Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals hij al zegt, is die toch best aan het groeien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ![]() Die kaaklijn missen op tv...die lieve hondenogen... KUT is het
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik Ron nooit zo boeiend, maar hij kan wel goed zingen. En hij had niet verdiend om er nu al uit te gaan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Morgen The Day After! Yay, het huis van Ron! ![]() Trouwens, het viel met op dat Meike en Robin allebei zeiden dat Ron meteen had gebeld (bij Meike) en een lieve brief had geschreven (bij Robin). Wat lieieieieief! Oh God, I was just about to crush on him! ![]() Lol@Ron- sig ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ron eruit???? Whaaah!!! Hij was waarschijnlijk de mol, tenminste, dat denk ik. Hij heeft vanavond veruit de beste performance neergezet naar mijn mening! Toch is hij niet mijn favoriet, maar jezus, hij eruit.... Ik vind Idols stom nu. Volgende week zo'n stom thema (correctie: genre). Je moet mensen geen genre opleggen!!
Verder was Marlies echt niet om áán te horen, echt bagger!! Ze stond bij mij op één, maar nu staat Irma weer bovenaan, jezus die was goed bezig! Marlies tweede, Eric derde (zou eigenlijk Ron zijn geworden ![]() Maud was trouwens ook verschrikkelijk! Haar stem trilde zo, echt afgrijselijk om aan te horen, die kikkerogen waren ook wat overdreven. Alice was vandaag (gisteren) ook super goed vond ik, stom liedje, maarja, dat was ze vorige week ook al. Mijn top 7 is nu: 1. (+1) Irma 2. (-1) Marlies 3. (-) Eric 4. (+1) Alice 5. (+1) Boris 6. (+2) JK 7. (-1) Maud
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jaaaaaa mensen ik heb het gastenboek van de ALICE_SITE gevonden en mijn mening al geuit. De eigenaar van de site is al waarschuwingen uit aan het delen, doen jullie mee met de site crashen? gnagna...
KLIK HIER
||
Citaat:
marlies vond ik vandaag duidelijk de slechtste btw, en daarna alice en eric |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat Ron de mol was (als ie er al was) omdat de rest afvalt als mol... ![]() Volgende week disco, betekent het einde van Irma, dat is echt niets voor haar, treurig, maar het is zo... Idols is stom.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 15:13. |
![]() |
|
|
![]() |
||||