![]() |
||
Citaat:
Als ze de volgende keer weer zo doet zeg ik er wel wat van. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ontopic: ik voel me goehoeddddd! Ga me vandaag eindelijk eens een dag niet vervelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heb ik ook gehad met Seroquel. Ik hoop dat het met jou nu beter gaat. En anders kun je er misschien over denken om niet gelijk weer het dubbele te gaan slikken, maar een tussenweg, net iets er tussen in? Als ik het heeel langzaam en geleidelijk opbouwde, dan was ik ook minder moe. En na een paar dagen (soms een week) verdween die moeheid bijna helemaal. x |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoorde dat deze nu minder ondersteund wordt ofzo...is ook al 2 jr oud ![]()
||
Citaat:
![]() Zo af en toe online virusscannen en spy-ware verwijderen en that's it ![]() Je moet gewoon niet te gekke dingen gaan doen ![]() Vanavond examenfuif... heb er opzich wel zin in... maar... maar... ik hoop dat ze niet komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geld maakt misschien niet gelukkig, maar shoppen wel, en ik wil shoppen dus heb ik geld nodig. Maar ik wil zoveel, en ik mag/wil niet zeuren of klagen want ik heb het niet slecht. Ik besloten om te stoppen met schaatsen, na 8 jaar wil ik weer eens wat anders doen. Geen idee wat, maarja ik heb het goede voornemen om sportief te blijven en te blijven sporten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn kamer is weer helemaal schoon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wordt je 24/7 opgenomen? Als je een kaartje wilt, dan moet je me je adres maar ff pm'en of mailen oid. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je er zelf problemen mee hebt...dan zul je, denk ik, idd zelf die stap moeten zetten om iemand te zoeken die je kan helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |