Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@faery, damn man, Dan heb ik je wel gezien. M'n sociale skills waren niet op zn best door een slaaptekort, en te waterig bier. En ik ben ook niet echt een forummerspotter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie was jij, of heb je dat al in dit topic vermeld? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel obscuur trouwens. ik heb nog een sigaret van haar gekregen, terwijl ik normaal gesproken niet rook, maar ik doe ALLES voor blonde chicks. En wie gaat er mee vandoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die duitse band was gewoon 2x beter dan heidevolk, en nu weet iedereen van wie heidevolk het kunstje heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en om het maar af te maken liep 'ie de hele tijd south park na te doen ("Timmerrr! Timmerrrr!") ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet niet of het mij lang zal heugen, vanavond nog graveworm, Kataklysm, Into eternety en mystic circle in de goudvishal. Er waren inderdaad veel kiddies, maar die waren uiteraard stoned van de joint die ze bij zich hadden, en deelden met 8 man. Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 08:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|