Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 19:20 :
Ik ben het met je eens, we hebben dan ook alle 'onzintopics' gesloten, en zijn in overleg voor verdere aanpak.
i was just being a bit ironic

maar even serieus: onzin posts zullen toch blijven,ik doe er zelf ook aan mee,het hoort gewoon bij de lifestyle vd mensen hier,je kunt wel iedereen gaan bannen,maar daar schiet je ook niets mee op,het zijn immers de ls-ers die ls overeind houden (ofzoiets)
Advertentie
Oud 10-09-2004, 18:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 10-09-2004 @ 19:24 :
i was just being a bit ironic

maar even serieus: onzin posts zullen toch blijven,ik doe er zelf ook aan mee,het hoort gewoon bij de lifestyle vd mensen hier,je kunt wel iedereen gaan bannen,maar daar schiet je ook niets mee op,het zijn immers de ls-ers die ls overeind houden (ofzoiets)
Gedeeltelijk met je eens. Het moet niet zo zijn dat 5 personen heel LS in handen hebben. En momenteel bestaat dat idee wel een beetje, nieuwere leden worden snel afgeschrikt door het gebitch en de onzinnigheid. Ik vind dat dat moet veranderen. En een beetje kan ook geen kwaad, maar ik vind het momenteel wel vrij veel... Te veel eigenlijk.
Oud 10-09-2004, 18:41
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 19:39 :
Gedeeltelijk met je eens. Het moet niet zo zijn dat 5 personen heel LS in handen hebben. En momenteel bestaat dat idee wel een beetje, nieuwere leden worden snel afgeschrikt door het gebitch en de onzinnigheid. Ik vind dat dat moet veranderen. En een beetje kan ook geen kwaad, maar ik vind het momenteel wel vrij veel... Te veel eigenlijk.
Dat gebitch en onzinnig trok mij juist aan.
Oud 10-09-2004, 18:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 19:41 :
Dat gebitch en onzinnig trok mij juist aan.

Al eens aan gedacht om onzin te bezoeken dan? Daar mag dat
Oud 10-09-2004, 18:48
Poppycock
Poppycock is offline
onzin blijft idd gewoon bestaan,
regels zijn er om te overtreden dat is menselijk ofzo.
maarre het blijft gewoon zo dat je snel wat zegt offtopic als iemand reageert op het topic enzo, naja beetje vaag uitgelegd.

en misschien is het idd niet zo toegankelijk voor buitenstaanders. Ik heb het ook moeilijk hoor
Oud 10-09-2004, 18:49
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 19:43 :
Te laag niveau qua grappen enm grollen.
Oud 10-09-2004, 18:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 10-09-2004 @ 19:48 :
onzin blijft idd gewoon bestaan,
regels zijn er om te overtreden dat is menselijk ofzo.
maarre het blijft gewoon zo dat je snel wat zegt offtopic als iemand reageert op het topic enzo, naja beetje vaag uitgelegd.

en misschien is het idd niet zo toegankelijk voor buitenstaanders. Ik heb het ook moeilijk hoor

Dat is op zich ook helemaal niet erg. Een lolletje tussendoor moet kunnen, maar het moet niet te gek worden. En dat wordt het nu wel.
Oud 10-09-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 19:43 :
onzin is gewoon te triest voor woorden..

eeeh heb ik me laten vertellen...
Oud 10-09-2004, 18:57
Apomes
Apomes is offline
Lifestyle - The Reborn
Oud 10-09-2004, 18:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 10-09-2004 @ 19:53 :
onzin is gewoon te triest voor woorden..

eeeh heb ik me laten vertellen...

Ga er eerst zelf eens kijken en posten, ga dan nog eens oordelen
Oud 10-09-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 19:57 :
Ga er eerst zelf eens kijken en posten, ga dan nog eens oordelen
Het is echt triest, sorry ik vind het zeer zeer sneu. *knuff doei*, hallo, zo typte ik toen ik net op internet zat in euh, 1996 ofzo
Oud 10-09-2004, 19:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 10-09-2004 @ 20:09 :
Het is echt triest, sorry ik vind het zeer zeer sneu. *knuff doei*, hallo, zo typte ik toen ik net op internet zat in euh, 1996 ofzo

Haha, na ja, goed, laat ieder dat voor zichzelf maar beoordelen. Dit topic gaat over LS, liever dat we het daarbij houden dan onzin evalueren
Oud 10-09-2004, 19:39
AngelLena
AngelLena is offline
Zo kan ie wel weer. Ridder verziekt helemaal niets, dikke onzin. Als het erop aan komt zijn het nog altijd de fb's die de beslissingen nemen, niet ridder, niet een ander.

Reacties bij deze verwijderd.

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 19:53.
Oud 10-09-2004, 19:54
Marshall
Marshall is offline
ik wil even het misverstand rechtzetten dat ik neerbuigend doe tegenover riddie .. onze verstandhouding is ge-wel-dig ..

alleen ik heb toevallig eerder uggs
Oud 10-09-2004, 19:56
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Hey, AngelLena. Ridder weet zelf ook wel dat ik een grapje maakte.

+ al die emails die je me stuurt zijn bomirritant.
Oud 10-09-2004, 19:57
Glory
Glory is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 20:39 :
Zo kan ie wel weer. Ridder verziekt helemaal niets, dikke onzin. Als het erop aan komt zijn het nog altijd de fb's die de beslissingen nemen, niet ridder, niet een ander.

Reacties bij deze verwijderd.
omg! Dat negatief opgewonden gedoe lijkt me een beetje uit de context, heurrr.
Oud 10-09-2004, 19:59
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Bannen dit, bannen dat.

Ga boeven vangen ofzo!
Oud 10-09-2004, 20:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 20:56 :
Hey, AngelLena. Ridder weet zelf ook wel dat ik een grapje maakte.

+ al die emails die je me stuurt zijn bomirritant.

Doe maar niet alsof je het niet leuk vind. Je volgt niet voor niets de vriendelijke verzoeken en aanwijzingen niet op. Dan solliciteer je gewoon naar e-mails en ook naar een ban ja, maar dat hoeft hier niet besproken te worden.
Oud 10-09-2004, 20:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-09-2004 @ 20:57 :
omg! Dat negatief opgewonden gedoe lijkt me een beetje uit de context, heurrr.
Ik denk het niet, misschien heb jij het niet zo goed gevolgd wat allemaal gezegd werd...? Was verder ook niet op jou gericht laatste keer dat ik keek, dus ach.
Oud 10-09-2004, 20:15
Glory
Glory is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:06 :
Ik denk het niet, misschien heb jij het niet zo goed gevolgd wat allemaal gezegd werd...? Was verder ook niet op jou gericht laatste keer dat ik keek, dus ach.
Ja. Ik heb het gevolgd. Ja.
Het is misschien niet op mij gericht, maar je bent er in geslaagd om mij te laten ergeren aan jou. In de door jou zojuist verwijderde reacties stond niks van expliciete content dus ik vind die actie niet op z'n plaats. Zo. Ik denk dat je thuis hoort op seksualiteit, want daar kunnen die arme schapen zo'n meoderattitude gebruiken.

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 20:17.
Oud 10-09-2004, 20:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-09-2004 @ 21:15 :
Ja. Ik heb het gevolgd. Ja.
Het is misschien niet op mij gericht, maar je bent er in geslaagd om mij te laten ergeren aan jou. In de door jou zojuist verwijderde reacties stond niks van expliciete content dus ik vind die actie niet op z'n plaats. Zo.
Als je de opmerkingen van jou en marshall bedoeld over een opmerking, die waren zo offtopic als de pest, en horen hier dus ook niet thuis. Dus daaraan is onterecht....?
Oud 10-09-2004, 20:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 20:59 :
Bannen dit, bannen dat.

Ga boeven vangen ofzo!
haha
Oud 10-09-2004, 20:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:17 :
Als je de opmerkingen van jou en marshall bedoeld over een opmerking, die waren zo offtopic als de pest, en horen hier dus ook niet thuis. Dus daaraan is onterecht....?
Als dit nou de enige keer was dat je reacties verwijderd dan was het me niet een opgevallen.
Oud 10-09-2004, 20:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-09-2004 @ 21:19 :
Als dit nou de enige keer was dat je reacties verwijderd dan was het me niet een opgevallen.

Als dit de enige keer was geweest dat ik offtopic en spam reacties had gezien had ik er ook niet zo moeilijk over gedaan. Dus wat is nou je punt?
Oud 10-09-2004, 20:21
Glory
Glory is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:20 :
Als dit de enige keer was geweest dat ik offtopic en spam reacties had gezien had ik er ook niet zo moeilijk over gedaan. Dus wat is nou je punt?
Je moet zo'n forum niet zo serieus nemen.
Oud 10-09-2004, 20:22
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-09-2004 @ 21:21 :
Oud 10-09-2004, 20:23
cha0s
cha0s is offline
^ what they said.
Oud 10-09-2004, 20:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-09-2004 @ 21:21 :
Uiteraard, maar je kan het ook TE licht opnemen. Niet iedereen neemt het allemaal zo licht op als jullie, daar moeten we ook rekening mee houden, anders hadden we net zo goed geen regels kunnen maken. Die zijn er wel, dus daar dient iedereen zich aan te houden, zonder uitzonderingen.
Oud 10-09-2004, 20:26
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ja, ik weet niet hoor. Maar hoe wil je nu dat ik jou serieus neem als forumbaas als je sig is:

Trouwens, Kangaroo mamma's hebben een hekel aan slecht weer; dan spelen de kinderen binnen....Vakantiespel rulez!!!!

Dat gaat me dus serieus niet lukken.
Oud 10-09-2004, 20:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 21:26 :
Ja, ik weet niet hoor. Maar hoe wil je nu dat ik jou serieus neem als forumbaas als je sig is:

Trouwens, Kangaroo mamma's hebben een hekel aan slecht weer; dan spelen de kinderen binnen....Vakantiespel rulez!!!!

Dat gaat me dus serieus niet lukken.

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een sig is maar een sig. En juist hetgeen wat je totaal nooit serieus moet nemen (alleen al kijkend naar jouw eigen sig). Dus vind ik loos argument.
Oud 10-09-2004, 20:33
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:31 :
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een sig is maar een sig. En juist hetgeen wat je totaal nooit serieus moet nemen (alleen al kijkend naar jouw eigen sig). Dus vind ik loos argument.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een subforum is maar een subforum. En juist hetgeen wat je totaal nooit serieus moet nemen. Dus vind ik loos argument.
Oud 10-09-2004, 20:37
cha0s
cha0s is offline
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Afgrijselijk geel is maar afgrijselijk geel. En juist hetgeen wat je totaal nooit serieus moet nemen. Dus vind ik loos argument.

hoe loos kan je 't maken.
Oud 10-09-2004, 20:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 21:33 :
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Een subforum is maar een subforum. En juist hetgeen wat je totaal nooit serieus moet nemen. Dus vind ik loos argument.
En uiteindelijk kan je zo eindeloos doorgaan maar komt altijd op hetzelfde neer: fb's maken de regels, leden hebben er inspraak op, maar fb's maken de beslissing, men heeft zich daar gewoon aan te houden en daarmee punt.
Oud 10-09-2004, 20:38
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:37 :
En uiteindelijk kan je zo eindeloos doorgaan maar komt altijd op hetzelfde neer: fb's maken de regels, leden hebben er inspraak op, maar fb's maken de beslissing, men heeft zich daar gewoon aan te houden en daarmee punt.
Regels schmegels. Als regels totaal niet stroken met de wensen/inbreng van de leden heb je als FB ook weinig draagvlak om zo op je strepen te gaan staan.
Oud 10-09-2004, 20:39
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-09-2004 @ 21:38 :
Regels schmegels. Als regels totaal niet stroken met de wensen/inbreng van de leden heb je als FB ook weinig draagvlak om zo op je strepen te gaan staan.
Oud 10-09-2004, 20:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-09-2004 @ 21:38 :
Helaas toch wel. Leden komen en gaan, regels worden aangepast en bijgesteld maar hoofdlijn blijft hetzelfde, kunnen leden daar niet mee leven, er komen weet ik hoeveel nieuwe leden per dag niet, dus een cha0s meer of minder maakt qua statistiek niet uit, al zou ik het persoonlijk erg jammer vinden als het zo zou gaan lopen... Kunnen we wel schijnheilig over gaan doen, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer.

Maar als er regels zijn die men totaal niet aanstaan, daarvoor is dit topic opgericht, spui je mening, regels kunnen bijgesteld en aangepast worden zoals ik al zei, maar de hoofdlijn blijft hetzelfde, en daar is niets aan te veranderen.
Oud 10-09-2004, 20:44
cha0s
cha0s is offline
Ok. Ik vind 't nogal knullig dat 'r zo triggerhappy met die verwijderknop omgesprongen word door FB's.
Bij 't fototopic wordt nu gehanteerd: vol = vol, "we blijven niet aan de gang met verwijderen." Maar ondertussen worden wel berichten die de FB's niet aanstaan ogenschijnlijk willekeurig verwijderd.
Oud 10-09-2004, 20:46
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik vind FB's knullig.
Oud 10-09-2004, 20:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 21:46 :
Ik vind FB's knullig.
...maar dat spreekt voor zich.
(openstaan voor discussie zolang ze aan de winnende hand zijn, op de regels hameren zodra ze hun punt niet met argumenten kunnen verantwoorden, hele replies wegwuiven vanwege de persoon die 't zegt die dan 'n ietwat fout forumverleden (the horror ) heeft, en nog wel meer flauwe geintjes.)

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 20:49.
Oud 10-09-2004, 20:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-09-2004 @ 21:44 :
Ok. Ik vind 't nogal knullig dat 'r zo triggerhappy met die verwijderknop omgesprongen word door FB's.
Bij 't fototopic wordt nu gehanteerd: vol = vol, "we blijven niet aan de gang met verwijderen." Maar ondertussen worden wel berichten die de FB's niet aanstaan ogenschijnlijk willekeurig verwijderd.
Ikzelf verwijder eigenlijk alleen reacties die in mijn ogen gewoon te ver gaan of 0,0 met het onderwerp te maken hebben wat wel degelijk serieus is. Voor anderen kan ik niet spreken, dus als je het op 1 of 2 bepaalde fb's wil richten zal je iets specifieker moeten zijn.

Het foto-topic daar heb je misschien een punt. Maar zeg zelf, het heeft weinig zin om te dweilen met de kraan open. Maar ook daarover zijn we in overleg of we dat niet anders aan moeten pakken. Zie ook dialoog tussen mij, freakjuh en snuitje eerder in dit topic over het foto topic.
Oud 10-09-2004, 20:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:50 :
Ikzelf verwijder eigenlijk alleen reacties die in mijn ogen gewoon te ver gaan of 0,0 met het onderwerp te maken hebben wat wel degelijk serieus is. Voor anderen kan ik niet spreken, dus als je het op 1 of 2 bepaalde fb's wil richten zal je iets specifieker moeten zijn.
Is eigenlijk in 't algemeen. Wat 't ook vooral is, is dat je maar hebt aan te nemen dat de beslissing van de FB juist was. Dat gaat nogal moeilijk met al die draaikonterij van vele FB's constant. Dat zorgt voor veel argwaan en irritatie, en terecht.
Oud 10-09-2004, 20:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-09-2004 @ 21:56 :
Is eigenlijk in 't algemeen. Wat 't ook vooral is, is dat je maar hebt aan te nemen dat de beslissing van de FB juist was. Dat gaat nogal moeilijk met al die draaikonterij van vele FB's constant. Dat zorgt voor veel argwaan en irritatie, en terecht.

draaikonterij.... Ik ga je toch vragen iets concreter te zijn... draaikonterij kan ik weinig mee als feedback zijnde...
Oud 10-09-2004, 20:58
Faery
Faery is offline
Geef 'm van jetje, Angel!
Oud 10-09-2004, 21:00
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Feit: Katten hebben geen remmen!
Feit: Bacterïen vermenigen zich heel erg snel!
Feit: Forumbazen hebben geen vrienden!
Oud 10-09-2004, 21:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:58 :
draaikonterij.... Ik ga je toch vragen iets concreter te zijn... draaikonterij kan ik weinig mee als feedback zijnde...
Citaat:
cha0s typte weer 'ns wat op 10-09-2004:
openstaan voor discussie zolang ze aan de winnende hand zijn, op de regels hameren zodra ze hun punt niet met argumenten kunnen verantwoorden, hele replies wegwuiven vanwege de persoon die 't zegt die dan 'n ietwat fout forumverleden heeft, en nog wel meer flauwe geintjes.
Oud 10-09-2004, 21:03
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2004 @ 21:58 :
Misschien kan je wat met deze feedback dan:

Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 22:00 :
Feit: Katten hebben geen remmen!
Feit: Bacterïen vermenigen zich heel erg snel!
Feit: Forumbazen hebben geen vrienden!
Oud 10-09-2004, 21:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 10-09-2004 @ 22:01 :

Hahaha! Ik denk persoonlijk dat dat wel wat meevalt hoor. Zoals ik al zei, ik verwijder reacties die niet terzake doende zijn en flames. En voor anderen kan ik nogmaals niet spreken.

En het openstaan voor discussie, mja, ik vind dat ik vrij open sta voor discussies, maar sommige basisregels kan ik ook niet omheen, moet ik me ook aan houden in het opstellen/aanpassen van regels op LS, dan kunnen jullie nog zo anders willen, maar dat kan gewoon niet. Wil je dat alsnog veranderd zien, zal je bij de grote baas moeten wezen, niet meer bij mij.
En het ligt er ook aan hoe het gebracht wordt, wordt het gebracht op een onfatsoenlijke, onbeschofte of anderzins niet normale manier, dan ga ik er idd gewoon niet op in. Met mensen die al zo een gesprek opstarten is geen discussie te voeren vind ik.
Oud 10-09-2004, 21:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 10-09-2004 @ 22:03 :
Misschien kan je wat met deze feedback dan:

1: ligt eraan hoe je het opvat, ze kunnen snelheid verminderen met hun pootjes
2:wtf is vermenigen? Bedoel je niet vermenigvuldigen?
3: fout, maar als jij dat graag wilt geloven dan doe je dat toch lekker? zal mij een zorg wezen.

Dus nee, kan ik niets mee en zie ik ook niet als feedback. Wat wil je nou dan?
Oud 10-09-2004, 21:12
Verwijderd
oke een idee
degenen die het fototopic veelvuldig onderspammen worden gewoon geband, lijkt me simpel en effectief
Oud 10-09-2004, 21:13
Verwijderd
Ik vind het helemaal niet meer leuk en ik vind Alathea of hoe ze ook heet stom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten