Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2004, 15:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zonneveld heeft trouwens toch zeker een half seizoen bij Eagles gespeeld, wedstrijdje of 20...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 11-04-2004, 18:43
nielsjuh86
Avatar van nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Citaat:
Maar jah, wat wil je met de stevigst zuipende en feestende club uit de eredivisie
Daar beginnen ze dan in de rust altijd al mee zeker...kampioen van de eerste helft
Oud 11-04-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Jongensdroom Bosschaart eindelijk in vervulling

11/4/2004 19:00

Feyenoord heeft, na drie eerdere vruchteloze pogingen, de besprekingen met Pascal Bosschaart afgerond. De linkspoot, die zijn loopbaan in de Kuip begon, tekent een meerjarige verbintenis.
De eerdere Rotterdamse pogingen om Bosschaart los te weken bij FC Utrecht, strandden in het verleden telkens weer op de transfersom. FC Utrecht, dat aanvankelijk tweeëneenhalf miljoen euro wilde ontvangen, plus nog een miljoen indien de Rotterdammers zich zouden plaatsen voor de Champions League, zouden zich nu tevreden stellen met een bedrag van één miljoen euro.

Bosschaart, die op een steenworp afstand van de Kuip woont, heeft zelf altijd verklaart perse naar Feyenoord te willen. 'Als ik moet kiezen tussen Feyenoord en Aston Villa', zo zei hij onlangs in Voetbal International, dan is die keuze een heel gemakkelijke', zo zei hij onlangs in Voetbal International. De verbintenis van de linksback in Nieuw Galgenwaard zou midden volgend seizoen aflopen.

Met Pascal Bosschaart (24) heeft Feyenoord nu z'n tweede linkerverdediger binnen. Al eerder tekende Patrick Mtiliga (23) een nieuw contract bij de Rotterdammers, die hem een maand geleden terughaalden van satelliet Excelsior.

De pogingen de Braziliaan Pepe naar Rotterdam te halen lijken op niets af uit te lopen. De verdediger van Marítimo Fuchal heeft te kennen gegeven in Portugal te willen blijven spelen. Volgens zijn zaakwaarnemer heeft hij vanwege belangstelling van de topclubs in Portugal een aanbieding van Olympique Lyon naast zich neergelegd.
YESSSSS
Ik was al bang dat ie misschien naar een andere club ging, maar dit vind ik geweldig nieuws!
Oud 11-04-2004, 19:39
Verwijderd
ik las op bsiderats een gerucht dat boukhari ook contact heeft met groningen
Oud 11-04-2004, 20:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nielsjuh86 schreef op 11-04-2004 @ 19:43 :
Daar beginnen ze dan in de rust altijd al mee zeker...kampioen van de eerste helft
Hehe, jah, ik zal eens vragen of ze daarmee op willen houden...

En dan ook of ze die aangelengde rotzooi willen afschaffen. Bah!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-04-2004, 20:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Uit zeer betrouwbare bron heeft ForzaNEC.nl vernomen dat Said Boutahar donderdag voor 3 jaar heeft getekend bij N.E.C.

Boutahar, nu nog uitkomend voor RKC, stond ondermeer in de belangstelling van Glasgow Rangers, maar wilde liever in Nederland blijven. Daarnaast zat ongeveer de gehele Nederlandse subtop achter hem aan, maar NEC heeft aan het langste eind getrokken.

Leen Looyen maakte eerder al bekend met hem gepraat te hebben, echter toen waren er nog diverse andere clubs in gesprek met hem. Wellicht verklaart deze zet van NEC ook waarom het aantrekken van Van der Doelen een lagere prioriteit had.
Goed, de reacties zullen wel weer komen, waarom kiest een speler in godsnaam voor NEC? Dat vragen veel mensen zich af.

Simpel, bij NEC kan hij spelen, krijgt hij een fuckload geld en daarnaast is NEC ook een leuke, ambitieuze club met een zeer beroemde coach.

NEC maakt volgend jaar een nieuwe start, met nieuwe aanwinsten Niedzielan en Barreto terug in de selectie, stabiele spelers als gentenaar, ebbinge, leiwakabessy, simr en schuurman zullen blijven, maar toch, veel spelers zullen het veld moeten ruimen voor de wensen van trainer Johan Neeskens. Tininho moest komen, Tininho komt. Wie volgt? Said Boutahar is het antwoord. Je stabiliseert je nieuwe selectie niet alleen, je brengt een goede lading extra talent en niveau in de ploeg. Dat is het doel van NEC. Met deze aankopen denk ik dat dat moet lukken.

Maar het verlanglijstje van Johan Neeskens is nog niet bestreept genoeg. Er is geld voor een grote aankoop. Hoeveel geld? Dat is niet geheel duidelijk, maar een van de VIP-box eigenaars en grootste investeerders van deze club heeft al 2 maal garant gestaan voor een zeker niet onverdienstelijke miljoenenaankoop en in die hoek gaat NEC het weer zoeken. De geruchten blijven rondgaan en stiekem hoopt heel Nijmegen op de Pool Marcin Kuzba, maar td. Leen Looyen vertrekt geen spier. "Marcin Kuzba zal niet komen, je denkt toch niet dat wij een niet-EU-salaris gaan betalen voor een speler als hij?"

Nou, meneer Looyen, dat hoop ik eigenlijk wel. Met een flink aantal wedstrijden op z'n naam en een evengoed groot aantal doelpunten daar weer achter lijkt het mij juist de speler die wij nodig hebben. Maar ik kan me vergissen.

De andere geruchten waren ook niet van de lucht, Wesley Sonck? Koen vd. Laak? Chris vd. Weerden? n'Kufu?

Wie zal het zeggen?

Een ding is wel duidelijk, Doelen mot bliefuh! Hoe dan ook. Vechters als hij hebben we nodig, grote namen hebben we nu wel gezien, vechters spelen veel meer klaar.

Wat ook duidelijk mogen zijn, hoewel Neeskens grote namen naar NEC haalt, zouden we voor zijn salaris net zo goed zinedine zidane op kunnen stellen. Ik ben niet anti-Neeskens, maar ik hoop wel dat er vanaf volgend seizoen een andere instelling vanaf straalt dan de afgelopen jaren. Anders mag Neeskens van mij ook het veld ruimen voor een goedkopere, ambitieuze coach...

Cees Lok? Dat zou nog eens leuk zijn!

Dat wilde ik even kwijt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-04-2004, 22:33
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2004 @ 20:39 :
ik las op bsiderats een gerucht dat boukhari ook contact heeft met groningen
Geef ff een link dan want ik kan het niet vinden op die side.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 11-04-2004, 23:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-04-2004 @ 20:04 :
YESSSSS
Ik was al bang dat ie misschien naar een andere club ging, maar dit vind ik geweldig nieuws!
Oud 12-04-2004, 10:44
Verwijderd
Geweldig!

Ons cluppie wordt volgend jaar met Bosschaart kampioen!
Oud 12-04-2004, 11:06
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 12-04-2004 @ 11:44 :
Geweldig!

Ons cluppie wordt volgend jaar met Bosschaart kampioen!
Ik denk dat ze een betere selectie zullen hebben dan PSV.
Oud 12-04-2004, 11:11
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
'Aston Villa wil Kevin Hofland'

EINDHOVEN, 11 april 2004 21:37 - Mark van Bommel en Kevin Hofland stonden enkele seizoenen geleden uitgebreid in de belangstelling van Engelse topclubs. Door blessures, vormverlies en het instorten van de transfermarkt ebde de belangstelling echter weg en het tweetal leek 'veroordeeld' tot een jarenlang verblijf bij PSV. Voor Mark van Bommel wakkerde de buitenlandse belangstelling afgelopen tijd ineens weer aan en nu blijkt ook Hofland weer op interesse vanuit Engeland te kunnen rekenen. Volgens de tabloid Sunday Mirror althans wil Aston Villa de 24-jarige verdediger naar Engeland halen. Daar zou hij een centraal verdedigingsduo moeten gaan vormen met de Zweed Olaf Mellberg.
Hofland raakte dit seizoen zijn basisplaats een tijdje kwijt in Eindhoven en speculeerde openlijk over een vertrek. Zijn contract in Eindhoven loopt nog door tot 2006.
Hofland weg, Kruiswijk naar PSV dat is zo logisch als wat aangezien PSV Kruiswijk nadrukkelijk volgt.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nixje schreef op 12-04-2004 @ 11:44 :
Geweldig!

Ons cluppie wordt volgend jaar met Bosschaart kampioen!
Hehe, yeah, als ze maar de goede transferkeuzes maken. Het kan nog helemaal mislopen, nu. Ik denk dat gullit inmiddels maar eens echte gesprekken moet gaan hebben!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 14:43.
Oud 12-04-2004, 11:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 12:11 :
Hofland weg, Kruiswijk naar PSV dat is zo logisch als wat aangezien PSV Kruiswijk nadrukkelijk volgt.
Als Hofland weggaat, zit het er wel in, jah!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 11:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bosschaart is echt geen redder van Feyenoord hoor, gewoon 1 van de 18 spelers.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-04-2004, 12:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 12:15 :
Hehe, yeah, als ze maar de goede transferkeuzes maken. Het kan nog helemaal mislopen, nu. Ik denk dat rijkaard inmiddels maar eens echte gesprekken moet gaan hebben!
Rijkaard?
Oud 12-04-2004, 12:38
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-04-2004 @ 13:09 :
Rijkaard?
Jah, Gullit is afgehaakt na gistermiddag.. wist je dat niet?
Oud 12-04-2004, 13:35
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-04-2004 @ 13:38 :
Jah, Gullit is afgehaakt na gistermiddag.. wist je dat niet?
Oud 12-04-2004, 13:49
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-04-2004 @ 12:44 :
Bosschaart is echt geen redder van Feyenoord hoor, gewoon 1 van de 18 spelers.
Jij zegt het, mijn gedachte.
Als dit die "topaankoop" van Feyenoord is voor volgend seizoen dan spelen ze weer net als dit jaar denk ik.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 13:53
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 14:49 :
Jij zegt het, mijn gedachte.
Als dit die "topaankoop" van Feyenoord is voor volgend seizoen dan spelen ze weer net als dit jaar denk ik.
Als ze de huidige vorm behouden, zullen ze aardig mee doen om de titel, denk ik. Zeker nu PSV Robben, Waterreus en waarchijnlijk ook Kezman en Van Bommel kwijt raakt.
Oud 12-04-2004, 14:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-04-2004 @ 13:09 :
Rijkaard?
Hahaha, ik ben echt uit vorm vandaag
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 14:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 14:49 :
Jij zegt het, mijn gedachte.
Als dit die "topaankoop" van Feyenoord is voor volgend seizoen dan spelen ze weer net als dit jaar denk ik.
Dit is niet die topaankoop, anders hadden ze hem veel eerder gehaald. Maar het is wel een goeie!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 14:54
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 15:45 :
Dit is niet die topaankoop, anders hadden ze hem veel eerder gehaald. Maar het is wel een goeie!
Dit komt toch uit het Lunaticmagazine?
Die zouden namelijk met een naam komen en dat is dus Bosschaart.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 15:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 15:54 :
Dit komt toch uit het Lunaticmagazine?
Die zouden namelijk met een naam komen en dat is dus Bosschaart.
Met Bosschaart zijn ze al heel lang bezig. En ze waren niet bereid 2,5 + 1 voor hem te betalen. Als ze hem dan voor 1 halen, is er nog geld voor een echte topaankoop, neem ik aan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-04-2004, 16:58
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 16:06 :
Met Bosschaart zijn ze al heel lang bezig. En ze waren niet bereid 2,5 + 1 voor hem te betalen. Als ze hem dan voor 1 halen, is er nog geld voor een echte topaankoop, neem ik aan...
Dat is idd wel logisch jah.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 12-04-2004, 18:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gequoted van het vorige transfer-topic:

Citaat:
Michel Kruijer (verdediger bij Go Ahead Eagles) speelt vanaf volgend seizoen 3 seizoenen lang bij MVV.
Vandaag: Go Ahead Eagles - MVV 1-0. Doelpunt van: ....jawel Michel Kruijer.

Hoe krijgen ze het weer voor elkaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-04-2004, 21:36
Verwijderd
12 april 2004
Gerard Wiekens naar NAC??


Gerard (wie??) Wiekens naar NAC? Het lijkt er wel op, als we (op tip van WIKE) dit bericht mogen geloven.

De 31 jarige verdediger spelend voor manchester city heeft in Nederland gespeeld voor veendam waar hij in 204 wedstrijden 13 keer scoorde. In dienst van city heeft hij 213 keer gespeeld en is daarvan 195 keer in de basis begonnen, hij scoorde in deze wedstrijden 10 keer.

Born: 25/2/1973
Birthplace: Tolhuiswyk
Height: 1m86
Weight: 80kg
Position: Central Defender or Midfield


Oud 12-04-2004, 22:48
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
De Groningers zien Wiekens ook graag komen zou jammer zijn als hij niet naar ons zou komen maar we zullen wel zien.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 13-04-2004, 07:50
Verwijderd
Ik heb nog nooit van die kerel gehoord, maar zo te zien is het wel een goeie. Is het een Nederland of een Belg?
Oud 13-04-2004, 07:52
Verwijderd
Edwin Zoetebier verruilt Feyenoord mogelijk komende zomer voor Torpedo Moskou, zo wist Voetbal Insite vanavond te melden. Een aantal scouts van Torpedo hadden afgelopen zondag Zoetebier al bekeken bij Feyenoord- Ajax.

Zoetebier zelf, die met de komst van Gabor Babos komende zomer niet meer in aanmerking lijkt te komen voor een basisplaats bij Feyenoord, zou naar verluidt wel oren te hebben naar een lucratieve transfer naar Rusland.

www.voetbalzone.nl
Oud 13-04-2004, 07:53
Verwijderd
Martijn Meerdink staat in de belangstelling van FC Twente, zo meldt De Twentsche Courant Tubantia. Meerdink, die nog een contract heeft bij AZ tot 2007 twijfelt over een vertrek. De aanvaller heeft het erg naar zijn zin in Alkmaar, maar speelt weinig waardoor hij nadenkt over een overgang naar de Tukkers.

"Ik wil spelen op mijn leeftijd", zegt Meerdink. "Natuurlijk is het zonde als ik Europees voetbal met AZ zal missen, maar als Twente de bekerfinale wint, zullen zij ook UEFA Cup spelen." FC Twente toonde vorig seizoen al belangstelling in Meerdink, maar toen maakte hij dus de overgang naar Alkmaar.

www.voetbalzone.nl
Oud 13-04-2004, 09:22
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-04-2004 @ 08:53 :
Martijn Meerdink staat in de belangstelling van FC Twente, zo meldt De Twentsche Courant Tubantia. Meerdink, die nog een contract heeft bij AZ tot 2007 twijfelt over een vertrek. De aanvaller heeft het erg naar zijn zin in Alkmaar, maar speelt weinig waardoor hij nadenkt over een overgang naar de Tukkers.
www.voetbalzone.nl
Ik denk dat die Meerdink veel te goed verdiend bij AZ.. K zou lekker in Alkmaar blijve als ideale bankzittert
Oud 13-04-2004, 09:23
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-04-2004 @ 08:50 :
Ik heb nog nooit van die kerel gehoord, maar zo te zien is het wel een goeie. Is het een Nederland of een Belg?
Is Nederlander en wast altijd best een leuke spelerd
Oud 13-04-2004, 10:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 13-04-2004 @ 10:22 :
Ik denk dat die Meerdink veel te goed verdiend bij AZ.. K zou lekker in Alkmaar blijve als ideale bankzittert
Hij wil spelen, net zoals elke voetballer met een beetje kwaliteit en ambitie. In Nederland verdien je tegenwoordig overal genoeg, dus waarom geen Twente? Zeker als Twente europees haalt zal daar ook niet slecht verdiend worden voor die nieuwe jongens...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2004, 13:29
Verwijderd
Litmanen naar FC Lahti, Boutahar kiest NEC.
Als ik Boutahar was geweest had ik voor AZ gekozen, dat is toch wel de ploeg die dit seizoen de meeste progressie heeft geboekt...
Oud 13-04-2004, 14:32
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Van Persie kost PSV drie miljoen"

EINDHOVEN, 13 april 2004 11:36 - Volgens berichten in het Brabants Dagblad verruilt Van Persie aan het einde van dit seizoen vrijwel zeker Feyenoord voor PSV. De linkeraanvaller die nog een contract bij de Rotterdammers heeft tot medio 2005, zou de Brabanders 3 miljoen euro kosten. Volgens het Brabants Dagblad gaan de voorzitters van beide clubs deze week om de tafel zitten om de transfer rond te maken.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 14:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zie liever Fafiani naar Twente komen dan Meerdink IMO
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-04-2004, 14:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-04-2004 @ 14:29 :
Litmanen naar FC Lahti, Boutahar kiest NEC.
Als ik Boutahar was geweest had ik voor AZ gekozen, dat is toch wel de ploeg die dit seizoen de meeste progressie heeft geboekt...
NEC betaalt meer en daar komt hij zeker aan het spelen. Niet onbegrijpelijk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2004, 14:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 13-04-2004 @ 15:32 :
bron
Zat er wel in jah... Lijkt me een goede keus.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2004, 15:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Bij FC Barcelona maakt men zich grote zorgen over Ronaldinho, want de sterspeler van de Catalanen zal het eerste doel van Chelsea in de komende zomerstop worden. Volgens de Engelse krant The Sun heeft de Londense club van Roman Abramovich ruim 75 miljoen euro over voor de trefzekere aanvallende middenvelder.

Sandro Rosell, vice-president bij Barça en degene die alle transfers bij Barcelona regelt, ontkent een bod van Chelsea niet. "Ik weiger te antwoorden op dievraag. Ik vrees echter dat Chelsea in de transfermarkt honderden miljoenen wil stoppen en onze beste spelers zal wegkopen", aldus Rosell.

"Barcelona blijft financieel een 'zieke' club, omdat we nog steeds behoorlijk in de rode cijfers staan. Ik denk echter dat we we op de weg terug zijn en binnen enkele jaren weer financieel gezond genoemd mogen worden. Hoe de financiele situatie bij ons ook is, wij gaan er alles aan doen om Ronaldinho te behouden."

Tot slot zegt Rosell dat hij de Braziliaan niet snel ziet vertrekken: "Ronaldinho is gehecht aan de club en voelt zich prettig in de stad. Hij wil zelf dolgraag blijven."

www.voetbalzone.nl
Oud 13-04-2004, 15:10
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Joan Laporta is al druk bezig om ook volgend seizoen de selectie van FC Barcelona kwalitatief op peil te houden. El Mundo Deportivo meldt vandaag dat de voorzitter gisteren een informeel gesprek heeft gehad met Rodger Linse, de zaakwaarnemer van Ruud van Nistelrooy.

FC Barcelona wil zich graag versterken met de Nederlandse spits. Laporta ziet in Van Nistelrooy een zelfde speler als Ronaldinho: spectakel verzekerd en ook qua merchandising extra aantrekkelijk. Echter zal de Spaanse voorzitter met 40 miljoen euro wel diep in de buidel moeten tasten.

Van Nistelrooy verlengde een paar maanden geleden zijn contract tot medio 2008, maar dat is voor de Spaanse ploegen geen reden om te proberen 'Van The Man' los te weken bij Manchester United. Real Madrid toonde eerder namelijk ook al interesse in de 27-jarige spits.

FC Barcelona is nog altijd op zoek naar een versterking van de aanval voor volgend seizoen. De belangrijkste kandidaat is David Trezeguet, die naar alle waarschijnlijkheid bij Juventus gaat vertrekken.

www.voetbalzone.nl
Oud 13-04-2004, 21:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ruud gaat echt niet dezelfde fout maken als Beckham


toch? BLIJF BIJ UNITED!!!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-04-2004, 21:20
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
AC Milan wil contract van Tomasson verlengen
Tomasson krijgt binnenkort een nieuw contract aangeboden door AC Milan. De Deense spits heeft nog een contract voor twee seizoenen, maar door zijn goede spel heeft de aankomende Italiaanse kampioen hem een contractverlenging beloofd.

"Ik zou graag bij Milan blijven, er is geen betere ploeg in de wereld", aldus Tomasson. "Ik vind dat ik een aardig seizoen speel bij Milan." De Deens international moet het spitsenkoppel Shevchenko-Inzaghi voor zich dulden, maar fungeert prima als stand-in.

Volgens de berichten vanuit de Italiaanse media kan Tomasson een contract tekenen tot de zomer van 2008.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:21
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
PSV en Feyenoord praten vrijdag over Van Persie

De overgang van Robin van Persie naar PSV lijkt slechts een kwestie van tijd te zijn, aangezien PSV-voorzitter Harry van Raaij Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik volgens het ANP vanmiddag per e-mail benaderd heeft voor onderhandelingen. Aanstaande vrijdag gaan beide partijen onderhandelen en waarschijnlijk zal de transfersom rond de drie miljoen euro liggen.

PSV ziet in de aanvaller van Jong Oranje de vervanger van de naar Chelsea vertrekkende Arjen Robben. De linksbuiten maakt komende zomer voor ruim 18 miljoen euro de overstap naar Londen. Het is ook goed mogelijk dat Van Persie samen met Jan Vennegoor of Hesselink het spitsenduo zal gaan worden, aangezien Mateja Kezman, ook uit Eindhoven lijkt te vertrekken.

Die positie zou voor Van Persie helemaal ideaal zijn, omdat hij het liefst op '10' speelt. Dan zou Vennegoor de diepste spits worden, de Rotterdammer erachter. Bij Feyenoord doet men in ieder geval niet moeilijk over een vertrek van Van Persie, want de getalenteerde speler staat bekend als een 'lastige jongen' en kon niet door een deur met trainer Bert van Marwijk en enkele spelers.

Bovendien heeft Van Persie nog maar een contact voor een seizoen in De Kuip en deze wil hij niet verlengen. Als Feyenoord hem na dit seizoen niet verkoopt, zou hij de volgende zomer transfervrij Rotterdam kunnen verlaten. Eerder beging Feyenoord al die fout door Jon Dahl Tomasson transfervrij naar AC Milan te laten vertrekken. Voor Van Persie moet PSV rond de drie miljoen euro op tafel leggen.
alweer
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:23
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Glasgow Rangers wil Jeffers van Arsenal huren

Glasgow Rangers is geïnteresseerd in Arsenal-aanvaller Francis Jeffers. Rangers-directeur Alex McLeish weet van het incident van Jeffers bij Everton afgelopen week, maar ziet volgens The Sun toekomst in het 'enfant terrible'. De Schotten zouden de Londense speler voor een seizoen willen huren.

Nadat Jeffers tegen in de wedstrijd Tottenham Hotspur op de bank bleef zitten bij Everton, zette hij meteen zijn zaakwaarnemer Paul Stretford in actie. Everton-trainer Dave Moyes vertelde dat hij niet langer wenst te spelen voor de club. Arsenal wil hem echter niet opnieuw verhuren, maar verkopen voor zeven miljoen euro.
het houd maar niet op
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:24
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
HSV biedt een miljoen euro voor PSV'er Rommedahl
Hamburger SV heeft een bod gedaan van een miljoen euro op Dennis Rommedahl. PSV heeft het magere bod zonder enige twijfel direct afgewezen, zo melden de GPD-dagbladen. De Deense International, die net terug is van een blessure, heeft nog een contract tot de zomer van volgend jaar in Eindhoven.

Doordat de snelle rechtsbuiten niet van plan is een nieuw contract te tekenen, zal PSV hem in de zomer moeten verkopen, wil het nog aanspraak maken op een transfervergoeding. "Het bod van HSV is echter belachelijk", zegt voorzitter Van Raaij. Rommeldahl hoopt op het EK zich in de kijker bij Engelse clubs te spelen.
raad maar
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:25
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Portillo overweegt te vertrekken bij Real Madrid

Real Madrid-aanvaller Javier Portillo is aan het nadenken wat zijn toekomst betreft in Santiago Bernabeu. De 22-jarige Spanjaard heeft een contract bij Real tot 2007 maar zijn zaakwaarnemer, Herminio Menendez, vertelt tegen Sport dat de aanvaller ongelukkig bij de 'Koninklijke' en mogelijk zal vertrekken.

"Hij is niet gelukkig met de gang van zaken vanwege dat hij niet speelt en ook vorig jaar speelde hij al te weinig", zegt Menendez in de sportkrant. Portillo wordt al in verband gebracht met aartsrivaal FC Barcelona, maar ook Engelse clubs als Newcastle United en Charlton Athletic worden genoemd als gegadigde.
hou eens op man
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:26
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ook Vitesse geïnteresseerd in doelman Zoetebier

Naast het Russische Torpedo Moskou heeft ook Vitesse interesse in Edwin Zoetebier, zo meldt Omroep Gelderland. De Arnhemmers willen komende zomer afscheidt nemen van Jimmy van Fessum en Dragoslav Jevric en zien Zoetebier als ideale eerste doelman. Naast Zoetebier is MVV'er Danny Wintjens ook in beeld bij Vitesse.

Zoetebier mag komende zomer vertrekken bij Feyenoord. De Rotterdammers zien voor de ex-doelman van onder andere FC Volendam maximaal een plek als derde doelman in het verschiet. Zo zou aankoop Gábor Babos eerste goallie moeten worden, terwijl Patrick Lodewijks twee doelman wordt. Feyenoord heeft al eerder te kennen gegeven graag aan een vertrek van Zoetebier mee te willen werken.

Eerder speelde Zoetebier ook al voor Vitesse van 2000 tot 2002, waarna hij naar Rotterdam verkaste. Verder speelde hij nog voor het Engelse Sunderland en FC Volendam.
moet dit nog
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:27
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
NEC ontkent een akkoord met RKC'er Boutahar

Technisch directeur Leen Looyen van NEC heeft tegen Infostrada Sports verklaard dat er niets klopt van de berichten dat Said Boutahar van RKC Waalwijk naar Nijmegen zou verhuizen. "Ik weet niet waar ze dit vandaan halen, maar er is absoluut nog geen sprake van een overeenkomst", aldus Looyen dinsdag.

"We willen hem graag hebben en we zijn met hem in gesprek. Hij praat echter ook nog met andere clubs. Een akkoord is er nog lang niet", aldus Looyen. De 21-jarige middenvelder kan komende zomer transfervrij vertrekken bij RKC, want zijn contract loopt af. Naast NEC toonde ook AZ, FC Utrecht en Glasgow Rangers intersse.

De mogelijke komst van Boutahar hang volgend Looyen niet af van het feit of Youssouf Hersi langer van Ajax gehuurd wordt. "Het zijn natuurlijk dezelfde type spelers, maar dat staat in principe los van elkaar. Hij heeft bij Ajax nog een contract tot en met volgend seizoen en we zullen binnenkort met Ajax gaan praten", aldus Looyen.
ja
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:29
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Chinees talent op proef bij Chelsea

LONDEN, 13 april 2004 14:23 - Chelsea heeft de komende dagen een Chinees talent op proef. De 17-jarige Hao Junmin van Tianjin Teda maakte tijdens het WK onder 17 zo veel indruk op de technische staf van Chelsea, dat hij nu de kans krijgt om een contract af te dwingen bij de Londense club.

Als Junmin een contract weet af te dwingen dan voilgt hij Dong Fangzhou die eerder een contract ter waarde van maar liefst 5 miljoen euro wist af te dwingen bij Manchester United.
een nieuwe bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 23:48
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Je verveelde je?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.