Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 00:36
Soulflame
Soulflame is offline
Je krijgt de eerste maand dus echt niet "kado". Je betaald 45-50 euro voor de game, en daarbij zit dus 1 maand spelen van 14,99. Je betaald dus voor de CD's boekje etc 30-35 euro.
Ga alsjeblieft niet zeggen dat die eerste maand gratis is ofzo, want geef die gratis maand dan maar aan mij, ik geef je er zelfs €1 voor, heb je nog winst ook! . Je moet dus uitgaan van de replacement cost, en die is 15 euro, dus die eerste 'gratis' maand is ook 15 euro waard.

Er komt trouwens nog een Europese Final Beta, dus als je vlug bent wanneer ze daarmee beginnen kan je nog een paar weken grateloos spelen (de vermoedelijke begindatum is 22 december). Dus hou de community site iin de gaten.
Oud 30-11-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Soulflame schreef op 30-11-2004 @ 01:36 :
Er komt trouwens nog een Europese Final Beta, dus als je vlug bent wanneer ze daarmee beginnen kan je nog een paar weken grateloos spelen (de vermoedelijke begindatum is 22 december). Dus hou de community site iin de gaten.
Moet je dan die shizzle weer downloaden zoals die andere beta?
Oud 30-11-2004, 15:41
Verwijderd
Hopelijk kan je die oude betafiles nog gebruiken...
Oud 30-11-2004, 18:03
Soulflame
Soulflame is offline
Het gerucht op enkele Deense sites is dat je morgen de client kan beginnen te downloaden, en dat de beta vrijdag begint. Vrij onwaarschijnlijk, maar even checken kan geen kwaad.

Waarschijnlijk kan je de OB install gebruiken en moet je alleen de realms.wtf ofzo wijzigen zodat hij met de EU servers connect, en niet met de US servers.

Ik hoop echt dat het waar is... anders duurt het wachten zo lang .
Oud 30-11-2004, 19:43
Verwijderd
Ik kan wel wachten, snap die noodzaak om de beta te spelen niet als je toch al zeker weten het spel gaat spelen. Enige wat je doet is je plezier gedeeltelijk verpesten omdat je al veel hebt gezien. Tenzij je natuurlijk zo snel mogelijk level 60 wilt worden om dan in pvp gebied iedereen te omgwtfpwnen.
Oud 30-11-2004, 20:13
Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Soulflame schreef op 30-11-2004 @ 19:03 :
Het gerucht op enkele Deense sites is dat je morgen de client kan beginnen te downloaden, en dat de beta vrijdag begint. Vrij onwaarschijnlijk, maar even checken kan geen kwaad.
Ik mag hopen van niet. Ik heb eind december tentamens én moet een werkstuk inleveren
Oud 30-11-2004, 20:47
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 30-11-2004 @ 20:43 :
Ik kan wel wachten, snap die noodzaak om de beta te spelen niet als je toch al zeker weten het spel gaat spelen. Enige wat je doet is je plezier gedeeltelijk verpesten omdat je al veel hebt gezien. Tenzij je natuurlijk zo snel mogelijk level 60 wilt worden om dan in pvp gebied iedereen te omgwtfpwnen.
T'is voor my meer om alle race/class uit te proberen
Oud 30-11-2004, 22:47
Verwijderd
dr gaat trouwens zowieso een hoop uitgebreid worden (voor de mensen die hun talent tree tot lvl 60 al helemaal hebben uitgekiend).

Ergens op een site met een hoop stats vond ik dat je zelf goud kan smelten op lvl 160 (dacht ik)

Ik word overigens een Orc Hunter, rond lvl 20-30 ga ik samen met een paar ondode makkers en nog wat hordes guild The Happy Monkey oprichten
Oud 01-12-2004, 12:14
Martin Dude
Martin Dude is offline
Onder Alliance ga ik de "Dude Guild" maken, ofcourse

prob met een Dwarf Paladin

Horde denk ik al main char "weer" een undead mage
maar daar maak ik geen eigen guild, of wel gewono Dude Guild
en jaaa, andere server dan
Oud 01-12-2004, 21:20
Verwijderd
Ik heb zonet een mailtje van blizzard gekregen: ik ben uitgekozen om de closed beta te spelen
Oud 01-12-2004, 21:43
Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
m1quel schreef op 01-12-2004 @ 22:20 :
Ik heb zonet een mailtje van blizzard gekregen: ik ben uitgekozen om de closed beta te spelen
~*rent*~ ff mijn mail checken

lucky bastard!

niks *snik'snotter* no fun

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 21:46.
Oud 01-12-2004, 23:21
Lyx
Lyx is offline
yey ik ook beta key
en schijnt dat je met beta key ook werkt voor Final-test

dat download duurt weer friggin lang
Oud 01-12-2004, 23:35
Verwijderd
Je hoeft niet eens die EU te downloaden! Je kan gewoon met je US Open Beta versie inloggen en spelen.
Het enige wat je moet doen is het bestand realmlist.wtf te openen in kladblok en de regel veranderen in set realmlist eu1.wow.battle.net.
Daarna kan je gewoon nloggen met je nieuwe account. Of met je oude als je die al had.
Oud 02-12-2004, 00:12
Lyx
Lyx is offline
had al perongeluk gewist voordat ik daar achter kwam

maar een vriend van me die het wel heeft zet het op een private ftp
en dan kan ik over paar uurtjes gamen
Oud 02-12-2004, 01:38
Soulflame
Soulflame is offline
Arg het is ook niet waar ook heh... IK natuurlijk weer geen key .
Het is ook onverstelbaar hoeveel luitjes er ineens weer uit een winterslaap komen en plosteling in alle WoW threads op de wereld opduiken van
"Hey, ik had 10 jaar geleden nog een closed beta aangvraagd, krijg ineens een key... nou.. dan ga ik wel spelen hoor... vind retail eigenlijk te duur, maar ik ga toch spelen, is toch gratis... hey kijk, een WoW thread, zo die is lang ineens.. even kijken of er nog andere mensen een key hebben"

Ik kom op 2 andere nederlandse game forums en ook nog op 2 engelse... en je ziet dit op alle forums terug (alhoewel hier nog het minst). Het domste is nog dat iedereen die nu een CB key heeft, ook zomaar zonder wat ook te doen in de Final Beta zit. Heeft de rest NOG minder kans om in de Final Beta te komen, terwijl iedereen die in de CB fijn kan cruisen tot de release.

Ze hadden sowieso nu al met de Final Beta moeten beginnen. Iedereen wacht er op, nu geven ze een paar man (die jaren geleden hebben ingeschreven en misschien niet eens de retail gaan kopen) een Beta key en kunnen we weer langer wachten.
Oud 02-12-2004, 02:16
Lyx
Lyx is offline
ik leef met je mee soulflame
ik had ook lang geleden me opgegeven
kreeg van blizzard opeens mail dat US-OB begon
anders had ik nooit geweten als ik niet toen lang geleden had opgegeven

vanmiddag mail van blizzard.. 'hmm'
en toen las ik mail ........... en toen knapte er iets in my

En nu die Beta Keys worden uitgegeven.. lopen de forumthreads van WoW opeens superhard (GoT bv ))

zo gaat die 1,5 maand tot retail wel erg snel
Oud 02-12-2004, 07:19
Martin Dude
Martin Dude is offline
bah, nog niks

nuja, collectors edition is iig al bestel
Oud 02-12-2004, 12:47
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Lyx schreef op 02-12-2004 @ 03:16 :
En nu die Beta Keys worden uitgegeven.. lopen de forumthreads van WoW opeens superhard (GoT bv ))

zo gaat die 1,5 maand tot retail wel erg snel
De threads liepen al vrij hard de laatste tijd, amar met die nieuwe instroom mensen zal het inderdaad alleen nog maar sneller gaan (nu hopen dat we niet weer steeds dezelfde vragen krijgen als met de Open Beta)

Voor sommigen zal die 1,5 maanden wel snel gaan ja, voor anderen (moi incluis) gaan ze tergend langzaam .

A key.. a key.. my kingdom for a key..
Oud 02-12-2004, 12:57
Verwijderd
ahum...*schraapt keel*....ik ben newbie...

Hoe krijg je zo'n key? LaL
Oud 02-12-2004, 13:36
Verwijderd
Om zo'n key te krijgen moest je je al maanden geleden opgeven. Het is nu dus te laat...
Oud 02-12-2004, 15:01
Verwijderd
godsamme nu je het zegt, daar had ik me ook voor opgegeven een paar maanden terug. maar ik heb meegedaan aan de open US beta, en dat heeft mij overgehaald om te betalen voor deze geweldige shizzle. en bovendien, hoe langer je wacht, hoe leuker het is (behalve bij HL2, want dat was gewoon TE lang wachten)
Oud 02-12-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
m1quel schreef op 02-12-2004 @ 14:36 :
Om zo'n key te krijgen moest je je al maanden geleden opgeven. Het is nu dus te laat...
Ja dat had ik al zo'n beetje in de gaten. Ik kon het proberen...

Ach ik koop die shit gewoon.
Oud 02-12-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 02-12-2004 @ 17:05 :
Ja dat had ik al zo'n beetje in de gaten. Ik kon het proberen...

Ach ik koop die shit gewoon.
Juh, kan je als echte newbie beginne. Dat is veel leuker dan dat je alles voor de 2de/3de/4de keer doet en denkt van gaaaap, dit ken ik al.
Oud 02-12-2004, 18:57
Paperz
Paperz is offline
w00t ik heb 'r ook één
Oud 02-12-2004, 19:35
Verwijderd
Heb zojuist wow ge-pre-ordered bij dynabite. Alleen vaag dat je geen e-mailtje krijgt voor bevestiging.
Oud 02-12-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 02-12-2004 @ 20:35 :
Heb zojuist wow ge-pre-ordered bij dynabite. Alleen vaag dat je geen e-mailtje krijgt voor bevestiging.
Duurt eventjes. Kwam bij mij ook pas na 1,5 dag.
Oud 02-12-2004, 21:57
Verwijderd
hmm, een vriend van mij zei dat hij bij dynabyte had besteld, maar dat hij een mailtje terugkreeg dat het aantal pre orders te groot is ofzo.

Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
Oud 02-12-2004, 22:23
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-12-2004 @ 22:57 :
hmm, een vriend van mij zei dat hij bij dynabyte had besteld, maar dat hij een mailtje terugkreeg dat het aantal pre orders te groot is ofzo.

Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen
de limited edition (met alle zooi) is teveel besteld...
die gewone versie kan gewoon nog wel, zover ik weet...
Oud 03-12-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 02-12-2004 @ 21:59 :
Duurt eventjes. Kwam bij mij ook pas na 1,5 dag.
Goh...het klopte.

*pre-order heeft*
Oud 05-12-2004, 02:49
Lyx
Lyx is offline
op US-Retail is al iemand die in 2 weken lvl 60 heeft bereikt
Oud 05-12-2004, 10:54
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 05-12-2004 @ 03:49 :
is dat zo knap?
ik begrijp dat je bij hoger levels wel MOET samen werken... maar zolang je 18 uur per dag speelt is 't niet zo'n prestatie
Oud 05-12-2004, 12:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lyx schreef op 05-12-2004 @ 03:49 :
Vriend van me is ook enorm snel aan het lvlen... Maar hij bereikte ook lvl 45 in DaoC in minder dan 15 dagen

Hij heeft ook de beta gespeeld en zit dus al aardig "in" WoW, maar hij levelt echt té snel. Hij is sowieso een van de betere RPG en RTS gamers van Nederland, gok ik zo.
Oud 05-12-2004, 12:58
Verwijderd
Het gaat er in principe niet echt om hoe goed je bent, maar hoeveel tijd je erin steekt.
Oud 05-12-2004, 13:13
Gimme more beer
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 05-12-2004 @ 13:58 :
Het gaat er in principe niet echt om hoe goed je bent, maar hoeveel tijd je erin steekt.
Ook, maar ik level in DaoC ongeveer 2x zo langzaam in een uur als hij. Je moet ook het spel goed kennen.
Oud 05-12-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2004 @ 14:13 :
Ook, maar ik level in DaoC ongeveer 2x zo langzaam in een uur als hij. Je moet ook het spel goed kennen.
True. Tijd in combinatie met skill maakt men een hardcore RPG-er.

Trouwens op welke soort server gaan jullie spelen?
Ik weet zelf niet goed op welke ik het best kan gaan spelen.
Ik ben nogal groen met een MMORPG.

Laatst gewijzigd op 05-12-2004 om 13:33.
Oud 05-12-2004, 14:34
Leshy
Leshy is offline
Ik ga zelf denk ik voor PvP.

Het is gewoon iets "echter" wanneer je je in een wereld bevindt waar de Horde cq. Alliance echt een vijand is, en je niet ongestraft tussen een paar van die figuren door kan wandelen om eventjes wat bloemetjes te gaan plukken voor een quest.
Oud 05-12-2004, 14:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leshy schreef op 05-12-2004 @ 15:34 :
Ik ga zelf denk ik voor PvP.

Het is gewoon iets "echter" wanneer je je in een wereld bevindt waar de Horde cq. Alliance echt een vijand is, en je niet ongestraft tussen een paar van die figuren door kan wandelen om eventjes wat bloemetjes te gaan plukken voor een quest.
Ik ga voor een RP game
(Als dat namelijk goed gaat krijg je hetzelfde als op PVP servers alleen dan met mensen die zich helemaal in hun rol inleven (ipv gewoon dom slachten )
Oud 05-12-2004, 20:40
Soulflame
Soulflame is offline
Ik ga en op een RP server en op een PvP server allebei iig 1 character maken. Ik vind het idee van ganking en corpsecamping erg zielig, maar ik wil in ieder geval toch wel soms met net iets meer spanning spelen. Maar soms wil ik ook RPen, en dat is vrij zeldzaam op een PvP server (zijn toch meer de powergamers en iets jongere groepen mensen). Dus vandaar ook op een RP server.
PvE ga ik niet doen, omdat ik daar niet zo'n voordelen van zie. Dat is naar mening een beetje 'stuck in the middle': je hebt niet echt een goed RP gevoel, maar ook geen echte PvP. Dit is voor mensen die geen PvP willen (omdat ze niet van ganking etc houden) en ook niet van RPen (omdat ze dat weer te langdradig vinden).

Ik zou sowieso iedereen aanraden iig een character op een PvP en een Non-PvP te maken en kijken welke je leuker vindt, het is toch wel apart. En je kan een hoop characters hebben op 1 account (8 max per server, en max 50 totaal ofzo), dus waarom niet even testen?
Oud 05-12-2004, 20:51
Verwijderd
Ik ga hoe dan ook geen pvp-server spelen tot dat er een systeem inzit dat ganking en camping verhinderd. Zoals het er nu uitziet is het precies hetzelfde als de pvp-server van DAoC en dat was de meest trieste bende die ik ooit heb gezien.
Oud 05-12-2004, 22:05
Verwijderd
Ik ga als dwarf al die tyfusgnomes slachten.
Oud 06-12-2004, 00:06
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Reverend schreef op 05-12-2004 @ 23:05 :
Ik ga als dwarf al die tyfusgnomes slachten.
1. let aub een beetje op je taalgebruik
2. je kan geen mensen van je eigen factie aanvallen (behalve met duelling, en dan moeten beide mensen toestemmen)
Oud 06-12-2004, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Soulflame schreef op 06-12-2004 @ 01:06 :
1. let aub een beetje op je taalgebruik
2. je kan geen mensen van je eigen factie aanvallen (behalve met duelling, en dan moeten beide mensen toestemmen)
1. Nee

2. oh toch
Oud 06-12-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 05-12-2004 @ 14:25 :
Ik ben nogal groen met een MMORPG.
Citaat:
Soulflame schreef op 05-12-2004 @ 21:40 :
ganking en corpsecamping
Kan iemand me even uitleggen wat hier bedoelt wordt?

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 10:20.
Oud 06-12-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 06-12-2004 @ 10:55 :
Kan iemand me even uitleggen wat hier bedoelt wordt?
Ganking is met bijvoorbeeld 5 man 1 iemand aanvallen of iemand aanvallen die 10 levels lager is dan jij. Komt erop neer dat je iemand aanvalt terwijl je zo een groot voordeel hebt dat je gegarandeerd wint.

Corpsecamping is bij het corpse wachten tot diegene terugkomt om het op te halen en diegene die meteen weer doodmaken.

Het zijn dus allebei nogal zielige gedragingen die helaas veelvuldig voorkomen.
Oud 06-12-2004, 12:45
Gimme more beer
Citaat:
Blackwater_park schreef op 05-12-2004 @ 21:51 :
Ik ga hoe dan ook geen pvp-server spelen tot dat er een systeem inzit dat ganking en camping verhinderd. Zoals het er nu uitziet is het precies hetzelfde als de pvp-server van DAoC en dat was de meest trieste bende die ik ooit heb gezien.
Hehe, fallenrealms is pvp, gelukkig valt het daar allemaal nog wel mee, maar zolang ik geen lvl 35 of hoger ben, word ik elk uur wel 2 keer gekilld
Oud 06-12-2004, 14:32
Verwijderd
Blizzard vindt wel een oplossing voor ganking en shit, they always do

De eerste cheaters met een of andere speedhack, zijn ook al gebanned.

http://www.gamer.nl/nieuws/24509
Oud 06-12-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 06-12-2004 @ 11:24 :
Ganking is met bijvoorbeeld 5 man 1 iemand aanvallen of iemand aanvallen die 10 levels lager is dan jij. Komt erop neer dat je iemand aanvalt terwijl je zo een groot voordeel hebt dat je gegarandeerd wint.

Corpsecamping is bij het corpse wachten tot diegene terugkomt om het op te halen en diegene die meteen weer doodmaken.

Het zijn dus allebei nogal zielige gedragingen die helaas veelvuldig voorkomen.
Owh dat soort gedrag! Vergelijkbaar met spawnpoint stalk.

Is inderdaad erg vervelend. Ik ben gelukkig dan ook niet zo'n eikel die dat doet.
Oud 06-12-2004, 17:42
Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-12-2004 @ 15:32 :
Blizzard vindt wel een oplossing voor ganking en shit, they always do
Het probleem is dat Blizzard eerst een idee had om ganking etc tegen te gaan, maar dat niet heeft doorgevoerd en nu zelfd de andere kant kiest.

Het idee was namelijk om een (dis)honor system in te voeren, zoadat als je iemand van 10 levels lager of meer doodmaakte, je dishonor kreeg. Dan zou je na teveel van dat soort acties een outlaw worden bij je eigen facties en dus geen stad meer binnenkunnen.
Ze hebben dit niet gedaan omdat dan als je in een raid group een persoon van 10 levels of lager doodmaakt, je dishonor zou krijgen en dus niet gaat raiden enzo... want jij als high level persoon hebt meer te verliezen. En dat was het. Geen ander systeem ofzo, geen "we zijn er mee bezig", alleen "het werkt toch niet zoals we willen, dus we doen het maar niet".

Hier kwamen ze afgelopen week mee.. terwijl het (dis)honor systeem al ongeveer 2 jaar geleden was aangekondigd!

En het is zo eenvoudig om een beetje oplossing te vinden hiervoor (ganking enzo): bijvoorbeeld mensen die 10 levels lager zijn, zijn niet pvp getagged voor jou (als hogere) totdat hij jou aanvalt of een partner healed/buffed. Dan heb je ook geen ganking meer. Of iets anders in die richting.
Ze hebben ons dus eigenlijk 2 jaar voorgelogen, want het zou in de release zitten. Nu hebben gnakers vrij spel en moeten we maar hopen of er OOIT een middel tegen komt.
Oud 06-12-2004, 18:04
Verwijderd
Dat fixen ze dus wel.
Oud 06-12-2004, 20:08
Verwijderd
Sowieso is dat hele pvp systeem nog niet af voor mijn gevoel. Vind het wel slecht, pvp is toch wel iets wat spelers vasthoudt, PvE blijft ook maar een bepaalde tijd leuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten