Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is er nog nieuw? De url : http://voetbalonline.kriebels.be !!!
|
Belangrijk
Benieuwd wat je tegenstanders voorspelt hadden? Vanaf nu kan je dit ook zien! Volg deze link en kies de speler. Valt de link op? ![]() Anyway.. als je de website gewoon bezoekt, gewoon op de speler zijn nickname klikken en je krijgt zijn/haar profiel te zien. Zo geraak je er ook!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat met die plaatjes bij de topdrie is ook wel ![]() En knijtert! is onzijdig ![]() |
![]() |
|
Pffff dat waren me voorspellingen hoor van de UEFA Cup (net ff ingevuld
![]() Week 6 van de Eredivisie en week 7 van de Gouden Gids divisie ook al ff ingevuld... Ey er zat wel een foutje op de site. Toen ik op week 6 van de Gouden Gids divisie klikte zag ik alleen de wedstrijden Fortuna - Den Bosch en AGOVV - Excelsior. De ronde hiervoor, die ronde wat op vrijdag gespeeld was, vind ik nergens terug, dus ik (en dus denk ik wel iedereen) kon die niet voorspellen. Foutje dus he ![]() Ik ga wel slecht dit seizoen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer anders es: http://voetbalonline.scholieren.com/...voetbalonline/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze ronde dan maar extra goed doen ![]() misschien een nieuwe poll? (als het niet teveel werk is, want ik heb daar totaal geen verstand van) Bijvoorbeeld een voorspelling na 5 rondes wie er eerste wordt? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb trouwens geen een wedstrijd goed voorspeld ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |