Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja hij werd laatst opgehemeld door allemaal mensen die in dezelfde adem Douglas Adams aan het ophemelen waren, dus ik dacht, die mensen hebben wel smaak!
En over het algemeen, als iemand een beetje kan schrijven, vind ik het al gauw goed, ik ben niet heel moeilijk met boeken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm en ga ik dan voor de hardcover, deel 1&2 samen in 1 hardcover (is goedkoper), of een paperback (is natuurlijk nog goedkoper)? Als ik het niets vind is een hardcover zonde van 't geld, maar de kans is klein dat ik het niets vind, en als ik de rest van de serie ook wil, is een paperback weer zonde want boeken koop je ook om mooi in je boekenkast te zetten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfstandige naamwoorden krijgen echter in principe altijd een -en, behalve in deze gevallen, maar het woord 'dude' is niet zo'n geval, dus als je daar het Nederlandse meervoud zou doorvoeren zou het 'duden' worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu kloot ik zelf maar weer wat aan. Ik ga in ieder geval wel met een vriendinnetje wat samen spelen (dubbelconcert van Bach ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Echt te chill, mijn oppasmama is bevallen van een nieuw kindje en die belde gewoon van, hee, jij hebt weleens thuiszorg gedaan he, dus als de kraamzorg weg is, kun jij het dan van ze overnemen?
Ik: ok prima ![]() Ze weet best dat ik geen verpleegster ben hoor maar het gaat vooral om shit in het huishouden die ze zelf nog niet zo goed kan en nouja, dingen die ik dus in de thuiszorg ook moest doen. ![]() |
![]() |
|
|