Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt 'm nog niet aangeboden gekregen. Als dat wél gebeurt zou je zelfs nog nee kunnen zeggen als het allemaal te snel is (hoewel dat wel zonde zou zijn natuurlijk ![]()
|
Voor mij geldt trouwens dat hoe vaker ik zo'n angst overwin, hoe beter ik ze daarna aankan. Daarna kan je namelijk altijd tegen jezelf zeggen 'ja dit is eng, maar ik heb ook dat-en-dat gedaan en dat ging uiteindelijk goed, dus dan kan ik dit ook'.
||
Citaat:
![]() ![]() Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Dat is makkelijk. Als jij denkt dat je niet alles kan fiksen in 2 weken, moet je je reactie weer verwijderen, anders zit je de komende 2 weken alleen maar te stressen.
|
In de afgelopen 2 of 3 maanden hoorde ik 2 nummers waarvan ik dacht "Hey, dat is best wel aardig" op StuBru en kwam er gisteren pas achter dat het gewoon van dezelfde artiest is
![]()
|
Verwijderd
|
En hoe veel tijd klussen kost ligt er natuurlijk aan wat er moet gebeuren. Vaak moeten huizen van de woningbouwvereniging met witte muren worden achtergelaten en als je dan de vloeren kunt overnemen heb je het grote werk al wel gehad. Toen Theodoor en ik in ons vorige appartement gingen wonen hebben we een halve dag geklust en dat was alles.
|
![]() |
|
@Carn: Dat 'royals' hoor ik wel eens op mtv. Idd best goed. Catchy als een malle.
![]() @huisje: ik weet niet of ik kan huren, want er stond dat je onder de 29 moet zijn, en dat ben ik niet zo heel lang meer. En qua klussen zou ik vooral m'n kamer nu weer in oude staat moeten krijgen, want de muren zijn donkerpaars. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik maak me nu alweer zenuwachtig over of er écht een conciërge is om zometeen de deur open te doen. Vorige week was les 1 en stond ik met nieuwe leerlingen en verontwaardigde ouders voor een dichte deur
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb m'n vorige kamer niet wit opgeleverd. Groene muur lekker groen gelaten. En in dit appartement waren ook nog gewoon een paar lelijke rode muren toen ik erin ging.
H iset inderdaad maar net wat je er zelf aan wil doen. Ik had ook alleen die rode muren over kunnen verven, maar ik wilde alles weer fris wit en andere kleurtjes. En geen vies tapijt in de slaapkamer en zeil in de hal, dus nog aardig wat geverfd en vloeren gelegd. Ben er wel echt even mee bezig geweest, maar ik ben dan ook een perfectionist.
|
Verwijderd
|
De eis die bij ons gesteld werd, was dat de muren overschilderbaar werden opgeleverd, maar er stond niet meer bij dat de muren wit moesten zijn. De muren van ons oude appartement had mijn vriendje zelf wit geschilderd, maar in ons nieuwe huis waren de muren groen. En er waren muren bij waar het behang heel erg slecht er vanaf gehaald was en daar zat dan slecht stucwerk onder, dus dat hebben we zelf nog moeten stucen. Misschien moet je even kijken wat de regels zeggen Trimm, want bij ons appartement was het ook zo dat de muren eerst wit opgeleverd moest worden, maar dat is dus verandert en hoefde dus niet meer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga een spruitjesquiche proberen te maken.
En mijn muren zijn nog steeds lelijk beige/gebrokenwit/kleurdieikhaat, maar toen ik hier in trok, had ik het geld niet om er mooie kleuren op te zetten. Nu ben ik aan het sparen voor schoolbordverf en andere verf en dan maar kamer per kamer ofzo. Ik zit hier toch extreem goed, verhuizen naar Nederland is de eerste jaren niet aan de orde en ik kan steeds beter om met het wonen hier. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was aan t wandelen en kwam door een heul mooi natuurgebiedachtig iets met veel water en riet en eenden en zwanen. En toen dacht ik: "goh, dit is beste een goede plek om iemands lijk te dumpen. Best mooi hier, en ze vinden het nooit. En water versnelt het ontbindingsproces, toch? Het doet iig iets. Leuke plek daarvoor."
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() "Lukt 't met de opdracht?" "Nee, nog niet begonnen, ouders komen langs en huis is ontploft dus dat heeft even prioriteit" "Jezus, echt? Wat is er gebeurd?" ![]() ![]() |
![]() |
|
Wauw, de te bestuderen tekst voor het volgende college is nog veel ingewikkelder dan die ik moest presenteren
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vowel heeft de stereotypen m.b.t. vrouwen en de weg vinden wel weer bevestigd! Ze is haar broertje op gaan halen van het vliegveld, maar op de weg terug heeft ze twee keer de verkeerde bus gepakt, op een route die ze al zeker tien keer heeft afgelegd. Goed, het is donker, maar dan nog!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|