Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 22:14
phensicske
phensicske is offline
Wat is de titel van het liedje :

Begin: 'All the things u said to me today, changed my reflectives in every way...these things ... mean so much to me...in to my vain (?) and in your...'

Het is van de cranberries. Ik heb ooit eens een cassette gekregen van iemand waar ik op uitwisseling mee was en ik weet bij god niet welke cd het was, noch de titel(s).
Advertentie
Oud 05-02-2004, 02:51
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
phensicske schreef op 04-02-2004 @ 23:14:
Wat is de titel van het liedje :

Begin: 'All the things u said to me today, changed my reflectives in every way...these things ... mean so much to me...in to my vain (?) and in your...'

Het is van de cranberries. Ik heb ooit eens een cassette gekregen van iemand waar ik op uitwisseling mee was en ik weet bij god niet welke cd het was, noch de titel(s).
Dreaming my dreams - The Cranberries (waar Google toch niet allemaal handig voor is)
Oud 05-02-2004, 11:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 05-02-2004 @ 03:51:
Dreaming my dreams - The Cranberries (waar Google toch niet allemaal handig voor is)
Van No Need To Argue (Waar een levenslange cranberryverslaving toch niet allemaal handig voor is )
Oud 05-02-2004, 12:09
Verwijderd
Ik zoek een Duits nummer van een aantal jaren terug. In de clip zong een man met blond haar in een zijscheiding en zag je ook een man in een duikerspak rondlopen.
Oud 05-02-2004, 17:53
Sithan
Sithan is offline
Ik zoek een trance nummer wat ik de hele tijd op 538 hoor, met zo'n pamfluit stukje wat me heel bekend voorkomt alleen ik weet bij god niet waarvan
en ik bedoel niet fly on the wings of love en ook niet pretty green eyes, maar een ander

Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 18:24.
Oud 06-02-2004, 12:16
Verwijderd
Deel 11
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten