Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Was weer leuk. Grappig van Emily en Richards moeder ![]() Rory´s actie tegen Francie (?) vond ik wel goed. Mijn vader is ouder dan Rory´s opa ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 20:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was weer leuk! Er zaten zoveel leuke stukjes in!!
Paris die zo blij was met Jamie, zoo lief! Lorelai met die spin ![]() Emily met dat eten ![]() En de hele familie achter die oma aan in het huis van Lorelai ![]() Rory die ineens die Francis de wc introk ![]() Oma die haar huis verhuurt aan Korn ![]() En ik vind het koel dat Rory en Dean weer vriendjes zijn, en ik vond ook dat Jess een beetje stom deed.. zo moeilijk doen over die braderie, en hij deed weer zo stom tegen Dean.. En er was nog zoveel meer! |
![]() |
|
whahaha, die clara (ofzo?) was echt geweldig irritant!
echt dubbel gelegen! en verder natuurlijk super hoe Emily die Trix (?) terugpakte ![]() heerlijke aflevering, alleens is Jess nog een beetje vervelend met Rory en Dean.
|
oh oh oh wat een heeeerlijk aflevering!!!
![]() dat achter oma aan lopen in het huis was toch wel een leukste ![]() en waarom vindt iedereen dat Dean stom doet? hij doet tenminste normaal en wil gewoon weer vrienden worden met Rory. (wat ook niet zo gek is als je 3(?) jaar een relatie met elkaar hebt gehad). Jess is de lul hier hoor! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zou precies hetzelfde doen in het geval van Dean, denk ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh ik vond het gister ook weer Ge-wel-dig!!!!
( ik ben trouwens nieuw hier..) maargoed.. Ik wil echt niet dat Dean uit de serie gaat hoor!!! Hijs zooooooo cute!!!! en ik vind hem ook veel leuker dan jess.. maargoed.. Rory en Jess kussen weer liever.. ![]() En vinden jullie ook (volgens mij is dat in de afleveringen op Zondag) dat Luke en Lorelai bij elkaar moeten komen!!!! Want ze vinden elkaar echt wel leuk!!! Lorelai ging de hele tijd vragen wie rachel was, en ook toen met luke's dingest verfen!!!! ZOENEN ZOENEN ZOENEN!!!! waarom deden ze dat nou niet!?!?!?!? Nougoed, ik wacht in spanning tot de volgende afleveringen...ohja nog een vraagje, welk seizoen zijn de afl op zondag..??? |
![]() |
||
Citaat:
De afleveringen op de dinsdag van het derde seizoen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond ut weer een leuke aflevering. Ik heb alleen wel gemist sinds wanneer Rory en Paris zo 'close' zijn... ![]() En dat vriendje van Paris... Has anyone got a pic??? Ik zien willen! Maar het is wel fijn voor haar dat ze een vriendje heeft ![]()
||
Citaat:
en Paris en Rory zijn zo close sinds ze samen 8 weken naar dat congres moesten. Daar zaten ze samen op één kamer en daar hielp Rory Paris met haar date. Vervolgens hebben ze een aantal keer gepraat over het afspraakje (en vervolgafspraakje). Toen Paris wat met hem kreeg, was Rory de enige die het mocht weten, aangezien die 2 dozen die altijd naast Paris lopen, niet serieus kunnen zijn als het om Paris + vriend gaat.
|
![]() |
maar lor met de spin is DE scene uit gg
[SPIOLER] heb net de laatste afl gedownload afl 313 die is echt leuk met allemaal beelden van lor van vroeger echt leuk gedaan en sherry is opeens blonde ze moest bevallen een echt raar mens [SPOILER/] weet nou iemand of one tree hill in ned is
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 16:55. |
![]() |
|
nee
![]() ![]() bah... nu loop ik al een half jaar te zeuren dat Dean weg moet, en Jess en Rory iets moeten krijgen, maar ze horen gewoon niet samen ![]() ![]() "You were just friends and look how that turned out for you." ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vorige week had ik het al niet kunnen zien omdat ze het was vergeten op te nemen,..en dit keer had ze er wel aan gedacht,... wou ik dus vandaag kijken,..heeft ze er wat anders overheen opgenomen!!!! ![]() en ik wou deze echt graag zien,..dus dat word maar downloaden dan,... |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Briseis: dat voorstukje dat klopt denk ik wel, want daar zaten stukjes tussen van echt heel lang geleden, want ik kende ze ook niet namelijk. vond ik ook heel vreemd eerst ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
kijk anders maar ff op Twiz TV
||
Citaat:
ging ie niet over Jess en Rory en Dean en Clara die met z'n 4en naar de jaarmarkt(ofzoiets) gingen?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
heb je nou al wel de goede gevonden??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
the gilmore girls Silent Enigma | 615 | 25-09-2004 15:09 | |
Films, TV & Radio |
top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten) superjip | 8 | 08-04-2004 14:06 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 | |
Films, TV & Radio |
Top 3 Humor op tv Serebeii | 26 | 17-12-2002 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 |