Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het een beetje nutteloos om hierover te discussieren alsof je tolerantie kan meten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -United Gabbers Against Racism & Facism- |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou, wat stoer. wij hebben er ook 2 van die kneusjes rondlopen. weet jew at ze doen; ze maken speelgoed van kleien gekleurde kidnjes kapot. òòòòòòòòhhhhh vinden jullie dat ook niet RUIG? echt wel. ze waren niet meer zo ruig nadat ik 1 van hen een bloedneus had gegeven. zes stonden een beetje een maat van me te kleineren (ongeveer dusdanig erg dat ie stond te janken) toen heb ik ze allebei hardhandig weggerwerkt. kzou het best nog een keer willen doen; maar ze DURVEN NIET MEER! muhahahahahaahaha. idioten. ik pis op nazi's! het zijn gewoon mietjes. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja er zijn zoveel gevaren voor mensen. Waar komt t idee vandaan dat men denkt in een absoluut veilige maatschappij te kunnen leven en die uberhaupt te creeeren.....Zo'n bullshit. Zoiets kan alleen maar in een politiestaat(gaan we ook langzaam heen) en daar zou ik maar meer bang voor zijn als een stel hersenloze randdebielen die graag leusjes roept en stoer doet tegenover vrienden...
||
Citaat:
Die mensen snappen niet eens waar ze voor staan. Ja, ze zijn tegen alles dat n kleurtje heeft of joods is. Maar waarom ze tegen joden zijn weten ze ook niet meer. Ja. omdat Hitler dat zei. Ik zou nou wel eens n goed argument willen horen waarom je n ander 'soort' mensen zou moeten haten. t Enige wat ik kan bedenken is dat die fuckfaces jaloers zijn omdat joden knakerslim zijn en negers sarsgrote lullen hebben.
||
Citaat:
maar gabbermeuk is wel hardcore maar das een heeeele andere discussie die bovendien saai is
|
die neonazi's zijn vaak jongens van een jaar of 15, 16, 17
en die weten echt niet waar ze het over hebben, ik denk dat ze wel anders zouden praten als ze zouden zien wat voor schade hitler had aangericht, die mensen neem ik dus echt totoaal niet serieus, ik vind t wel belachelijk dat ze elke keer weer iets nieuws verzinnen en dat dat wordt toegelaten, net alsof de mensen zijn vergeten wat er allemaal voor een mentale, materiele schade is aangericht
|
ik ben zelf geen neo-nazi, maar ik vind ze wel cool.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
waarom ik ze cool vind, ze komen op voor nederland, ze zijn tegen die uhm, ja uhm, buitenlanders dan netjes gezegd. en ik geef ze groot gelijk, want ik vind het ook een stel *******. ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar velen zijn agressief en stelen, want als je ze aankijkt, trekken ze een vies gezicht en willen je kop al verbouwen. en ze stinken... thats why
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb een aantal reacties gelezen dat je je er niks van moet aantrekken. maar als je je er niks van aantrekt zorgen ze wel dat ze opvallen.
zo zijn er twee weken terug hele acties geweest (in Rostock, Duitsland) van neonazi's daar... ze hebben auto's in de fik gestoken, van alles vernield en nog veel meer... echt ziek gewoon -xxx-
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jij maakt een wel heel cynisch grapje of bent niet goed bij je hoofd
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]SSanne schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
[B]Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan? Ga daar maar eens diep over nadenken
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
geboeid lees ik alle reacties hier.
aan de ene kant lees ik reacties van de "nazi's", slecht onderbouwd, en er komt geen normaal woord uit, probeer eens een normale discussie te voeren. aan de andere kant lees ik de woorden van de " overdreven felle anti-nazi's" eigenlijk hetzelfde als de nazi's, alleen dan tegen de nazi's in. Ook goede onderbouwing is een kunst. Dan zijn er nog enkele die proberen wel een serieuze reactie te plaatsen, helaas wil dit in de meeste gevallen niet lukken. (zeker niet aan de nazi kant) mijn vraag is dan ook: Zou er een "nazi" misschien een echt serieuze discussie willen starten, zonder die 'rood wit blauw' gekleurde tekstjes, zonder directe scheldwoorden richting 'buitenlanders' en gewoon met goed beargumenteerde reacties. maw: gewoon een discussie opstarten, zonder dat erin op elkaar gescheld moet worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja 1 ding weet ik zeker: wedden dat jij geen vwo doet? durven is met een v niet met een f, en dat moet ik dan nog zeggen als buitenlander tegen jou.. ![]() tuh tuh tuh (zit hier ff op den aam van iemand anders, ik ben thugz-angel ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
woah zelf.. haat ik buitenlanders niet.. maar buitenlanders haten ons.. ze nemen ons het recht af blank te zijn.. ik keur nazi's af.. maar ik vind dat we moeten kunnen uiten dat we trots zijn om blank te zijn zonder dat we nazi's genoemd worden.. negers doen dit toch ook?? mij best... maar ik wil het ook kunnen doen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Moet lonsdale verboden worden op scholen? x-Jola-x | 199 | 24-05-2004 22:53 | |
Muziek |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld ridderke | 154 | 23-02-2004 22:48 | |
nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK* damaetas | 148 | 09-06-2003 00:10 | |
Neonazi's willen vechten voor Saddam Suqeunse | 40 | 04-03-2003 18:41 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |