Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 00:00
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Glow schreef op 26-04-2003 @ 00:58:
Valt misschien wat voor te zeggen, waarde exo, maar tolerantie is natuurlijk een vrij breed begrip. Tolerantie voor andere culturen. Voor andere gewoonten. (natuurlijk tot op zekere hoogte) Daar draait het hier om. En dat was ook ooit het 'tolerante' aan nederland..Daar konden we in zekere zin trots op zijn. .
ja hoor net alsof dat nu in 1 keer weg is, kijk eens naar buiten zie je verschillende culturen en uitingen daarvan ? JA, dus is het niet weg en is NL nog steeds tolerant
Advertentie
Oud 26-04-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 26-04-2003 @ 00:58:
Valt misschien wat voor te zeggen, waarde exo, maar tolerantie is natuurlijk een vrij breed begrip. Tolerantie voor andere culturen. Voor andere gewoonten. (natuurlijk tot op zekere hoogte) Daar draait het hier om. En dat was ook ooit het 'tolerante' aan nederland..Daar konden we in zekere zin trots op zijn. .
Ja dat is de goeie tolerantie. Als je buurvrouw van 66 wordt geterroriseerd door de lokale jeugd en je zegt er niks van.. DAT is de foute tolerantie.

Verder is het een beetje nutteloos om hierover te discussieren alsof je tolerantie kan meten.
Oud 26-04-2003, 00:04
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-04-2003 @ 01:02:
Ja dat is de goeie tolerantie. Als je buurvrouw van 66 wordt geterroriseerd door de lokale jeugd en je zegt er niks van.. DAT is de foute tolerantie.

Verder is het een beetje nutteloos om hierover te discussieren alsof je tolerantie kan meten.
ok, ander onderwerp
Oud 26-04-2003, 00:05
nps
nps is offline
neonazi's ofzo
Oud 26-04-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 26-04-2003 @ 00:56:
Omdat andere mensen de realiteit verneuken, maar nederland staat er wel voor en staat iig wel voor een multiculturele samenleving waarin je met respect met elkaar omgaat ongeacht je huidskleur of afkomst.
En die samenleving is er maar er zijn altijd mensen die dat willen verneuken maar in verhouding met andere landen is Nederland wel toleranter en daar ben ik trots op en dat was mijn punt.

ik zeg ook 'zoals' waar ik mee bedoel 'onder andere', en ik zei de groep nazi's omdat dit topic daarover gaat.
Je kunt van alles gaan lopen 'uitdragen' maar zolang het in de praktijk gewoon geen fuck voorstelt zegt het niks. Het aantal mensen die 'dat willen verneuken' in nederland is alsmaar groeiende... Toleranter dan andere landen? Die 'andere landen' worden d'r ook steeds minder...
Oud 26-04-2003, 00:50
Verwijderd
We zijn het in ieder geval over eens dat een nazi schoft zijn niet goed is voor je gezondheid he gerlo
Oud 26-04-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 26-04-2003 @ 00:05:
turkielover
Is inhoudelijk commentaar te moeilijk voor je?
Oud 26-04-2003, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 26-04-2003 @ 01:05:
Je kunt van alles gaan lopen 'uitdragen' maar zolang het in de praktijk gewoon geen fuck voorstelt zegt het niks. Het aantal mensen die 'dat willen verneuken' in nederland is alsmaar groeiende... Toleranter dan andere landen? Die 'andere landen' worden d'r ook steeds minder...
Helaas wel ja.
Oud 26-04-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 26-04-2003 @ 00:50:
ff 1 ding:

*verhaal*
Au, die komt hard aan
Oud 28-04-2003, 12:58
examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:50:
ACSEPTEREN ZE JNEE, WANT JIJ BENT EEN WANABE SURINAMER EN MISSCHIEN ACCEPTEREN ZE JE DAAR WEL MAAR HIER IN ELK GEVAL NIEJ ENNE JE WEET UT HE DE GABBERS (NAZIS) KOMEN TERUG
Door zulke domme mensen zoals jullie krijgen (echte) gabbers een slechte naam!!!! Wat nou gabbers ,nazi's????????????? Domme trol, ga terug naar je grot! Gabbers zijn mensen die van de muziek hardcore houden. Geen nazi wannabe's zoals jij. Op de hardcore feesten zijn ook geen neo-nazi's meer gewenst. Ik walg van mensen zoals jullie.

-United Gabbers Against Racism & Facism-
Oud 28-04-2003, 22:07
examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-04-2003 @ 14:23:
http://members.lycos.nl/anf/
nice!
Oud 30-04-2003, 22:31
Verwijderd
Vandaag in den bosch stond een groepje "skins"/gabbers het halve station in te nemen en met NL vlag te wapperen. Politie erbij. Zij naar een terasje, politie ook daarheen. Wat moet je nou met die lui aanvangen?
Oud 01-05-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 17-04-2003 @ 10:27:
ruige jongens!
(oude post)

nou, wat stoer.
wij hebben er ook 2 van die kneusjes rondlopen.
weet jew at ze doen; ze maken speelgoed van kleien gekleurde kidnjes kapot.

òòòòòòòòhhhhh

vinden jullie dat ook niet RUIG?

echt wel.

ze waren niet meer zo ruig nadat ik 1 van hen een bloedneus had gegeven.

zes stonden een beetje een maat van me te kleineren (ongeveer dusdanig erg dat ie stond te janken)

toen heb ik ze allebei hardhandig weggerwerkt.
kzou het best nog een keer willen doen; maar ze DURVEN NIET MEER!

muhahahahahaahaha.

idioten.

ik pis op nazi's!
het zijn gewoon mietjes.
Oud 01-05-2003, 12:49
DeadNation
DeadNation is offline
Waarom deze enorme discussie over mensen die toch nooit iets zullen bereiken en absoluut geen gevaar zijn voor de samenleving of wat dan ook?
Oud 01-05-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 01-05-2003 @ 13:49:
Waarom deze enorme discussie over mensen die toch nooit iets zullen bereiken en absoluut geen gevaar zijn voor de samenleving of wat dan ook?
omdat ze soms wel een gevaar zijn voor individuen
Oud 01-05-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 28-04-2003 @ 14:23:
http://members.lycos.nl/anf/
Citaat:
Hardcore komt voort uit de housemuziek
l0l! en ik d8 dat het een serieuse site was
Oud 01-05-2003, 13:22
DeadNation
DeadNation is offline
Ja er zijn zoveel gevaren voor mensen. Waar komt t idee vandaan dat men denkt in een absoluut veilige maatschappij te kunnen leven en die uberhaupt te creeeren.....Zo'n bullshit. Zoiets kan alleen maar in een politiestaat(gaan we ook langzaam heen) en daar zou ik maar meer bang voor zijn als een stel hersenloze randdebielen die graag leusjes roept en stoer doet tegenover vrienden...
Oud 01-05-2003, 17:05
meem
meem is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 01-05-2003 @ 14:22:
Ja er zijn zoveel gevaren voor mensen. Waar komt t idee vandaan dat men denkt in een absoluut veilige maatschappij te kunnen leven en die uberhaupt te creeeren.....Zo'n bullshit. Zoiets kan alleen maar in een politiestaat(gaan we ook langzaam heen) en daar zou ik maar meer bang voor zijn als een stel hersenloze randdebielen die graag leusjes roept en stoer doet tegenover vrienden...
ze zijn geen gevaar voor de samenleving nee. hoe kun je zulke debiele mensen überhaupt serieus nemen. ik bedoel, neem die SSanne nou, wat moet daar nou van worden? De Keilenweg maakt steeds minder inkomsten, de drugs worden steeds duurder, en de lijst voor gehandicaptenzorg wordt alsmaar langer. En trouwens, hoeveel spelfouten kun je maken in 1 zin.

Die mensen snappen niet eens waar ze voor staan. Ja, ze zijn tegen alles dat n kleurtje heeft of joods is. Maar waarom ze tegen joden zijn weten ze ook niet meer. Ja. omdat Hitler dat zei. Ik zou nou wel eens n goed argument willen horen waarom je n ander 'soort' mensen zou moeten haten. t Enige wat ik kan bedenken is dat die fuckfaces jaloers zijn omdat joden knakerslim zijn en negers sarsgrote lullen hebben.
Oud 01-05-2003, 17:08
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-05-2003 @ 14:03:
ik denk wel dat het een serieuze site is, en ik denk dat hardcore(gabbermeuk) uit house voortkomt
Oud 01-05-2003, 18:24
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 01-05-2003 @ 18:08:
ik denk wel dat het een serieuze site is, en ik denk dat hardcore(gabbermeuk) uit house voortkomt
hardcore is geen gabbermeuk
maar gabbermeuk is wel hardcore
maar das een heeeele andere discussie
die bovendien saai is
Oud 01-05-2003, 18:26
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ja, idd.
Anders krijgen we weer dat gezeur over wat nou hardcore is en wie er recht op die term heeft en wie em verkeerd/onterecht gebruikt.....
Oud 03-05-2003, 12:02
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
hardcore komt van house af duh
Oud 03-05-2003, 12:07
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Havock schreef op 01-05-2003 @ 13:13:

*TEKST EN ZO*

ik pis op nazi's!
het zijn gewoon mietjes.

heel goed jongen!
Oud 03-05-2003, 12:10
spsup
spsup is offline
IK heb een lonsdale shirt lekker boeiend .......
Oud 03-05-2003, 13:28
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 01-05-2003 @ 19:24:
hardcore is geen gabbermeuk
NEE, maar ik zeg alleen d.m.v haakjes welke soort hardcore ik bedoel
Oud 03-05-2003, 13:47
thugz-angel
thugz-angel is offline
die neonazi's zijn vaak jongens van een jaar of 15, 16, 17
en die weten echt niet waar ze het over hebben, ik denk dat ze wel anders zouden praten als ze zouden zien wat voor schade hitler had aangericht,

die mensen neem ik dus echt totoaal niet serieus,

ik vind t wel belachelijk dat ze elke keer weer iets nieuws verzinnen en dat dat wordt toegelaten, net alsof de mensen zijn vergeten wat er allemaal voor een mentale, materiele schade is aangericht
Oud 03-05-2003, 15:45
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
ik ben zelf geen neo-nazi, maar ik vind ze wel cool. zolang ze maar niet de definitie van een gabber en een neonazi met elkaar gebruiken, want gabbers doen het om de muziek, en neonazis niet. ik krijg vaak opmerkingen omdat ik hardcore luister, dat ik al een racist ben. misschien ben ik dat ook wel een beetje maar toch, een neo-nazi is iets anders dan een gabber... maar toch geef ik ze gelijk.
Oud 03-05-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 03-05-2003 @ 16:45:
ik ben zelf geen neo-nazi, maar ik vind ze wel cool. zolang ze maar niet de definitie van een gabber en een neonazi met elkaar gebruiken, want gabbers doen het om de muziek, en neonazis niet. ik krijg vaak opmerkingen omdat ik hardcore luister, dat ik al een racist ben. misschien ben ik dat ook wel een beetje maar toch, een neo-nazi is iets anders dan een gabber... maar toch geef ik ze gelijk.
waarom vind je dat soort scum in vredesnaam 'cool'.
Oud 03-05-2003, 15:47
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 03-05-2003 @ 14:47:
die neonazi's zijn vaak jongens van een jaar of 15, 16, 17
en die weten echt niet waar ze het over hebben, ik denk dat ze wel anders zouden praten als ze zouden zien wat voor schade hitler had aangericht,

die mensen neem ik dus echt totoaal niet serieus,

ik vind t wel belachelijk dat ze elke keer weer iets nieuws verzinnen en dat dat wordt toegelaten, net alsof de mensen zijn vergeten wat er allemaal voor een mentale, materiele schade is aangericht
echte neo nazis zijn ouder !
Oud 03-05-2003, 15:50
The_Matrixxx
The_Matrixxx is offline
waarom ik ze cool vind, ze komen op voor nederland, ze zijn tegen die uhm, ja uhm, buitenlanders dan netjes gezegd. en ik geef ze groot gelijk, want ik vind het ook een stel *******. ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar velen zijn agressief en stelen, want als je ze aankijkt, trekken ze een vies gezicht en willen je kop al verbouwen. en ze stinken... thats why
Oud 03-05-2003, 15:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
de hardcore die ze bedoelen komt dat dus wel he
Oud 03-05-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 03-05-2003 @ 16:46:
waarom vind je dat soort scum in vredesnaam 'cool'.
slechte smaak, enzo.
Oud 03-05-2003, 19:03
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb een aantal reacties gelezen dat je je er niks van moet aantrekken. maar als je je er niks van aantrekt zorgen ze wel dat ze opvallen.

zo zijn er twee weken terug hele acties geweest (in Rostock, Duitsland) van neonazi's daar...
ze hebben auto's in de fik gestoken, van alles vernield en nog veel meer...
echt ziek gewoon

-xxx-
Oud 04-05-2003, 15:07
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Citaat:
McLaren schreef op 17-04-2003 @ 13:10:
[
Een vriend van mij is ook zo'n nazi figuur, maar ik mag 'm daar er niet minder om, hij loopt echt niet de hele dag allemaal onzin uit te kramen over buitenlanders.. dus maakt mij het uit..

Maar de kleren zoals boven beschreven, ja, ik vind het er niet uitzien, vind het gewoon totaal niet mooi.. [/B]
Mag je hem daar niet minder om????? Dan denk je niet goed na vind ik. Na de tweede wereld oorlog mag je die stroming gewoon niet steunen dat is toch een zeer belangrijk deel van iemands persoonlijkheid. Hallo 6 miljoen mensen afgeslacht om niets.
Oud 04-05-2003, 15:08
Mister Nygaard
Citaat:
The_Matrixxx schreef op 03-05-2003 @ 16:50:
waarom ik ze cool vind, ze komen op voor nederland, ze zijn tegen die uhm, ja uhm, buitenlanders dan netjes gezegd. en ik geef ze groot gelijk, want ik vind het ook een stel *******. ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar velen zijn agressief en stelen, want als je ze aankijkt, trekken ze een vies gezicht en willen je kop al verbouwen. en ze stinken... thats why

Jij maakt een wel heel cynisch grapje of bent niet goed bij je hoofd
Oud 04-05-2003, 15:20
Mister Nygaard
Citaat:
SSanne schreef op 17-04-2003 @ 14:32:
wat lul jij dan?
leg mij eens uit dan wrom ik mn mening niej mag geven en die buitenlanders zelf wel
Misschien moet je de grondwet nalezen. Ik geloof dat Marrokanen ook niet mogen discrimineren hoor het is nooit gezegd dat ze dat wel mogen. En ja wat betekent een vlag eigenlijk een soort gemaakte saamhorigheid met mensen met wie je eigenlijk niets hebt. Ik heb in ieder geval niets met jouw.
Oud 04-05-2003, 15:27
Mister Nygaard
A.D.I.D.A.S
All Day I Dream About Sex [/B][/QUOTE]

Ja zo kun je van alles wel een woordgrapje maken
Al denk ik; dit alles stoort ofzo dat soort onzin
Oud 04-05-2003, 15:32
Mister Nygaard
[QUOTE]SSanne schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
[B]Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan?

Ga daar maar eens diep over nadenken
Oud 04-05-2003, 15:37
Mister Nygaard
Citaat:
SSanne schreef op 22-04-2003 @ 15:35:
k wil ut ook wel anders zeggen
maSSheilSS

Hee dat is grappig Jiddisch en neo nazi taal geintegreerd. Zal het misschien ooit allemaal nog goedkomen
Oud 04-05-2003, 15:41
Mister Nygaard
Citaat:
Evelien1986 schreef op 23-04-2003 @ 16:02:
Nee, wij gabbers worden door jullie buitenlanders gediscrimineerd!!Jullie komen hier wonen, jullie willen jullie eigen scholen hebben, jullie willen moskeeen enz enz enz. Jullie moeten maar alles zo hebben, zoals jullie willen. Als ik hier met de Nederlandse vlag loop ben ik in jullie ogen discriminerend bezig terwijl ik hier wel in m'n eigen land loop!!! Jullie hebben het al zo ver gekregen, door dat aanstellen van jullie, dat we zelfs met het merk L0nsd@le (boksmerk) met een rood wit blauwe kraag niet meer op een party binnenkomen terwijl dit gvd ons land is!!! En uiteindelijk durven jullie nog rechtuit te zeggen dat WIJ respect voor jullie moeten hebben..........??? whahahaha FORGET IT!! niet op deze manier. Effe voor alle duidelijkheid JULLIE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, EN GABBER IS EEN STUK CULTUUR VAN NEDERLAND EN HIER HANGT EEN VLAG MET DE KLEUREN ROOD WIT BLAUW EN GEEN ENKELE ANDERE KLEUR! Als je hier komt wonen, moeten jullie onze cultuur ook respecteren. Ik ben nooit racist geweest maar ben het wel geworden en de aanhang word alleen maar groter...! Als jullie normaal tegen ons hadden gedaan hadden wij ook normaal terug gedaan, maar ja gaat moeilijk als wij altijd gediscrimineerd worden op straat door jullie en het zal ook fucking moeilijk worden om dat weer allemaal recht te zetten dat wij jullie nog gaan respecteren... maar dat komt denk ik NEVER NOOIT MEER!!! jullie vragen je nooit eens af waarom wij zo zijn geworden...??? als buitenlanders met et vlaggetje lopen enzo in hun EIGEN land hahaha is dat ook discriminerend ofzo? en nog iets als LONSD@LE, bensherman, pitbull en fred perry in hun ogen racistisch is wat moet FUBU dan wel niet zijn voor ons???!!!
Ik heb vast niet dezelfde cultuur als jij hoop ik fuck rood wit blauw fuck nationalisme enzovoorts
Oud 04-05-2003, 17:47
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
SHUT THE FUCK UP TOCH IEDEREEN
PARANOYA mensen
Oud 04-05-2003, 20:52
very drunk driver
very drunk driver is offline
nu schaam ik ervoor dat ik in hetzelfde land woon en dezelfde nationaliteit heb als sanne enevelien
Oud 04-05-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 04-05-2003 @ 21:52:
nu schaam ik ervoor dat ik in hetzelfde land woon en dezelfde nationaliteit heb als sanne enevelien
Oud 04-05-2003, 22:35
Verwijderd
geboeid lees ik alle reacties hier.

aan de ene kant lees ik reacties van de "nazi's",

slecht onderbouwd, en er komt geen normaal woord uit, probeer eens een normale discussie te voeren.

aan de andere kant lees ik de woorden van de " overdreven felle anti-nazi's"

eigenlijk hetzelfde als de nazi's, alleen dan tegen de nazi's in. Ook goede onderbouwing is een kunst.

Dan zijn er nog enkele die proberen wel een serieuze reactie te plaatsen, helaas wil dit in de meeste gevallen niet lukken. (zeker niet aan de nazi kant)

mijn vraag is dan ook:

Zou er een "nazi" misschien een echt serieuze discussie willen starten, zonder die 'rood wit blauw' gekleurde tekstjes, zonder directe scheldwoorden richting 'buitenlanders' en gewoon met goed beargumenteerde reacties.

maw:

gewoon een discussie opstarten, zonder dat erin op elkaar gescheld moet worden.
Oud 05-05-2003, 14:20
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-05-2003 @ 23:35:
geboeid lees ik alle reacties hier.

aan de ene kant lees ik reacties van de "nazi's",

slecht onderbouwd, en er komt geen normaal woord uit, probeer eens een normale discussie te voeren.

aan de andere kant lees ik de woorden van de " overdreven felle anti-nazi's"

eigenlijk hetzelfde als de nazi's, alleen dan tegen de nazi's in. Ook goede onderbouwing is een kunst.

Dan zijn er nog enkele die proberen wel een serieuze reactie te plaatsen, helaas wil dit in de meeste gevallen niet lukken. (zeker niet aan de nazi kant)

mijn vraag is dan ook:

Zou er een "nazi" misschien een echt serieuze discussie willen starten, zonder die 'rood wit blauw' gekleurde tekstjes, zonder directe scheldwoorden richting 'buitenlanders' en gewoon met goed beargumenteerde reacties.

maw:

gewoon een discussie opstarten, zonder dat erin op elkaar gescheld moet worden.
gast zoals jij het zegt ,als je van 2 kanten afgezeken wordt sja hoe wil je dan een noprmale discussie
Oud 05-05-2003, 15:23
ritualsquare
ritualsquare is offline
Citaat:
SSanne schreef op 22-04-2003 @ 15:30:
Wat doen de meeste van jullie nou dom dan?
wat heeft nazi en of gabber er mee te maken dat wij dom zijn dan?
helemaal nix er zijn namelijk genoeg gabbers die vwo enzo doen dus dat heeft er nix mee te maken.
jullie vinden ons alleen dom omdat wij uit komen voor onze meningen en jullie dat niet durfen.

ja 1 ding weet ik zeker: wedden dat jij geen vwo doet?
durven is met een v niet met een f,

en dat moet ik dan nog zeggen als buitenlander tegen jou.. ......
tuh tuh tuh

(zit hier ff op den aam van iemand anders, ik ben thugz-angel)

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:26.
Oud 05-05-2003, 18:59
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ritualsquare schreef op 05-05-2003 @ 16:23:
ja 1 ding weet ik zeker: wedden dat jij geen vwo doet?
durven is met een v niet met een f,

en dat moet ik dan nog zeggen als buitenlander tegen jou.. ......
tuh tuh tuh

(zit hier ff op den aam van iemand anders, ik ben thugz-angel)
als zij niet op vwo zit betekent dat niet dat de rest van de gabbers ook niet op vwo zitten ,ik ken der genoeg die havo en vwo doen,als ik nou zeg alle turken en marokkanen ivbo doen dan ben ik weer een racist
Oud 06-05-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 05-05-2003 @ 15:20:
gast zoals jij het zegt ,als je van 2 kanten afgezeken wordt sja hoe wil je dan een noprmale discussie
nou goed, kom dan maar eens met een verhaal hoe en waarom. Mensen die je geen serieus antwoord geven gewoon negeren.
Oud 06-05-2003, 11:42
Koning
Koning is offline
woah zelf.. haat ik buitenlanders niet.. maar buitenlanders haten ons.. ze nemen ons het recht af blank te zijn.. ik keur nazi's af.. maar ik vind dat we moeten kunnen uiten dat we trots zijn om blank te zijn zonder dat we nazi's genoemd worden.. negers doen dit toch ook?? mij best... maar ik wil het ook kunnen doen!

Regels voor berichten