Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 14:33
Verwijderd
Onrustig geslapen. Ging pas rond half twee naar bed. Was namelijk heel gezellig met een forummer aan t cammen en t werd echt laat.

gezellig met vader van mn ex gepraat via een forum en pm etc.
zit heel erg in tweestrijd wat ik nou moet doen. er zijn heel goede argumenten van beide kanten..

over paar dagen jarig. zal rare dag zijn. 18 jaar.. een toch wel beetje belangrijke dag. geen vader die dat kan meemaken, etc.. zucht..
Advertentie
Oud 15-04-2004, 14:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-04-2004 @ 15:33 :

over paar dagen jarig. zal rare dag zijn. 18 jaar.. een toch wel beetje belangrijke dag. geen vader die dat kan meemaken, etc.. zucht..
<knuff> dat lijkt mij nou ook echt heel erg moeilijk!!
Oud 15-04-2004, 14:38
Miracle
Miracle is offline
Stiekem bestaan er toch wel lieve mensen.

Eigenlijk moet ik nu buiten paardrijlesgeven maar ik voel me zo beroerd door de hooikoorts dat iemand anders het voor mij wilde doen.
Oud 15-04-2004, 15:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
yoeupie,

Ik moet alles alleen regelen, ik wordt er dood en doodziek van. Waarom wil iedereen helpen maar doe ik het nu alleen?
Mijn moeder wilt het maar kan niks. Mijn pa, ach, ik weet niet wat hij wil.
Het ene moment wel helpen, het andere moment flippen.

Ik ben het huisnummer kwijt.
Ik moet de ib groep ding veranderen.(maar hoe??????!!!!!!)
Ik moet leren-leren-leren.

En straks pas ik helemaal niet in die groep.

Ik heb gewoon NU hulp nodig. ja, straks gaan jullie helpen, maar het moet nu!!!!!!!!!!!
Oud 15-04-2004, 15:29
Verwijderd
Ik heb het nu even gehad met die jongen. Het is ook elke keer hetzelfde gezeik met hem. Hij is tegen mij strontchagrijnig, dan krijg ik 10 keer een excuses van hem. Tegen iedereen doet hij hartstikke leuk en gezellig en ik krijg de shit over me heen. Hij ergert zich aan alles, zucht om alles. Haat iedereen onderhand zo'n beetje. Ik heb er geen zin meer in op deze manier. Het dringt ook niet door dat hij anders moet doen tegen mij en tegen iedereen. Iedereen wordt hem spuugzat zo, en ik geef ze gelijk. Ga weg, jongen. Ga weer eens vrolijk en leuk doen, ga weer eens doen zoals de jongen op wie ik verliefd ben geworden. Aardig, aanhankelijk, knuffelig, lief, zorgzaam. En dan zit hij bijna te huilen omdat zijn muziekstuk niet goed gaat volgens hem, terwijl ik niets afwijkends hoor hoor. Ik ben maar een aantal keer weggelopen, want ik weet het gewoon niet meer. Tegen lisette kan hij wel aardig doen, waarom dan niet tegen mij, marlies of vincent? Wij hebben hem niets gedaan hoor. Hij vliegt nou maar een heel eind op. Jammer dat ik hem morgen al weer moet zien. En ik ben verdomme nog bijna jarig ook. Kutverjaardag, kutleven, kutvriend, kutalles.

I have a lover who loves me, how can I break such a heart?
Are you so strong or is all the weakness in me

En dan gaat verdomme iedereen tegelijk offline, net nu ik ze nodig heb. Godverdomme, godverdomme

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 15:36.
Oud 15-04-2004, 15:54
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-04-2004 @ 13:18 :
Iedereen mag toch wel eens een keer wat minder spelen, zeker op een training...
Ben je er echt zaterdag niet of wil je gewoon niet spelen?

En is Martine alweer klaar om te spelen of nog steeds geblesseerd? En doet Petra alweer mee?
petra doet nog nie mee, martine weet ik niks van

ik wil gewoon niet spelen. ik zie t niet meer zitten. maybe moet ik er wel gewoon vanaf gaan
Oud 15-04-2004, 15:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-04-2004 @ 16:54 :
petra doet nog nie mee, martine weet ik niks van

ik wil gewoon niet spelen. ik zie t niet meer zitten. maybe moet ik er wel gewoon vanaf gaan
Dat lijkt me nou niet echt de oplossing. Volgens mij is het niet de korfbal, maar het gevoel dat je nu hebt. Het lijk slechter met je te gaan... Je lijkt idd wat weg te zakken. Zodra dat weer beter wordt, zal je je weer anders voelen en zal je ook weer zin krijgen om te korfballen...
Oud 15-04-2004, 15:59
Eend
Eend is offline
*alle scheldwoorden van de hele wereld en omstreken* Riagg...

Doet mijn psych zo d'r best om mij positief te laten denken over 't riagg. Ben ik bij d'r weg, heb ik een maand later nog geen gesprek. Zit ik in crisis en helpen ze geen fuck. Ondertussen vangt mijn oude psych van jeugdzorg me op, terwijl ze dat helemaal niet meer hoeft te doen.

bel je voor nieuwe medicatie? Weten ze eerst niet wie je bent, daarna moet je terugbellen en krijg je te horen dat je de volgende wel een belletje krijgt als je daar terecht zou kunnen.

Gelukkig ben ik niet de enige die dit probleem met t riagg heeft. De rest is al dood.
Oud 15-04-2004, 16:00
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-04-2004 @ 16:57 :
Dat lijkt me nou niet echt de oplossing. Volgens mij is het niet de korfbal, maar het gevoel dat je nu hebt. Het lijk slechter met je te gaan... Je lijkt idd wat weg te zakken. Zodra dat weer beter wordt, zal je je weer anders voelen en zal je ook weer zin krijgen om te korfballen...
Misschien
Oud 15-04-2004, 16:13
Verwijderd
Zo, alles weggehuild, kunnen we er dan nu weer tegenaan?
Oud 15-04-2004, 16:13
sublime
sublime is offline
te idioot gewoon, ik dúrf geen digicam te kopen terwijl ik er al heel lang één wil en mn zwager me er een aangeraden heeft, die heeft ie zelf ook, die heel goed is en relatief niet zo duur.

en toch durf ik niet

ik ben een mietje.
Oud 15-04-2004, 16:14
Verwijderd
vandaag proefexamen Engels gemaakt op school. ging best goed volgens mij, had niet eens alle tijd nodig. mja dat denk ik altijd en het gaat nooit goed. wel om 11.00 uur uit!
etude gaat steeds beter, dat stuk ook. behalve die ene noot, de belangrijkste van het hele stuk. en zondag auditie, en begin nu toch best zenuwachtig te worden. mar gelukkig zit ik weer de hele dag niks te doen en denk ik datr ik zo we laangenomen word en mn examen we lhaal. NIET dus.
en ik moet snel een keuze maken over mn studie volgend jaar...
*Zucht*
voel me ineens ook weer zo klote
Oud 15-04-2004, 16:26
sublime
sublime is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 15-04-2004 @ 17:14 :

en ik moet snel een keuze maken over mn studie volgend jaar...
misschien een geruststelling, ik heb de knoop pas in juli doorgehakt, was net op tijd met aanmelden. en terwijl vriendinnen van mij die het al lang wisten enzo nu gestopt zijn, zit ik prima op mn plek laat je niet opjagen door mensen die roepen dat je snel snel snel moet beslissen, tgaat om jouw leven, dus neem genoeg tijd om je er goed bij te voelen
Oud 15-04-2004, 16:29
ketchup suicide
ketchup suicide is offline
Beginnen met lezen van mn moeders dagboek, voel me toch wel een beetje schuldig...
Wel superlief, hoe ze over mn vader praat.
Ruzie met mn vader was over school, blijf zitten, voel me redelijk kut erover. Hij zegt het kan niet lang leve de lol zijn. Ironisch, want hij is altijd bij zn vriendin en weet er nix van af..
Naja, net superveel chocolade gegeten voel me al beter
Oud 15-04-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 15-04-2004 @ 17:26 :
misschien een geruststelling, ik heb de knoop pas in juli doorgehakt, was net op tijd met aanmelden. en terwijl vriendinnen van mij die het al lang wisten enzo nu gestopt zijn, zit ik prima op mn plek laat je niet opjagen door mensen die roepen dat je snel snel snel moet beslissen, tgaat om jouw leven, dus neem genoeg tijd om je er goed bij te voelen
jazeker wel een beetje een geruststelling! dankje!
donderdag ga ik nog naar een opendag, en ik wil daarna beslissen of ik het ga doen
Oud 15-04-2004, 17:33
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
ketchup suicide schreef op 15-04-2004 @ 17:29 :
Beginnen met lezen van mn moeders dagboek, voel me toch wel een beetje schuldig...
Wel superlief, hoe ze over mn vader praat.
Ruzie met mn vader was over school, blijf zitten, voel me redelijk kut erover. Hij zegt het kan niet lang leve de lol zijn. Ironisch, want hij is altijd bij zn vriendin en weet er nix van af..
Naja, net superveel chocolade gegeten voel me al beter
Eet niet teveel he, dan word je er weer depri van
Oud 15-04-2004, 18:22
Verwijderd
wat haat ik m toch.....

sta ik daar in het tuintje te zwoegen met mijn logeerspullen en hij staat daar in de keuken, ziet me wel.. doet niet eens de deur open, en ik weet dat hij het echt puur uit wraak doet.. en zoiets kan ik niet hebben, echt niet.... hoe klein het ook is, hij weet precies hoe hij me kan stangen.. en dan een stap in huis gezet en meteen beginnen te zueren over wat ik vorige week allemaal wel niet fout heb gedaan..

ik ben hier echt zóó zat van..

huilend wakker worden, huilend ontbijten, huilend naar school fietsen, huilen school uitzitten, huilend naar huis fietsen, huilend huiswerk maken, huilend alles aanhoren wat ik wel niet foutdoe, en daarna huilend niet kunnen slapen en huilen omdat pa zegt dat ik niet zo'n herrie moet maken (bed kraakt, en hij slaapt in de kamer naast me met een muur van nog geen 5 cm. en als ik huil stuip ik heel wat af)....

zograag wil ik weer eens iemand die tegen me praat zonder leugens te vertellen...

en mijn horoscoop klopt ook helemaal 100%:

"wat jij nodig heb is een beetje ruimte, 'a room with a view', én een deur die je kunt afsluiten wanneer je alleen wilt zijn"

een eigen kamer is idd nog een luxe wat ik me niet eens kan voorstellen

maakt niet uit dat niemand dit leest, ik ben t tenminste kwijt
...
en dit is nog maar het topje van de ijsberg....

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 18:28.
Oud 15-04-2004, 20:38
sublime
sublime is offline
ik ben opeens weer zo down.. voel me weer even een complete mislukkeling. en ik weet dat het nergens op slaat, want ik heb net een moeilijk tentamen gehaald en, nou ja, thinks are going alright lately. maar toch. ik zie altijd vooral de minpunten en de dingen die ik wél goed doe vind ik nog niet goed genoeg... ik blijf die gedachte houden dat ik mezelf moet bewijzen, dat ik moet laten zien dat ik wél iets waard ben, dat er dingen zijn die ik wél echt goed kan, dat ik geen mislukkeling ben etc...

kom ik dan nooit van dat klote minderwaardigheidscomplex af? ik bedoel, ik wéét dat het nu goed gaat enzo.. en ik ben ook wel blij met mezelf, de laatste tijd, maar toch blijf ik de slechte dingen zien en erger maken
Oud 15-04-2004, 20:44
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Grrrrr wordt gek van die stome H***!!!!! Wanneer gaat ie nou eens uit me gedachten!?!?!?
Oud 15-04-2004, 20:58
zus
zus is offline
kut kut kut waarom hij? zo jong..Bijna afgelopen
Oud 16-04-2004, 01:14
phensicske
phensicske is offline
Ik besef alweer dat ik het toch getroffen heb...net een repo gezien over een vrouw die met een grote handicap is geboren, ze heeft namelijk aangeboren amputaties van de armen en de benen zijn niet volgroeid...Voor zo'n mensen heb ik echt bewondering. 'k Wil ook iemand worden waar mensen bewondering voor hebben.

En nu weer wat werken voor school, want heb al dagen niets meer uitgevoerd...dinsdag de deadline.

En gdv maandag trug naar school, 'k ben bang.
Oud 16-04-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 15-04-2004 @ 16:29 :
Hij vliegt nou maar een heel eind op. Jammer dat ik hem morgen al weer moet zien. En ik ben verdomme nog bijna jarig ook. Kutverjaardag, kutleven, kutvriend, kutalles.
Ow meisje..
Ik weet zo hoe je je voelt.. *zucht*

*knuffelt*
Oud 16-04-2004, 09:03
Ruudje
Ruudje is offline
It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

Oud 16-04-2004, 09:36
Nona
Nona is offline
Geez, wat was dat een domme toets!!!
"Vergeet je bij anterograde amnesie dingen uit het verleden?"
Nee, ben jij weleens dingen uit de toekomst vergeten?
Oud 16-04-2004, 10:59
Gothic
Gothic is offline
ik ben zo bang dat ik m'n inhaaltoetsen beide niet echt goed heb gemaakt en ik kan ze niet herkansen, ze moeten dus gewoon goed zijn ...
Oud 16-04-2004, 11:12
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik heb zo'n mega schuldgevoel.. Ik probeerde het weg te halen, door mezelf dronken te voeren.
Na 2 uurtjes moest ik gaan kotsen... Ik was bijna flauwgevallen ook. Gelukkig waren mijn vrienden daar...

Heel erg dom van mij... ("geeft zelf een klap")
Oud 16-04-2004, 11:23
Miracle
Miracle is offline
14 uur geslapen. 14 uur.

Ik voel me echt hondsberoerd. Moe, slap, koppijn en benauwd. Het had zo leuk kunnen zijn vandaag op school, maar ik red het gewoon niet om er heen te gaan.

KLOTE HOOIKOORTS
Oud 16-04-2004, 11:26
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 12:23 :
14 uur geslapen. 14 uur.

Ik voel me echt hondsberoerd. Moe, slap, koppijn en benauwd. Het had zo leuk kunnen zijn vandaag op school, maar ik red het gewoon niet om er heen te gaan.

KLOTE HOOIKOORTS

Heb ik ook vaak vroeger gehad... Heb je thuis pillen voor je hooikoorts? Als je dat niet hebt, kan je ook EEN aspierentje nemen... het helpt echt!
Oud 16-04-2004, 11:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-04-2004 @ 12:26 :
Heb ik ook vaak vroeger gehad... Heb je thuis pillen voor je hooikoorts? Als je dat niet hebt, kan je ook EEN aspierentje nemen... het helpt echt!
Ja ik heb medicijnen en voor de hoofdpijn heb ik iboprufen geslikt... Tot nu toe helpt het allemaal weinig. (straks maar weer ff de huisarts bellen)
Oud 16-04-2004, 11:31
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 12:29 :
Ja ik heb medicijnen en voor de hoofdpijn heb ik iboprufen geslikt... Tot nu toe helpt het allemaal weinig. (straks maar weer ff de huisarts bellen)

ja...moet je zeker snel doen!!
Oud 16-04-2004, 11:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-04-2004 @ 12:31 :
ja...moet je zeker snel doen!!
Ik heb geen stem meer en kan dus moeilijk bellen.
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ik ben zo ongelofelijk stom, lelijk en kut, tis tijdverspilling van iedereen om met me om te gaan.
Jezus wat een vriend ben ik zeg
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 12:33 :
Ik heb geen stem meer en kan dus moeilijk bellen.

Je ouders? broer of zus?
Oud 16-04-2004, 11:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-04-2004 @ 12:33 :
Je ouders? broer of zus?
M'n vader komt hopelijk zo thuis.
Oud 16-04-2004, 11:39
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 12:37 :
M'n vader komt hopelijk zo thuis.

mooi
Oud 16-04-2004, 11:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 12:29 :
maar van ibuprofen word je juist heel suf, geloof ik... Maar goed... beter dan hoofdpijn. Kun je niet beter aspirine slikken?
Oud 16-04-2004, 11:41
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Vroeger wist ik niet eens wat ik had... Twee jaar niesbuien, rode ogen (voelde alsof mijn longen naar buiten willen komen). Iedereen dacht dus dat ik verkouden was...

Ik kon me niet eens concentreren op school.

Gelukkig is dat allemaal verleden tijd nu.

Oud 16-04-2004, 11:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-04-2004 @ 15:33 :
know the feeling... En elke verjaardag blijft kut. Ik was dinsdag jarig, t was de tweede verjaardag zonder m'n vader, en ik vond t zelfs moeilijker dan de eerste... Meis: heel veel sterkte, en ik denk aan je, de 18e... (en vanmiddag ook... you know why...)
Oud 16-04-2004, 11:42
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 16-04-2004 @ 12:40 :
maar van ibuprofen word je juist heel suf, geloof ik... Maar goed... beter dan hoofdpijn. Kun je niet beter aspirine slikken?
Heb ik ook gezegd.. (aspirine) maar je moet het zelf weten.
Oud 16-04-2004, 12:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
snoopy schreef op 16-04-2004 @ 12:40 :
Ik slik altijd ibuprofen eigenlijk, nog nooit gemerkt dat ik daar suf van werd.... Voor de rest heb ik alleen paracetamol in huis. En om nou naar de stad te fietsen voor asprine vind ik weer een beetje overbodig. (ik zal het de huisarts straks vragen).

Ik kan me ook nooit concentreren als ik hooikoorts heb. Op school is het helemaal erg, gister ben ik de dag door gekomen met voor me uit staren oid.
Oud 16-04-2004, 12:12
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-04-2004 @ 13:02 :
Ik slik altijd ibuprofen eigenlijk, nog nooit gemerkt dat ik daar suf van werd.... Voor de rest heb ik alleen paracetamol in huis. En om nou naar de stad te fietsen voor asprine vind ik weer een beetje overbodig. (ik zal het de huisarts straks vragen).

Ik kan me ook nooit concentreren als ik hooikoorts heb. Op school is het helemaal erg, gister ben ik de dag door gekomen met voor me uit staren oid.
Ik voel met je mee...

paracetamol=aspirine (denk ik)
Oud 16-04-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 16-04-2004 @ 12:42 :
know the feeling... En elke verjaardag blijft kut. Ik was dinsdag jarig, t was de tweede verjaardag zonder m'n vader, en ik vond t zelfs moeilijker dan de eerste... Meis: heel veel sterkte, en ik denk aan je, de 18e... (en vanmiddag ook... you know why...)
Ben zo blij met jou als vriendinnetje *knuffelt*

Weer eens slecht geslapen. Zucht.. Ga misschien van middag naar mn vaders urn. In mn eentje.. wie weet...
Oud 16-04-2004, 12:44
Marcade
Marcade is offline

ik ben nu meer m'n darmen aan 't (ont)luchten. Ben aan de rufterij. .. jammer voor m'n collega's ..
Oud 16-04-2004, 12:46
Verwijderd
ik ga er maar vanuit dat hij niet komt..
Geen vader, geen maatje...
Ach, gelukkig komen vriendinnetjes. En dan gaan we lol maken

Maar toch.. daar stiekem binnenin...
Oud 16-04-2004, 12:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yes!!! Eindelijk mijn toetsweek afgelopen, ik heb alles voorlopig even gehad. Tot nu toe ook alleen maar goede cijfers teruggehad, ik ben aardig tevreden:
Nederlands mondeling: 6.0
Nederlands debat: 6.5
Engels mondeling: 6.0
Wiskunde B1: 6.0
Scheikunde 1: 6.9

Ik moet nog aardig wat cijfers terugkrijgen (natuurkunde, scheikunde 2, biologie 2, Frans 1 ( ), m&o) en ik hoop dat ik daarvoor net zulke mooie cijfers heb als voor de vakken die ik wel al terug heb. Ik ben deze toetsweek wel van de 6-jes maar zolang het daarbij blijft vind ik het prima. Veel cijfers beinvloeden mijn gemiddelden toch al bijna niet meer.

Vandaag had ik scheikunde 2 toets (practicum) en het was heel gezellig maar wel een hele vage toets, ik weet eigenlijk niet goed wat ik er nou van gemaakt heb. Ik snapte drie van de vijf onderdelen. Het is altijd wel gezellig want iedereen staat stijf van de zenuwen en mijn leraar is super streng en kijkt je constant op je vingers en onze TOA probeert je steeds maar aan het lachen te krijgen zodat de zenuwen eraf zijn, echt grappig. Hij liet nu een bekerglaasje vallen terwijl hij met mij bezig was en toen zei hij nog: dat moet jij maar niet doen, voor mijn cijfer maakt het toch niet uit was wel heel gezellig.

En nu zit ik weer thuis en weet ik absoluut niet wat ik moet doen. Ik werk nu nog op topsnelheid (van mijn toetsweek zodat ik zoveel mogelijk tijd had om te leren) maar dat hoeft nu niet meer. Ik kan echt niet stilzitten maar ik heb niets te doen en ik moet echt iets om handen hebben. Nog even of ik word gillend gek van mezelf. Het is weer hollen of stilstaan.......
Oud 16-04-2004, 13:16
Verwijderd
het gaat niet meer, ik voel me nog kutter dan gister. weer de hele dag alleen gezeten op school. de apuzes zijn echt een ramp.
als mn ma vraagt of er wat is schreeuw ik nee er is niks hoor. ow vind je het vervelend als ik het vraag? nee hoor.
waarom zeg ik het niet gewoon?
Oud 16-04-2004, 13:30
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 16-04-2004 @ 14:16 :
het gaat niet meer, ik voel me nog kutter dan gister. weer de hele dag alleen gezeten op school. de apuzes zijn echt een ramp.
Hey,

Hier herken ik mezelf in. 2 jaar geleden werd ik gepest. Ik stond constant all1 in de pauzes. Ondertss is het gepest gestopt maar voel ik me nog steeds onzeker en niet echt goed thuis in mijn klasgroep. Ondertss zijn er buiten mijn klas, op school, 2 vriendinnen bij wie ik 200% mezelf kan zijn en das een zalig gevoel.

Anyway, kwou met dit verhaal ff duidelijk maken dat je altijd mag pm'en ofzo. Ik begrijp je gevoelens.

Lieve groetjes en een dikke knuffel magicflower
Oud 16-04-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
magicflower schreef op 16-04-2004 @ 14:30 :
Hey,

Hier herken ik mezelf in. 2 jaar geleden werd ik gepest. Ik stond constant all1 in de pauzes. Ondertss is het gepest gestopt maar voel ik me nog steeds onzeker en niet echt goed thuis in mijn klasgroep. Ondertss zijn er buiten mijn klas, op school, 2 vriendinnen bij wie ik 200% mezelf kan zijn en das een zalig gevoel.

Anyway, kwou met dit verhaal ff duidelijk maken dat je altijd mag pm'en ofzo. Ik begrijp je gevoelens.

Lieve groetjes en een dikke knuffel magicflower
pm
Oud 16-04-2004, 13:47
snoopy
snoopy is offline
Heb een heerlijk trots gevoel. Ik heb allemaal dingen gedaan die ik al een tijd voor me uitschoof; m'n kamer helemaal schoongemaakt, een belangrijk telefoontje gepleegd, etc...
Dat voelt goed. En tis nog mooi weer ook, en ik ga morgen voor een weekend met m'n moeder en m'n vriend naar Antwerpen.
Ja... ik voel me eigenlijk heel goed.
Oud 16-04-2004, 14:12
Verwijderd
ik voel me ook best wel rot. een beetje wisselvallig.. de ene x denk k zie je wel het gaat wel goewd en de andere x is het meer van niemand geeft toch om mij.
zaterdag ga ik voor de 2x uit met vriendinnen. opzich wel gezellie alleen jammer dat hun best snel een jongen vinden dan en ik niej so snel (miss omdat ik te lelijk ben:$)
en ook als er een jongen naar me toekomt ben ik zo nerveus dat ik nix meer weet uit te brengen (terwijl ik normaal gwoon supr druk en spontaan ben), gewoon zo verlegen wordt ik dan.. ook omdat ik niet kan begrijpen dat een jongen mij leuk vind.
al zegt iemand bijv. tegen mij.. eyy ik vind je leuk. dan krijg ik altijd zo snel de neiging om te zeggen van, nee je moet niet zeggen dat je me leuk vind.. je kan echt wel wat beters krijgen (en meestal kunnen ze dat ook wel)
ik voel me ook zo vaak overbodig.. iedereen is gezellig met elkaar aan t praten enzo.. en dan sta ik er maar een beetje bij..
enne ook heb ik altijd voldoening nodig. bijv. als ik wat nieuws aan heb.. en niemand zegt er wat over denk k glijk.. zie je wel het is lelijk.
en ook heel vaak heb ik het gevoel als of ik op negeerstand sta ofzo.. dat mensen denken ajohh ik zeg toch lekkr nix tegen dat kind zij is niej boeiend..
overal om me heen zie ik toch mensen waarvan ik denk die zien wer leuker uit
of dat ik zoiets heb van leuk meisje maar dat was het.. en dat dan iedereen zegt van wooww wat een lekkrding.. (gewoon op sgool maar ook op dit forum)
niet dat ik wil zeggen dat ik beter ben dan anderen.. neej absoluut niet!!
maar jahh zou ook eens leuk zijn als mensen dat van mij zeiden:$
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten