Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 19:17
Black Sugar
Black Sugar is offline
Bedankt zijn ondertussen gesloten.

Pfft, ben d'r ook weer eens een dagje niet. Alsof ze het ruiken
Oud 22-12-2002, 23:16
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb de Announcement aangepast, hopelijk heb ik het goed gedaan
Oud 23-12-2002, 18:39
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Een tijdje geleden was er iets te doen over een nieuwe FB erbij op Lifestyle.

Is daar nog verder over gepraat op Admin en is nu al duidelijk wie die taak gaat vervullen en wanneer dat dan gebeurt?
Oud 23-12-2002, 22:11
Black Sugar
Black Sugar is offline
We hebben vandaag iemand gevraagd, even geduld nog.
Als diegene niet wil gaan we iemand anders vragen dus het duurt nu niet zo lang meer.
Oud 24-12-2002, 00:08
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
We hebben vandaag iemand gevraagd, even geduld nog.
Als diegene niet wil gaan we iemand anders vragen dus het duurt nu niet zo lang meer.
Oke, we wachten af .
Oud 24-12-2002, 11:07
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=318034

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=316532

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=317851

Ik erger me aan de reacties van bepaalde alto's die het nodig vinden om negatief doen in mode-topics. Dit is toch een lifestyle forum? Waarom kunnen we nou niet eens een keer serieus discusiëren welke merken/designers briljant zijn en welke niet, of wat het komende seizoen mode is, zonder het gezeik van ik-draag-wat-ik-zelf-mooi-vind-want-ik-doe-niet-aan-trends...
Oud 25-12-2002, 15:17
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
bertbart schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=318034

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=316532

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=317851

Ik erger me aan de reacties van bepaalde alto's die het nodig vinden om negatief doen in mode-topics. Dit is toch een lifestyle forum? Waarom kunnen we nou niet eens een keer serieus discusiëren welke merken/designers briljant zijn en welke niet, of wat het komende seizoen mode is, zonder het gezeik van ik-draag-wat-ik-zelf-mooi-vind-want-ik-doe-niet-aan-trends...
Ben ik het helemaal mee eens. Topics over "trends" of "nieuwe merken" worden altijd verpest, terwijl het Dread-topic niet verpest wordt door mensen die dat foeilelijk vinden.
Echt zoooo irritant. Laat die topics dan gewoon lekker met rust.
Oud 25-12-2002, 15:22
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
^^^roos trouwens^^^
Oud 26-12-2002, 01:25
Black Sugar
Black Sugar is offline
Zou je mischien zinnen willen quoten in plaats van een heel topic aangeven, dan kan ik het echt goed bekijken. Ik heb het nu wel een beetje doorgelezen maar niet echt iets gezien.

Ik vind het trouwens al een heeeel stuk minder dan eerst. Maar dat kan ook aan mij liggen
Oud 26-12-2002, 06:52
ikheetNIELS
ikheetNIELS is offline
Aan sommige rif-baaien zijn haaien-vrije zones. In sommige steden zijn auto-vrije zones. Waarom maken we hier geen koenvrije zone van?
Oud 26-12-2002, 18:36
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
ikheetNIELS schreef:
Aan sommige rif-baaien zijn haaien-vrije zones. In sommige steden zijn auto-vrije zones. Waarom maken we hier geen koenvrije zone van?
flikker op man
Oud 26-12-2002, 18:41
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)
LS wordt steeds meer een kantine...

algemeen webcam topic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=320429

"wat eet je nu"-topic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=320491

blundertopic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=318082
Oud 26-12-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)
LS wordt steeds meer een kantine...

algemeen webcam topic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=320429

"wat eet je nu"-topic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=320491

blundertopic
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=318082
Eigenlijk denk ik neit dat LS meer een kantine wordt maar dat mensen hier op LS meer behoefte hebben aan wat gezelligere topic met de lifestylers (aangezien groot gedeelte alleen hier of niet op de kantine komt). Maar neemt niet weg dat je geen gelijk hebt!

*edit*(hmm volgens mij spreek ik mezelf hier erg tegen )
Oud 26-12-2002, 21:26
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Ja mortish ik snap het ook wel hoor, maar nog is het raar
Oud 26-12-2002, 22:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
jaja mensen jullie hebben gelijk, de standaard lifestyle topics worden constant herhaald en ik persoonlijk kom daar niet eens meer (ik als fb natuurlijk wel ) 'wat draag je vandaag' 'waarom hokjesgeest' 'hoe moet ik mijn haar doen'
dus mensen zoeken een beetje afwisseling, helaas blijft het nivo bij veel topics laag en worden het dus nogal kantine topics

en tja de meeste mensen ier zijn niet echt bezig met 'echte' mode enkel met in zijn, en het is nu in om out te zijn zeg maar dus dan krijg je het alto effect 'ik ben anders, ik ben precies zoals alle andere altos' ik zal er wat meer op letten bertbart
Oud 27-12-2002, 02:00
Black Sugar
Black Sugar is offline
Uhm, somigge mensen plaatsen hier urls van topics die ze dan vinden getuigen van de achteruitgang van lifestyle terwijl die topics nog maar net bestaan. Ook wij fb's zijn af en toe eens iets minder online en kunnen niet elk uur controleren. Als je ergens een slot op wil kun je dat aangeven in het slotjes request topic op feedback. Neem gaarne topics die al iets langer bestaan als voorbeeld. Zo blijft het evaluatie topic voor ons ook iets overzichtelijker.

Dankjewel

Owja, wat vinden jullie trouwens van een andere naam voor het evaluatie topic?
Ik kan zelf nog niks beters bedenken maar als iemand een goed idee heefd zou ik het graag horen
Oud 27-12-2002, 10:16
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Citaat:
Black Sugar schreef:
Ook wij fb's zijn af en toe eens iets minder online en kunnen niet elk uur controleren. Als je ergens een slot op wil kun je dat aangeven in het slotjes request topic op feedback. Neem gaarne topics die al iets langer bestaan als voorbeeld.
Het was geen verwijt hoor
Oud 27-12-2002, 23:38
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)

Het was geen verwijt hoor
Nee dacht het al niet, maar zeg het even omdat ik hier wel eens eerder mensen "klachten" over net nieuwe topics heb zien posten.
Oud 28-12-2002, 04:17
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Wanneer wordt S 16? :/ Of euhmz anders Aaart-waarvan-ik-nooit-weet-hoeveel-a's-er-nou-eigenlijk-staan, hoewel die er nog niet zo lang is.. Posten allebei redelijk zinnig, zonder spelfouten. (Ja, sorry, daar let ik nou eenmaal op )
Wat je wel niet tegenkomt als je een search doet op je naam..

Aaaaaart als forumbaas..

Ik zie het niet gebeuren, maar bedankt voor het 'compliment'..
Oud 30-12-2002, 13:25
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
Oke, we wachten af .
...

Ja.
Oud 30-12-2002, 18:32
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
...

Ja.
waarom soliciteer jij niet naar die functie? (roos dan)
of stel ik nu een domme vraag?
Oud 31-12-2002, 14:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Firefly schreef:
slotje?
kan in het dread-topic lijkt mij
*Kuch*

Citaat:
Black Sugar schreef: Ook wij fb's zijn af en toe eens iets minder online en kunnen niet elk uur controleren. Als je ergens een slot op wil kun je dat aangeven in het slotjes request topic op feedback. Neem gaarne topics die al iets langer bestaan als voorbeeld.
*/kuch*
Oud 31-12-2002, 15:25
rodina
rodina is offline
Neem RoSaLiNi als fb, dr is altijd iemand online, ze kennen de regels etc
Oud 31-12-2002, 15:36
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Ninh:
Citaat:
rodina schreef:
Neem RoSaLiNi als fb, dr is altijd iemand online, ze kennen de regels etc
Kennen is 1 ding, er aan houden is het ander
Oud 31-12-2002, 16:10
Verwijderd
Ik wil even zeggen dat het kleine beetje respect tegenover elkaar nu ECHT helemaal weg is geloof ik. :/
Oud 31-12-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ik wil even zeggen dat het kleine beetje respect tegenover elkaar nu ECHT helemaal weg is geloof ik. :/
Net zoals de sfeer weg is, ja. Ik sluit me bij je aan. :/

En ik vind dat het alleen-voor-uberkoele-mensen-en-daar-hoor-jij-niet-bij-meeting-topic een slot verdient.
Oud 31-12-2002, 16:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jezus, waarom sluiten we heel lifestyle gewoon niet
Oud 31-12-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jezus, waarom sluiten we heel lifestyle gewoon niet
Dacht ik ook nog aan - dat is precies wat er gebeurt als het zo door blijft gaan. :/
Oud 31-12-2002, 16:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Tis een zooitje op lifestyle maar ik moet zeggen dat ik in geen tijden niet zo gelachen heb.
Oud 31-12-2002, 16:51
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
zeikerds..
Oud 31-12-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

En ik vind dat het alleen-voor-uberkoele-mensen-en-daar-hoor-jij-niet-bij-meeting-topic een slot verdient.
vind ik ook.

maar ik vind het ook wel lollig zo, mensen die om nix ruzieen. beetje leven hier...en met de sfeer valt het mee...alleen deze dag/avond is het wel heel erg, mssch omdat het 31 dec is ofzo
Oud 31-12-2002, 18:46
rodina
rodina is offline
Mn god zeg, het gevoel voor humor is weer lekker aanwezig

Sommige mensen nemen dit forum echt te serieus, schaf een leven aan ofzow.

Wat de bedoeling was van die meetingtopic: Een meeting te organiseren voor mensen die al een poos rond zwerven op LS, dat wil natuurlijk niet zeggen dat nieuwe mensen niet welkom zijn.

'ja dan kan je ook naar een eerdere meeting gaan, dan kan je die mensen ook ontmoeten' *zoiets stond er*

Als ik in een gemiddelde meetingtopic op LS kijk zie ik een hoop mensen staan die ik niet perse zou willen ontmoeten, mensen met compleet andere ideeen, stijl noe maar op (en ja dat zijn over het algemeen alto's om even lekker hokjes te gebruiken).

Dat ie op slot gaat vind ik nergens opslaan. Waarom gaat ie op slot? Geef eens concreet een reden waarom die op slot gaat? Omdat de titel denigrerend zou zijn? Om dat er mensen buiten gesloten zouden worden? Omdat er een gastenlijst zou zijn? Omdat het ook via msn kan? Slaat al helemaal nergens op dan kan je dit hele forum wel opdoeken. Bovendien die Zwolle meeting heeft 2 afteraftertopics gehad dat kan ook via msn. Vragen wat voor kleding iemand aan heeft kan ook via msn.

Echt ik vind het onzin.
Oud 31-12-2002, 19:20
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er honderden after-meeting topics zijn geweest. En ik vind het een beetje flauw dat het meeting topic van rodina, cemslut en van mij wordt dicht gegooid. Ik wil rodina, cem. slut ed. echt een keer zien zonder naar zo'n meeting te moeten komen waar ook mensen zijn die ik absoluut niet kan uitstaan...
Oud 31-12-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Ik vind het jammer dat er honderden after-meeting topics zijn geweest. En ik vind het een beetje flauw dat het meeting topic van rodina, cemslut en van mij wordt dicht gegooid. Ik wil rodina, cem. slut ed. echt een keer zien zonder naar zo'n meeting te moeten komen waar ook mensen zijn die ik absoluut niet kan uitstaan...
Ja, en dat valt nou heel makkelijk te voorkomen als je't via msn organiseert.

God, ik wil niet eens weten hoe ontzettend gefrustreerd en neurotisch ik vandaag overkom.

[edit] Btw, na elke meeting wordt er een after-meeting-topic gemaakt, met foto's, napraat enz. Zo iets is normaal. Dat je het even weet.
Oud 31-12-2002, 19:33
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
waarom soliciteer jij niet naar die functie? (roos dan)
of stel ik nu een domme vraag?
Waarom niet heel onze account als FB aanstellene van LS...
Oud 31-12-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
God, ik wil niet eens weten hoe ontzettend gefrustreerd en neurotisch ik vandaag overkom.
mwah, ik vond het vandaag anders best wel meevallen...
Oud 31-12-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
*knip*
hee rodina, zullen we anders maar een topic op onzin openen?
Oud 02-01-2003, 12:19
Verwijderd
Ik wil even kwijt dat ik het goed vind van Black Sugar dat ze alles verwijderd heeft, en de verantwoordelijkheid voor het forum op zich blijft nemen. Lijkt me niet altijd even leuk.
Oud 02-01-2003, 12:37
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik wil even kwijt dat ik het goed vind van Black Sugar dat ze alles verwijderd heeft, en de verantwoordelijkheid voor het forum op zich blijft nemen. Lijkt me niet altijd even leuk.
ik zou het zo van haar overnemen , tijd over en te vaak op het forum maar ja ik ben niet geschikt verders vindt ik dat ze de topics had moeten laten staan maar wel een slotje erop
Oud 02-01-2003, 12:43
Martjin
Martjin is offline
ik wil ff kwijt dat ik hier voor het eerst post..ben ik nu een meeloper?
Oud 02-01-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
ik zou het zo van haar overnemen , tijd over en te vaak op het forum maar ja ik ben niet geschikt verders vindt ik dat ze de topics had moeten laten staan maar wel een slotje erop
Dan bleef het een rotzooi.. En nee, ik denk ook niet dat je geschikt bent, aangezien ik je voor vandaag nog nooit op Lifestyle heb gezien.. Maar dat kan aan mij liggen.
Oud 02-01-2003, 13:02
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Dan bleef het een rotzooi.. En nee, ik denk ook niet dat je geschikt bent, aangezien ik je voor vandaag nog nooit op Lifestyle heb gezien.. Maar dat kan aan mij liggen.
het gaat er niet om dat je geschikt bent voor forumbaas op 1 bepaald onderdeel als je daar veel post, ik lees meer dan dat ik post
Oud 02-01-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
het gaat er niet om dat je geschikt bent voor forumbaas op 1 bepaald onderdeel als je daar veel post, ik lees meer dan dat ik post
Je moet alleen wel iets kunnen bijdragen aan het forum, vind ik. Jullie liepen op Onzin toch ook zo te zeiken over forumbazen die nooit postten? Maar goed, als jij wil solliciteren naar die functie, ga je gang.
Oud 02-01-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik lees hele dagen alles in "exacte vakken". Ik vind dat ik daar dan ook best forumbaas kan worden.

(get my point?)
Oud 02-01-2003, 16:57
Mysterons
Mysterons is offline
dat scheld en moord topic is echt te erg. dan geef je gewoon toe aan de ruzies, laat ze het op onzin of msn uitpraten of geef die mennuz ook een ban, hij scheld, hij beledigd mensen echt te grof gewoon. ben je meteen voor een maand van de ruzie af en dan houden ze hun mond wel.
Oud 02-01-2003, 17:07
S
S is offline
Het gaat echt slecht met LifeStyle.

- Er wordt een 'moord en ruzie'-topic geopend.

- Daarbij is RoSaLiNi zonder enige reden gebanned.

- Omdat een aantal mensen hebben zitten kloten op oudjaarsavond, hangt er nu een boutsfeer.

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 17:14.
Oud 02-01-2003, 18:06
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Waarom is het weer open, eigenlijk?

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 18:11.
Oud 02-01-2003, 18:27
shanli
shanli is offline
S

ook al dit ik mee aan dat S & M topic
Oud 02-01-2003, 18:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
we hebben 2 mensen benadert om mijn fb-schap over te nemen, dit heeft zeer lang geduurd door wat onenigheid over de leeftijsgrens en de kandidaten, beide wilde niet wegens tijdgebrek dus jullie zullen het nog iets langer met mij moeten doen tot er iemand wordt aangesteld die samen met black sugar orde¨op zakren stelt
Oud 02-01-2003, 18:35
shanli
shanli is offline
waarom ga je weg (als FB) ?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten