Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jewel Heel vrolijk, springerig, sociaal, spontaan, apart en creatief. Weet precies wat ze wil, doet waar ze zin in heeft, en ook weet hoe ze moet bereiken wat ze wil. Als je ergens voor gaat, ga je er ook 100% voor, en geeft niet snel op. Kan het met de meeste mensen goed vinden, is vriendelijk naar iedereen, blijft ook vriendelijk tegen mensen die minder vriendelijk tegen haar doen. Denk ook dat je een hekel aan ruzie hebt, en dat zoveel mogelijk probeert te vermijden. Staat open voor alles en iedereen. Je vormt geen mening over mensen tot je ze echt kent. Je laat je ook niet door anderen iets over een bepaald persoon vertellen, die je zelf nog niet echt kent. Zelf ontdekken hoe die persoon is, zonder dat het gebaseerd is op andermans mening zeg maar.. Ja, ik vind je echt een heel koel meisje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Shanli
Je bent best volwassen voor je leeftijd. Houdt van aandacht, probeert die ook wel op te eisen.. als je ergens bent en je staat een beetje buiten de groep, zorg je er wel voor dat ze je leren kennen. Ik denk ook dat je wel een eigen mening hebt, maar dat die toch wel best beïnvloedbaar is, zeker door mensen tegen wie je erg opkijkt. Je bent vrolijk, en als je eens een dipje hebt, zet je je daar meestal wel weer heel snel overheen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
klopt. Over 't algemeen ben ik niet zo beinvloedbaar,maar wel als het om iemand gaat naar wie ik opkijk(stom,stom stom) ![]() over jou ga ik eens nadenken ![]() |
![]() |
|
Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij? Wie doet mij?
Ik wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkkIk wil ooowwwkk *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* *kijkt lievvig* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bent denk ik een best wel rustig meisje, erg aardig en vriendelijk. Zo iemand waar niemand echt een hekel ofzo aan kan hebben. Ik denk ook dat jij met de meeste mensen wel goed over weg kunt. Je bent heel betrouwbaar, goed in geheimen bewaren en hulp bieden, hebt heeel erg veel voor andere mensen over. Je bent niet echt impulsief, denk eerst na over dingen. Ik denk ook niet dat je een erg aanwezig persoon bent, je hoeft niet per se in het middelpunt te staan, liever een beetje op de achtergrond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rozemarijn / Roozie:
Enthousiast, levenslustig meisje wat heel erg blij is dat ze nu met een 'nieuw leven' begonnen is (namelijk: studeren in Nijmegen). Vriendelijk en beleefd. Kan zich soms wel echt laten meeslepen door emotionele dingen als verliefdheid, waar ze dan nachten niet van kan slapen. Zal nooit grof of onaardig doen tegen mensen. Willemijn / feline: Echt een schatje ![]() ![]() Rosanne / rosi: Verbluffend intelligent meisje. Heeft (althans in mijn ogen) haar leven goed op orde, heeft er de controle over. Kampt jammer genoeg met een zwakke gezondheid momenteel maar laat zich er geestelijk niet snel onderkrijgen. Altijd vriendelijk en hartelijk. Behoorlijk veel zelfkennis, op punten zeer rationeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt niet altijd behoefte aan mensen om je heen, vindt het ook wel eens lekker om gewoon alleen te zijn, en iets te doen wat jij leuk vindt. Klopt vast nix van ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() andere keer doe ik jou wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
aha zo te zien ben ik een echt rakkertje ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Pebbles Rustig meisje, staat liever niet al te veel in de belangstelling, heeft een eigen mening, maar zal die niet ongevraagd opdringen bij mensen. Is erg sociaal en zal ook altijd proberen de mensen om haar heen te leren kennen, en niet te snel over ze oordelen. Wil ook graag mensen helpen met problemen.. ik hoop dat het klopt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Roozie / Rozemarijn
Lief en aardig meisje. Altijd beleefd en vriendelijk. Sportieve maar nette kleren. Houdt veel van uitgaan en dat doet ze dan ook zeer regelmatig. Kan met haar vriendinnen echt eindeloos over de meest uiteenlopende zaken praten (en dat heb ik gemerkt, omg). Verder is Rozemarijn altijd spontaan en daardoor maakt ze snel nieuwe vrienden! Oh ja, en ze denkt altijd heel erg goed aan zichzelf, ze gaat niet eens mee uit als ze een beetje verkouden is! ![]()
|
<Merel / punkyfish / Mirl: Merel is mijn lieve vriendinnetje die toevallig helemaal niet zo ver weg woont > ze maakt stomme opmerkingen over mijn drumstokken en dan lacht -haar- Dwayne haar uit > haar Dwayne is haar obsessie en haar Alles en Merel is ook Dwayne's obsessie en zijn Alles (is dat even toevallig) > lief > lowlands > rose > Merel en ik hebben vingerpoppen (en dat klinkt kinky-er dan dat het in werkelijkheid is) > lieve Merel heeft af en toe flink last van emoties, en dan wil ik Merel knuffelen > Merel gaat naar de Boulevard wanneer ik daar niet ben, van logica heeft ze dus inderdaad nooit gehoord > daar kan Merel verder ook niet wakker van gaan liggen > ze houdt van het leven en geniet daar van > ook heeft zij een voorhoofd dat er om smeekt gekust te worden > en zij gaat lekker met mij naar de Oesters van Nam Kee/>
|
<Plien / Jewel Plien is zoals iedereen weet een ontzettend mooi en lief meisje > een uitstraling waar je een moord voor doet > Plien en ik kennen Beth Orton
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() eeuh nee vrolijk beetje hyper beetje lief maar ook wel een beetje een bisch als het moet, en je houdt van enorme... trommels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja ik weet dat je er bent etc. maar kan die posts van jou me nu niet herinneren . Mijn analyse zal dus wel nergens op slaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *voelt zich stoer* dankjewel ![]() Je vroeg er niet om, toch krijg je 'm ![]() je$u$ crust: Jongen die weet wat hij wil, goed gebekt, erg levenswijs, komt zelfverzekerd over (maar verdenk ik er van toch op bepaalde gebieden wat minder zeker te zijn...), kinky douche-foto's en cup a soup, das nou un goei jungske ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een mindere ervaring ergens mee hebt, ben je nooit lang down, je probeert er dan juist toch het positieve in te zien. Je hebt veel vrienden, maar niet omdat je ontzettend je best doet om aardig gevonden te worden. Het komt gewoon door hoe je bent zeg maar. Je maakt je ook niet druk over mensen die jou niet aardig vinden, gaat echt niet je best doen om beter over te komen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
okay beetje laat, maar euhm nog even mijn bijdrage, blijft altijd leuke topic dit.
cemslut en rodina, dank jullie wel, maar ik denk dat (met name cemslut) een wat te positief beeld van me heeft ![]() pff okay dit wordt ff typen, ik heb behalve wat er over mij gezegd is trouwens nog nix gelezen, dus als dit al 16 keer gezegd is zorry pebbles rustig, heel rustig meisje, onopvallend en vind dat zelf over t algemeen niet zo erg. Zo sta je nooit volledig in de schijnwerpers. Je luistert eerst voor je je mening geeft, je bent een beetje moeilijk toegankelijk, je vertelt niet snel persoonlijke dingen ofzo, maar je wordt wel goed gewaardeert door de mensen om je heen, je bent geen aanhangsel ofzo, ze waarderen je omdat je altijd zo rustig bent en goed kan luisteren en ook oprecht geinterreseerd in ze bent en er altijd voor je vrienden zal zijn. dat je rustig bent betekent trouwens niet dat je een meeloper bent, want dat ben je niet, je hebt weldegelijk een mening maar niet de drang om die op elk moment te uiten. Klein beetje onzeker soms maar over t algemeen niet. bertbart ![]() ![]() bertbart is een lieve jongen, soms wat onzeker. Ik dank dat je uit een vrij leuk gezinnetje komt en daardoor niet altijd zo goed tegen ruzies kan of tegen mensen die scherp commentaar hebben. Ook omdat je dat zelf niet zo snel zal hebben, je gaat liever ruzies uit de weg. Je hebt een goed stel hersens en bent een sociaal mens. Je bent er voor je vrienden. Oh en je bent totaal modeverslaaft rosi paranoide cemslut heeft een beetje een te positief beeld over me, ik ben niet een politiek correcte filosoof ofzo ![]() dwj/jesus crust/jaap esmee nare man WishfulDreaming geen idee, ik heb nog niet zo goed op je gelet enzo, maar je komt tot nu toe over als een goeie meid GRRR geweldige humor, ik denk dat je als je tegen jou humor kan een leuke vriend aan je hebt. Li fanatiek meisje, legt -IMHO als luie anti-sporter- dank ik soms de eisen wat te hoog voor jezelf, goede schoolresultaten, goede sportresultaten, verder probeer je altijd een sociaal actief leven te hebben met veel leuke vrienden (je bent denk ik erg sociaal en probeert altijd aardig tegen idereen te zijn) en je denkt ook aan van die kleine dingetjes, dat je bijv. even iemand een fijne vakantie wenst als je weet dat hij weg gaat , dat soort kleine dingen. Je bent een perfectioniste. Ik denk dat een hele leuke meid bent maar ook vooral jezelf niet vergeten. Je hebt een goed stel hersens ook trouwens, je hebt eigen mening. black sugar exploding boy drama eztah rest volgt nog, moet ff denken en zet t alvast neer voordat (net als de vorige keer) nadat ik alles heb getypt ineens alles weg is
Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 15:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|