| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

die ijsjes die je koopt per 10 in een zak die je nog moet invriezen. je koopt zeg maar limonade. zitten in lange dunne verpakking, en je hebt 5 verschillende smaken. zijn zeg mar waterijsjes. zien er wit uit. en dan moet je met een schaar bovenkant open knippen   (snap je)
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Nu heb ik ze eigenlijk nooit meer.. ik heb t topic niet meer gevolgd dus ik noem maar wat: slagroom  | 
	||
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

Citaat: 

speculaas  | 
	|||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

cola light?  

Dit is een coole sig. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

uhm: goulash (vanavond nog gegeten) 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

uhm: druiven? 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken | 

Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #36 dennis018  | 500 | 03-09-2012 16:13 | |
| Eten & Drinken | 

Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #35 dennis018  | 500 | 30-09-2011 15:02 | |
| Eten & Drinken | 

Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #34 dennis018  | 500 | 09-12-2010 22:16 | |
| Eten & Drinken | 

Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #33 blurred  | 500 | 30-08-2010 18:18 | |