Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 17:22
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 18-10-2004 @ 13:18 :
Was mij ook al opgevallen. Volgens mij noemde Roos hem gisteren tijdens het stemmen (eilandraad heet dat toch, ben het even kwijt) ook Roland. Weet het alleen niet 100% zeker.
Ja klopt, en volgens mij zei Kelly dat ook. Of iig nog iemand.
Maar Roos zei geloof ik heel nadrukkelijk RoNald, maar kan het fouthebben hoor.

Lekker stom ook ja dat er elke aflevering wel weer iemand opstapt en idd alleen nog maar Ned. behavel Sara.
En op Si Mirat zijn ze ook stom bezig.. Mick moet zich niet zo aanstellen.. pff zeikerd.

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 16:04.
Advertentie
Oud 19-10-2004, 15:41
Mexx83
Mexx83 is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 16:38.
Oud 19-10-2004, 15:51
Shadina
Shadina is offline
Wint? Als dat de echte winnaar is.. zet het dan in een spoiler!!!
Oud 19-10-2004, 15:58
Mexx83
Mexx83 is offline
Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 16:38.
Oud 19-10-2004, 16:23
Footprint
Footprint is offline
die ronals is echt een dwaas,
wat een triest en geniepig figuur
ik hoop dat die indiaan weer goesting krijgt en gewoon gaat winnen
Oud 19-10-2004, 16:31
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mexx83 schreef op 19-10-2004 @ 16:58 :
Spoiler
Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 17:50.
Oud 19-10-2004, 17:11
.Pure
.Pure is offline
Waarom staat dat allemaal in een spoiler, het is toch niet de winna(a)r(es)?

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 17:52.
Oud 19-10-2004, 18:45
Mexx83
Mexx83 is offline
Balance vond schijnbaar van wel. Nou liet ik het ook een beetje overkomen alsof ik het wist.

Maargoed, genoeg daarover, we zullen het wel zien. En ik zag aan de voorstukjes voor volgende keer dat Ronald "door de mand zou vallen". Dus we wachten weer rustig af tot het eind van de week!

Ik had me trouwens voor deze Expeditie opgegeven bij Net 5, maar na de eerste "ronde" heb ik nooit meer iets gehoord! Ik zal wel te gewoon zijn...
Oud 24-10-2004, 17:39
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
ik krijg echt een hekel aan ronald... Hij doet ook gewoon helemaal niets... Blegh.

Klaar is echt Ubercool, maar ik hoop dat Frank wint. Die heeft nog nooit problemen veroorzaakt
Oud 24-10-2004, 17:44
Verwijderd
Ik vind het ook wel spoilerig. Zeker die eerste post, en ook al heb je geruchten gehoord, het zou waar kunnen zijn. Er zijn mensen die helemaal niets willen weten, dus ook geen geruchten. En als daarna verschillende mensen die zeggen dat ze hetzelfde gehoord hebben maar van een andere bron, wordt de kans dat die persoon de winnaar is wel steeds groter..
Oud 24-10-2004, 19:15
Ilsuuuh
Ilsuuuh is offline
heej ik hoop dat Mo wint... en dat Klaar zichzelf binnenkort zo zat word dat ze vanzelf weg gaat jezus wat een zeik wijf is dat zeg.....(lijk me ma wel ... hhihihi) mjah we zullen het vanavond wel weer allemaal gaan beleven nog 21 minuutjes wachten en danzullen we meer weten....

hey HOE kan iemand nu al weten wie de winnaar is???? Dat is zegmaar On mogelijk al;s het net zo gaat als vorige jaren......
Dan was er na ongveer 3 maanden een studio uitzending waarin de kijker bepaald wie uit6 de finale de winnaar werd?!!!!

nja doedoei!!
Oud 24-10-2004, 20:44
Ketjing
Ketjing is offline
die evenwicht proef was echt heel bruut, vooral omdat ze achteraf pas te horen kregen dat de verliezer weg moest

verder zijn zowel ronald als mohammed erg fout bezig. Mo kan niet tegen zn verlies, bij de tweede proef zei ie dat hij er niet voor ging en toch niet leuk vond. terwijl hij in de voorgaande afleveringen steeds aangaf dat hij altijd wilde winnen. En dan gaat ie zeuren dat zijn naam verkeerd geschreven word, terwijl hij zelf niet eens fatsoenlijke RoNald kan schrijven

En Ronald is gewoon een goed mens
Oud 25-10-2004, 10:14
LaResistance
LaResistance is offline
Ronald is een achterbakse slijmbal die zo overdreven fake is dat ik het ook niet lang met hem uit zou houden. Ben dus blij dat hij weggestemd is en ik hoop dat hij niet geaccepteerd wordt door de afvallers maar dat zal wel anders uitpakken.

Ow en die Klaar met haar yoga gek wijf.
Oud 25-10-2004, 10:24
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 25-10-2004 @ 11:14 :
Ronald is een achterbakse slijmbal die zo overdreven fake is dat ik het ook niet lang met hem uit zou houden. Ben dus blij dat hij weggestemd is en ik hoop dat hij niet geaccepteerd wordt door de afvallers maar dat zal wel anders uitpakken.

Ow en die Klaar met haar yoga gek wijf.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zo'n hekel aan hem! Gaat ie een beetje iedereen proberen om te kopen.. en het daarna ook nog is ontkennen. 'Ik ben gewoon een heel sociaal iemand.' En hij zegt telkens mijn vrienden dit.. mijn vrienden dat. Ook over Matthias.. 'ik snap niet dat hij op me gestemd heeft'.. omdat hij hem zeker had omgekocht. Alsof hij gelijk een vriend van hem was nadat ie hem de post liet lezen. Hij ziet toch dat het zijn vrienden niet zijn.

Ik ben voor Mo.
Oud 25-10-2004, 11:17
Multilot
Multilot is offline
Moh moet niet zo zeiken, bah, ik word een beetje ziek van die jongen...
Oud 25-10-2004, 14:32
Balance
Balance is offline
Bah, ik erger me rot aan Klaar en Ronald die zichzelf echt het einde vinden
Oud 25-10-2004, 15:30
Ketjing
Ketjing is offline
nog een vreemd iets op het afvallerseiland:
Vorige week was er zoveel gezeur van met name Klaar dat Mitch er wel bij moest komen omdat ze dan met meer mensen zouden zijn. Toen Mick hier 100% tegen was hebben ze de afspraak gemaakt verder iedereen toe te laten in de groep.

Maar deze week begint die Klaar te zeiken dat ze Darline niet vertrouwt en je hoort niks meer van het samen sterk zijn.
Oud 25-10-2004, 15:34
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-10-2004 @ 16:30 :
nog een vreemd iets op het afvallerseiland:
Vorige week was er zoveel gezeur van met name Klaar dat Mitch er wel bij moest komen omdat ze dan met meer mensen zouden zijn. Toen Mick hier 100% tegen was hebben ze de afspraak gemaakt verder iedereen toe te laten in de groep.

Maar deze week begint die Klaar te zeiken dat ze Darline niet vertrouwt en je hoort niks meer van het samen sterk zijn.
Ja dat was mij ook al opgevallen. Wel een beetje raar.
Oud 25-10-2004, 17:12
Dmnq
Dmnq is offline
Ronald is echt dom.
Oud 25-10-2004, 17:51
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 25-10-2004 @ 18:12 :
Ronald is echt dom.
en Klaar een stom wijf.
Van mij mag er een belg winnen
Oud 25-10-2004, 18:30
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 25-10-2004 @ 18:12 :
Ronald is echt dom.
Nogmaals; iedereen is dom dit jaar.
Toch kijk ik erna, toch vreemd..
Expeditie wordt tegenwoordig gewoon een lekker afzeikprogramma! Net zoals GTST en Eigen huis en tuin.
Oud 25-10-2004, 19:25
Verwijderd
Lang niet iedereen is dom dit jaar. Als je zonder oordeel kijkt, zul je zien dat sommigen het spel erg slim spelen en dat sommige mensen echt heel sympathiek en lief zijn en echt recht vanuit het hart zeg maar. Twee mensen vind ik niet al te slim (Moh en Mathias) maar een aantal ook zeker wel (Klaar, Marjolein, Ronald).

Toch kies ik een beetje partij als ik kijk en dat maakt het wat spannender. Als ik mijn mening erop loslaat dan kom ik tot het volgende (over de mensen die er nog inzitten).:

Klaar - ik vind haar sympathiek, oprecht, creatief en gewoon echt tof en lief. Bovendien is ze slim en denkt ze ook een beetje vooruit.

Mick - ik denk dat Mick soms wat verkeerd begrepen wordt, en vooral dat hij overdonderd wordt door de vrouwen, terwijl hij zo graag iets goeds wil doen. De actie met Mitch, dat ze niet mocht blijven, vond ik kinderachtig, maar begrijpelijk, want misschien was Mitch nog wel sterker dan Klaar en dat zou hij niet aankunnen.

Shandinella: zij is een doorzetter maar ze laat niet vaak haar mening horen. Die keer dat ze het deed, was het op een verkeerde toon. Ze is sterk en dapper maar ik denk niet dat ze erg tactisch en slim is.

Darline: wat ze op tv al zeiden, ze is een allemansvriend en zal niet roddelen. Dat is een mooie eigenschap. Ook is ze sterk. Maar weinig tactiek denk ik.

Ronald: ik denk dat dat gedoe met handel nogal opgeblazen is, en dat hij het wel degelijk (deels) met een goed hart heeft bedoeld. In ieder geval stond ik zeker aan zijn kant met de kwestie Ronald-Moh.

Moh: hij is niet al te slim, gauw op zijn teentjes getrapt en veel ze overmoedig.

Marjolein: speelt erg slim, maar ze moet voorzichtig blijven, want soms ligt iets er een beetje dik bovenop. Toch kan ze redelijk goed met conflicten overweg.

Peter: teveel op de achtergrond, en als hij op de voorgrond treedt dan is het negatief.

Frank: Frank is een beetje bang voor negativiteit en houdt niet van onrechtvaardigheid, waarin ik hem gelijk geef. Ik denk dat zijn angsten hem een beetje tegenhouden, toch komt hij met leuke dingen zoals Indianen liedjes. Verder is het niet echt een ruziemaker, wel een denker, maar dit laat hij niet merken.

Mathias: lijkt me 1 van de domsten van de groep. Een beetje meeloperig, helemaal niet sterk, maar doet wel aardig zodat hij niet weggestemd wordt.

Frank, Marjolein of Klaar als winnaar, dat zou ik leuk vinden.

Misschien kunnen jullie ook wat meer op details ingaan als jullie posten, want die korte posts worden een beetje saai, en er is genoeg discussiewaarde. Just a suggestion.
Oud 25-10-2004, 20:20
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
bugge schreef op 25-10-2004 @ 20:25 :
Frank, Marjolein of Darline als winnaar, dat zou ik leuk vinden.

Verder ben ik het wel eens met wat je zegt. Ik vind dat Marjolein het steeds 'slimmer' aan het spelen is. Zij is absoluut niet op de voorgrond en bemoeit zich ook niet met alle andere ruzies.
Darline is gewoon een sterke vrouw. Daarom vind ik het ook erg jammer dat ze er nu al 'uitligt'.
Verder is Ronald gewoon een grote sukkel. Bah... denkt ie nou echt dat zijn aanbiedingen aan Peter en Frank niet uitkomen? Sorry, maar zo mág je het spel toch eigenlijk niet winnen.

Stiekem vind ik deze reeks toch weer leuk. Niet meer omdat het zo gaat om het 'overleven'. Dat hebben we de vorige seizoenen wel gehad. Het is nu veel meer een psychologisch spelletje, het is iedere keer weer spannend wie er elke aflevering allemaal naar huis gaan.
Oud 25-10-2004, 23:34
Mexx83
Mexx83 is offline
Ik heb tot nu toe een grote hekel aan Klaar! Omdat ze zo bazig doet en denkt dat ze alles kan. Inderdaad ook door wat ze de vorige week zei met Mitch van "met meer staan we sterk". Klaar mag Mitch, dat Mick er een hekel aan heeft interesseert haar niets. Na een hoop gezeik word de knoop dan toch doorgehakt. Maargoed, de rest mag erbij want "met meer staan we sterk". Dan komt Darline, Klaar denkt dat die sterker is dan haar, en ze is de afspraak ineens helemaal vergeten? Right! Zeiken om te zeiken. Daarna na de vergadering met het grootste woord naar Darline lopen om te vertellen dat ze mag blijven. Argh, verschrikkelijk mens. Gelukkig heeft Mick een dikke vinger in de pap op dat eiland.

En over Mo kan ik ook veel kwijt, klein kind, maar ik zal me inhouden.

Van Ronald viel me dit een beetje tegen, doet ´ie niet handig, maargoed, die had bij mij al wat credits opgebouwd. Ik hoop dat ´ie wint!

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 23:36.
Oud 25-10-2004, 23:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
bugge schreef op 25-10-2004 @ 20:25 :
Twee mensen vind ik niet al te slim (Moh en Mathias) maar een aantal ook zeker wel (Klaar, Marjolein, Ronald).

(..)

Klaar - ik vind haar sympathiek, oprecht, creatief en gewoon echt tof en lief. Bovendien is ze slim en denkt ze ook een beetje vooruit.
Oud 26-10-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2004 @ 00:43 :
Tsja, aparte vogels zijn partij voor aparte vogels, denk ik. Vorig jaar was ik voor Björn en toen verklaarde iedereen me ook voor gek
Oud 26-10-2004, 13:22
Verwijderd
Matthias, Frank of Marjolein mag voor mij de winnaar zijn

Voorheen had ik nog gezegd Mohammed, maar van hem word ik nu toch wel redelijk ziek..

Nouja, en ik heb toch weinig problemen met Klaar.
Het is een ontzettend raar mens, maar ze ziet wel alles en hoe ze sprak over die achterlijke vergaderingen in het Nederlandse kamp, geweldig!
Oud 26-10-2004, 16:52
Engeltjuh14
Engeltjuh14 is offline
jeej, ronald is eruit!!
Oud 26-10-2004, 17:27
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Engeltjuh14 schreef op 26-10-2004 @ 17:52 :
jeej, ronald is eruit!!
ahum volgens mij heb jij het hele spel nog niet begrepen... hij zit er nog net zo in 'als vorige week'
Oud 26-10-2004, 19:25
Ketjing
Ketjing is offline
Net in PaPaul zei Ernst-Paul Hasselbach dat Nolleke zich ook opgegeven heeft voor de All Stars . Zoals Paul subtiel zei: "Nolleke, we haten je:

Verder gok ik dat Frank, Peter of Marjolein gaan winnen. Ze kunnen allemaal goed met iedereen om gaan, en Frank en Peter hebben een grote "achterban"
Oud 26-10-2004, 19:50
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-10-2004 @ 20:25 :
Net in PaPaul zei Ernst-Paul Hasselbach dat Nolleke zich ook opgegeven heeft voor de All Stars . Zoals Paul subtiel zei: "Nolleke, we haten je:
Oud 27-10-2004, 10:12
Marloeske
Marloeske is offline
Waarom heeft iedereen ineens iets tegen Mo? Hij zorgt wel voor eten, wint proeven etc. Het enige wat ik me kan bedenken is de ruzie met Ronald, maar die is nu 'weg' dus dat speelt ook geen rol meer. Hij doet tenminste wat voor de groep, is meestal vrolijk enz. Snap niet waarom hij niet zou mogen winnen, ik vind 'm juist de enige echte Robinson..
Oud 27-10-2004, 20:20
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-10-2004 @ 20:25 :
Oe, wie was die Nolleke dan?
Oud 27-10-2004, 20:46
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 27-10-2004 @ 21:20 :
Oe, wie was die Nolleke dan?
klaar x klaar = nolleke
Oud 28-10-2004, 13:07
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-10-2004 @ 21:46 :
klaar x klaar = nolleke
Dit was Nolleke (tweede van linksboven):

(kon geen beter plaatje vinden)

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 13:13.
Oud 28-10-2004, 13:16
ook hallo
ook hallo is offline
nolleke is inderdaad zo'n irritant mens
Oud 30-10-2004, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmm... ik kan me heel vaag nog herinneren dat Nolleke irritant was, maar niet meer waarom...

En tot nu hebben er allemaal toffe lui gewonnen met die all-stars verkiezing!!
Oud 30-10-2004, 12:36
Footprint
Footprint is offline
komt er eigenlijk nog een herhaling van vorigeweek ?
Oud 30-10-2004, 13:51
Dmnq
Dmnq is offline
Ja, vanmiddag / vanavond.
Oud 30-10-2004, 18:36
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 30-10-2004 @ 14:51 :
Ja, vanmiddag / vanavond.
hehe dankje
zag het net op tijd
Oud 31-10-2004, 09:39
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Weet iemand waar ik kan zien wie er mee gaan doen met die AllStars-afleveringen?
Ik kijk namelijk nog 'the day after' oid, dus weet er helemaal niks vanaf.
Wiew, vanavond weer
Oud 31-10-2004, 12:44
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 31-10-2004 @ 10:39 :
Weet iemand waar ik kan zien wie er mee gaan doen met die AllStars-afleveringen?
Wiew, vanavond weer
De kandidaten die zowiezo meedoen aan allStars 2006 zijn:

Fatima
Jennifer
Gio
Raymond
Keo

Op dit moment zijn genomineerd:
Jan, Sarah, Murielle en Robin

Vanavond in 'the day after' horen we wie van deze 4 meedoet.

Ik hoop Robin!!!!!!

link website ER
Oud 31-10-2004, 13:38
Thinker
Thinker is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 26-10-2004 @ 14:22 :
Nouja, en ik heb toch weinig problemen met Klaar.
Het is een ontzettend raar mens, maar ze ziet wel alles en hoe ze sprak over die achterlijke vergaderingen in het Nederlandse kamp, geweldig!
Ik vind Klaar ook geweldig sympathiek, ook al heeft ze soms van die koppige trekjes. Ik hoop eigenlijk dat zij Robinson wordt, maar dat zie ik niet gebeuren. Ze is er te weinig groepsmens voor.
Oud 31-10-2004, 18:30
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ronald, Vreselijk! Ik geloof best dat hij die mensen probeert over te halen. Frank vind ik echt heel cool, maar die is gewoon niet sterk genoeg voor de finale denk ik, nou.. misshcien wel sterk, maar zoveel vet zegmaar.
ik vind Shadinella en Darline wel cool.
Ik hoop dat Shadinella, Darline of Frank wint. en daarvan heeft Shadinella het meeste kans denk ik.
Mohammed is nu ook echt el irritant geworden.
Oud 31-10-2004, 19:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 31-10-2004 @ 10:39 :
Wiew, vanavond weer
Gaat er ook iemand van dit jaar mee of alleen van vorige jaren?
Oud 31-10-2004, 19:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-10-2004 @ 21:46 :
klaar x klaar = nolleke
Oud 31-10-2004, 21:04
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik ben nog steeds voor Matt! Hij is super sympathiek en begint nu in te zien dat hij het spel tactisch zal moeten spelen, wil hij een kans op de overwinning maken.
Helaas zullen 'de indringers' nu na het vertrek van Darline meer macht hebben dan het oorspronkelijke team waardoor uiteindelijk ook Matt het veld zal moeten ruimen

Eigenlijk vind ik het niet eerlijk dat ze bij een situatie van 5 oorspronkelijke leden en 5 afvallers een tweede samensmelting deden, want nu hebben die afvallers evenveel rechten en kansen als degene die het nog steeds volgehouden hebben.
Tuurlijk moeten ook de afvallers een kans op de overwinning hebben, maar zij zijn eerder in de expeditie niet voor niks afgevallen... het zou in mijn ogen dus een betere situatie zijn geweest wanneer 6 oorspronkelijke bewoners geconfronteerd werden met 4 afvallers. Dat waren eerlijkere kansen geweest als je het mij vraagt...
Oud 31-10-2004, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 31-10-2004 @ 22:04 :
Ik ben nog steeds voor Matt! Hij is super sympathiek
Ik vond hem ook wel sympathiek, maar werd wel misselijk van zijn oh zo sympathieke afspraak om geen complotten te maken met elkaar. Om vervolgens 10 minuten later van Darline te horen: we hadden met z'n vieren afgesproken om op Klaar te stemmen.

Tja, jammer.
Oud 31-10-2004, 22:24
Verwijderd
Yeah!
Robin in de All Stars ER!

Volgende week mag het van mij Gerrit worden.

En dan moet Olivier er eigenlijk nog bij, maar dat zal wel niet gebeuren..

Het worden alleen wel veel mannen zo.
Ach, dan ook nog maar Melanie uit 2001 ofzo!

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 07:50.
Oud 31-10-2004, 22:38
Dmnq
Dmnq is offline
Wow die race naar de andere kant van het eiland was echt wel spannend.

Ik ben blij dat Klaar mocht blijven en dat Mick immuniteit had.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten