Advertentie | |
|
![]() |
|
-blauwe miss60 broek, die eigenlijk te groot is
![]() -zwarte longsleeve -paars t-shirtje met op de voorkant 'n kleine koe waar "calciyum" onder staat en op de achterkant 'n hoofdje van 'n koe -zwart ondergoed armbandjes; -zwart stukje van sok ![]() -zilver armbandje met spikes -zwart kattenbandje met belletje -paars kattenbandje met belletje -gekleurde ronde "kralen" -gekleurde vlindertjes -paars horloge kettinkjes; -spikeband -kettinkje van portemonnee
|
Verwijderd
|
- Wit hempje H&M.
- Wit getailleerd bloesje met hele dunne rode en grijze streepjes Mexx. - Donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen en "versleten" plekken Diesel. - Zwarte puntlaarzen. - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge - Haar in een staart - Luchtje: Poeme van Lancome - Zwarte shawl om m'n nekje :\ Morgen beginnen de schoolexamens ![]() |
![]() |
|
Een string met zonnetjes
![]() Witte bh Zwart shirtje met boothals en 3 kwarts mouwen. Regenboog mailot mouwen ![]() Een wijde lichtblauwe spijkerbroek Winnie the pooh sokken Regenboog haarband Donker groen/blauwe adidasjes ![]()
|
mijn bruingrijsvisgraatachtige thirties tweedlook rokje
felrode panties zwarte kniekousen zwart hemdje met hoge hals warmrood overslagvestje mijn rode sjaal zwarte bandjes-mags haar in knotje met zwart roosje erin mijn zwarte brilletje kogeltjeskettinkje en roze met zwarte undies, heel geraffineerd ![]()
||
Citaat:
|
dreadjuz los
geen make up grote oorringen horloge zwart/grijs ondergoed armbandjes een wit/lichtblauw/donkerblauw t-shirt ding grijs met rood en zwart wolle vest rood & blauwe rafel broek geel gestreepte sokke zwarte laarsjes ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zit lekker ingepakt: - wit hemdje - rode blouse met een soort witte dubbele dikke krijtstreep (verticaal) - hele dikke blauwe v-hals trui - dikke spijkerbroek met bruine riem (ja matcht met laarsjes van vanmiddag) - twee paar ruitjessokken over elkaar ![]() - hele warme antraciet sjaal ![]()
|
![]() |
een wit JC rags shirt (korte mouwen)
daar overheen een grijze versleten (maar pas 1 maand oude) frederich hendrichoms trui met aangebrijde polsen en kraag (echt dope). als ik naar buiten ga verwissel ik nu ff die trui door een vest/jasje van frederich hendrichoms wat zwart gecoted is en dat ook moet verslijten (echt heeeeel dope). Daar onder een beige/lichtbruine ribbroek van pepe jeans london en daaronder bruine puntschoenen van boss by hugo boss. met zwarte sokken. en dan een bruine houtjes touwtje ribjas van jc rags als ik naar buiten ga.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |