Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 14:16
Verwijderd
heej mensen,
misschien kunnen jullie mij helpen. ik ben de afgelopen 8 maanden nogal (zo'n 10 kg ) aangekomen, doordat ik pfeiffer heb en daardoor weinig meer deed en hetzelfde bleef eten. ik moet nu dus nog steeds heel erg oppassen met alles enzo (ik moet meteen stoppen met sporten als het mn milt en lever pijn gaan doen enzo en ik ben nog heel moe en niet lekker enzo). maar ik wil toch wel weer wat afvallen, maar niet te extreem want ik ben 16 en dan is dat ook niet zo goed. ik probeer dus wel wat meer te wandelen en af en toe te fietsen enzo en ik wil gaan touwtje springen en hardlopen enzo, maar ik ben als de dood dat mn milt en lever vette pijn gaan doen en dat er dan iets mis gaat enzo. en tis zo moeilijk om niet te snoepen... hebben jullie misschien wat tipjes voor mij????
heel erg thanxxx
Oud 02-05-2004, 16:57
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
En als het niet lukt om meer te sporten, zou je toch minder moeten snoepen als je gewicht wil verliezen.
Oud 02-05-2004, 18:51
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 02-05-2004 @ 17:57 :
En als het niet lukt om meer te sporten, zou je toch minder moeten snoepen als je gewicht wil verliezen.
Of wel snoepen, maar dan gezonde(re) dingen; stukje kaas, komkommer, appel etc.
Oud 02-05-2004, 18:58
Fleurop
Fleurop is offline
Vanaf morgen ga ik beginnen met lijnen. Ik wil er minstens 10 kilo af!
Via mijn sportschool is er een speciale actie; Zomerslank (klinkt goed he) Er wordt dan met een speciaal aparaatje (Bodygem) je rust-stofwisseling gemeten en daarop een speciaal voor jou aangepast dieet toegepast. Daarbij moet ik ook 3 keer in de week sporten door middel van Fat-Burning lessen. Én ik krijg een map met allemaal adviezen om je leefstijl te veranderen en voedingsadviezen. Dit alles voor 90euro. Het is veel geld, maar al mijn andere lijnpogingen zijn tot niets uitgelopen. Ik heb er nu alle vertrouwen in, en nog belangrijker; ik ben gemotiveerd!
Als ik me strikt aan het programma hou, zal ik ongeveer in 15 weken 5-15 kilo af moeten vallen.

Dus vanaf morgen ga ik ervoor!!

Heeft iemand ervaring met de Bodygem, het is nog niet zo lang in Nederland, maar ben toch wel nieuwsgierig
Oud 02-05-2004, 19:01
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 02-05-2004 @ 14:08 :
Ik wou dat ik een weegschaal had... dan zag ik tenminste een keer resultaat!
Kopen dan
Oud 02-05-2004, 19:16
sublime
sublime is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 02-05-2004 @ 19:58 :
Vanaf morgen ga ik beginnen met lijnen. Ik wil er minstens 10 kilo af!
Via mijn sportschool is er een speciale actie; Zomerslank (klinkt goed he) Er wordt dan met een speciaal aparaatje (Bodygem) je rust-stofwisseling gemeten en daarop een speciaal voor jou aangepast dieet toegepast. Daarbij moet ik ook 3 keer in de week sporten door middel van Fat-Burning lessen. Én ik krijg een map met allemaal adviezen om je leefstijl te veranderen en voedingsadviezen. Dit alles voor 90euro. Het is veel geld, maar al mijn andere lijnpogingen zijn tot niets uitgelopen. Ik heb er nu alle vertrouwen in, en nog belangrijker; ik ben gemotiveerd!
Als ik me strikt aan het programma hou, zal ik ongeveer in 15 weken 5-15 kilo af moeten vallen.

Dus vanaf morgen ga ik ervoor!!

Heeft iemand ervaring met de Bodygem, het is nog niet zo lang in Nederland, maar ben toch wel nieuwsgierig
mag ik vragen hoeveel je weegt en hoe lang je bent??
Oud 02-05-2004, 21:22
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:16 :
Idem. hier.
Oud 02-05-2004, 21:25
Mindfields
Mindfields is offline
Vandaag naar sixflags geweest:

- 8.15: glas fruitontbijt
- 9.00: 2 kleine sultana koekjes en een koffie
- 13.00: een hotdog
- 15.30: cola, hamburger, friet
- 17.00: vage yoghidrink, had mn vriendje voor me gekocht.. best lief, had ie overal op de pakjes zitten kijken waar geen suiker/vet in zat.. anders zou ik gaan zeuren.

En sindsdien niks meer gegeten, heb ook geen honger/trek. Best slecht, ik had beter water kunnen drinken, maar voor een dagje.. ben nu ergens anders dan thuis, en op die weegschaal ben ik 0.3kg lichter dan vanmorgen thuis. Klopt volgens mij geen fuck van ben heel benieuwd hoeveel ik morgenochtend thuis weeg..
Pfoei, ben toch best trots op mezelf. 4/5kg afgevallen sinds het begin van het jaar oid. (ook met bezoekjes burgerking, kebabbar, etc etc hoor )
Oud 02-05-2004, 21:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
iamcj schreef op 01-05-2004 @ 18:41 :
(= Leonoor)

Ik ken meer mensen waarbij dat heel erg zo leek...

Niet dat ik zeg dat DF per se bij die mensen hoort, maar ik denk niet dat 57 bij 1.83m echt goed is
Eerlijk gezegd lijkt het me best mager. Mijn vriend is 1.88 oid en 63 kg, en hij is echt slank, bijna dun gewoon. Dus..tja.. als ik haar was zou ik heel, heel erg tevreden zijn met mijn gewicht en zeker niet meer afvallen.
Oud 02-05-2004, 21:44
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:16 :
Ik weeg nu ongeveer 80 en ben 1.68m . Overgewicht dus, daar valt niet over te twisten
Oud 03-05-2004, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 02-05-2004 @ 22:28 :
Eerlijk gezegd lijkt het me best mager. Mijn vriend is 1.88 oid en 63 kg, en hij is echt slank, bijna dun gewoon. Dus..tja.. als ik haar was zou ik heel, heel erg tevreden zijn met mijn gewicht en zeker niet meer afvallen.
Je kunt jongens niet met meisjes vergelijken (meestal dan), denk ik. Maar ik denk dat het idd wel dun is (zeker omdat ze nu al tegen dun aan zit, als ze het niet al is).
Oud 03-05-2004, 07:34
Divina Flor
Divina Flor is offline
Als ik 57 kilo weeg is dat waarschijnlijk wel (erg) dun. Er zullen dan ook vast mensen zijn die dat niet mooi vinden, maar ik vind het (voor mezelf) mooier en voel me dan ook meer thuis in dat lichaam.
Citaat:
Dreamerfly schreef op 02-05-2004 @ 10:40 :
Zoals je het hier beschrijft klinkt het redelijk ok qua hoeveelheid eten, houd je dat goed vol zo?. Gun je jezelf af en toe wel 's om te snoepen of?...
Zelf denk ik, als je goed in je vel zit; zit je dat?? en je wat wilt afvallen is prima, maar houd wel jezelf in de gaten, dat je niet steeds verder streeft naar een lager gewicht...(want dan wordt het foute boel)
In het weekend eet ik vaak wel wat lekkers. Gisteren ook wel, (als avondeten bordje paprikasoep, bapoabroodje, 2 crackers en wat muesli), maar toen had ik een wat verstoord eetpatroon omdat ik de hele dag weg was.
Als ik goed in m'n vel zit dan houd ik het beter vol. Als ik me slecht voel dan heb ik meer de neiging om te gaan eten, waarna ik me dus altijd schuldig voel (gelukkig is het al een weekje wel goed gegaan).
Citaat:
MieX schreef op 02-05-2004 @ 11:43 :
@ divina flor: ik ben nu 8.5 kg afgevallen en 4 cm kwijt op mijn heupen, je zou dus nog 8 kg moeten afvallen om je heupen smaller te krijgen en dat lijkt me niet echt een goed idee..
Dan is het vet bij jou anders verdeeld, ik ben ongeveer eh 4 kilo afgevallen in totaal (denk ik) en 5 cm kwijt op m'n heupen. (maar dan weer minder op m'n buik, daar misschien 3 cm)
Citaat:
Replica schreef op 02-05-2004 @ 13:23 :
Weet iemand hoeveel calorieën je met skaten verbrand?
http://sport.harelbeke.be/Energie%20sporten.htm
Die site gebruik ik altijd om het calorieverbruik bij verschillende dingen uit te rekenen. Skaten staat er geloof ik niet bij, maar omdat het erg veel op schaatsen lijkt heb ik er dat maar voor genomen (ik skate nu het mooier weer is ook een paar keer per week).
Oud 03-05-2004, 08:17
real.scary
real.scary is offline
Hoi, ik wil mun buik ook kleiner hebben
Als ik nu 4*40 situps doe per dag en dat misschien opbouw naar bijv. 4*60 situps per dag, zou dat dan werken?
Ik ga voortaan ook letten op mun eten.
Vroeger als ik dan uit bed kwam et eerste wat ik deed was een minimars eten en een koek
Ik wil +- 5/8cm eraf hebben.
Misschien nog tips om andere buikoefeningen te doen? de enigste die ik ken is de situp
Oud 03-05-2004, 10:35
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik ben 1,75 en ik weeg nu 64..
ik heb echt een rolletje om me buik (zwembandje) en die wil ik wel weghebben.
voor de rest ben ik niet dik ofzo. mijn streefgewicht is 60 dus nja 4 kilo moet eraf..

heeft iemand tips om dat zwembandje weg te krijgen? want iemand zei tegen me dat dat bijna niet weg te krijgen is.
is dit waar?
Oud 03-05-2004, 10:50
real.scary
real.scary is offline
Citaat:
ik heb echt een rolletje om me buik (zwembandje) en die wil ik wel weghebben.
pcies etzelfde probleem als mij....
ik doe nu 4x 40 situps per dag
khoop dat et werkt....
nog tips?
Oud 03-05-2004, 13:45
Verwijderd
ik heb zo gelachen op de tuin. Ene gast van de tuin kwam naar me toe en zei dat ik slanker leek. Zei die: kijk uit dat je niet te dun word!!
ik helemaal blij
Oud 03-05-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Dreamerfly schreef op 02-05-2004 @ 13:02 :
Hmm, wat verstaat die collega onder de grens van gewoon en dik?. Lijkt mij niet leuk om te horen!

58 kilo bij een lengte van...?

Power yoga wat houdt dat in?
*zit zelf er over na te denken om misschien op yoga te gaan, gezien het "vaak over mijn grenzen heen gaan"*
ik ben 1.69. op zich zit ik niet met het gewicht, maar met mijn eetgewoonten. bij maaltijden krijg ik nauwelijks iets naarbinnen, maar tussendoor eet ik steeds vanalles. vette broodjes met vlees, sjips, ijsjes, koekjes etc. en ik heb hele iele polsjes, en gespierde benen, maar echt een buikje. alsof er iets extra's op mij groeit, dus ik ga proberen gezonder te eten en dus te gaan sporten.

power yoga is dus yoga maar dan intensiever. een zus van een vriend van mij is daardoor (niet door er echt heen te gaan maar met oefeningen van internet!) en gezonder te eten 25 kilo afgevallen. misschien wel een goeie tip dus

Replica + Leonoor --> thnkx
Oud 03-05-2004, 16:06
sublime
sublime is offline
te veel gegeten vandaag maandag is altijd commissie lunch dag - dus 2 bolletjes met hagelslag gegeten en thuis sochtends 2 boterhammen met vlokken en toen ik vanmiddag thuis kwam weer 2 boterhammen, omdat ik weer honger had...

en koekjes

maar goed, zolang ik me niet volprop met chocola vind ik mezelf nog geen mega mislukkeling/zwakkeling
Oud 03-05-2004, 17:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sublime schreef op 03-05-2004 @ 17:06 :
te veel gegeten vandaag maandag is altijd commissie lunch dag - dus 2 bolletjes met hagelslag gegeten en thuis sochtends 2 boterhammen met vlokken en toen ik vanmiddag thuis kwam weer 2 boterhammen, omdat ik weer honger had...

en koekjes

maar goed, zolang ik me niet volprop met chocola vind ik mezelf nog geen mega mislukkeling/zwakkeling
6 boterhammen is het minimum wat aangeraden wordt... mensen hebben echt een verkeerd besef van veel
Oud 03-05-2004, 17:44
MieX
MieX is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2004 @ 18:10 :
6 boterhammen is het minimum wat aangeraden wordt... mensen hebben echt een verkeerd besef van veel
Ik heb nog nooit van mn leven 6 boterhammen op een dag gegeten (behalve als ik savonds ook brood eet) en ik heb ook nog nooit gehoord dat dat moet

Maar wat sublime teveel vindt is inderdaad helemaal niet teveel, misschien iets meer dan je gewend bent maar je zal er minder snel van aankomen dan dat je een hele zak chips leeg eet.
Oud 03-05-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 03-05-2004 @ 18:44 :
en ik heb ook nog nooit gehoord dat dat moet
Kijk eens rond op een aantal sites en in van die boekjes.

Als sublime geen avond heeft gegeten of gaat eten, dan is het zelfs aan de weinige kant...vind ik dan iig.
Oud 03-05-2004, 19:18
sublime
sublime is offline
heeft avondgegeten, hoor met (magere) rookworst, notabene
Oud 03-05-2004, 20:34
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Zo, ik ben lekker slecht bezig geweest. Van die suikerhartjessnoepjes gegeten, best veel &lekker. Ach, af en toe moet kunnen toch?.
Oud 03-05-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 03-05-2004 @ 17:06 :
2 bolletjes met hagelslag
2 boterhammen met vlokken

Oud 04-05-2004, 11:44
Nuck
Nuck is offline
Bij mij gaat het wel prima eigenlijk, ik eet iets minder en gezonder, drink veel water en ik merk het direct: ik ben meteen wat strakker
Oud 04-05-2004, 12:33
Gothic
Gothic is offline
ik heb het gevoel dat ik toch 'slanker' word... ik ben niet aan het afvallen, ik ben gezond aan het eten. Precies volgens de aangeraden hoeveelheden. Zelfs met 6-8 boterhammen en gewoon avondeten, kom ik nog niet aan de 2200 kcl. Zelfs niet als die boterhammen 4 tosti's zijn met vette kaas... Het gaat langzaam, maar ik merk wel dat ik m'n broeken weer beter pas . Een broek die ik maar achterin m'n kast had gelegd omdat hij te strak zat, paste ik vandaag gewoon zonder dat hij echt strak zat, en dat voelt fijn.
En het allerfijnste van alles is dat ik gewoon eet. Dat ik gewoon 8 boterhammen met echte kaas kan eten. Dat ik gewoon af en toe kan snoepen ...
M'n heupomtrek is 94/95 cm... en dat is mt 36 en dat is fijn . Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad, alleen zat het erg strak en neigde het soms naar 38...

Ik was 5 kilo aangekomen na de zomervakantie en dat is er denk ik wel af... want ik pas m'n broeken weer. Ik heb geen idee hoeveel ik nu weeg, weegschaal is kapot, maar volgens mij ben ik niet afgevallen. Maar daar was het me ook niet om te doen. Ik weeg in principe genoeg en zeker niet teveel. Ik denk dat mensen beter naar cm's kunnen kijken ipv gewicht. Behalve dan Divinia Flor oid... Die is al dun zat

Nu proberen m'n buikspieroefeningen vol te houden, ookal weet ik dat het niet echt werkt... maar wie weet, op langer termijn ...

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 12:36.
Oud 04-05-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 13:33 :

M'n heupomtrek is 94/95 cm... en dat is mt 36 en dat is fijn . Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad, alleen zat het erg strak en neigde het soms naar 38...
En ik heb maat 40 met 90 cm. Maar goed, dan moet ik er niet bij vertellen dat dat door oa mijn bovenbenen komt. Ik denk dat ook centimers lang niet altijd wat zeggen. Een combinatie van dingen en weten dat je goed en gezond eet, ik denk dat dat misschien nog wel het beste is.
Oud 04-05-2004, 12:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-05-2004 @ 13:39 :
En ik heb maat 40 met 90 cm. Maar goed, dan moet ik er niet bij vertellen dat dat door oa mijn bovenbenen komt. Ik denk dat ook centimers lang niet altijd wat zeggen.
huh... misschien meet ik op een andere plek dan jij

of we dragen ander soort broeken...

Wouter had ook een heupomtrek van 90
Oud 04-05-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 13:41 :
huh... misschien meet ik op een andere plek dan jij

of we dragen ander soort broeken...

Ik denk dat het het er meer aan ligt, dat jij, zoals ik al wel eens gezegd heb, gewoon erg slanke benen hebt. En ik erg stevige (en daar kun je niet tegen in gaan, want dat is zo ).
Oud 04-05-2004, 12:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-05-2004 @ 13:42 :
Of je hebt, zoals ik al wel eens gezegd heb, gewoon erg slanke benen. En ik erg stevige (en daar kun je niet tegen in gaan, want dat is zo ).
ok nu lijkt het net of ik er op gelet heb , maar jouw broeken lijken altijd goed te passen zeg maar, strak om alles ofzo... naja het zal wel
mijn benen zijn 58 cm oid

en je draagt sowieso anders soort modelbroeken... ik heb bijna geen spijkerbroeken
Oud 04-05-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 13:44 :
ok nu lijkt het net of ik er op gelet heb , maar jouw broeken lijken altijd goed te passen zeg maar, strak om alles ofzo... naja het zal wel
mijn benen zijn 58 cm oid
58cm per been?

Ik koop meestal broeken die een beetje meerekken. De meeste broeken zitten niet goed en/of verschrikkelijk. En ik heb meestal ook wat langere truitjes ed aan, dat bedekt ook flink wat.
Oud 04-05-2004, 12:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-05-2004 @ 13:46 :
58cm per been?
Niet de lengte
Oud 04-05-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 13:47 :
Niet de lengte
duh Ik bedoelde ook de omtrek.
Oud 04-05-2004, 14:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
z0pje schreef op 03-05-2004 @ 16:50 :
bij maaltijden krijg ik nauwelijks iets naarbinnen, maar tussendoor eet ik steeds vanalles. vette broodjes met vlees, sjips, ijsjes, koekjes etc. en ik heb hele iele polsjes, en gespierde benen, maar echt een buikje.
Bij mij gaat het geweldig, ik ben nog maar een aantal dagen (ehhm vanaf zaterdag ? ) bezig met gezonder eten, en ik voel me er echt goed bij. Ik wist niet dat je zo vol kan raken van fruit en salade, echt relaxed

Ik ben vandaag wel met een fruitdag bezig, dat vind ik wel een beetje ziek maar het gaat echt prima.

Ik hou me zoveel mogelijk aan de aanwijzingen van zo'n boekje dat wij hier hebben, een leven lang fit..
Oja voor degenen die het willen weten, ik heb echt teveel overgewicht dus je hoeft me niet te vertellen dat het niet nodig is

een vriendin van me is in 5 weken 11 kilo afgevallen hiermee.. maar zo snel zal het bij mij niet gaan denk ik, zo'n groente-eter ben ik nou ook weer niet

Deze 'aanpassing van je levensstijl' zoals zij het noemen () gaat soms wel erg ver, ze zeggen eigenlijk dat je per maaltijd maar 1 soort geconcentreerd voedsel mag eten, dus maar een ding behalve groente. En fruit mag je niet in combinatie met ander geconcentreerd voedsel eten, want dan werd het tegengehouden in je maag ofzo? Weet niet meer precies.

Nouja ik ben echt ontzettend enthousiast en denk wel dat het gaat werken, het voelt in ieder geval al goed.

Misschien een idee om minder te snoepen zodat je tijdens het avondeten wel honger hebt

Succes allemaal

Ik had er nog wat bijgedaan maar dat deed het niet? Nouja weer dan: voor mensen die denken dat je weer aankomt als je hiermee klaar bent, je kan hier gewoon de rest van je leven mee verdergaan, bijvoorbeeld tot 12 uur alleen maar fruit eten, dat scheelt al een hoop
Oud 04-05-2004, 18:22
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Replica schreef op 04-05-2004 @ 16:27 :
Dat heb ik ook, over het dikste stuk gemeten, maar ik heb maat 40. Pas met mijn bovenbenen echt niet in maat 36 volgens mij Nou ja, centimeters zeggen dus ook niet alles
Over het (voor mijn gevoel) dikste stuk heb ik 54 cm, maar helemaal bovenaan is het 56.
Als je lange benen hebt, zijn ze dan ook automatisch breder/dikker?

Verder gaat het maar matig met mijn dieten afgelopen 2 dagen, teveel cruesli gesnoept en sultana enzo. Pluspunt is wel dat ik dan ook wat meer gesport heb (gister gefitnessed, 25 min gejogged, 15 km geskate, 1.5 uur yoga en vandaag 3 uur getennist).
Oud 04-05-2004, 18:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Replica schreef op 04-05-2004 @ 16:27 :
Dat heb ik ook, over het dikste stuk gemeten, maar ik heb maat 40. Pas met mijn bovenbenen echt niet in maat 36 volgens mij Nou ja, centimeters zeggen dus ook niet alles
Nee, dat zie ik nu idd... Maar toch vind ik het wel raar . Dan zal het denk ik toch echt liggen aan de soort broeken. Spijkerbroeken zitten sowieso met die andere maten... dan heb ik meestal 29 en lengte 32 oid. Langere lengtematen zullen dan ook wel wijder zijn ofzo ...
Oud 04-05-2004, 18:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-05-2004 @ 19:22 :
Over het (voor mijn gevoel) dikste stuk heb ik 54 cm, maar helemaal bovenaan is het 56.
Als je lange benen hebt, zijn ze dan ook automatisch breder/dikker?

Verder gaat het maar matig met mijn dieten afgelopen 2 dagen, teveel cruesli gesnoept en sultana enzo. Pluspunt is wel dat ik dan ook wat meer gesport heb (gister gefitnessed, 25 min gejogged, 15 km geskate, 1.5 uur yoga en vandaag 3 uur getennist).
is cruesli 'slecht'? dat is toch gewoon granen?
Oud 04-05-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 19:23 :
dan heb ik meestal 29 en lengte 32 oid. Langere lengtematen zullen dan ook wel wijder zijn ofzo ...
Dat pas ik van z'n levensdagen niet (met name de breedte maat).
Oud 04-05-2004, 19:42
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2004 @ 19:25 :
is cruesli 'slecht'? dat is toch gewoon granen?
Ja, maar dat zijn van die 'harde' dingen, eigenlijk soort granen en dan samengeplakt door honing of suiker ofzo. Dus eh, echt goed is het niet.. (hoop maar dat ik genoeg heb gesport zodat het er niet bijkomt)

Ik heb ook breedte 29, maar lengte 35 (zit tussen 34 en 36 in).
Oud 04-05-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-05-2004 @ 20:42 :
Ja, maar dat zijn van die 'harde' dingen, eigenlijk soort granen en dan samengeplakt door honing of suiker ofzo. Dus eh, echt goed is het niet.. (hoop maar dat ik genoeg heb gesport zodat het er niet bijkomt)
Niet een soort granen, 't zijn gewoon granen. En honing is zo slecht niet.

Jullie zijn allebei gewoon super slank...maar goed, dat heb ik nu al zo vaak gezegd.
Oud 04-05-2004, 19:48
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-05-2004 @ 20:45 :
Niet een soort granen, 't zijn gewoon granen. En honing is zo slecht niet.

Jullie zijn allebei gewoon super slank...maar goed, dat heb ik nu al zo vaak gezegd.
Oh, gewoon granen, ik vind het er nooit uitzien als granen.
Maar honing is misschien niet zo slecht en granen ook niet, maar als je er veel van eet dan is het niet zo geweldig goed voor de lijn.
Oud 04-05-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-05-2004 @ 20:48 :
Oh, gewoon granen, ik vind het er nooit uitzien als granen.
Maar honing is misschien niet zo slecht en granen ook niet, maar als je er veel van eet dan is het niet zo geweldig goed voor de lijn.
Ik ken niks waar je veel van kunt eten dat dan nog goed is voor de lijn. (Als je heel heel heel veel sla eet, dan is ook dat niet meer goed. )

Een boterham en een beschuitje lijken ook niet op elkaar en zijn beiden toch echt gemaakt van granen. Net als een liga, pannenkoeken, koekjes, brinta, muesli, enz. Lijkt geen van allen echt super veel op elkaar.
Oud 04-05-2004, 21:19
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-05-2004 @ 15:11 :

Ik hou me zoveel mogelijk aan de aanwijzingen van zo'n boekje dat wij hier hebben, een leven lang fit..
SIZE]
In de Flair van deze week stond dat Sophie Dahl daar 30 kilo mee af is gevallen
Oud 04-05-2004, 21:28
Liss
Liss is offline
Ben al een poosje bezig gewoon iets minder te snoepen zodat mn buikje een beetje weg is van de zomer
40punten.nl vind ik wel erg handig om calorieën te tellen, maar of dit een goede manier is?
Nu vraag ik me af hoeveel calorieën per dag iemand naar binnen hoort te krijgen die normaal eet. Weet iemand dit toevallig? Of een site ofzo waar je dat uit kan rekenen met je leeftijd/lengte/gewicht?
Oud 04-05-2004, 22:22
kneisje
kneisje is offline
Ik heb maat 29 (en 1 broek 30 ) en lengtemaat 30 maar probeer het bij maximaal 29 te houden en het liefste 28.
Mn moeder begon gisteren een gesprek met me over m'n eetgedrag -ik ben hier ongeveer 3 jaar geleden nogal de fout mee ingegaan- maar gelukkig heb ik haar ervan kunnen overtuigen dat ik nu wel op een gezonde manier bezig ben. Maar ik begrijp wel dat ze het in de gaten blijft houden. Nu is ze het wel eens met m'n doel voornamelijk strakker worden/blijven en een paar kg eraf, op een zo gezond mogelijke manier.
Oud 05-05-2004, 05:51
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Liss schreef op 04-05-2004 @ 22:28 :
Nu vraag ik me af hoeveel calorieën per dag iemand naar binnen hoort te krijgen die normaal eet. Weet iemand dit toevallig? Of een site ofzo waar je dat uit kan rekenen met je leeftijd/lengte/gewicht?
http://www.calorieteller.info
En dan bij 'ideaal gewicht', geloof ik.
Oud 05-05-2004, 07:14
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 05-05-2004 @ 06:51 :
http://www.calorieteller.info
En dan bij 'ideaal gewicht', geloof ik.
Daar word ik van...van dat ideale gewicht...

Wist het zelf ook al, maar goed, wordt nu weer met m'n neus op de feiten gedrukt. En van die 'calorieberekenaar' oid (iig dat ding dat uitrekent hoeveel calorieen je per dag nodig hebt) klopt volgens mij helemaal niks...ik zou per dag 2876.285714285714 calorieen nodig hebben...mjah, alleen jammer dat ik met 2000 al enorm aankom, maar goed.

Maar goed, volgens dat onderste berekending zou ik als ik een week of 8 volhoud te eten zoals ik nu eet, op mijn streefgewicht zitten. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 07:19.
Oud 05-05-2004, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-05-2004 @ 08:14 :
Daar word ik van...van dat ideale gewicht...
volgens mij klopt dat dus echt niet. ik ben 169cm en ik ben dus 15 en volgens dat ding moet ik 52,8 kilo wegen. als je van die dingen uitgaat gaat je zelfvertrouwen ook gelijk lekker omlaag...
Oud 05-05-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 05-05-2004 @ 09:23 :
als je van die dingen uitgaat gaat je zelfvertrouwen ook gelijk lekker omlaag...
idd
Oud 05-05-2004, 08:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
z0pje schreef op 05-05-2004 @ 09:23 :
volgens mij klopt dat dus echt niet. ik ben 169cm en ik ben dus 15 en volgens dat ding moet ik 52,8 kilo wegen. als je van die dingen uitgaat gaat je zelfvertrouwen ook gelijk lekker omlaag...
ik zou met 18 jaar en 175cm 59 moeten wegen ... dat is echt niet het ideale gewicht, ik denk dat dat eerder het minimale gewicht is...

Regels voor berichten