Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2019, 23:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Zou ik de 10k halen :thinking:

Ja
Advertentie
Oud 27-07-2019, 23:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Merci! Al een ventilator gefixt?
Ik heb er één van de buuf.

Citaat:
In het kader van Tom Hardy - we kijken Legend en omfg. Hij speelt een eeneiige tweeling en het is prachtig.
Jaaa! Waargebeurd ook. Al waren de echte Ron en Reggie minder heet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-07-2019, 23:45
Verwijderd
Ik heb weleens een ppd gehaald van 800 in de tijd dat we nog heftige floodcontrole hadden
Oud 28-07-2019, 11:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Tom Hardy x 2?? Mmmmmmmmmm.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-07-2019, 11:50
Verwijderd
Ik heb mijn pakketjes nog steeds niet, ze lijken ook niet meer te bestaan!
Oud 28-07-2019, 11:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons werd gisteren een pakketje bezorgd wat niet voor ons was maar wel met ons adres erop. Helaas heeft mijn vriend het aangenomen. Nu maar gauw retour sturen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-07-2019, 12:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Jungs, nu voel ik een verplichting vandaag al te werken zodat ik morgen dingen kan dien dir niet met vermiste pakketjes te maken hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-07-2019, 22:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Er was bij Hotter than my daughter een vrouw van 62 die net 2 maanden daarvoor onverwacht was bevallen van een kindje. Ik vind dat echt schokkend . Als dat kind 10 is, is zij of 72, of dood. Mijn oma is 72
Oud 28-07-2019, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Er was bij Hotter than my daughter een vrouw van 62 die net 2 maanden daarvoor onverwacht was bevallen van een kindje. Ik vind dat echt schokkend . Als dat kind 10 is, is zij of 72, of dood. Mijn oma is 72
De gemiddelde levensverwachting voor vrouwen is 83,3 jaar. Tijd zat.
Oud 28-07-2019, 22:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
De gemiddelde levensverwachting voor vrouwen is 83,3 jaar. Tijd zat.
Goed punt! Maar dat betekent niet dat ze op hun 83e ook nog vitaal zijn. Tuurlijk kan dit goed gaan en kan ze een zorgeloos contact hebben met haar moeder (wat overigens natuurlijk van veel meer factoren afhangt). Toch is mijn moeder bijv. veel vitaler dan mijn oma is.
Oud 28-07-2019, 22:55
Verwijderd
Tja, en mijn opa was met 68 echt een stokoude lul en m'n vader is met bijna 70 nu nog hartstikke vitaal. Tja. Zou ook niet mijn keus zijn om op die leeftijd nog te werpen vanwege al dat soort argumenten.
Oud 28-07-2019, 23:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar die vrouw was onverwachts bevallen? Ze wist niet dat ze zwanger was? Hoe dan? Dat vind ik raarder dan op die leeftijd nog zwanger kunnen worden.
Bij mij in de fam komen vrouwen pas laat in de overgang. M'n oma was bijna 70. Maar je moet er toch niet aan denken dan nog een kind op de wereld te zetten?
Was het kindje wel gezond?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-07-2019, 04:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik snap ook niet zo goed dat je er pas laat achter komt dat je zwanger bent. Als je bepaalde dingen doet weet je toch dat het kan en hoe ver sta je dan van je lichaam af.
Maar goed ik ben dan nu ook >20 kg zwaarder dan normaal en zoveel beweging dat het niet te missen is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-07-2019, 05:02
Verwijderd
Ja echt gewoon heel hoogzwanger enzo dus. Mja. Herkenbaar hoor, veel in mijn omgeving meegemaakt nu van dichtbij.
Oud 29-07-2019, 05:41
Verwijderd
Een nichtje van mij beviel zonder dat ze wist dat ze zwanger was. Placenta heeft waarschijnlijk aan de voorkant gezeten, dus beweging voelde ze nauwelijks en ze was wel aangekomen en ze was wel op haar voeding aan het letten. Kindje heeft waarschijnlijk langer dan 40 weken gezeten. Twee weken voor zijn geboorte is ze nog bij ons geweest en zat ze op d'r hurken en ging ze op de trampoline. We hebben daar nkg foto's van en ze is gewoon echt niet hoogzwanger. Neemt niet weg dat het echt bizar is.

Oh. En ze was geen 62.
Oud 29-07-2019, 06:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
De mijne ligt ook voor, maar de beweging is echt niet te missen probeert alien style uit te breken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-07-2019, 10:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vandaag werd er een meneer onwel op straat. Ik heb hem samen met 3 andere vrouwen geholpen en hem uiteindelijk naar zijn huisarts gebracht. Best wel een goede daad zo op een maandagochtend
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2019, 11:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kan je een hele dag verder surfen op de lichte euforie van een goeie daad
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-07-2019, 12:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De mijne ligt ook voor, maar de beweging is echt niet te missen probeert alien style uit te breken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-07-2019, 17:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Hoi people! Nog even een avondje werken en dan morgen nog en dan vakantieeee
Oud 30-07-2019, 23:09
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Mijn motor staat nu zo lang stil dat ik besloten heb hem te verkopen. Eerlijk is eerlijk, ik ben eigenlijk gewoon teveel een schijtluis om op de A4 in de spits te durven rijden. Zit liever met een koptelefoon op veilig filmpjes te kijken in het OV. Van de verkoopsom kan ik dan weer een jaar mijn trajectkaart betalen.
Oud 30-07-2019, 23:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik wil heel graag slapen maar heb de hardnekkig last van de hik
Oud 31-07-2019, 00:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik wil heel graag slapen maar heb de hardnekkig last van de hik
Water drinken
Oud 31-07-2019, 00:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Water drinken
Al gedaan Ik heb dit zo nu en dan. Water drinken/adem inhouden helpt het dan meestal niet stoppen
Oud 31-07-2019, 00:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Diafragmaproblemen?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-07-2019, 06:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik wil heel graag slapen maar heb de hardnekkig last van de hik
Moet je ergens van schrikken. Kijk maar naar mij.
Oud 31-07-2019, 08:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik wil heel graag slapen maar heb de hardnekkig last van de hik
Denk aan hele andere dingen, zoals wat je afgelopen week hebt gegeten. Dit helpt, omdat dan je aandacht aan andere dingen gaat dan: Ik heb de hik en ik wil nu slapen, kutzooi
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 31-07-2019, 08:54
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Op de kop gaan hangen?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 31-07-2019, 10:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Adem inhouden
Oud 31-07-2019, 10:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Of gewoon in de spiegel kijken.
Oud 31-07-2019, 21:01
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
tussen je benen doorkijken en water drinken
Oud 01-08-2019, 07:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Simpelste is gewoon wat ademoefeningen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-08-2019, 08:10
Verwijderd
Ik heb/had vaak last van de hik en bij mij werkt het meest effectief om adem in te houden en heel hard middenrif naar beneden te duwen (met buikspieren dus, niet daadwerkelijk met je handen gaan duwen of zo ). Dat is ongetwijfeld simpelweg hetzelfde als Macra al zegt
Oud 01-08-2019, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb/had vaak last van de hik en bij mij werkt het meest effectief om adem in te houden en heel hard middenrif naar beneden te duwen (met buikspieren dus, niet daadwerkelijk met je handen gaan duwen of zo ). Dat is ongetwijfeld simpelweg hetzelfde als Macra al zegt
Dit.
Oud 01-08-2019, 19:49
Verwijderd
mailtje: "Hallo ik wil graag wat informatie over een aankoopmakelaar blablablabla ik vind het fijn als het eerste contact via de mail gaat kusjes."

Telefoon van een of andere achterlijke hondsbrutale hork: "Ja hallo je zei dan wel dat je contact via de mail wilde maar HAHAHAH ik dacht bel even want anders ben ik tien minuten bezig met een mail typen."

....
Oud 01-08-2019, 21:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jezus, ik haar dat soort mensen. Leer dan gewoon sneller en duidelijker typen, jfc.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-08-2019, 21:33
Verwijderd
Nou ja, blijkbaar is het te veel tijd om 10 minuten een mail te typen, maar kun je wel prima 10 minuten aan de telefoon hangen. Daaaag. Ik heb gezegd dat ik terug zou bellen omdat ik met buikgriep op de bank lag (niet gelogen) maar heb vandaag gemaild dat ik het achterlijk vond dat ik ondanks uitdrukkelijk verzoek toch gebeld werd en dat ik niet terug bel. Prutsers.
Oud 02-08-2019, 08:19
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
waarom wil je niet gebeld worden?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 02-08-2019, 09:42
Verwijderd
Omdat het niets toevoegt.
Oud 02-08-2019, 09:43
Verwijderd
Sorry dat ik voor je antwoordt Elinorac maar dit is een van mijn ergste irritatiepunten bij head hunters.
Oud 02-08-2019, 12:05
Verwijderd
Omdat ik het fijn vind om informatie op mijn gemak met Jos door te spreken, te kijken of er verschillen zijn tussen x en y, er rustig nog eens over heen te lezen en dan te bedenken wat verdere acties zijn. Aan de telefoon voel ik me opgejaagd.
Oud 02-08-2019, 12:07
Verwijderd
Overigens kan ik prima een telefoon gesprek voeren en heb ik er ook absoluut geen moeite mee, maar ik vind het in dit geval gewoon echt fijner. En als daar ondanks duidelijk verzoek op zo'n achterlijke manier over heen wordt gewalst, krijg ik helemaal de schijt en kan ik daar echt heel boos om worden. Van die lekkere eerste wereld problemen.
Oud 02-08-2019, 12:33
Verwijderd
Ik begrijp het nog best waarom die makelaar belt. Het is een verkoper (ja ook een aankoopmakelaar is een verkoper) en verkopen gaat gemakkelijker per telefoon dan per e-mail. Maar als de klant letterlijk aangeeft niet gebeld te willen worden... FFS. Zou voor mij meteen reden zijn niet met hun in zee te gaan.

Mag ik vragen waarom jullie een aankoopmakelaar nemen? De markt voor kopers is momenteel waardeloos, is dat de reden? Of "gewoon" onzekerheid, graag wat hulp er bij? Of...

Ik zal je niet bellen met deze vragen!
Oud 02-08-2019, 12:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik zie het hier best veel mensen doen omdat ze zo aan dingen kunnen komen voor ze op funda komen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 02-08-2019, 13:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook vragen of makelaars je opnemen in hun zoekersbestand zonder dat het je aankoopmakelaar is. En zoeken op Facebook is effectiever dan op funda.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-08-2019, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het hier best veel mensen doen omdat ze zo aan dingen kunnen komen voor ze op funda komen.
Citaat:
Je kan ook vragen of makelaars je opnemen in hun zoekersbestand zonder dat het je aankoopmakelaar is.
Zo hebben wij ons huis gevonden, (verkoop)makelaar stuurde mail voordat het huis op Funda kwam. Als het op Funda staat ben je tegenwoordig vaak al te laat, mag je niet eens gaan kijken.

Maar prima als iemand een aankoopmakelaar wil nemen, was niet veroordelend bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig.
Oud 02-08-2019, 13:26
Verwijderd
Ik ga nog reageren maar ben aan het werkkkkkk.
Oud 02-08-2019, 13:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Zo hebben wij ons huis gevonden, (verkoop)makelaar stuurde mail voordat het huis op Funda kwam. Als het op Funda staat ben je tegenwoordig vaak al te laat, mag je niet eens gaan kijken.

Maar prima als iemand een aankoopmakelaar wil nemen, was niet veroordelend bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig.
Geen idee verder hoor, wij hebben nog in de crisis gekocht en heeft onze aankoopmakelaar er nog wat af kunnen praten.
Dit is wat ik van vrienden hoorde, omdat ze er amper tussen kwamen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 02-08-2019, 15:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eindelijk de Mediabox Next kunnen bestellen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-08-2019, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Overigens kan ik prima een telefoon gesprek voeren en heb ik er ook absoluut geen moeite mee, maar ik vind het in dit geval gewoon echt fijner. En als daar ondanks duidelijk verzoek op zo'n achterlijke manier over heen wordt gewalst, krijg ik helemaal de schijt en kan ik daar echt heel boos om worden. Van die lekkere eerste wereld problemen.
Ik heb er ook schijt aan.

Niet dat ik communicatief niet sterk ben, maar soms wil ik ook gewoon een mail. Vooral als ik het druk heb, heb ik gewoon geen tijd om mijn aandacht daaraan te besteden, fysiek gezien kan ik soms niet eens een telefoon vasthouden. Rot op. Dan kan ik beter bij een kantoor (ofzo) langs om dingen door te spreken. Daar maak ik tijd voor en ga er dan ook netjes langs en ben ik één en al oor.
En ik stuur ook documenten waarin duidelijk staat dat ik schriftelijke reactie wil. Als iemand dan gaat bellen, zeg ik ook, uh ja, we gaan het hier niet mondeling over hebben, want zoals je kan lezen in mijn laatste regel, verzoek ik je om schriftelijk te reageren. Klaar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.