Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hehe ohhh ik kan echt niet wachten tot volgende week!! ik ben echt zooo verslaafd! mja gelukkig ist vakantie en heb k alles op video dus ik kan lekker veeeeel charmed kijken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Niet dat ik wil opscheppen ofzo hoor ![]()
||
Citaat:
oh weet je welke quote zo leuk is?? is in die aflevering dat zo'n beschermbeest van een heks een demon wordt en dat ze m 9 keer niet moeten verslaan want anders wordt ie onsterfelijk. en dan zegt ie zoiets (en dat weet ik dus ff niet meer wat precies) en dan zegt phoebe zo heel droog "hello, sleeveless" (want ze heeft dan zo'n truitje zonder mouwen aan) ![]() ![]() maar kweet m ff niet meer precies...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
maar ik heb ook gelezen dat dit nog niet helemaal bevestigd is. dus het zou altijd nog anders kunnen zijn!
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() en wat die bevestiging betreft; de ene site zei van wel, de andere niet en weer een andere zei dat er helemaal niets van waar was. dus vandaar dat ik het er ff bij heb gezet, want het kan altijd nog veranderen (tot 6x14 ofzo echt uitkomt natuurlijk) naja bla. tis wel cool, maar eigenlijk vind ik het een te makkelijke oplossing. maar goed. wel leuk ![]() @andijvie: dat denk ik ook, ja.
Spoiler
||
Citaat:
@Andijvie: kijk een paar posts terug, dan kun je precies lezen wie Chris is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
nah uiteindelijk hadden jullie niet zoveel gespoilerd.. alles kwam bijna in deze aflevering, behalve dat van Chris dan.
wel goed voor mij eigenlijk, ik baalde namelijk al zwaar dat ik tog alle spoilers gelezen had.. ![]()
||
Citaat:
maar. volgende week komt het niet. ze zijn zo aardig geweest bij net5 om de eerste aflevering van s6 uit te zenden (die van gister dus, wat ook nog eens een 2 delige aflevering is) en er dan vervolgens maar weer mee te stoppen. (dus als we pech hebben, moeten we nog een half jaar wachten op deel twee van valhally of the dolls ![]() maar verder was het een geweldige en spannende aflevering hoor ![]() ![]()
|
![]() |
Jaaaaaaaaah, ik heb eindelijk mensen gevonden die ook verslaafd zijn aan Charmed!!! Nu kan ik mn leed delen: ik heb voor het eerst in heeeeel lang Charmed gemist!!! Dat krijg je als je met kerst met je hele familie moet gaan eten
![]()
||
Citaat:
![]() Maargoed, dat was ind erg on-charmed ( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() zoals BCR al zei; of ze gaan allemaal, of ze gaan allemaal niet! en niet iemand achterlaten. dat hebben ze gewoon nog nooit gedaan. normaal zijn ze veel te bang dat iemand iets overkomt en nu laten ze Piper gewoon achter. mja, zal wel duidelijk worden in Part 2. (als we die over een half jaar ofzo te zien krijgen whaha) ik zal net5 ff mailen om te vragen wanneer ze weer verder gaan met Charmed.
||
Citaat:
maar nu komt smallville ervoor in de plaats, vanaf seizoen 1 ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |