Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
spun
een aardige comedy/drama/crime film over een jongen die gaat werken voor de man die zijn speed maakt. het komt er op neer dat er van alles mis gaat en hij krijgt waanideën dat zijn ex-vriendin hem toch wel wil (ze belt hem op zijn verjaardag op om te zeggen dat ze nog 450 euro van hem krijgt)... beetje ala requiem for a dream, maar veel minder dramatisch (en minder mooi) |
![]() |
|
![]() |
memories
dit is echt een GEWELDIGE film! echt super. het is anime en bestaad uit 3 aparte verhalen. in het 1e verhaal raken 2 ruimte-vuilismannen verstrikt in de herinneringen van een vrouw die lang sinds dood is. Echt een supervet verhaal. Het 2e verhaal is iets minder leuk, dat gaat over een man die zonder dat hij het wil een levend massavernietigings wapen word. Het 3e verhaal is misschien nog wel het mooiste. Dat gaat over een stad waarin het leven helemaal in de ban staat van een oorlog met een andere stad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn laatste films zijn: Eternal sunshine of the spotless mind: Geweldige film, heerlijke rol van zowel carrey als winslet, verhaal zit goed in elkaar, origineel en een goed einde. Geen ontspannen film, maar wie de moeite neemt om het verhaal te volgen en zijn popcorn kan laten staan zal genieten van begin tot eind. Dicky roberts; former child star: geweldig idee om al die oude kindsterretjes zulke rollen te laten spelen, vooral webster was geniaal en het einde over michael jackson. David Spade is geen topacteur, maar er waren vooral visuele grappen die hij toch wel goed hield en af en toe zaten er wel leuke zinnetjes tussen. Ik heb echt een aantal keren in de scheur gelegen, hele grappige film, ondanks de middelmatigheid ervan. Lost in translation: Topfilm, scarlett johansson is een van de weinige vrouwelijke acteurs die echt goed acteert en ook nog eens in goede films speelt. En murray natuurlijk ook geweldig. Ook nog de tweede keer kijken even mooi als de eerste keer. Amelie: Tja, wat kan ik zeggen, gay als de neten, maffe droomaltofilm, maar ik vind hem toch heerlijk om te kijken. Starsky en hutch: viel tegen, sommige stukjes waren echt heel leuk, maar over het geheel genomen was de film niet speciaal ofzo, zoolander was dan een stuk leuker.
||
Citaat:
On-topic = The Terminal |
![]() |
||
Citaat:
Laatste film: cloaca, samen met polleke mijn favoriete nederlandse film.
||
Citaat:
En ook zo realistisch, Tom Cruise als samurai.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |