Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij hoef je dus geen rekening te houden met browsers die dit niet ondersteunen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt iig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() D'r is dus geen workaround? In principe vind ik het niet erg om in m'n .tk framepie te zitten, maar het vervelende is, cookies werken dan niet meer (althans bij het geweldige IE6 niet, mozilla wel gewoon uiteraard). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt het uizetten door veiligdheid op z'n laagst te zetten, maarja.. Sessies werken ook niet ![]() |
![]() |
|
Ok even een vraag...
ik ben bezig met een nieuwe site... en nu wil ik dus tables gaan schrappen... nou wil het een beetje lukken maar eigenlijk wil ik meteen goed doen, maar ik heb nog geen site gevonden die de totaal goeie manier uitlegt... wat zijn begrippen waar ik rekening moet houden, wie weet wel een tutorial/voorbeeld die alles volgens de standaarden doet... of is er misschien een programma die de basis goed kan opzetten.. ik had (een beetje versimpeld, plus beetje aangepaste maten) zoiets: http://paperz.endoria.net/css.gif in gedachte...
||
![]() |
Citaat:
Op zich wel leuk en grappig.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het is zoadat andere je plaatjes niet kunnen opslaan... Dat kun je ook niet beveiligen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no"> ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok, ik hou me bek voortaan ![]() ![]() (Maar op deze manier zet je wel MSIE only onkruid in je html..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik met firefox iig niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar op mijn vorige pc (vorige week) had ik de gewone mozilla en daar zaten ze volgens mij niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en nu maar hopen dat ik de verhouding tussen de hoogte en breedte goed hou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoja, zorg dat je headers kloppen.. |
![]() |
||
![]() |
hoe moet ik dit probleem oplossen? ligt natuurlijk weer aan IE, in Firefox en Opera werkt het gewoon. http://osmod.thewavelength.net/site/
voor de mensen die het niet direct zien: het menu is iets groter in IE hier een plaatje van de tabel-layout: ![]() dat grote rode vak linksonder is ook een tabelcel. in IE is die dus 0px hoog, terwijl die in firefox zo groot mogelijk wordt gemaakt. ik heb ook al geprobeert (zonder succes, of zelf het omgekeerde resultaat in firefox): height: 0; in de menu cells, height: 100%; in de opvul cel, min-height: 0; in de menu cells, min-height: 100%; in de opvul cel, height: auto; in de menu/opvul cells. iemand nog een idee? edit1:http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/tables.html#height-layout Citaat:
edit2: edit1 er bij gezet ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 06:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PHP-code:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom werkt dit niet. <div id='comment1'>Lalalaajweofhjwefhweufhaewi</div> function.js //hiervoor de vorige js script code var quote = document.getElementById( 'comment1' ).value; //de rest er na Als ik dit doe krijg ik: undefined Wie kan mij helpen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je kunt proberen is het in een div plaatsen van 100% bij 100% en dan gewoon vertical-align. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- position: relative - left: 50% Laten we zeggen dat je tabel 700 pixels breed is, dan krijg je: - margin-left: -350px; En vervolgens staat alles netjes in het midden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: