Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2002, 17:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
shanli schreef:
aaah,terwijl bijna niemand mijn naam kent
evelien toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2002, 17:56
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
evelien toch?
elien
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:04
Bor
Bor is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Borrie/Flip

Hmja, wat moet ik nou over jou zeggen. Jongen die erg snel z'n mening over iemand klaar heeft, soms misschien te snel. (Barbie in een alto-jasje, TSSK ) Soms kom je enigzins bekrompen op me over, je bent redelijk arrogant en kunt heel geforceerd overkomen, je zet jezelf duidelijk graag in het middelpunt en verwacht ook de bijbehorende aandacht. Ik denk dat je redelijk kinderachtig kunt zijn als die aandacht uitblijft. Je bent mooi, en dat weet je, maar dan op een manier dat het aandoenlijk blijft, je maakt er gebruik, maar geen misbruik van denk ik. Ik dacht eerst dat je de eeuwige vrijgezel, de flirt, de player was, maar je bent nu geloof ik al een redelijk lange periode samen met je vriendin waar je alles voor over hebt, en ik moet zeggen, dat maakt je een stuk menselijker. Humor is een zeer belangrijk gedeelte van je leven, waarschijnlijk zul je dingen ook altijd op die manier op proberen te lossen, om er niet teveel bij na te hoeven denken. Het liefste zou je door het leven gaan zonder te moeilijk te hoeven doen, je veracht mensen die zich overal druk overmaken en dingen afwegen, je houd van impulsiviteit. Ofzo.

*moeilijk*
leer me NOG beter kennen , u heeft nog wat lessen nodig.. Aantal dingen kloppen wel, aantal dingen kloppen logischerwijs niet.

toch bedankt, sluttie
Oud 21-09-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Pebbles

Een meisje dat liever op de achtergrond blijft staan. Zo iemand die bij nieuwe mensen leren kennen misschien wel een beetje wantrouwig, en verlegen is, zich niet meteen laat kennen. Hierdoor kan ze mysterieus, maar ook arrogant overkomen, wat ze op mij trouwens niet doet. Zo iemand die je niet meteen opvalt in een drukke ruimte, maar zodra je haar eenmaal hebt gezien, er wel uitspringt door de rust die ze uitstraalt. Geinteresseerd in de mens, in zijn doen en laten, je kunt er waarschijnlijk van genieten om op een terrasje te zitten, en de verschillende mensen voorbij te zien komen, zonder ze te hoeven kennen, gewoon, bedenken wat er in hun omgaat. Ik denk dat je heel interessant bent als je je eenmaal kent, en dan ook niet meer verlegen maar juist heel vrolijk en blij en springerig overkomt. (Vakantiefoto's waren ook heel erg blij ) Verder.. Euhmz, je hebt een goede muzieksmaak.
wat doe je dat goed En mysterieus hoor ik idd wel vaker.. en over dat geïnteresseerd zijn in mensen is ook waar, vandaar ook dat ik psychologie doe

Jewel
Heel vrolijk, springerig, sociaal, spontaan, apart en creatief. Weet precies wat ze wil, doet waar ze zin in heeft, en ook weet hoe ze moet bereiken wat ze wil. Als je ergens voor gaat, ga je er ook 100% voor, en geeft niet snel op. Kan het met de meeste mensen goed vinden, is vriendelijk naar iedereen, blijft ook vriendelijk tegen mensen die minder vriendelijk tegen haar doen. Denk ook dat je een hekel aan ruzie hebt, en dat zoveel mogelijk probeert te vermijden.
Staat open voor alles en iedereen. Je vormt geen mening over mensen tot je ze echt kent. Je laat je ook niet door anderen iets over een bepaald persoon vertellen, die je zelf nog niet echt kent. Zelf ontdekken hoe die persoon is, zonder dat het gebaseerd is op andermans mening zeg maar..
Ja, ik vind je echt een heel koel meisje!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:16
Verwijderd
Shanli

Je bent best volwassen voor je leeftijd. Houdt van aandacht, probeert die ook wel op te eisen.. als je ergens bent en je staat een beetje buiten de groep, zorg je er wel voor dat ze je leren kennen. Ik denk ook dat je wel een eigen mening hebt, maar dat die toch wel best beïnvloedbaar is, zeker door mensen tegen wie je erg opkijkt. Je bent vrolijk, en als je eens een dipje hebt, zet je je daar meestal wel weer heel snel overheen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
shanli schreef:
elien
sorry
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:20
Mysterons
Mysterons is offline
wie analyseert mij
Oud 21-09-2002, 18:55
Synonym
Synonym is offline
Wie doet mij, wie doet mij???
Uh... nouja, in het analyseer-opzicht dan

(ja, ik weet dat ik nog niet zo lang op dit forum zit *zucht*)
Oud 21-09-2002, 18:59
shanli
shanli is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Shanli

Je bent best volwassen voor je leeftijd. Houdt van aandacht, probeert die ook wel op te eisen.. als je ergens bent en je staat een beetje buiten de groep, zorg je er wel voor dat ze je leren kennen. Ik denk ook dat je wel een eigen mening hebt, maar dat die toch wel best beïnvloedbaar is, zeker door mensen tegen wie je erg opkijkt. Je bent vrolijk, en als je eens een dipje hebt, zet je je daar meestal wel weer heel snel overheen..

klopt.
Over 't algemeen ben ik niet zo beinvloedbaar,maar wel als het om iemand gaat naar wie ik opkijk(stom,stom stom)

over jou ga ik eens nadenken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:07
Roos
Roos is offline
Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij?
Ik wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkk
*kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig*

Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:11
GRRR
GRRR is offline
rosi

lief mooi meisje die van kleren houdt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:26
a new noise
a new noise is offline
kep het nog 6 pagina's uitgehouden cool
Oud 21-09-2002, 19:28
GRRR
GRRR is offline
a new noise

emo nerd die van fucken (met het forum) houdt en dope kapsels heeft :]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:31
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
a new noise

emo nerd die van fucken (met het forum) houdt en dope kapsels heeft :]
LOOOZAHH !!
Oud 21-09-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij?
Ik wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkk
*kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig*

Omdat je het zo lief vraagt

Je bent denk ik een best wel rustig meisje, erg aardig en vriendelijk. Zo iemand waar niemand echt een hekel ofzo aan kan hebben. Ik denk ook dat jij met de meeste mensen wel goed over weg kunt.
Je bent heel betrouwbaar, goed in geheimen bewaren en hulp bieden, hebt heeel erg veel voor andere mensen over.
Je bent niet echt impulsief, denk eerst na over dingen. Ik denk ook niet dat je een erg aanwezig persoon bent, je hoeft niet per se in het middelpunt te staan, liever een beetje op de achtergrond.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:41
Verwijderd
Rozemarijn / Roozie:

Enthousiast, levenslustig meisje wat heel erg blij is dat ze nu met een 'nieuw leven' begonnen is (namelijk: studeren in Nijmegen). Vriendelijk en beleefd. Kan zich soms wel echt laten meeslepen door emotionele dingen als verliefdheid, waar ze dan nachten niet van kan slapen. Zal nooit grof of onaardig doen tegen mensen.

Willemijn / feline:

Echt een schatje Een meisje wat altijd klaarstaat voor anderen. Pas op, het risico bestaat dat je de problemen van anderen teveel naar je toe trekt. Gaat voor haar vriend(inn)en door het vuur en zal mensen nooit zomaar opgeven. Komt op het eerste gezicht misschien blij en springerig over maar kan heel serieus en op niveau discussiëren (ellenlange telefoongesprekken )

Rosanne / rosi:

Verbluffend intelligent meisje. Heeft (althans in mijn ogen) haar leven goed op orde, heeft er de controle over. Kampt jammer genoeg met een zwakke gezondheid momenteel maar laat zich er geestelijk niet snel onderkrijgen. Altijd vriendelijk en hartelijk. Behoorlijk veel zelfkennis, op punten zeer rationeel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
wie analyseert mij
Een best rustig, beetje verlegen meisje. Trekt het zich best aan als er iets over haar gezegd wordt, maar bijt ook van zich af. Als er iets met voor jou belangrijke personen aan de hand is, raakt dat jou ook wel..
Je hebt niet altijd behoefte aan mensen om je heen, vindt het ook wel eens lekker om gewoon alleen te zijn, en iets te doen wat jij leuk vindt.

Klopt vast nix van
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 21:17
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Een best rustig, beetje verlegen meisje. Trekt het zich best aan als er iets over haar gezegd wordt, maar bijt ook van zich af. Als er iets met voor jou belangrijke personen aan de hand is, raakt dat jou ook wel..
Je hebt niet altijd behoefte aan mensen om je heen, vindt het ook wel eens lekker om gewoon alleen te zijn, en iets te doen wat jij leuk vindt.

Klopt vast nix van

nee klopt niet echt. ben niet rustig, en niet heel erg verlegen, en ik heb vaak mensen nodig maar derest is

andere keer doe ik jou wel
Oud 21-09-2002, 22:31
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
S schreef:
LINLINLINLINLIN
Tofferdetof - goeie humor - Oôaht môôhn - Lieefffff - niet meer bij mij in klas - tof feest - geeft goed advies of je nou wel of niet dat shirt moet kopen - meer volgt over jou, moet ik ff over nadenken (ey, ik ben net wakker )...
ben je nu al wakker? dankjewel!! *omhelst*
Oud 22-09-2002, 00:37
Floris-boy
Floris-boy is offline
wie analyseert mij?
Oud 22-09-2002, 03:29
GRRR
GRRR is offline
je heet floris en je bent een jongen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 08:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
*wil ook een analyse van GRRR*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 09:29
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
GRRR schreef:
je heet floris en je bent een jongen
en is beestachtig lekker .
Oud 22-09-2002, 09:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
AtHell...Roy

grappig echt sarcastisch, fantasierijk, eigen mening (bv over genotsmiddelen ) ehm weet eigenlijk niet zoveel
Citaat:
Paranoide schreef:
AtHell/roy
Vlaggen-fan
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Athell = Silent when stoned.
*zit met blote voeten op t tapijt in de zon te genieten van de warmte..*

aha zo te zien ben ik een echt rakkertje
Oud 22-09-2002, 10:11
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
aha zo te zien ben ik een echt rakkertje
postcode-fobisch rakkertje
Oud 22-09-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Floris-boy schreef:
wie analyseert mij?
65 post? en dan verwacht je dat we jou kennen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 10:53
S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
65 post? en dan verwacht je dat we jou kennen?
Maar je kent mij wel . Analyseer maar. Kom maar, kom maar, kom maarrrrr...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 11:05
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
S schreef:
NU EVEN NIET!!!
Oud 22-09-2002, 11:06
S
S is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
NU EVEN NIET!!!
*burnout*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 11:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
S schreef:
*burnout*
Kuskus!

:/
Oud 22-09-2002, 12:10
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik ga ook jou analyseren, maar dan wil ik er ook eentje terug

Je lijkt me een heel lieve, rustige, soicale jongen die goed overweg kan met de meeste mensen. Je accepteert mensen zoals ze zijn, zonder vooroordelen ofzo.
Je bent een verstandig persoontje, denkt na voordat je iets zegt of doet. Ik denk ook dat je best een twijfelaar bent als je belangrijke beslissingen moet nemen.
Je denkt veel na, over allerlei dingen..
Je bent heel betrouwbaar, en helpt mensen in problemen altijd..

Geweldig hoe je het doet , nou hoop ik maar dat ik er ook zo goed in ben

Pebbles

Rustig meisje, staat liever niet al te veel in de belangstelling, heeft een eigen mening, maar zal die niet ongevraagd opdringen bij mensen. Is erg sociaal en zal ook altijd proberen de mensen om haar heen te leren kennen, en niet te snel over ze oordelen. Wil ook graag mensen helpen met problemen..

ik hoop dat het klopt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 12:29
qghp
qghp is offline
Ik wil !! ik wil!!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 13:11
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Hij staat 's ochtends vroeg op, zodat hij een lange dag heeft. S is dus iemand die van het leven geniet. Dat zie je ook terug in zijn lifestyle. Hij is erg decadent; hij koopt veel (dure) kleding en hij heeft een mooie telefoon Maar zijn ijdelheid maakt hem niet oppervlakkig; hij heeft ook nog hersens
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 13:22
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Hij staat 's ochtends vroeg op, zodat hij een lange dag heeft. S is dus iemand die van het leven geniet. Dat zie je ook terug in zijn lifestyle. Hij is erg decadent; hij koopt veel (dure) kleding en hij heeft een mooie telefoon Maar zijn ijdelheid maakt hem niet oppervlakkig; hij heeft ook nog hersens
dat is idd Sander
Oud 22-09-2002, 13:25
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
dat is idd Sander
En ik ben?
Oud 22-09-2002, 13:25
Dwarfie
Dwarfie is offline
Roozie / Rozemarijn

Lief en aardig meisje. Altijd beleefd en vriendelijk. Sportieve maar nette kleren. Houdt veel van uitgaan en dat doet ze dan ook zeer regelmatig. Kan met haar vriendinnen echt eindeloos over de meest uiteenlopende zaken praten (en dat heb ik gemerkt, omg). Verder is Rozemarijn altijd spontaan en daardoor maakt ze snel nieuwe vrienden! Oh ja, en ze denkt altijd heel erg goed aan zichzelf, ze gaat niet eens mee uit als ze een beetje verkouden is!
Oud 22-09-2002, 13:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
GRRR schreef:
rosi

lief mooi meisje die van kleren houdt
GRRR

klein schattig mannetje in een vrouwenlichaam
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:01
Rrr.
Rrr. is offline
<Merel / punkyfish / Mirl: Merel is mijn lieve vriendinnetje die toevallig helemaal niet zo ver weg woont > ze maakt stomme opmerkingen over mijn drumstokken en dan lacht -haar- Dwayne haar uit > haar Dwayne is haar obsessie en haar Alles en Merel is ook Dwayne's obsessie en zijn Alles (is dat even toevallig) > lief > lowlands > rose > Merel en ik hebben vingerpoppen (en dat klinkt kinky-er dan dat het in werkelijkheid is) > lieve Merel heeft af en toe flink last van emoties, en dan wil ik Merel knuffelen > Merel gaat naar de Boulevard wanneer ik daar niet ben, van logica heeft ze dus inderdaad nooit gehoord > daar kan Merel verder ook niet wakker van gaan liggen > ze houdt van het leven en geniet daar van > ook heeft zij een voorhoofd dat er om smeekt gekust te worden > en zij gaat lekker met mij naar de Oesters van Nam Kee/>
Oud 22-09-2002, 14:05
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
<Merel / punkyfish / Mirl: *knip*
Doos. Je vergeet dat je fan van mij bent...

[nietmeerarrogantachtig]LiefhoorLin! [/ja]
Oud 22-09-2002, 14:12
Rrr.
Rrr. is offline
<Plien / Jewel Plien is zoals iedereen weet een ontzettend mooi en lief meisje > een uitstraling waar je een moord voor doet > Plien en ik kennen Beth Orton > Plien spoort mensen aan naar Björk te luisteren zonder dat ze dat doorheeft > passioneel typeje > Plien is een meisje dat ik graag in het echt een keer zou willen zien en dan vind ik dat we hele stoere gesprekken houden > ze is expressief en het lijkt me geweldig haar eens te zien dansen > lijkt me een superlieve vriendin > vooral denk ik dat ze erg levenswijs is... > gewoon een tof wijf/>
Oud 22-09-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Geweldig hoe je het doet , nou hoop ik maar dat ik er ook zo goed in ben

Pebbles

Rustig meisje, staat liever niet al te veel in de belangstelling, heeft een eigen mening, maar zal die niet ongevraagd opdringen bij mensen. Is erg sociaal en zal ook altijd proberen de mensen om haar heen te leren kennen, en niet te snel over ze oordelen. Wil ook graag mensen helpen met problemen..

ik hoop dat het klopt
Goed hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:36
Rrr.
Rrr. is offline
Ik zou eigenlijk ook weleens door forummers geanalyseerd willen worden die ik niet zo goed ken... ben benieuwd hoe ik overkom *kijkt aandoenlijk*
Oud 22-09-2002, 14:40
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Ik zou eigenlijk ook weleens door forummers geanalyseerd willen worden die ik niet zo goed ken... ben benieuwd hoe ik overkom *kijkt aandoenlijk*
je komt aandoenlijk over

eeuh nee

vrolijk beetje hyper beetje lief maar ook wel een beetje een bisch als het moet, en je houdt van enorme... trommels.
Oud 22-09-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
YuckFou schreef:
Snel een mening gevormd en ook geven(?)

Mja ik weet dat je er bent etc. maar kan die posts van jou me nu niet herinneren . Mijn analyse zal dus wel nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:46
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
je komt aandoenlijk over

eeuh nee

vrolijk beetje hyper beetje lief maar ook wel een beetje een bisch als het moet, en je houd van enorme... trommels.

*voelt zich stoer* dankjewel

Je vroeg er niet om, toch krijg je 'm
je$u$ crust: Jongen die weet wat hij wil, goed gebekt, erg levenswijs, komt zelfverzekerd over (maar verdenk ik er van toch op bepaalde gebieden wat minder zeker te zijn...), kinky douche-foto's en cup a soup, das nou un goei jungske
Oud 22-09-2002, 14:47
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
das nou un goei jungske
Lin, je praat Brabants, kijk uit...
Oud 22-09-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
YuckFou schreef:
Vrolijk meisje, vol met gekke/maffe ideeen.. graag mensen om zich heen, maakt makkelijk contacten. Je lijkt me ook iemand met een best druk leventje, je hebt nooit echt momenten dat je je verveeld, je hebt altijd wel wat om te doen.
Als je een mindere ervaring ergens mee hebt, ben je nooit lang down, je probeert er dan juist toch het positieve in te zien.
Je hebt veel vrienden, maar niet omdat je ontzettend je best doet om aardig gevonden te worden. Het komt gewoon door hoe je bent zeg maar. Je maakt je ook niet druk over mensen die jou niet aardig vinden, gaat echt niet je best doen om beter over te komen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:54
S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Klopt helemaal... Maar ik zie het woord 'decadentie' altijd als iets slechts... Maar gelukkig zie ik nu in dat dat helemaal niet altijd is. Toch?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:55
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Snel een mening gevormd en ook geven(?)

Mja ik weet dat je er bent etc. maar kan die posts van jou me nu niet herinneren . Mijn analyse zal dus wel nergens op slaan
bedankt voor je bijdrage ik ken jou ook eigenlijk alleen maar van naam... even goed nadenken... heb je misschien een (halve) fruit-fetish?

Citaat:
punkyfish schreef:
Lin, je praat Brabants, kijk uit...
Maar ik heb nog nooit carnaval gevierd.. ha!

Citaat:
Pebbles schreef:
Vrolijk meisje, vol met gekke/maffe ideeen.. graag mensen om zich heen, maakt makkelijk contacten. Je lijkt me ook iemand met een best druk leventje, je hebt nooit echt momenten dat je je verveeld, je hebt altijd wel wat om te doen.
Als je een mindere ervaring ergens mee hebt, ben je nooit lang down, je probeert er dan juist toch het positieve in te zien.
Je hebt veel vrienden, maar niet omdat je ontzettend je best doet om aardig gevonden te worden. Het komt gewoon door hoe je bent zeg maar. Je maakt je ook niet druk over mensen die jou niet aardig vinden, gaat echt niet je best doen om beter over te komen.
kheb inderdaad behoefte aan mensen om me heen en eigenlijk klopt ie wel erg goed ik ga es even de tijd nemen om jou te analyseren dankjewel!
Oud 22-09-2002, 15:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
okay beetje laat, maar euhm nog even mijn bijdrage, blijft altijd leuke topic dit.
cemslut en rodina, dank jullie wel, maar ik denk dat (met name cemslut) een wat te positief beeld van me heeft

pff okay dit wordt ff typen, ik heb behalve wat er over mij gezegd is trouwens nog nix gelezen, dus als dit al 16 keer gezegd is zorry

pebbles
rustig, heel rustig meisje, onopvallend en vind dat zelf over t algemeen niet zo erg. Zo sta je nooit volledig in de schijnwerpers. Je luistert eerst voor je je mening geeft, je bent een beetje moeilijk toegankelijk, je vertelt niet snel persoonlijke dingen ofzo, maar je wordt wel goed gewaardeert door de mensen om je heen, je bent geen aanhangsel ofzo, ze waarderen je omdat je altijd zo rustig bent en goed kan luisteren en ook oprecht geinterreseerd in ze bent en er altijd voor je vrienden zal zijn. dat je rustig bent betekent trouwens niet dat je een meeloper bent, want dat ben je niet, je hebt weldegelijk een mening maar niet de drang om die op elk moment te uiten. Klein beetje onzeker soms maar over t algemeen niet.

bertbart
tja hmm , mooi jongen
bertbart is een lieve jongen, soms wat onzeker. Ik dank dat je uit een vrij leuk gezinnetje komt en daardoor niet altijd zo goed tegen ruzies kan of tegen mensen die scherp commentaar hebben. Ook omdat je dat zelf niet zo snel zal hebben, je gaat liever ruzies uit de weg. Je hebt een goed stel hersens en bent een sociaal mens. Je bent er voor je vrienden. Oh en je bent totaal modeverslaaft

rosi

paranoide

cemslut
heeft een beetje een te positief beeld over me, ik ben niet een politiek correcte filosoof ofzo

dwj/jesus crust/jaap

esmee

nare man

WishfulDreaming
geen idee, ik heb nog niet zo goed op je gelet enzo, maar je komt tot nu toe over als een goeie meid

GRRR
geweldige humor, ik denk dat je als je tegen jou humor kan een leuke vriend aan je hebt.

Li
fanatiek meisje, legt -IMHO als luie anti-sporter- dank ik soms de eisen wat te hoog voor jezelf, goede schoolresultaten, goede sportresultaten, verder probeer je altijd een sociaal actief leven te hebben met veel leuke vrienden (je bent denk ik erg sociaal en probeert altijd aardig tegen idereen te zijn) en je denkt ook aan van die kleine dingetjes, dat je bijv. even iemand een fijne vakantie wenst als je weet dat hij weg gaat , dat soort kleine dingen. Je bent een perfectioniste. Ik denk dat een hele leuke meid bent maar ook vooral jezelf niet vergeten. Je hebt een goed stel hersens ook trouwens, je hebt eigen mening.

black sugar

exploding boy

drama

eztah

rest volgt nog, moet ff denken en zet t alvast neer voordat (net als de vorige keer) nadat ik alles heb getypt ineens alles weg is

Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 15:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten