![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Als ik 57 kilo weeg is dat waarschijnlijk wel (erg) dun. Er zullen dan ook vast mensen zijn die dat niet mooi vinden, maar ik vind het (voor mezelf) mooier en voel me dan ook meer thuis in dat lichaam.
Citaat:
Als ik goed in m'n vel zit dan houd ik het beter vol. Als ik me slecht voel dan heb ik meer de neiging om te gaan eten, waarna ik me dus altijd schuldig voel (gelukkig is het al een weekje wel goed gegaan ![]() Citaat:
Citaat:
Die site gebruik ik altijd om het calorieverbruik bij verschillende dingen uit te rekenen. Skaten staat er geloof ik niet bij, maar omdat het erg veel op schaatsen lijkt heb ik er dat maar voor genomen (ik skate nu het mooier weer is ook een paar keer per week).
||
Verwijderd
|
Citaat:
power yoga is dus yoga maar dan intensiever. een zus van een vriend van mij is daardoor (niet door er echt heen te gaan maar met oefeningen van internet!) en gezonder te eten 25 kilo afgevallen. misschien wel een goeie tip dus ![]() Replica + Leonoor --> thnkx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wat sublime teveel vindt is inderdaad helemaal niet teveel, misschien iets meer dan je gewend bent maar je zal er minder snel van aankomen dan dat je een hele zak chips leeg eet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als sublime geen avond heeft gegeten of gaat eten, dan is het zelfs aan de weinige kant...vind ik dan iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of we dragen ander soort broeken... Wouter had ook een heupomtrek van 90 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijn benen zijn 58 cm oid en je draagt sowieso anders soort modelbroeken... ik heb bijna geen spijkerbroeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik koop meestal broeken die een beetje meerekken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben vandaag wel met een fruitdag bezig, dat vind ik wel een beetje ziek maar het gaat echt prima. Ik hou me zoveel mogelijk aan de aanwijzingen van zo'n boekje dat wij hier hebben, een leven lang fit.. Oja voor degenen die het willen weten, ik heb echt teveel overgewicht dus je hoeft me niet te vertellen dat het niet nodig is ![]() een vriendin van me is in 5 weken 11 kilo afgevallen hiermee.. maar zo snel zal het bij mij niet gaan denk ik, zo'n groente-eter ben ik nou ook weer niet ![]() Deze 'aanpassing van je levensstijl' zoals zij het noemen ( ![]() Nouja ik ben echt ontzettend enthousiast en denk wel dat het gaat werken, het voelt in ieder geval al goed. Misschien een idee om minder te snoepen zodat je tijdens het avondeten wel honger hebt ![]() Succes allemaal ![]() Ik had er nog wat bijgedaan maar dat deed het niet? Nouja weer dan: voor mensen die denken dat je weer aankomt als je hiermee klaar bent, je kan hier gewoon de rest van je leven mee verdergaan, bijvoorbeeld tot 12 uur alleen maar fruit eten, dat scheelt al een hoop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je lange benen hebt, zijn ze dan ook automatisch breder/dikker? Verder gaat het maar matig met mijn dieten afgelopen 2 dagen, teveel cruesli gesnoept en sultana enzo. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook breedte 29, maar lengte 35 (zit tussen 34 en 36 in).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jullie zijn allebei gewoon super slank...maar goed, dat heb ik nu al zo vaak gezegd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar honing is misschien niet zo slecht en granen ook niet, maar als je er veel van eet dan is het niet zo geweldig goed voor de lijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een boterham en een beschuitje lijken ook niet op elkaar en zijn beiden toch echt gemaakt van granen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan bij 'ideaal gewicht', geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wist het zelf ook al, maar goed, wordt nu weer met m'n neus op de feiten gedrukt. En van die 'calorieberekenaar' oid (iig dat ding dat uitrekent hoeveel calorieen je per dag nodig hebt) klopt volgens mij helemaal niks...ik zou per dag 2876.285714285714 calorieen nodig hebben...mjah, alleen jammer dat ik met 2000 al enorm aankom, maar goed. Maar goed, volgens dat onderste berekending zou ik als ik een week of 8 volhoud te eten zoals ik nu eet, op mijn streefgewicht zitten. Ik ben benieuwd. Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 07:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |