Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() lucky bastard! ![]() niks *snik'snotter* no fun ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
Voor sommigen zal die 1,5 maanden wel snel gaan ja, voor anderen (moi incluis) gaan ze tergend langzaam ![]() A key.. a key.. my kingdom for a key..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach ik koop die shit gewoon. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die gewone versie kan gewoon nog wel, zover ik weet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *pre-order heeft* |
![]() |
||
Citaat:
ik begrijp dat je bij hoger levels wel MOET samen werken... maar zolang je 18 uur per dag speelt is 't niet zo'n prestatie ![]()
||
Citaat:
![]() Hij heeft ook de beta gespeeld en zit dus al aardig "in" WoW, maar hij levelt echt té snel. Hij is sowieso een van de betere RPG en RTS gamers van Nederland, gok ik zo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens op welke soort server gaan jullie spelen? Ik weet zelf niet goed op welke ik het best kan gaan spelen. Ik ben nogal groen met een MMORPG. Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 13:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Als dat namelijk goed gaat krijg je hetzelfde als op PVP servers alleen dan met mensen die zich helemaal in hun rol inleven (ipv gewoon dom slachten ![]()
||
Citaat:
2. je kan geen mensen van je eigen factie aanvallen (behalve met duelling, en dan moeten beide mensen toestemmen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. oh toch ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 10:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Corpsecamping is bij het corpse wachten tot diegene terugkomt om het op te halen en diegene die meteen weer doodmaken. Het zijn dus allebei nogal zielige gedragingen die helaas veelvuldig voorkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Blizzard vindt wel een oplossing voor ganking en shit, they always do
![]() De eerste cheaters met een of andere speedhack, zijn ook al gebanned. http://www.gamer.nl/nieuws/24509 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is inderdaad erg vervelend. Ik ben gelukkig dan ook niet zo'n eikel die dat doet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het idee was namelijk om een (dis)honor system in te voeren, zoadat als je iemand van 10 levels lager of meer doodmaakte, je dishonor kreeg. Dan zou je na teveel van dat soort acties een outlaw worden bij je eigen facties en dus geen stad meer binnenkunnen. Ze hebben dit niet gedaan omdat dan als je in een raid group een persoon van 10 levels of lager doodmaakt, je dishonor zou krijgen en dus niet gaat raiden enzo... want jij als high level persoon hebt meer te verliezen. En dat was het. Geen ander systeem ofzo, geen "we zijn er mee bezig", alleen "het werkt toch niet zoals we willen, dus we doen het maar niet". Hier kwamen ze afgelopen week mee.. terwijl het (dis)honor systeem al ongeveer 2 jaar geleden was aangekondigd! En het is zo eenvoudig om een beetje oplossing te vinden hiervoor (ganking enzo): bijvoorbeeld mensen die 10 levels lager zijn, zijn niet pvp getagged voor jou (als hogere) totdat hij jou aanvalt of een partner healed/buffed. Dan heb je ook geen ganking meer. Of iets anders in die richting. Ze hebben ons dus eigenlijk 2 jaar voorgelogen, want het zou in de release zitten. Nu hebben gnakers vrij spel en moeten we maar hopen of er OOIT een middel tegen komt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
Games |
Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben? freakinaround | 24 | 20-06-2008 21:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 |