Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik wilde op fortuyn stemmen maar dat gaat dus ff niet door nu, de rest van de lijst ken ik totaal niet en heb er weinig vertrouwen in, pim trok de lijst voort en ik denk niet dat de verdere lijst zijn ideen voort kan zetten. dus nu moet wat anders
||
![]() |
Citaat:
dat sommige achterlijke mensen zo bang zijn voor hem, tja, dat is gewoon stom. als het goed is (!!!!!) leven wij in een democratisch land en kan LPF dus nooit overheersen met hun ideeen, dus eerst moeten de andere partijen er nog mee eens zijn. en als jouw partij, waar jij op stemt, daar tegen is (waarschijnlijk wel dus), waar ben jij dan bang voor??? dan zorgt LPF inderdaad bijna alleen maar voor opschudding en dat is goed voor die klote politiek omdat al die dooie mensen inzakken!! eindelijk worden ze wakker en beseffen ze dat ze met grotere ideeen moeten komen om aan de macht te komen en wordt éindelijk de politiek eens interessant (voor mij en voor vele anderen voor wie de politiek voorheen niet zo interessant was)... zeker wel opgelucht dat je nu niet meer bang voor hem hoeft te zijn, of niet?? shit man, ik ga toch ook niet op alle partijen schelden met wie ik het niet mee eens ben?? ps, k zou als k 18 was ook op LPF stemmen omdat k vind dat hierdoor de politiek interessanter wordt en omdat ik tegen nauwelijks weet wat die andere partijen inhouden... Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 21:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb na wikken en wegen en de stemwijzer
![]()
||
Citaat:
![]() minder 'religiues" als christen unie ??
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=86021
|
![]() |
|
|