Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg alleen dat je zelf in de hand hebt of je zijn muziek aan moet horen. Degene waar ik op reageerde zei: 'Je zal maar een cd van Jim hebben'. Vandaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
little crazy angel
||
Citaat:
![]() Hij heeft een stemgeluid waar de meningen zwaar over verdeeld zijn, maar zingen kan hij.. (ikzelf vond hem zaterdag het beste.. onder andere omdat ik zijn nummerkeuze geweldig vond tov Hind en Jamai) Verder maakt het me niet veel uit wie wint, ik vind Jamai ook heel goed ![]() (die smiley is niet door mij gemaakt btw, iemand van fok forum.. vond em wel grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
een cd zullen ze je niet opdringen nee.....
maar je hoort Jim straks ook op de radio en op MTV en TMF als we niet uitkijken! ![]() ![]() ![]() deze nachtmerrie kan alleen voorkomen worden door op Jamai te stemmen.....onze laatste hoop ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() http://www.telegraaf.nl/crazylife/te...amsterdam.html die smiley is ![]()
Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 13:24. |
![]() |
||
Citaat:
Die vrouwelijke studenten!!! Man, je bent >18 en je valt nog op Jim! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Erg leuk bedacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en Will komt lekker (optreden) morgen ![]() ![]() |
![]() |
|
EN TUURLIJK IS HET DOORGESTOKEN KAART
al die fucking hormonale puber meisjes hebben massaal met hun ouders gsm zitten sms'sen om op die breezerboy Jim te stemmen omdat hij er zogenaamd leuk uitziet. Nou vertel mij wat, de jongen heeft gigantische wallen, heeft een IQ onder vriestemperatuur en zijn accent is ontzettend hinderlijk. en zingen kan hij al helemaal niet, schor monotoom en vooral STIJF
||
Citaat:
maar het klopt toch dat in de FINALE de vakjury een besluit maakt en NIET de kijker? My hopes are dat ze Jim flink gaan dissen mha mhwahahhaahahAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ![]()
||
Citaat:
hier ben ik het helemaal mee eens. Jamai for president ![]()
||
Citaat:
![]() Als jim niet kon zingen was hij nooit zo ver gekomen, en tsja.. datie dan ook nog z'n uiterlijk mee heeft...
||
Citaat:
14-16 jarigen ![]()
||
Citaat:
zie maar in de rest van het topic, ik ga niet dubbel posten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik snap je punt wel, maar om al je irritaties en frustraties op Jim te richten is wel ![]() |
![]() |
|
Als Hind zou winnen was het pas doorgestoken kaart geweest... Met die leuke roddels dat haar 'vuurwerk' al klaar lag enzo... Maar goed, jim kan natuurlijk niet goed zingen en ik zie ook niet in wat je er knap aan kan vinden...
Wat die charlotte(die is 18/19) met een jongen van 15 doet snap ik al helemaal niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales Hoipiepeloi | 500 | 24-03-2004 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Nog meer amateurs? [3] xx | 500 | 22-02-2004 14:03 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Workshops Poll Ovidius | 72 | 02-02-2004 17:50 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 > wie doet er mee jewel4life | 5 | 15-09-2003 20:10 |