Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah ja haha. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als ik voor anderen moet spreken hoe zij mij omschrijven?
- Onverwoestbaar/Krachtig - Puur/Echt: je weet wat je aan me hebt - In de ring: moordmachine - Stoïcijns (als aanhanger van het stoïcisme is dit natuurlijk een waarlijk compliment) - Kijkt dwars door mensen heen - Oordeelt niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "uit je concentratie halen", ten opzichte van de dingen die je noemde, wat het concrete effect is. Als je geen trek hebt om het uit te schrijven, even goede vrienden hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, je bent pragmatisch, maar wat straatmeid zegt: zo iets valt ook met pragmatiek niet uit te schakelen. Het gaat erover in hoeverre je zelf met die emoties om kunt gaan.
|
Haha
![]() Ik was zo onder de indruk van Dour dat ik ook op meerdere dates uitgebreid heb staan vertellen hoe geweldig ik het daar vond en wat ik daar allemaal het uitgevreten ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 18:01. Reden: Op verzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit mijn concentratie gehaald worden: afgeleid worden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan is dat meteen uitgefilterd haha ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow bedankt voor al jullie reacties, en beschouwingen waar ik vooral het onderwerp van ben hehe.
Met kwetsbaar opstellen gaat het mij niet zozeer om die brief sturen, maar meer om het feit dat ik een beetje loslaat van alle rigiditeiten en structuren waarmee ik mijn leven normaal indeel en nu ineens allemaal dingen voel. Heb dat denk ik toch lang tegengehouden (ondanks dat sommige zeggen dat het niet kan) of ik heb dingen afgekapt voordat ik er echt emotioneel in geïnvesteerd raakte. Nu begon ik voor het eerst sinds jaren wel iets te voelen voor iemand en heb dat onderkend, maar ja dan kun je ook gekwetst worden. Niet dat ik nu bewust in mijn schulp ga kruipen, maar het blijft gewoon lastig voor mij om me emotioneel open te stellen. Denk dat het zomaar maanden kan duren voordat ik tegen iemand kan zeggen, ik vind je echt leuk. En ja ik heb ook wel af en toe mijn bedenkingen bij wat ik hier op het forum plaats ja, dus misschien is een theekransje beter ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heeft trouwens ook een flink nadelige kant; in discussie of ruzie kan ik vanalles voelen, maar de blokkade (want: contraproductief bij het vinden van een oplossing) zorgt dan dat het zich niet of amper uit (op wat marginale fysieke tekenen na) wat er voor zorgt dat de ander denkt dat het mij volledig koud laat (wat dan olie op het vuur blijkt te zijn). Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik erg grappig vind om te merken is dat wanneer ik voorlees, ik geen benul meer heb van het verhaal twee zinnen terug. Op de één of andere manier lukt het mij niet om zowel voor te lezen als het verhaal zélf te volgen. Uiteraard ligt dit wat anders wanneer ik iets voorlees wat ik eerder gelezen heb.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoef je hier niet te antwoorden, trouwens, mag ook via pm Laatst gewijzigd op 14-08-2018 om 13:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd