Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die actrices was de foto-opdracht voor deze week. Ze kregen allemaal een beroemd persoon op wie ze enig sinds leken (of totaal niet). Ze werden echt totaal gemetamorfeerd. En dan was de bedoeling om er zoveel mogelijk op de lijken qua uitstraling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat met die actrices lijkt me koel ![]() en dat adrienne er was ook ![]() ik ga proberen te onthouden zaterdag de herhaling te kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Xiomara was Grace Jones (en als enige ontevreden) Yoanna was Audrey Hepburn Shandi was Nicole Kidman Sara was Angelina Jolie Mercedes was Billie Holiday Camille was Diana Ross Jenasha was Salma Hayek geloof ik? Ik weet even niet meer wie Catie en April waren.. Heb ik nu iedereen gehad? edit: Ohja, Catie was Marilyn Monroe en April was Catherina Zeta Jones Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 14:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
shandi kan idd veel meer maken, dat is misschien niet eerlijk.. hoewel, aan de andere kant is ze volgens mij echt perfect voor op de catwalk, als ze leert lopen.. ze heeft daar echt het "figuur" voor.. weetje wat ik ook stom vond? bij dat stukje met die design vrouw ofzo.. dat ze met een loopje hun stijl moesten doen? Vond het zo nep dat iedereen ineens dat meisje van de film van de laatste atwalk show na probeerde te doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
althans ik wel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vond het wel stom eigenlijk, Catie met dr 'grote bek' iedereen maar na toen terwijl ze zelf tegen geen enkele kritiek kan. Als ze dat bij haar deden.. ik vind Tyra ook stom trouwens en dat andere jurylid ook ![]() Die vaste mannelijke jury is wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Shit heb t stukje met het imiteren gemist..wordt dus herhaling kijken.. Jay is echt leuk..het vaste mannelijk jurylid! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een tv programma kan iemand precies zo neerzetten als het wil. Camille is echt wel eens aardig, Catie jankt ook wel eens niet, dat jurylid zegt ook wel eens iets tegen Jenaisca zonder de zin 'je bent te klein' erin en Shandi is ook wel eens boos ipv altijd de lieve underdog. Maar dat is gewoon een manier van typetjes neerzetten en ik denk dat ze ontdekt hebben dat Catie neerzetten als een jankerd goed werkte bij de kijkers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar idd ik denk dat het een leuke aflevering wordt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|