geweest.
net gegeten met een van de buren.
dadelijk met de leiding naar me oud huis genootje toe die ergens anders woont.
en daarna lekker in me huis pak niks doen.
Oud 09-02-2013, 14:00
Takkie89
Takkie89 is offline
Het gaat eigenlijk wel oké, afgezien van de vermoeidheid
Oud 09-02-2013, 14:24
Verwijderd
Ik voel me verschikkelijk, ik wil echt gewoon dood, ik voel me echt slecht
Oud 10-02-2013, 16:38
Verwijderd
bagger dit, het liefst zou ik nu gewoon dood zijn

Laatst gewijzigd op 10-02-2013 om 18:28.
Oud 11-02-2013, 10:50
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
bagger dit, het liefst zou ik nu gewoon dood zijn
Citaat:
Ik voel me verschikkelijk, ik wil echt gewoon dood, ik voel me echt slecht
Wat is er aan de hand?

OT: Ik voel me erg belabberd. De griep is geloof ik al weer over, snel gelukkig, maar ik heb voor de derde nacht op rij heel slecht geslapen en gisteren en vannacht heb ik m'n longen uit m'n lijf gehoest, wat mijn buikspieren niet leuk vonden waardoor die bij elke hoest of nies veel pijn deden. Ik ben nu echt teringmoe en ik kan mijn ogen maar halfopen houden, maar het lijkt me ook geen goed plan om nu te gaan slapen want dan slaap ik vannacht waarschijnlijk weer heel slecht en als dat zo is voel ik me nog ellendiger.
Oud 11-02-2013, 16:27
winnie the pooh
Vakantie, alle tijd om aan mijn portfolio te werken,maar de inspiratie van een derdehands dood paard! Ik denk dat het uit gaat draaien op heel veel oefenen ofzo.

En verder wordt ik een beetje depressief van al die carnavalsfoto's op facebook, ik wou dat ik ook gewoon een groep had waar ik mee kon carnavallen ofzo, maar ik zit voor het 3de jaar op rij doodsaai thuis.
Oud 11-02-2013, 16:47
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Vakantie, alle tijd om aan mijn portfolio te werken,maar de inspiratie van een derdehands dood paard! Ik denk dat het uit gaat draaien op heel veel oefenen ofzo.

En verder wordt ik een beetje depressief van al die carnavalsfoto's op facebook, ik wou dat ik ook gewoon een groep had waar ik mee kon carnavallen ofzo, maar ik zit voor het 3de jaar op rij doodsaai thuis.

ik heb ook geen groep waar ik carnaval mee vier.
en doe er nooit wat aan al 18 jaar niet
Oud 11-02-2013, 18:03
Elin3
Elin3 is offline
Vriendin uit de klas vroeg ineens na de pauze aan me wie van de twee jongens waar we net mee stonden te praten ik nu leuker vond. Andere klasgenoot stond erbij. Ik had die vriendin twee maanden terug in vertrouwen verteld dat ik die ene jongen wel zag zitten, maar op t moment ben ik daar ook helemaal zo zeker niet meer van. En dan vraagt ze er ineens naar met anderen erbij, arrg! En ik werd nog rood ook... Terwijl ik het eigenlijk gewoon helemaal niet weet, omdat de een leuker was en omdat ik met de ander recent veel opgetrokken heb en ik voor geen van beide echt gevoelens heb die verder reiken dan "wel leuk".
Oud 13-02-2013, 18:54
Verwijderd
Bijpraten via FB met een van mijn beste vriendinnen in het middelbaar ^^ we zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaar al bijna 11 jaar niet meer hebben gezien (kraamvisite en haar dochter wordt 11 nu) en dat daar dringend verandering in moet komen. Zij woont nu aan de kust dus ik heb een uitnodiging voor een weekendje aan zee
Oud 13-02-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Zij woont nu aan de kust dus ik heb een uitnodiging voor een weekendje aan zee
Oeh leuk!

Vandaag een best goed dagje gehad, voelt best fijn. Maar een paar inzakmomentjes gehad, maar omdat vandaag echt alles meezat duurden die gelukkig niet zo lang
Nu zo lekker gaan slapen, morgen druk dagje dus hopelijk geen rotdromen voor mij vng haha
x
Oud 15-02-2013, 13:55
darkfairy
darkfairy is offline
heel onrustig en geen idee waarom.
Oud 15-02-2013, 21:09
Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Mijn biologiedocent kan geen les geven, zijn manier van lesgeven is bagger, daar komt nog eens bij dat hij geen orde kan houden, dan vliegen de pennen, dozen en propjes door de lucht, hij is zo inconsequent als wat, hij dreigt en af en toe geeft hij iemand een lullige straf, vooraan in de klas zitten. Ik gooi er ook lustig op los, maar hij is gewoon zielig, het liefst zou ik niet hoeven gooien, maar hij vraagt erom, en de sfeer is ernaar. Ik leer niets in de lessen, en daar komt bij dat ik uit boeken van de 2e leer, ik zit in de 3e, deze stof is gesneden koek voor mij.
Oud 16-02-2013, 07:27
Verwijderd
En het komt dan niet in je op om met de docent of met de directie ofzo te gaan praten? Niemand vraagt erom dat er dingen door zijn klas gesmeten worden, tenzij het een gore klootzak is, maar dan durf je niet te gooien + je noemt hem zielig dus eigenlijk zijn jullie met zijn allen gewoon aan het pesten. Dat is pas zielig, met zijn allen tegen één.
Oud 16-02-2013, 08:29
igfy
igfy is offline
Ik zou sowieso aangeven dat jullie achterlopen met de leerstof. Als je straks in de vierde een andere leraar krijgt en blijkt dat jullie een jaar achterlopen, is dat namelijk nogal lullig.

Ik heb het momenteel veel te druk. Nog altijd heb ik last van het feit dat als ik veel dingen doe, ik me veel te druk voel, maar als ik te weinig dingen naast mijn werk doe, ik me een beetje depri ga voelen. Het is moeilijk om de goede balans te vinden. Maar ondertussen vergeeet ik af en toe dat full-time werken eigenlijk best veel energie kost in vergelijking met studeren, dus dat ik helemaal niet 5 van de 7 avonden vol moet plannen met dingen.
Oud 16-02-2013, 09:13
Takkeling
Takkeling is offline
Gadver ik blijf me maar ziek voelen.
Oud 16-02-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn biologiedocent kan geen les geven, zijn manier van lesgeven is bagger, daar komt nog eens bij dat hij geen orde kan houden, dan vliegen de pennen, dozen en propjes door de lucht, hij is zo inconsequent als wat, hij dreigt en af en toe geeft hij iemand een lullige straf, vooraan in de klas zitten. Ik gooi er ook lustig op los, maar hij is gewoon zielig, het liefst zou ik niet hoeven gooien, maar hij vraagt erom, en de sfeer is ernaar. Ik leer niets in de lessen, en daar komt bij dat ik uit boeken van de 2e leer, ik zit in de 3e, deze stof is gesneden koek voor mij.
Jij bent hier degene die zielig bezig is.
Oud 16-02-2013, 20:03
Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Citaat:
En het komt dan niet in je op om met de docent of met de directie ofzo te gaan praten? Niemand vraagt erom dat er dingen door zijn klas gesmeten worden, tenzij het een gore klootzak is, maar dan durf je niet te gooien + je noemt hem zielig dus eigenlijk zijn jullie met zijn allen gewoon aan het pesten. Dat is pas zielig, met zijn allen tegen één.
Ik heb me lang genoeg ingehouden om niet te gooien enzo, maar hij wordt er niet beter van, dus dan kies ik maar voor gezelligheid.
Oud 16-02-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me lang genoeg ingehouden om niet te gooien enzo, maar hij wordt er niet beter van, dus dan kies ik maar voor gezelligheid.
Jezus wat kinderachtig. :')

Laatst gewijzigd op 16-02-2013 om 21:51.
Oud 17-02-2013, 10:42
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
het liefst zou ik niet hoeven gooien, maar hij vraagt erom, en de sfeer is ernaar.
Dit is wellicht met allerdomste dat ik in mijn 17 levensjaren heb mogen horen.
Oud 17-02-2013, 10:47
Takkie89
Takkie89 is offline
Bah, het gaat vandaag echt niet. Werd al niet lekker wakker, bedacht me dat ik iets stoms gedaan heb. Vraag hulp bij een oplossing en krijg het helemaal over me heen dat ik niet zo dom had moeten zijn en dat ze echt niet helpt. En nu voel ik me eigenlijk heel erg alleen.
Oud 17-02-2013, 21:33
Verwijderd
Confrontaties en enorme huilbuien.. Terug bij af
Oud 18-02-2013, 10:32
Takkeling
Takkeling is offline
Ik voel me eindelijk weer goed genoeg om te leren.
Hm, ik vrees dat ik binnenkort toch echt een keer aan die CITES-wetgeving moet beginnen.
Oud 20-02-2013, 11:37
Takkeling
Takkeling is offline
Ik voel me buitengewoon zwaarmoedig vandaag.
Oud 20-02-2013, 11:42
tripster
tripster is offline
Ruzie met m'n vriend. Yay
Oud 22-02-2013, 11:58
Takkeling
Takkeling is offline
Ooh we krijgen misschien binnenkort een pup en dat lijkt me superleuk <333
Oud 22-02-2013, 12:13
Miekje*
Miekje* is offline
Leuk, Poedelie! Wat voor één?
Oud 22-02-2013, 13:28
Takkeling
Takkeling is offline
Waarschijnlijk een driekleurige sheltie.

Pup:

Volwassen:

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten