Advertentie | |
|
![]() |
|
Oeh ik haat dit ik haat dit!
Oké, dan ben ik een graan *hmmmhmm* Wáárom zie ik mijn berichtjes niet? *ogen wijd open* Ik moet toch maar leren hoe.. Pampidam.. [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0LACSEiIOmSgqgJWPa8erUgNtb9w8de2olpyywb7Y0ToTfD9Wy3N*JzkTAnoL3hSpIDxKT TDdlqY/Safak-021.jpg[/IMG] // Ben een graan. *ziet haar berichtje* Copy dit maar. Zo duidelijk ![]() http://groups.msn.com/_Secure/0LACSE.../Safak-021.jpg
Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 09:24. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
-paranoide- Crucified, crucified, crucified by my savior [niet aanspreekbaar.
![]() mirl, mirl, post eens even iets nutteloos' in het fototopic zodat de bladzijde volraakt en ik roels foto op de volgende bladzijde kan proppen -Ginger -Kant, kant, roosjes, strikjes, WHOEI! zegt: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja. Meeeeer roel-foto's: ![]() Roel-haar ![]() Roel-lollie. Die ene die met dat grijze overhemd, die z'n tong uitsteekt he, ja, dat is roel dus NIET. :geil: Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 18:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat kan aan de resolutie van het beeldscherm liggen ![]() Jij blowt meer dan mij, en het heeft blijkbaar nog een schadelijker effect ook, als je niet eens ziet dat de groene lollies wel degelijk groen maken.. Verklaart ook gelijk het feit dat je denkt dat de NES beter is dan de SNES. ![]() En nu mag niemand meer boeiende reply's posten, anders kom ik nooit aan m'n huiswerk. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic Februari [Deel 3] deringmeester | 11 | 14-02-2005 11:39 | |
Lifestyle |
Fototopic deel 2 september Caligula | 498 | 12-09-2004 14:59 | |
Lifestyle |
April Fototopic 2 ! Verwijderd | 486 | 19-04-2004 12:26 | |