Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 22:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-07-2004 @ 18:17 :
Heb je ze dat gezegd?
Neuh... Was een cliënte (werk in de thuiszorg) die constant chagerijnig bleef doen. Ja, dat ze ziek is, dat is heel vervelend. Maar mij mag ze ook wel een beetje menselijk behandelen.

Als ze de volgende keer weer zo doet zeg ik er wel wat van.
Oud 27-07-2004, 22:12
Verwijderd
Gisteravond thuisgekomen na een week vakantie. Het was wel leuk en warm .
Oud 27-07-2004, 22:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-07-2004 @ 23:11 :
Neuh... Was een cliënte (werk in de thuiszorg) die constant chagerijnig bleef doen. Ja, dat ze ziek is, dat is heel vervelend. Maar mij mag ze ook wel een beetje menselijk behandelen.

Als ze de volgende keer weer zo doet zeg ik er wel wat van.
haha, moet je d'r eens vragen of ze vroeger misschien personeel had. Honda's moeder werkt in de bejaardenzorg, die had er ook zo een, die had vroeger personeel, die heeft ze even vriendleijk duidelijk gemaakt dat ze dat nu niet meer heeft
Oud 28-07-2004, 09:07
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 27-07-2004 @ 23:12 :
Gisteravond thuisgekomen na een week vakantie. Het was wel leuk en warm .
Je bent terug!! Je hebt mail.

En ontopic: ik voel me goehoeddddd! Ga me vandaag eindelijk eens een dag niet vervelen
Oud 28-07-2004, 10:08
Verwijderd
Ik was gisteren in Amsterdam, dat was onwijs gezellig. Bij muziekboekenwinkel geweest (Broekmans en Van Poppel). Fantastisch daar. Zoveel boeken, geweldig vind ik dat. Eten gehaald bij AH en toen in het Vondelpark gegeten en een puzzel gemaakt *grinnik*.
Opa en oma waren er gisteren ook. Met nieuwe auto en fotoboek van de 80ste verjaardag van mijn oma. Zijn leuke foto's geworden. Moet ik nog wel een aantal van nabestellen.
Nu is het vandaag woensdag, morgenavond naar Marlies en Vincent. Wordt wel gezellig denk ik zomaar. En dan ga ik vrijdag alweer weg. Jurre mee voor een weekje. Mjah, leuk.
1 punt dat me tegenstaat, maar dat is niet noemenswaardig.
Verder lijk ik wel verslaafd, dat is minder prettig. We stoppen gewoon vanaf vandaag. Niet meer. Alleen bij speciale gelegenheden nog. Punt.
En die kloteweegschaal staat me weer eens tegen.
Maar nu ga ik pianospelen uit mijn nieuwe boeken

You’re still the one I run to
The one that I belong to
You’re still the one I want for life
You’re still the one that I love
The only one I dream of
You’re still the one I kiss good night

al acht-en-een-halve-maand
Oud 28-07-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 27-07-2004 @ 19:23 :
mijn dosis seroquel is gehalveerd en nou krijg ik allemaal rare aanvallen... het ene moment ben ik hyper, dan weer zwaar down en weer een andere keer krijg ik een angstaanval en verlies ik het contact met de werkelijkheid.... maar, ik ben wel minder moe... dilemma dilemma.

ik heb vandaag uitslag gekregen van psychologisch onderzoek en voor de verandering kwam er es uit dat ik borderline trekken heb . verder heb ik een hoge psychotische kwetsbaarheid, fijn.... mja, eigenlijk niks nieuws allemaal.
Hey,
Dat heb ik ook gehad met Seroquel. Ik hoop dat het met jou nu beter gaat. En anders kun je er misschien over denken om niet gelijk weer het dubbele te gaan slikken, maar een tussenweg, net iets er tussen in?
Als ik het heeel langzaam en geleidelijk opbouwde, dan was ik ook minder moe. En na een paar dagen (soms een week) verdween die moeheid bijna helemaal.

x
Oud 28-07-2004, 10:46
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, straks maar weer studeren...lukte gisteravond niet echt...en ns op tijd naar bed gaan ofzo is ook wel nodig Ik kan maar niet echt wakker worden...

En die stomme firewall moet ook ophouden...de pc is zo traag als een slak op een teerton

Bah, en eigenlijk voel ik me best goed...maar dat gedoe met de pc vreet ook mijn energie en die moet ik anders gaan gebruiken
Oud 28-07-2004, 11:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-07-2004 @ 11:46 :
En die stomme firewall moet ook ophouden...de pc is zo traag als een slak op een teerton
Waarom zet je 'm dan niet gewoon uit?
Oud 28-07-2004, 11:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog 5 dagen...
Oud 28-07-2004, 11:33
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-07-2004 @ 12:04 :
Waarom zet je 'm dan niet gewoon uit?
Mjah, ik denk dat ik maar op zoek ga naar n andere....
Ik hoorde dat deze nu minder ondersteund wordt ofzo...is ook al 2 jr oud
Oud 28-07-2004, 11:40
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-07-2004 @ 12:33 :
Mjah, ik denk dat ik maar op zoek ga naar n andere....
Ik hoorde dat deze nu minder ondersteund wordt ofzo...is ook al 2 jr oud
Ik heb er helemaal geen, en nergens last van
Zo af en toe online virusscannen en spy-ware verwijderen en that's it
Je moet gewoon niet te gekke dingen gaan doen

Vanavond examenfuif... heb er opzich wel zin in... maar... maar... ik hoop dat ze niet komt
Oud 28-07-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 28-07-2004 @ 10:07 :
Je bent terug!! Je hebt mail.
Jazeker, alleen een beetje eerder dan verwacht .

Geld maakt misschien niet gelukkig, maar shoppen wel, en ik wil shoppen dus heb ik geld nodig. Maar ik wil zoveel, en ik mag/wil niet zeuren of klagen want ik heb het niet slecht.
Ik besloten om te stoppen met schaatsen, na 8 jaar wil ik weer eens wat anders doen. Geen idee wat, maarja ik heb het goede voornemen om sportief te blijven en te blijven sporten.
Oud 28-07-2004, 12:07
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 28-07-2004 @ 12:51 :
Jazeker, alleen een beetje eerder dan verwacht .

Geld maakt misschien niet gelukkig, maar shoppen wel, en ik wil shoppen dus heb ik geld nodig. Maar ik wil zoveel, en ik mag/wil niet zeuren of klagen want ik heb het niet slecht.
Ik besloten om te stoppen met schaatsen, na 8 jaar wil ik weer eens wat anders doen. Geen idee wat, maarja ik heb het goede voornemen om sportief te blijven en te blijven sporten.
Enof shoppen ook sportief kan zijn!
Oud 28-07-2004, 12:20
loveflower
loveflower is offline
lekker ontslag genomen .
Oud 28-07-2004, 14:05
Verwijderd
En ik ben weer arm... Al die kleine dingentjes bij elkaar kosten veel. En dan ook nog boeken gekocht... Zo ook nog een verjaardag... Hopelijk kan ik vanavond iig meteen slapen ofzo.
Oud 28-07-2004, 18:08
Miracle
Miracle is offline
Wat heb ik mezelf weer aangedaan. Dit is echt niet leuk zo en het stomme is dat ik het zelf heb gedaan en zien aankomen. Waarom kan iets niet alleen maar leuk zijn of alleen maar stom, dan is het tenminste duidelijk.

Oude gewoontes komen weer boven. Hate them!

Het werken bevalt goed, tot zaterdag ben ik heel druk ermee en daarna zakt het weer lekker af. Nu lekker veel geld verdienen.
Oud 28-07-2004, 19:35
Verwijderd
luchten is eigenlijk niet zo nodig, maar het is gewoon lekker om hier een en ander neer te zetten. ik ben het werken beu. gelukkig zijn we vrijdag klaar, en ben ik eerder weg omdat Ellen jarig is. diezelfde avond lekker voetbal kijken in de ArenA. gisteren uit eten geweest. ik was al bang dat ik die mooie kilo die ik afgevallen was er weer aan zou eten, maar ik denk dat dat wel meevalt. ik moet nog maar een paar kilootjes, en dan ben ik weer tevreden. volgende week vrijdag ga ik lekker naar Kreta. rust. heerlijk. rusten is pas leuk als je er wat voor gedaan hebt. morgenavond komen jurre en charlotte, zie ik die ook nog eens,(), en dan gaan zij op vakantie en die week daarna ik. lekker. erg lekker. erg nodig. en Ellen gaat niet mee. dat is ook wel fijn. maar eerst nog 2 dagen mezelf door die bollen heen slaan. *zucht*

maar afgezien van dat werken gaat heteigenlijk prima. ik heb zelfs al een paar boeken voor mn nieuwe opleiding. en dat vind ik allemaal maar wat spannend
Oud 28-07-2004, 20:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
het beangstigt me dat ik 18 ben
ik moet volwassen zijn

maar ik zie er niet volwassen uit
ik gedraag me niet volwassen (zegt men)
en ik voel me niet volwassen

zo graag zou ik een ''groot'' iemand willen hebben
die 'het' eens zag
die 'ziet' dat er een reden is dat ik me zo gedraag
die snapt dat het niet komt door gebrek aan respect of interesse dat ik mensen niet aankijk als ik met ze praat
maar door angst
ik zwijg niet omdat ik je niks wil vertellen

Op vakantie werd ik zo erg geconfronteerd met mijn eigen falen, vooral op sociaal gebied, dat ik besloot te veranderen, zowel lichamelijk als geestelijk.
Dat eerste gaat, zij het met moeite, het voelt goed als ik de verleiding van het eten weerstaan heb.
Dat tweede gaat minder, ik voel me er niet klaar voor
Ik ben nu op een punt beland waar ik de kans heb een nieuw leven op te bouwen, een nieuw begin. Maar de tijd dringt, en op deze manier zal er niks op een positieve manier veranderen.

En ik snap dat er niet iemand zal zijn die me observeert, naar me toekomt, eens een keer doorvraagt, en me vasthoudt.
Je kan niet van mensen verlangen dat ze zo ver gaan.
Te vaak heb ik geprobeerd aandacht te trekken, op een totaal verkeerde manier. En dan nog, dan nog kwam er niemand.

Ik zal zo volwassen moeten zijn om zelf op iemand af te stappen, of me niet langer zo aan te stellen en zelf echt mijn best te doen.
Maar zo volwassen ben ik niet, het is te laat.
Oud 28-07-2004, 20:40
metallica
metallica is offline
kwil hem vergeten, of niet, kweet het niet meer. Al is het qua gevoel wel wat rustiger de laatste tijd. En kweet niet wat ik met m'n ouders aan moet. Vandaag en gisteren waren ze heel lief. Ik begin soms zo'n gevol te krijgen dat ik thuis niet de enige ben met borderline symptomen...
Oud 28-07-2004, 20:48
Verwijderd
voel me weer eens ontzettend down
zondr echt een aanleiding.
t eten ging nog wonderbaarlijk goed vandaag. gewoon gegeten. geen ongezonden dingen, ofzo. en nog gefietst een uur.
mn broer zegt de hele tijd dat mn zusje al het snoep ed op eet. mn zusje is er niet, en dat doet ie dan achter dr rug om tegen mn ouders. mar dat is niet zo, IK ben degene die dat doet, ik eet al dat chocola op. voel me zo onwijs schuldig tov mn zusje. dat zij nou de schuld krijgt. stommerd ben ik ook.
naja vrijdag op vakantie, heb zin in, maar maak me -uiteraard- ook weer heel veel zorgen om van alles en nog wat.
Oud 28-07-2004, 21:28
jet
jet is offline
ik voel me nogal kut hetgene wat ik nou nooit had gewild is natuurlijk gebeurt. en omdat diegene denkt dat dat nooit zo gebeuren reageert ie gewoon. maar gewoon is bij ons niet gewoon. en het is niet goed. en ik voel me heel bluh. en ik wil iets doen. hel hard slaan ofzo. ik denk dat dit een pleisternacht word. en ik voel me heel eenzaam. iederen op vakantie. en ik heb ooko geen zin in mijn toekomstige vakantie. dat gaat helemaal fout. maar ik wil neit meer voelen
Oud 28-07-2004, 21:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Teruggetrokken voor mijn hertentamen in augstus...ik kan het echt niet aan
Oud 28-07-2004, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 28-07-2004 @ 13:07 :
Enof shoppen ook sportief kan zijn!
Goed, dan is dat mijn nieuwe sport. Een topsporter heeft natuurlijk wel sponser(s) nodig...hint, hint

Mijn kamer is weer helemaal schoon
Oud 28-07-2004, 21:49
Babette
Babette is offline
Ik dacht echt dat ie me leuk vond, eerst was hij altijd een beetje afstandelijk...nou kwamdie met me praten, 2x snachts langs gekomen, 1x gezoend..en nou ineens smst ie niet meer terug enzo, nu zn vrienden t weten......
Hij vroeg zelf of ie langs mocht komen en hij begon met zoenen! Nou vindt ie wel een ander meisje erg leuk, een collega van m, misschien dat ie daarom niks met mij wil maar dat wist hij voor vrijdag ook al wel dus waarom zoent ie dan met me?
En nou wil ik met m praten maar hij is nu aan t werk en op zn werk kan k niet met m praten (hij moet 7 dagen per week werken) en overdag slaaptie steeds uit en daarna zie k m ook nooit, hij slaapt ook superveel en ik zie m bijna nooit verder dan alleen op zn werk.....echt zoooooow kut, maar ik moet hem gewoon spreken en weten hoe hij dr over denkt!

Ik vind het echt zo klote!!! I just like him so much... Ja...ik moet echt om m huilen...

Laatst gewijzigd op 28-07-2004 om 21:55.
Oud 28-07-2004, 22:59
cyntha
cyntha is offline
Ben zo moe. Zou je te moe kunnen zijn om te slapen? Vandaag een rondleiding gehad door de kliniek. We hebben meteen de datum afgesproken dat ik daar opgenomen wordt. Eng, het wrdt nu opeens wel heel serieus en echt. Het komt zo dichtbij. De rondleiding was op zich wel ok. Het zag er leuker en groter uit als ik dacht. Misschien wordt het met de groep toch nog wel gezellig. Heb er alleen echt geen zin in. Ben er misschien zelfs een beetje bang voor. Straks heeft het weer geen nut. Net als alle andere dingen die ik al heb geprobeerd. Wat moet ik dan? Mja, ik pieker nog maar even lekker verder.
Oud 28-07-2004, 23:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Buikpijn... ugh... en toch dooreten he...
Oud 29-07-2004, 08:06
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 28-07-2004 @ 23:59 :
Zou je te moe kunnen zijn om te slapen?
Ja.

Wordt je 24/7 opgenomen? Als je een kaartje wilt, dan moet je me je adres maar ff pm'en of mailen oid.
Oud 29-07-2004, 08:10
Verwijderd
Citaat:
ImeZ schreef op 28-07-2004 @ 21:17 :
Maar zo volwassen ben ik niet, het is te laat.
Dat ben je ook niet, dat wordt je. En bij de één is dat vroeg en bij de ander duurt het jaren langer. Je kunt niet van het één op het andere moment (als je 18 wordt bv) opeens volwassen zijn. Sowieso veranderd er in de meeste levens van mensen tussen de 18 en de zeg 25 (oid) nog zo enorm veel, dat het amper mogelijk is om met 18 al volwassen te zijn (ook niet als er niks meer veranderd btw).

Maar als je er zelf problemen mee hebt...dan zul je, denk ik, idd zelf die stap moeten zetten om iemand te zoeken die je kan helpen.
Oud 29-07-2004, 09:02
farai
farai is offline
Heb ik gister een brief verstuurd, komt die vandaag trug omdat er een postzegel opzat van 1 of 2 eurocentjes te weinig
Oud 29-07-2004, 09:14
Verwijderd
Ik voel me zo in de steek gelaten.
Ik weet heus wel dat ik niet perfect ben, maar ik hou zoveel van hem!!!
En hij twee dagen geleden ook van mij, dat is toch niet opeens zomaar over?
Oud 29-07-2004, 10:19
Arashi
Arashi is offline
wat is de beste manier om de hoeveelheid voedsel (en wat voor voedsel) op te bouwen als je eerst alleen maar tussendoortjes achtige dingen at...? in 1 keer volgens een schema eten à la voedingscentrum kan ik niet, maar ik wil en moet het toch opbouwen, terwijl ik niet weet hoe..... ik blijf zo lang twijfelen (welk brood, welk beleg, hoeveel moet er in een normale avondmaaltijd, wat zijn redelijke hoeveelheden en ga zo maar door) dat ik het uiteindelijk niet meer durf en maar blijf vast houden aan mijn huidige eetpatroon.... (en nee, dit durf ik niet in de lijntopic te posten, dan maar hier, want ik kom er zelf niet binnen een maand uit ben ik bang... en dan moet het toch echt goed genoeg zijn... en als het toch niet hier hoort/kan, zeg dat dan, dan verwijder ik het wel weer/kan een fb het verwijderen....)

Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 10:22.
Oud 29-07-2004, 10:23
Verwijderd
@Arashi: Ik denk dat je daarvoor het beste langs een dietiste kunt gaan...die heeft daar veel meer verstand van en ervaring mee dan de meeste mensen hier.
Hoeveel 'normaal' is, dat is wel te vinden op de site van het voedingscentrum, maar alleen daar mee schiet je, zoals je zelf al zegt, niet zo veel op.
Oud 29-07-2004, 10:30
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-07-2004 @ 11:23 :
@Arashi: Ik denk dat je daarvoor het beste langs een dietiste kunt gaan...die heeft daar veel meer verstand van en ervaring mee dan de meeste mensen hier.
Hoeveel 'normaal' is, dat is wel te vinden op de site van het voedingscentrum, maar alleen daar mee schiet je, zoals je zelf al zegt, niet zo veel op.
mja, ik denk niet dat ik het binnen een maand red dan....? bovendien word dat ook wel gezeur thuis denk ik... dat ik niet durf, mjah, laat ik daar maar niet over verder gaan. (beetje onmogelijk ben ik geloof ik wel, en ik denk/weet dat je ook wel gelijk hebt, mja, het liefst hou ik dat toch als allerlaatste optie denk ik... )
Oud 29-07-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 29-07-2004 @ 11:30 :
mja, ik denk niet dat ik het binnen een maand red dan....? bovendien word dat ook wel gezeur thuis denk ik... dat ik niet durf, mjah, laat ik daar maar niet over verder gaan. (beetje onmogelijk ben ik geloof ik wel, en ik denk/weet dat je ook wel gelijk hebt, mja, het liefst hou ik dat toch als allerlaatste optie denk ik... )
Misschien een keertje overleggen met je huisarts dan? Die zal misschien ook nog wel andere opties weten en/of zelf iets weten? En anders misschien zelf een schema'tje maken voor de komende maand oid (met wat je nu eet en dan langzaam opbouwen tot wat je moet/wilt eten) en je daar dan aan houden?
Oud 29-07-2004, 10:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog 4 dagen...
Oud 29-07-2004, 10:55
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-07-2004 @ 11:31 :
Misschien een keertje overleggen met je huisarts dan? Die zal misschien ook nog wel andere opties weten en/of zelf iets weten? En anders misschien zelf een schema'tje maken voor de komende maand oid (met wat je nu eet en dan langzaam opbouwen tot wat je moet/wilt eten) en je daar dan aan houden?
ik denk dat zij de eventuele hulpverlening (dat begint over een maand, als het goed is, vandaar ook mijn 'nood') niet wil doorkruisen ofzo, maar dat kan ik wel doen inderdaad... niet geschoten is altijd mis? dat laatste probeer ik... ik twijfel alleen zo met heel veel dingen... maar misschien is dat iets waar ik me "gewoon" overheen moet zetten ofzo, eens moet het er toch van komen...
Oud 29-07-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 29-07-2004 @ 11:55 :
dat laatste probeer ik... ik twijfel alleen zo met heel veel dingen... maar misschien is dat iets waar ik me "gewoon" overheen moet zetten ofzo, eens moet het er toch van komen...
Als je je er over heen kunt zetten, dan is dat idd een 'oplossing'. Misschien kun je zelf een schema'tje maken en dat overleggen met je huisarts? Misschien is dat net dat kleine 'trapje' ('k weet niet hoe ik het anders moet noemen) dat je nodig hebt?
Oud 29-07-2004, 12:40
Verwijderd
Argh...maak me zo'n zorgen. hoe moet dat nou, daar op vakantie. waar we de hele week zitten is een zwembad bij. en ik kan gewoon niet zwemmen. standaard dat ik vragen krijg. wat moet ik dan zeggen? ik heb gee nzin? ik hou niet van zwemmen? ik ben mn bikini vergeten? of het gewoon eerlijk zeggen? nee dat kan toch niet. maar wat dan?
*weet het niet meer*
Oud 29-07-2004, 12:44
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-07-2004 @ 12:08 :
Als je je er over heen kunt zetten, dan is dat idd een 'oplossing'. Misschien kun je zelf een schema'tje maken en dat overleggen met je huisarts? Misschien is dat net dat kleine 'trapje' ('k weet niet hoe ik het anders moet noemen) dat je nodig hebt?
waar een wil (?) is, is een weg... hier kan ik in elk geval wel iets mee, zal eens kijken..
Oud 29-07-2004, 13:13
Gothic
Gothic is offline
Hij zou me bellen. Ik heb hem zaterdag gezien en het is nu donderdag en hij heeft nog niet gebeld. En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Want ik mis hem niet.
Maar uitmaken is zo moeilijk. Hij is zo'n ontzettend lieve jongen, hij verdient het beste en ik wil hem geen pijn doen... 13 aug zouden we op vakantie gaan, zou hij meegaan met m'n moeder mee. Wil ik dat? Is dat verstandig? Ik voel eigenlijk alleen nog vriendschap voor hem denk ik. Als we zoenen vind ik het opzich wel fijn, maar het voelt niet meer speciaal...

Ik ben 2 weken terug van vakantie en heb hem pas 1x gezien. Hoe kan ik zo in godsnaam een beslissing nemen. Vorige keer heb ik alleen maar bij hem gehuild... Ik heb gezegd dat ik over alles twijfel en ook over hem. Maar ik kon hem niet vertellen waar ik dan over twijfel...
Oud 29-07-2004, 15:27
Verwijderd
Ik ben een beetje in de war geloof ik. Weet het ook niet precies.
Doe maf, kan me niet uiten. En ik kan geen normale zinnen uit mn mond krijgen. Dat is al een tijdje zo, maar het irriteert me vreselijk. Ik kan het ook eigenlijk niet uitleggen. Maar ik kan de zinnen die ik wil uitspreken in mijn hoofd wel formuleren, maar niet uitgesproken krijgen. Met woorden heb ik dat ook. Is echt bagger vervelend.
Heb leentoestel nu omdat mn telefoon kapot is. Heel gedoe nog allemaal. En ik heb weer ''gezondigd'' door een ijsje te eten.
Vanavond nr M+V, zien we die ook weer eens, niewaar?
Oud 29-07-2004, 15:39
Verwijderd
Jug
Oud 29-07-2004, 16:07
Miracle
Miracle is offline
*blust hoofd onder de kraan* man, wat is het warm.
Ik heb een poging gedaan om mijn witten benen bij te laten kleuren maar na ruim een uur is het gewoon te warm.

En nog steeds lukt het me niet. Als hij nou....
Oud 29-07-2004, 17:12
Ruudje
Ruudje is offline
Het mag niet. Het mag gewoon niet. Ik mag het niet. Waarom anderen wel? Wat is er zo anders aan hun dan aan mij? Verdienen zij het meer dan mij? Waarom verdienen zij het wel en ik niet?
Oud 29-07-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Rhea schreef op 28-07-2004 @ 11:39 :
Hey,
Dat heb ik ook gehad met Seroquel. Ik hoop dat het met jou nu beter gaat. En anders kun je er misschien over denken om niet gelijk weer het dubbele te gaan slikken, maar een tussenweg, net iets er tussen in?
Als ik het heeel langzaam en geleidelijk opbouwde, dan was ik ook minder moe. En na een paar dagen (soms een week) verdween die moeheid bijna helemaal.

x
ik heb mijn pilletjes weer terug . nu mag ik overdag niet meer slapen om te kijken of het gewoon aan mijn ritme ligt. mja, dat heb ik 3 dagen volgehouden en nou val ik overal en nergens in slaap. mja, komt wel goed.
Oud 29-07-2004, 19:42
Verwijderd
Ik voel me echt onwijs kut... Di. afscheid genomen van mijn vriend wat voor mij echt heel erg heftig was... Ik had hem beloofd om sterk te zijn, maar het lukte me gewoon niet... ik kon er echt neits aan doen... Ik wou zo graag sterk zijn... maar gewoon de gedachte dat ik hem 4 weken niet meer ga zien en maar heel weinig gaan spreken doen me echt pijn... En heb zoiezo al een kut vooruitzicht... nog 2 fulltime weken van 42 uur werken bij een bedrijf waar het best wel sucked. Mijn beste vriendin die weg is, m'n zus weg, m'n ouders weg, beste vriend middenin een verhuizing gewoon niemand om ff een knuffel van te krijgen of om op terug te vallen... dan na die 2 weken 1 week naar m'n zus waar ik wel zin in heb... dan een week thuis en dan is hij er weer... zie ik hem 2 daagjes en dan naar die kutschool... ik trek het gewoon niet meer... Sinds hij weg is alleen nog maar tranen... en op mijn werk hard mijn best doen niets te laten merken... Hij ging vandaag dan echt weg met het vliegtuig... Hij moest overstappenen heeft me nog wel even gesmst waarbij ik echt even 3x moest slikken... Nu zit hij sinds 5 uur in het vliegtuig... 12 uur vliegen en dan schijnt hij er te zijn... Hong Kong... Ik kan die naam gewoon niet meer horen... al mijn beste vrienden zitten er... Nu dus al 3 dagen tranen wanneer ik thuiskom die niet meer stoppen... weinig gegeten, geen honger... het liefst gewoon alleen maar willen slapen zodat de tijd snel voorbij gaat maar het lukt niet... m'n zus heeft net 6x gebeld, maar ik kan niet opnemen... wil neit dat ze me hoort huilen... ook geen zin om verder iemand te spreken eigenlijk...

heb gewoon een hele dikke knuffel nodig, en iemand die me weer uit die put trekt...
Oud 29-07-2004, 19:44
Verwijderd
*trek trek* knuffel!
Oud 29-07-2004, 20:26
Juliah
Juliah is offline
Ik wilde dat ik gewoon "nee" kon zeggen. Ik wilde dat ik gewoon kon doen wat ik wilde doen. Ik wilde dat ik gewoon kon zijn zoals ik wilde zijn. Ik wilde dat alles gewoon zo was zoals ik wil dat het was. <- Dat om alles maar even te dekken.

Nu heb ik "ja" gezegd en nu zit ik er natuurlijk aan vast. Er is nog een kans dat het niet door gaat, daar hoop ik dus erg op.

Ik vraag me af of mijn ouders wel om me geven zoals ik zou willen dat ze om me zouden geven. Ze hebben me altijd heel vrij gelaten en meer van dat soort dingen. Ik dacht altijd dat het normaal was zoals ze met me me om gingen en omgaan en zoals ze met bepaalde dingen om gingen en omgaan, maar ik begin steeds meer te merken dat het ook anders kan. En ik begin steeds meer aan dingen te twijfelen.

Ach, ik moet me niet zo druk maken. Maar zo zit ik niet in elkaar.

Ik wilde dat ik niet zoveel contact met mensen hoefde te hebben. Of dat het makkelijker en vooral leuker zou zijn. Maar sommige dingen gaan nu eenmaal niet zonder dat contact. En makkelijk en leuk is het nu eenmaal vaak niet. Helaas.
Oud 29-07-2004, 20:32
Dolores
Dolores is offline
Waaaaahh, ik ben vrolijk en ik heb zin in een goed feest! Lekker gek doen en heel veel plezier hebben en blablabla. Zondag nog een paar dagen weg, gaat heel leuk worden en k heb dr heel veel zin in, dus jaaa, t gaat super!
Oud 29-07-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 29-07-2004 @ 20:44 :
*trek trek* knuffel!
Thank joe =)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten