Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmmm.... volgens mij zijn er altijd wel dezelfde onorginele opmerkingen.....
(carnaval is al geweest hoor) (je lijkt wel een wandelende regenboog) (spook) (Harry Potster) nouja, ga zo maar even door, als ik iets hoor wat ik nog nooit eerder heb gehoord is het wel leuk, anders wordt het best wel vervelend.
|
![]() |
ja ik zou het niet eens meer weten wat 9ik allemaal naar mijn hoofd heb gekregen , maare dat caranval al voorbij is staat met stip op 1 en verder de leukste jongen op aarde zei laatst: Wat zie je er vandaag lief uit". Ik zei
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
- waar heb je die broek gekocht? Bij de Wibra?
![]() - slet - "je ziet er leuk uit" (onbekende jongen ![]() ![]() - sooooo die is arrogant!!!!! - Oeh kim wat heb je een geil rokje aan - mag ik je tijger even aaien (had zo'n broek met een grote tijgerkop erop aan) deze laatste 2 opmerkingen kwamen van een oud-klasgenoot - heks - is dat nou een jongen of een meisje ![]() ![]() -flitsend hoor! (over mn roze haar) ehm dat waren ze wel weer.....zal nieuwe posten alsi k weer inspiratie heb.
|
Het gebruikelijke:
- je loopt op je broek / je broek is te lang / die broek doet het niet ![]() - skater! - alto! - jij bent lelijk - hond! - doe je aan sm? En een leuke gozer: 'je ziet er goed uit' ![]() Oh, en laatst liep ik over de lijnbaan met een vriendin. Liep een kleine jongetje met z'n moeder en oma. Opeens een stemmetje: 'dat zijn leuke meisjes!' Die moeder: 'ha net als z'n vader - daar ben je nog te jong voor', jongetje: 'maar ik ben al 4 hoor!' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Urm.. voor mij het gebruikelijke - Exo ruim je kamer op (moeder) - Exo heb je je huiswerk niet gemaakt (docent) - Exo repareer m'n computer (zusje) - Exo trek je broek uit (vriendin) *sigh*.. leven is zwaar |
![]() |
|
Over mijn zwarte rokje met regenboog streep maillot en kisten:
Sukkel:"Vind je dat nou zelf mooi?!" Ik:"Toevallig wel ja" Vriend van sukkel (heel zachtjes): "Ik vind het ook wel mooi hoor." ![]()
|
Gister ook nog, liep ik met een vriend door amsterdam, komen we een klasgenoot van hem tegen, een geweldig coole jongen, homo, die keek eens wat ik aan had en hij zo kei grappig 'meeeiiiid, wat heb je nou dan aan! tsja..apart hoor'. En zown meneer die vroeg of ik het niet koud had (had n rokje aan, met netpantys en beenwarmers)
|
![]() |
vandaag was m'n oma jarig en ongeveer alle oudjes uit de buurt waren er. En iedereen zei wel iets over m'n haar (spikes). Een paar die ik heb onthouden:
- oooh, mag ik even voelen? - wat eeeenig! - hee, er is hier een stekelvarken! Er waren er nog wel meer maar die weet ik niet meer... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad, ook ik ken de 'carnaval is al voorbij' en 'Pipo de clown en mamalou' opmerkingen. Het valt helemaal niet op als mensen dat opeens beginnen te neurieen als je in je kleurige broek voorbij loopt
![]() ![]() Ennuhm.. Dan heb ik nog altijd 'rooie, stoplicht, vuurtoren, lelijkerd' En verder niet te vergeten "Wat zie je er toch gothic uit vandaag" (ik had juist die dag super 'normale' kleding aan.. Ja, het was zwart, maar niet abnormaal of zo.) 'Jij bent best wel alto. Of nee, meer punk, maar niet heel erg' Ach..en als je dan de volgende dag iets normaals aantrekt, ben je opeens een doorsnee persoon. Die hokjes zijn zo tijdelijk... |
![]() |
|
![]() |
ja die ken ik. ik ben bijna altijd in het roze gekleed, en heel af en toe in het fluo-geel met zwart. en dan hoor ik 'heks!', 'gothic!', 'saaaaatan!'
de pubers van tegenwoordig denken dat alles wat ook maar niet mainstream is goth is. ze hebben ook een nieuw woord geleerd ofzo. en ik draag vaak kleding van lak. krijg je steeds van die opmerkingen als 'ik heb nog een vuilniszak nodig, mag ik die van jou lenen?'
|
![]() |
-nou van m'n opa toen ik beetje buik bloot had: 'had je geen geld genoeg bij je om de rest van het T-shirt ook te kopen?'
-reactie van andere opa (die boos wa somdat hij dat niet vond kunnen in restaurant terwijl je maa rieniemienie klein randje buik zag: 'IK DRAAG DAT TOCH OOK NIET?!?'(begon ie zich kei egr aan te stellen ind at restaurant en optafle te kloppen...) -dan nog een keertje: He!!! er zit een gat in je broek!!!!! (nou du-huh) -m'n ma 'pfft inplaats van die schoenen daar te kopen zou je geen degelijke warme bergbeklim schoenen kopen zoals die van mij,met zo'n wollen rand zo,das veeeel warmer' -... |
![]() |
|
Haar
euuhmm iemand vroeg me of ik een feestjuh had ofzow omdat ik mn har zo had. ( roze en in 2 staartjes) Nagels Ik mag tegenwoordig geen nagellak op van mn baas want volgens hem shrikt aan de ene kant roze en de andere kant zwarte nagellak klanten af.. schoenen Geen opmerkingen over gehad.. Best bijzonder eigelijk.. kleding Na ze vinden het leuk op school dat ik er zo bij durf te lopen... das alles
|
Verwijderd
|
tja, de standaard opmerkingen als
"was je haar" "knip je haar" "je lijkt wel een meisje" "gothic sucks ![]() "vieze kutalto" (dat zei een jongetje van 15 ofzo die in een korn shirt liep ![]() (keb dus lang haar). kleine kindjes die vragen "mama, is dat een jongen of een meisje" oh, een keer een jongentje van 5 ofzo die zei "papa, ik wil net zulk haar als die jongen" *vertederd* ![]() ![]() en laatst een oude vrouw die tegenover me zat in de trein, toen ze wegging tikte ze op mn been en zei "wou toch ff zeggen dat je hele mooie ogen hebt" ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
haha... vorige week vonden mijn buurtkinderen het eventjes nodig bart in te lichten over het feit dat ik schapenbloed drink
![]() Vroeger werd vaak het bekende adamsfam. liedje naar me gezongen, ik ben door veeeeeel mensen uitgemaakt voor hoer, heks en spook. Lara en ik werden vorig jaar in parijs herhaaldelijk uitgemaakt voor vlinder (maar dat was gewoon leuk, zeker als je met vleugeltjes op je rug gefotografeerd word, en er word op de champs elysees naar je handtekening gevraagd.) Tegenwoordig hoor ik alleen nog dingen als "poppetje", en dat vind ik alleen maar heel lief.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|