Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vriend van mij woont midden in de stad in een studentenhuis, heeft o.a. een figuur van in de 30 die al werkt als huisgenoot (lekker goedkoop wonen en een studentenkamer bezet houden
![]() "Je moet ook rekening houden met mensen met een andere levensstijl" nee jij moet gewoon oprotten uit een studentenhuis en met andere werkenden samen gaan wonen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is 5 uur 's middags geen 2 uur 's nachts he! Misschien heeft hij vanmiddag wel tentamen gehad en speelt ie ter ontspanning even dwarsfluit. Als dat al niet meer kan/asociaal is weet ik het verder niet meer hoor. Blij dat je niet onder mij woont dan
![]()
|
Misschien klagen die gasten wel op een Italiaans forum over de geluiden uit jouw kamer als Macrador je weer eens ligt uit te wonen. Leven en laten leven!
En als ze dagelijks drie uur dwarsfluit spelen aanbellen en proberen een afspraak erover te maken
|
![]() |
|
|