Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 15:44
Wammus
Wammus is offline
ik ben sinds lange tijd weer echt verliefd ( bijna 4 maanden relatie ) en denk eigenlijk de hele dag wel aan haar. ik zou ook niet weten wat ik zonder haar moet best ernstig verliefd dus
Oud 18-04-2004, 20:49
QueenY
QueenY is offline
best wel klote en ook weer niet, is net sinds vanmorgen uit..maar de klap komt nog wel . Na 2 jaar , was het enige zinnige wat meneer kon zeggen op mijn:"je bent me kwijt" , nou ok , tot ziens dan maar... Dus daar ben ik erg boos om maar ja , weet je meteen waar je aan toe bent ..Ben niet op zoek, maar zou wel leuk zijn om in de lente / zomer kriebels te krijgen
Oud 18-04-2004, 21:19
Verwijderd
Geweldig!

Het gaat echt zo lekker, ondanks de kleine situatietjes hier en daar. Maar het voelt zo ontzettend goed, vandaag was weer heel fijn.
Oud 18-04-2004, 21:24
Verwijderd
Hmm opgelucht.
Heb het net uitgemaakt na weken van twijfel.
Oud 20-04-2004, 15:09
alanis
alanis is offline
Een beetje raar. Ik ben nu eigenlijk weer terug bij mijn ex. Het is drie maanden uitgeweest en ik mistte hem wel erg. Nu gaan we het weer proberen, maar ik heb hem niet meer gezien sinds zaterdag en onze zoen. Ook niks meer van hem gehoord. Dusse...tja, beetje twijfelend en ook een beetje blij dat hij er vrijdag wel is.. ;-)
Oud 20-04-2004, 15:14
sientjuh
sientjuh is offline
Twijfelachtig.
Na een lange relatie nu opnieuw een relatie, beetje te snel achter de vorige aan eerlijk gezegd
Nu twijfel ik nog, over of ik het wel uit had moeten maken, over of ik mn nieuwe vriendje wel echt leuk vind, hij was eerst m'n beste vriend, dus naja, ik vind dak mezelf weer aardig in de nesten heb gewerkt
Oud 20-04-2004, 16:17
korfballer
korfballer is offline
helemaal happy

ik heb nu 3 maanden en het gaat super
Oud 21-04-2004, 12:43
Bubba
Bubba is offline
ik ben net bezig met mn ex uit mn hoofd te toveren...t laatste jaar is niet goed verlopen en na wat lijmpogingen heb ik besloten t zo te aten en er definitief een punt achetr te zetten..hier baalt hij waarschijnlijk van en lult nu dus allerlei intieme dingen en onzin rond over mij..best moeilijk want ik had zoiets van na 3 jaar kun je toch best vrienden zijn we laten elkaar met rust en bellen elkaar over een maand of 4 wel n keer met de vraag zullen we wat gaan drinken..maar nu vertrouw ik hem dus helemaal niet meer en das t meest pijnlijke...erger dan dat t uit is denk ik

hmmm mn verstand is duidelijk , die zegt laat m stikke t is n loser maar nu mn gevoel nog!!!
hellllup me!
grrrrrrrrr kutliefdesliedjes op de radio!
Oud 21-04-2004, 19:15
Verwijderd
bij mij gaat t nu niet zo lekker...tis net sinds t weekend uit...hadden pas 3, 5 week...maar t voelde niet goed, dus ik heb t uitgemaakt.. maar eik heb ik daar nu spijt van...dus das nie zo lekker...
maargoed, nu doe ik dus ff rustig aan...ff genoeg gehad...(of er moet een hele leuke jongen ergens opduiken )
Oud 26-04-2004, 13:46
Luna
Luna is offline
tja, is nog een beetje vaag...
Ik ben wel verliefd geloofik en heb met m gezoend en hij wil me weer zien... Tot zover heb ik het helder en verder zie ik wel
Oud 23-05-2004, 16:13
Verwijderd
Morgen alweer 6 maanden samen.
Oud 23-05-2004, 16:17
Gothic
Gothic is offline
Ik zie hem veel te weinig . Maar verder zou ik zeggen dat er na 9 maanden nog steeds een stijgende lijn in zit .
Oud 23-05-2004, 16:23
Arseen
Arseen is offline
Leuk hoor, vlindertjes in je buik, maar die van mij beginnen de afmetingen van een pteronodon aan te nemen
Tegenvallertje is dan weer dat ze al een vriend heeft..
Oud 23-05-2004, 18:58
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Hoe ik me voel.....

pretty fuckedup.....

D'r is (na 1,5 jaar) weer een meidje die ik leuk vind.
Ze is alleen een beetje moeilijk te bereiken....
Daarbij toonde een andere gast ook wel intresse voor haar gisteravond..... En dat kan ik niet echt waarderen....
Oud 23-05-2004, 19:11
Coral
Coral is offline
Alhoewel t wel weer lekker is om vrijgezel te zijn, mis ik toch soms iemand om lekker mee te knuffelen en intiem mee te zijn. Zoals vandaag dus.. Zo'n saaie loze zondag, niks te doen, je kent t wel.
Oud 23-05-2004, 19:21
Arwyn
Arwyn is offline
Ik voel me een beetje vreemd.. Beetje boel eigenlijk..
Het is nou een week en 2 dagen uit met m'n ex en eigenlijk ben ik daar wel blij mee (hij is met 2 meiden vreemdgegaan dus logisch dat ik het heb uitgemaakt dacht ik zo) maar ik mis hem toch wel..
Ik zag hem gister weer en toen had ik wel zo'n gevoel van ik wil je terug en ik weet dat hij mij terug wil, dat zegt-ie namenlijk elke dag..
Ik weet alleen niet of ik dit wel moet doen dus voel me niet echt fijn...
Oud 23-05-2004, 19:22
Verwijderd
Ik voel me momenteel wel goed relationeel..

Ik ben nog steeds verliefd en ik hou steeds meer van hem..

Het enige wat ik nu heel erg verschrikkelijk vind is dat ie zover weg woont.. maargoed, daar kom ik ook wel weer overheen..

Oud 23-05-2004, 20:23
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 23-05-2004 @ 20:21 :
Ik voel me een beetje vreemd.. Beetje boel eigenlijk..
Het is nou een week en 2 dagen uit met m'n ex en eigenlijk ben ik daar wel blij mee (hij is met 2 meiden vreemdgegaan dus logisch dat ik het heb uitgemaakt dacht ik zo) maar ik mis hem toch wel..
Ik zag hem gister weer en toen had ik wel zo'n gevoel van ik wil je terug en ik weet dat hij mij terug wil, dat zegt-ie namenlijk elke dag..
Ik weet alleen niet of ik dit wel moet doen dus voel me niet echt fijn...
Tja ik ken het... Mij is hetzelfde ooit overkomen....

Maar de vraag is; kan je hem vertrouwen??? Als je het weer aan maakt, laat je in principe een beetje over je heen lopen.... Want wat houd hem tegen om het niet nog een keer te doen....

Dat was voor mij de reden om het voorgoed uit te maken....
Oud 23-05-2004, 20:25
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Klote en verward.

Tot gisteravond voelde ik me nog goed. Maar nu...

Verliefdheid is klote. Meestal ga ik het uit de weg. Ik dacht dat het eindelijk wederzijds was, verpruts ik het alsnog. Best vreemd dat ik me zo klote kan voelen, voor iets wat niet eens een relatie was.

Er is geen hoop dat het nog goed komt. Dus ik moet maar weer verder. Vandaag zelfmedelijden. Morgen een nieuwe dag.

----------------------
Verliefdheid is klote. Gelukkig ben ik dat niet snel, maar als ik dat wel ben, houd dat lang aan. Nu maar hopen dat ik het snel weg kan drukken.
Oud 23-05-2004, 20:26
Dj Thrill
Dj Thrill is offline
Citaat:
michieldewit schreef op 13-01-2004 @ 00:00 :
Tot die tijd probeer ik een goede vriendin voor haar te zijn
Dat doe je goed.....
Oud 23-05-2004, 20:53
Verwijderd
superdesuperfantastisch!!!!!!!!
heeeeeeel errug verliefd en hij ook op mij...
we hebben nu pas 2,5 week, maar ik ben al veel langer verliefd, maar toen we wat kregen werd de verliefdheid nog erger. kwis niet dat het zooo erg kon!!!!
het liefst wil ik altijd met hem hand in hand lopen, zitten,enz. ik mis hem zoooo!!!! maar we kunnen mekaar niet heeel veel zien vanwege school en bijbaantjes en alles en we wonen niet erg dicht bij mekaar in de buurt dus het blijft bij 1/2 keer per week...
zucht.... zwijmel... zucht
Oud 23-05-2004, 20:59
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-04-2004 @ 22:19 :
Geweldig!

Het gaat echt zo lekker, ondanks de kleine situatietjes hier en daar. Maar het voelt zo ontzettend goed, vandaag was weer heel fijn.
Zo ongeveer.
Oud 23-05-2004, 21:15
In_stilte
In_stilte is offline
Ik voel me goed Heerlijk verliefd zijn; ben zo blij met hem en hij ook met mij, wat wil ik nog meer.....

Alleen door die kut exams zie ik 'm nu niet iedere dag (wat ben ik eigenlijk verwend) en das wel minder.
Oud 24-05-2004, 02:43
Verwijderd
Ehm.. K'ben een beetje gefrusteerd met m'n vriend en z'n broer op het moment.
Tgaat overigens al meer dan een jaar lang goed en ik hou heel veel van m'n vriend, alles gaat lekker maar maar ik wil hem ff een paar dagen niet zien omdat ik een beetje dat benauwende gevoel krijg

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 02:55.
Oud 24-05-2004, 07:38
cyntha
cyntha is offline
Verward, ik weet het niet meer zo goed. Het is ook zo moeilijk. Ik weet niet wat hij wilt en denkt over mij.. Ik blijf nog maar even goede vrienden met hem, misschien wordt het ooit nog wel meer tussen ons.
Oud 24-05-2004, 10:26
Luna
Luna is offline
Precies goed. Ik heb geen vaste relatie maar ga wel om met een jongen om die ik heel leuk vind en hij mij. We willen allebei niets vast even en t gaat prima zo, we zien elkaar als we daar zin in hebben en we kunnen het gewoon heel goed vinden. We hebben dezelfde interesses en praten echt over vanalles. Ik zie wel hoe het loopt, nu voel ik me er in ieder geval heel goed bij..
Oud 24-05-2004, 16:56
Verwijderd
Ik ben vreselijk in de war. Heb zin om weer verliefd te worden, maar er is niemand die daarvoor in aanmerking komt. Toch begin ik een vriend van me, die ik helemaal niet leuk wil vinden, wel leuk te vinden. En dan is het ook nog eens niet zo lang uit met mijn ex, die weer veel contact zoekt waar ik eigenlijk niet op in wil gaan, maar toch ook wel. Pfffff.....
Oud 24-05-2004, 18:43
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 12-01-2004 @ 13:16 :
heb net met een nieuwe vriendin, we zien mekaar alleen niet zoveel omdat we ver van elkaar af wonen. Ga dr vrijdag gelukkig weer heen
Ik heb precies hetzelfde! Gelukkig zie ik hem wel elk weekend (als het kan vaker...) En hoe ik me voel? Superverliefd.. Voor het eerst! Heel leuk, maar soms ook erg vervelend.. Ben namelijk nog nooit zo onzeker/verdrietig/blij/verward en gelukkig tegelijk geweest
Oud 24-05-2004, 19:29
Susanne
Susanne is offline
Het zit tussen verliefd/niet-verliefd in, ik ben aan het twijfelen.. is het lust of liefde
Oud 24-05-2004, 19:31
Verwijderd
Goed, alleen werkt hij nogal veel Dus ik zie hem echt maar heel weinig.. Jammer
Oud 24-05-2004, 19:38
Dzjes
Dzjes is offline
Erg goed we hebben nu toch al een vrij lange relatie, en ondanks sommige strubbelingetjes hier en daar, erg verliefd
Oud 24-05-2004, 19:38
Madgirl
Madgirl is offline
Twijfelachtig.
Oud 24-05-2004, 20:59
Surjirro
Surjirro is offline
Goed . Woensdag alweer een maandje samen. Niemand gelooft erin maar daardoor zit het juist des te beter.
Oud 25-05-2004, 10:15
Smartie
Smartie is offline
Nog steeds niet al te positief...

maar ik heb er vrede mee, dus laat het lekker zitten
Oud 25-05-2004, 10:16
El Kim
El Kim is offline
Momenteel vrij-gezellig
Oud 25-05-2004, 10:21
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ik ben momenteel flink in de war...
Oud 25-05-2004, 10:53
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ze heeft een vriendje.
Oud 25-05-2004, 11:20
Arox
Arox is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 25-05-2004 @ 11:21 :
ik ben momenteel flink in de war...
Likewise
Oud 25-05-2004, 12:03
Alistar
Alistar is offline
Hoe ik me voel

Never better

Heb t leukste, liefste, knapste, schattigste, grappigste en meest sexy vriendje ter wereld
Oud 25-05-2004, 12:12
Eend
Eend is offline
Ik ben niet hopeloos verliefd of zo, maar ik hou op een andere manier van hem, dan van anderen. Verliefd is iets voor pubers

owjah en we hebben al een half jaar wat En ik wil m nooit meer kwijt Anders ga ik m zoeken!
Oud 25-05-2004, 12:49
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te zeggen, omdat als ik eraan durf te denken zowat altijd weer keihard de realiteit ingeschopt word: Mutants like me don't escape their destiny . Maar toch: ik ben gelukkig, mijn depressieve, zwartgallige persoontje houdt zich heel stil. En het is prettig.
Alleen zou ik hem vaker willen zien, maar je kunt niet alles hebben .
Oud 25-05-2004, 17:04
korfballer
korfballer is offline
het voelt nog steeds ontzettend goed, dus ik ben gewoon super blij :-) en ik hoop dat et egt nog héél lang zo blijft!
Oud 25-05-2004, 17:46
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik ben niet verliefd op dit moment.. heb het ruim een half jaar uit, maar mis hem steeds nog wel eens stiekem... (mag eigenlijk niet van mezelf ) maar ik heb intussen nog niet weer die juiste persoon getroffen waarbij ik kriebels krijg.. hoewel....... nee, van hem krijg ik nog geen kriebels.. maar het zit er wel een beetje aan te komen.. (haha wel raar eigenlijk )
Oud 25-05-2004, 17:53
cyntha
cyntha is offline
Ik ben niet verliefd op het moment, nou ja dat denk ik. Vind hem wel leuk, maar verliefd? Nee, denk het niet. Even afwachten...
Oud 13-06-2004, 21:55
Verwijderd
Misschien is KLOTE wel het juiste woord nu.
Oud 13-06-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 13-06-2004 @ 22:55 :
Misschien is KLOTE wel het juiste woord nu.
qoezzzie.

Ik ben in dubio, op de 17de heb ik een half jaar, maar ik ben waarschijnlijk toch gezakt dus redelijk in mineur. En ik heb al te lang geen lieve dingen gedaan, dat is slecht voor mij.
Oud 13-06-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 25-05-2004 @ 11:16 :
Momenteel vrij-gezellig
zelfde
Oud 14-06-2004, 10:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gerustgesteld, gelukkig en goed
Oud 14-06-2004, 10:25
Verwijderd
Wisselvallig.
Oud 14-06-2004, 19:29
Verwijderd
Beter, na een goede week twijfels.
Ben eigenlijk nooit zo zeker en vol vertrouwen geweest.
Dat is naast al die verliefde en liefdevolle gevoelens eigenlijk ook wel fijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten