Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2014, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Naar mijn Nigeriaanse bankrekening ovv "holiday scam 2015"
PM je me even de SWIFT-gegevens?
Advertentie
Oud 20-10-2014, 20:39
Verwijderd
Trouwens, het mag ook wel een Western Union refnummer zijn.
Oud 21-10-2014, 11:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De slechtste chauffeur van Nederland is terug

Weliswaar op RTL 5 met John Williams, maar met nog triestere gevalletjes dan eerst
Ja leuk, lekker kijken hoe iemands zorgvuldig gerestaureerde oldtimer aan puin wordt gereden...
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-10-2014, 11:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Doen jullie nog wat aan Halloween?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-10-2014, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Doen jullie nog wat aan Halloween?
Neuh.
Oud 21-10-2014, 13:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja leuk, lekker kijken hoe iemands zorgvuldig gerestaureerde oldtimer aan puin wordt gereden...
1. Dat was vorig jaar en 2. doe niet zo zuur over een awesome programma
Citaat:
Doen jullie nog wat aan Halloween?
Meh, misschien als er ergens een feestje is, maar waarschijnlijk niet. Buitenlanders in mijn buurt komen ook vast niet aan de deur. Maar misschien krijg ik een pruikenbui
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-10-2014, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Buitenlanders in mijn buurt komen ook vast niet aan de deur. Maar misschien krijg ik een pruikenbui
Oeh, dat is een goede.... hier komen waarschijnlijk wel kinderen aan de deur. Snoep in huis halen
Oud 21-10-2014, 14:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Kinderen krijgen alleen op 11 november snoep aan de deur
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-10-2014, 16:06
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Argh. Ik had in mijn hoofd dat Sint Maarten op 1 nov was, en dan zitten we midden in de verhuizing dus zouden we er geen last van hebben. Maar het is natuurlijk de elfde.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 21-10-2014, 16:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Halloween, daar doe ik niet aan mee. Veel te commercieel!1111~

En ik ben een saaie lul.
Oud 21-10-2014, 17:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kinderen krijgen helemaal niks. Klap voor hun kop misschien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-10-2014, 17:38
Hazel
Hazel is offline
Ik heb nog nooit Halloween gevierd. Het lijkt me wel leuk.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 21-10-2014, 18:04
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb een keer een jack-o-lantern gemaakt. Hij was wel mooi, maar het was pokkeveel werk en binnen drie dagen was hij ingezakt en slijmerig dus so not worth it.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 21-10-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
1. Dat was vorig jaar en 2. doe niet zo zuur over een awesome programma
En 3. Hoe Teh Fuck haal je het in je hoofd om je oldtimer aan een debiel mee te geven die voor een programma De Slechtste Chauffeur van Nederland een rondje moet rijden.
Oud 21-10-2014, 18:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nee die man reed toch gewoon in zijn oldtimer in het verkeer en toen knalde daar zo'n chromosomaal beperkt figuur tegenaan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-10-2014, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nee die man reed toch gewoon in zijn oldtimer in het verkeer en toen knalde daar zo'n chromosomaal beperkt figuur tegenaan?
Ja! Voorafgaand aan het programma, als ze hun rijbewijs nog hebben, wordt gefilmd hoe de kandidaten naar het oefenterrein rijden. Daarbij was het gebeurd.
Oud 21-10-2014, 19:43
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik zie het als het uitlokken van gevaarlijke situaties en deze vervolgens als vermaak gebruiken. Mensen die niet fatsoenlijk kunnen (leren) autorijden moeten gewoon niet achter het stuur gaan zitten en niet gaan meedoen aan zo'n oppervlakkig programma waar hun gebrek aan vaardigheid nog even mediaal uitgemolken wordt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-10-2014, 20:23
df
Avatar van df
df is offline
Is het niet gewoon scripted?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 22-10-2014, 05:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het als het uitlokken van gevaarlijke situaties en deze vervolgens als vermaak gebruiken. Mensen die niet fatsoenlijk kunnen (leren) autorijden moeten gewoon niet achter het stuur gaan zitten en niet gaan meedoen aan zo'n oppervlakkig programma waar hun gebrek aan vaardigheid nog even mediaal uitgemolken wordt.
Maar als ze niet mee doen aan het programma rijden ze alsnog wel auto?
Oud 22-10-2014, 06:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zie het als het uitlokken van gevaarlijke situaties en deze vervolgens als vermaak gebruiken. Mensen die niet fatsoenlijk kunnen (leren) autorijden moeten gewoon niet achter het stuur gaan zitten en niet gaan meedoen aan zo'n oppervlakkig programma waar hun gebrek aan vaardigheid nog even mediaal uitgemolken wordt.
Die mensen weten niet dat ze niet kunnen rijden. Ik heb ze liever in het programma dan op de weg, zo leren ze normaal doen en rijden ze mij niet dood.

Er zijn namelijk in het verleden ook echt mensen geweest die hun rijbewijs hebben gehaald, die hem nooit hadden moeten halen. Dat ligt niet per se aan hun, eerder aan de persoon die dat examen afneemt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-10-2014, 08:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kinderen krijgen alleen op 11 november snoep aan de deur
Mr. Grump
Citaat:
Ik heb een keer een jacklantern gemaakt. Hij was wel mooi, maar het was pokkeveel werk en binnen drie dagen was hij ingezakt en slijmerig dus so not worth it.
Soms staan ze veel langer, maar dat ligt een beetje aan het weer en aan de conditie van de pompoen die je gebruikt. En natuurlijk moet je een jack wel buiten neerzetten, anders kun je het al helemaal vergeten. Ik had er ooit een die drie weken goed bleef
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Die mensen weten niet dat ze niet kunnen rijden. Ik heb ze liever in het programma dan op de weg, zo leren ze normaal doen en rijden ze mij niet dood.

Er zijn namelijk in het verleden ook echt mensen geweest die hun rijbewijs hebben gehaald, die hem nooit hadden moeten halen. Dat ligt niet per se aan hun, eerder aan de persoon die dat examen afneemt.
http://mobiel.nu.nl/binnenland/38963...-betaling.html !
Oud 22-10-2014, 16:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
HALLO. Mijn internet thuis is stuk Al drie dagen
Oud 22-10-2014, 16:35
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Lang leve werk
Oud 22-10-2014, 16:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En ik hoopte dat 't gefixt zou zijn als ik vanavond thuis kwam, maar vooralsnog hebben we het nieuwe modem nog niet binnen
Oud 22-10-2014, 16:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoe is het met jullie?
Oud 22-10-2014, 18:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hoe is het met jou? Wanneer krijg je kinderen en ga je samenwonen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2014, 18:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Whahahaa wat?

Geen kinderen, nooit en samenwonen zie ik voorlopig ook niet gebeuren, we gaan allebei net verhuizen en niet samen zeg maar
Oud 22-10-2014, 18:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
We moeten waarschijnlijk/misschien wel drie weken noodgedwongen samenwonen, dus we gaan wellicht wel even oefenen
Oud 22-10-2014, 18:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En jij een cookie?????
Oud 22-10-2014, 19:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kinderen ook nog even niet! Samenwonen misschien volgend jaar, maar we zien nog hè
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2014, 19:06
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oeiiii serious business allesss
Oud 22-10-2014, 19:06
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
HAHA JIJ BENT BURGERLIJKER DAN IK
Oud 22-10-2014, 19:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sann is bang om een burgertutje te worden!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 19:15
Verwijderd
Ik ben er helemaal niet met Halloween, dan zitten wij asociaal luxe te doen bij een wildavond in een veel te duur restaurant
Oud 22-10-2014, 19:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Minder bang dan vroeger!
Oud 22-10-2014, 19:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 22-10-2014, 19:17
Verwijderd
Oud 22-10-2014, 19:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Minder bang dan vroeger!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 19:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Overigens zou ik het over een paar jaar niet erg vinden om samen te gaan wonen, een hond te nemen en aan koters te beginnen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 19:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Mwa, met deze zie ik het ook wel een beetje zitten. Niet binnen nu en een jaar, maar hij is wel dusdanig relaxed dat het zou kunnen. In theorie. *Rondjes rent en uit raam springt*

Hoe is het op de kunstacademie Para?
Oud 22-10-2014, 19:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Zonder koters trouwens, daar zijn we het beide enorm over eens En ook geen honden. Twee snoezige kittens. Zoiets
Oud 22-10-2014, 19:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Best hilarisch, toen ik hiermee begon was ik ervan overtuigd dat we niet goed bij elkaar pasten en het 'leuk zou zijn zolang het leuk zou zijn'. Ik verwachtte 3 maanden, max. En nu deze ongein
Oud 22-10-2014, 19:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mwa, met deze zie ik het ook wel een beetje zitten. Niet binnen nu en een jaar, maar hij is wel dusdanig relaxed dat het zou kunnen. In theorie. *Rondjes rent en uit raam springt*
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 19:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oeiiii serious business allesss
We zijn deze zomer zo een 3 maand bijna non-stop bij elkaar geweest zonder probleem en nu wil ik weg uit dit kot want de huisbaas is een autistische zaagvent geworden.
We slapen om de zoveel tijd bij elkaar dus dan komt dat wel als logisch gevolg ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2014, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Overigens zou ik het over een paar jaar niet erg vinden om samen te gaan wonen, een hond te nemen en aan koters te beginnen
Jij hebt toch heel lang gezegd dat je geen kinderen wilde? Ben je van gedachten veranderd?
Citaat:
Best hilarisch, toen ik hiermee begon was ik ervan overtuigd dat we niet goed bij elkaar pasten en het 'leuk zou zijn zolang het leuk zou zijn'. Ik verwachtte 3 maanden, max. En nu deze ongein
Mijn zus en haar vriend hebben dat hetzelfde. Ze kwamen beiden uit een relatie en het begon als rebound, iets wat ze allebei prima vonden. Volgend jaar december zijn ze tien jaar samen. "Nog steeds als therapeutische rebound." Er staat je dus nog wat te wachten dus
Oud 22-10-2014, 19:33
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Denk ik opeens na over kittens
Oud 22-10-2014, 19:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jij hebt toch heel lang gezegd dat je geen kinderen wilde? Ben je van gedachten veranderd?
Zo ongeveer. Over 5 jaar misschien. Op zijn vroegst

Blijkbaar heb ik iemand ontmoet met goed matchende genen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-10-2014, 19:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Jeetje, tis ook nog zeven maanden dat we elkaar kennen vandaag. ZEVEN. Hallo.
Oud 22-10-2014, 19:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja hoi, bijna vijf, hier
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.