Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ga ook de hele lijst neerzetten. ik verveel me.
a new nose | Rutger heeft zelfde maat shirt als ik Hukkie | Marije heeft een leuk vriendje, jij mooi meisje ![]() Mad Athlete | Hidde heeft geweldig haar en een rare arm ~(S-|-)2v!lL~ | Steve is erg geil en woont in Hengelo (vandaar) Athell | Roy is een bomenmoordenaar en lief klein jongetje (zo ziet ie er iig uit) Black Rainbow | Bram niet gesproken, zag er lief uit met dinnetje Sooz | Marijke jaaaaaaaaaa broer ![]() weezzz | Alies dus neotrinity | Tarona we gaan een clan beginnen met roodwitte mutsjes eXo | Wouter heeft heel geil haar enzo Freakjuh | Manon gaat ook naar silverchair en houdt van lotr ![]() Firefly | Manon charlie's angel 3, met geweldige rok Pharmacon | Wilbert wilde me begroeten en toen viel zijn tas. lalalalalalalalaaaaaaaaa Ieme | Ieme was grooooot vegabroeder ![]() Silveria | Marlou ik heb me heel lang afgevraagd wie jij was. ik heb je dan ook niet gesproken helaarsch Expl. Boy | Olga heb ik ook niet gesproken. hebben wij niet ooit met mijn broer erbij en met melvin boodschappen gedaan voor melfs verjaardag? AvA AdoRe | aida niet gesproken Dying Bride | Kelly zag er heel lief en mooi uit met antartica AePiE | Bart niet gesproken Shah of Blah | Lester ? qui? Ssjpan | Jolanda jij staat in mijn blackbook Darkstar | Danny die was er niet Avelon | Britt noemt mij een knijn OriginalMisfit | Darcy dunno Muizzz | Iris jij bent knap ![]() Substantial | Johan die was er niet Harrie84| Willem die was er niet. EPD | Kaps niet gesproken wel geknufd en hij heeft geweldig haar Ufke | Roel moet samen met friso cabaret gaan doen. en we gaan naar zweden om mensen te versieren ![]() Black Reina | Yvet niet gesproken Freakinaround | Annelijn ![]() Servatia | Kim niet gesproken Kate ? GRRR | Daniel die was er niet SounD geweldige elf ![]() Paranoide | Masj. kut dat ze er niet was ![]() Adrenaline | Marge zie black rainbow cHa0s | Mark ![]() *MiNDLeZz* | Tamara ![]() ![]() "Beltaine" | Helen ?? SisterOfMercy | Terry ?? terror koe | Eline zat die bij/naast/achter prullenbak? zoja: mooi meisje. Zonee: weet ik niet wie het was. bertbart | bart die was er niet Effeks | Cesar *jeeej* verdikkeme! geil deck ![]() Nebuchadnezzar | Gilles had jij dat gasstel mee? ![]() Meem | Meem ?? 86dagreed | Friso dat deed zeer he ![]() Dusjcrib | Kim mooi meisje ![]() AntarticA | Lara Zie Kelly. ik moest van mijn broer (tax) zeggen dat je wonderschoon bent. maar dat ben ik vergeten ![]() Biep | biep heeft een ubergeil manspersoon aan de haak geslagen en is erg mooi. (hebben wij nog over steve gepraat vlak nadat je er was? ![]() Jos.. heeft Geweldig haar ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
[list=1][*]a new nose | Rutger emo de gexte..geinige gozer[*]Hukkie | Marije niet gesproken, lijkt me wel okee[*]Mad Athlete | Hidde hidje is lief, arme schouder[*]~(S-|-)2v!lL~ | Steve vage dude, kan je lol mee hebben[*]Athell | Roy ook aardige dude, ken hem nie zo goed [*]Black Rainbow | Bram had een cool shirt aan!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oef wie had dit nou verwacht, maarja..... (ik hoop trouwens niet dat het achteraf echt waar gaat bijken te zijn, je weet wel, dat ene, wat we toen dachten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() enne, neeehjooooooooh, tuurlijk niet ![]() ![]() en ik hoorde via via dat ik nog met jullie uit eten ga ook. hoei!
||
Citaat:
*doet alsof eXo zijn bezit is* Nee hoor, is goed als hij dat zelf wil ![]() Als ik maar ook met jou op de foto mag.. SounD...heeft muisjes altijd al lief gevonden....
||
Citaat:
*verheugt zich al op volgende mieting*
||
Citaat:
gister viel ik echt een beetje in een gat gewoon en ik had tot einde willen blijven maar ja ik had andere afspraak .. volgende keer plan ik hele dag vrij voor meeting als dat mogelijk is.
|
Ik was er stiekem ook heel even
![]() ![]() ![]() (niemand zal mij wel gezien hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
zo eng waren we toch niet. Ik had al tegen eXo gezegd dat ik het gevoel had dat er vast wel mensjes zouden zijn die wel naar de groep gingen kijken en dan weer weg zouden gaan zonder zich voor te stellen. Mijn gevoel loog dus niet. SounD...snapt ook nog steeds niet hoe hij die tuinwierrook goed heeft kunnen raden...
||
![]() |
Citaat:
ooooooh wie ben jij dan? ![]() (komdangewoonnaarmetoe... behalve als ik je heel stom vind, maar dat weet je dan zelf ook wel ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Offtopic: wat een lekker weertje trouwens, regen! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hoe weet je mijn naam eigenlijk? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, datteuh, weetikveel. Dat wéét ik gewoon ![]() //Einde off-topic gelul voeg me anders maar gewoon toe op msn ofzo.
||
Citaat:
..en hij zit inderdaad niet op het forum...
||
Citaat:
![]() ![]() alleen uh... ![]() ![]()
|
nou ik dan ook maar een lijstje
Iris > mijn lieve mede-lambrusco-drink-vriendinnetje Ieme > lieve mooie lange froumpappa Majella > ontzettend lief meisje...leuk je gesproken te hebben Taartje > blij lief meisje waar ik het goed mee zou kunnen vinden Kaps > lieve jongen, een en al lach ![]() ![]() Jos > mede roze-fan! en ontzettend leuke, lieve homo ![]() Kelly > leuk je nou eindelijk ook eens gesproken te hebben, na je altijd op feestjes te hebben gezien Lara > mooi meisje!! Marge > wij gaan nog een keertje samen naar een cyberfeestje he, in Amsterdam ![]() Gilles > kan lekker eitje bakken!!!! lijkt me ook heel aardige jongen, maar niet erg goed gesproken Hidde > mooie jongen...gaat het nou weer wat beter met je schouder??? Firefly (manon) > leek me heel lief meisje, jammer genoeg maar weinig gesproken Freakjuh Manon > nog steeds zo lief als eerst ![]() Britt > leuk meisje Exo > mooie haartjes!! Bram > sorry dat ik de hele tijd weg was...in de trein Olga > jippie mijn dooie puntjes zijn weer weg! Dankjewel voor het knippen!! je lijkt me heel lief meisje! Biep > lief mooi meisje Black Reina (?) > ook lief rozig!!! Sound > ![]() ![]() Johan > heb je wel gemist hoor lief jongetje!! (en nou ben ik er zeker nog een paar vergeten) ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 20:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hukkie/Marije: betrapte de ouwe zak op VEEL spetters op zijn broek toen hij uit de WC kwam rollen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
[B][list=1][*]a new nose | Rutger inderdaad helemaal hetzelfde als op de fotows.. niet lang mee gesproken leek wel aardig[*]Hukkie | Marije mooi meisje past perfect bij die mooie jongen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |