Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 10:37
Blubje
Blubje is offline
Leuk programma
Hopelijk gaat Catie er volgende keer uit, want die vind ik maar vervelend.
Ik weet alle namen niet, maar dat meisje die Angelina Jolie moest doen gister, die heeft echt een enorm lelijk gezicht vind ik.
Dat meisje wat er gister uitging, vind ik wel jammer, want dat vond ik echt wel een mooie meid, maar ze was misschien wat te verlegen.
En van die Shandi, vind ik ook, die wordt veel te veel voorgetrokken omdat ze het zwarte schaap is idd.
Die ene donkere die Grace Jones moest doen, vind ik een stom mens. Ze was niet eens blij dat ze haar mocht zijn.
Dat meisje die Audrey Hepburn moest doen vind ik t mooiste. En wat leek ze enorm op Audrey!
En d'r is nog zo'n donker meisje en die ging zo helemaal tegen de jury in, toen ze die opmerking maakte over die ketting. Zij is echt aso.
Oud 28-09-2004, 14:08
Verwijderd
Ik kon het niet zien en ik ga het zaterdag toch vergeten te kijken waarschijnlijk..

Wie moest eruit? En wat moesten ze doen met die actrices?
Oud 28-09-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 28-09-2004 @ 15:08 :
Ik kon het niet zien en ik ga het zaterdag toch vergeten te kijken waarschijnlijk..

Wie moest eruit? En wat moesten ze doen met die actrices?
dat kleine meisje (geloof dat ze jeneisha het) moest eruit. Belangrijkste argument was dat ze de lengte miste maar dat ze dat niet kon compenseren met iets anders.

Die actrices was de foto-opdracht voor deze week. Ze kregen allemaal een beroemd persoon op wie ze enig sinds leken (of totaal niet). Ze werden echt totaal gemetamorfeerd. En dan was de bedoeling om er zoveel mogelijk op de lijken qua uitstraling.
Oud 28-09-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-09-2004 @ 15:15 :
dat kleine meisje (geloof dat ze jeneisha het) moest eruit. Belangrijkste argument was dat ze de lengte miste maar dat ze dat niet kon compenseren met iets anders.

Die actrices was de foto-opdracht voor deze week. Ze kregen allemaal een beroemd persoon op wie ze enig sinds leken (of totaal niet). Ze werden echt totaal gemetamorfeerd. En dan was de bedoeling om er zoveel mogelijk op de lijken qua uitstraling.
ooh, ik vind het niet zo erg dat jenascia er uit is. elke week werd er gezeurd over haar lengte..

dat met die actrices lijkt me koel
en dat adrienne er was ook

ik ga proberen te onthouden zaterdag de herhaling te kijken
Oud 28-09-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-09-2004 @ 15:15 :

Jup.

Xiomara was Grace Jones (en als enige ontevreden)
Yoanna was Audrey Hepburn
Shandi was Nicole Kidman
Sara was Angelina Jolie
Mercedes was Billie Holiday
Camille was Diana Ross
Jenasha was Salma Hayek geloof ik?
Ik weet even niet meer wie Catie en April waren..
Heb ik nu iedereen gehad?

edit:
Ohja, Catie was Marilyn Monroe en April was Catherina Zeta Jones

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 14:30.
Oud 28-09-2004, 14:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Godver echt kut dat Jenascia eruit is !! Catie moet er gewoon uit, wat een kutwijf is dat zeg.. enorme aanstellerij allemaal!!
Mercedes deed het zo goed bij die shoot , vind het nogal sneu voor d'r van die ziekte.
Oud 28-09-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef op 28-09-2004 @ 07:10 :
Ik heb het begin gemist (CSI gaat bij mij toch voor ANM)
maarruh....wat heeft Mercedes nou?
Ik weet dat het 'lupus' heet,...maja nou weet ik nog niet echt wat het is.
Een ziekte die haar weerstand aantast waardoor ze dan heel erg moe en sneller ziek wordt enzo. Ze slikt daar dan elke dag medicijnen tegen waardoor haar haar uit kan vallen (wat dus gebeurt nu).
Oud 28-09-2004, 15:03
.Pure
.Pure is offline
Van mij had Catie eruit gemogen, zo'n zeikerd. Jenascia vond ik juist wel leuk!

En ik blijf voor Yoanna Shandi ook nog steeds leuk en Mercedes en April ook wel. Sara 'ken' ik nog steeds niet echt, heb echt het idee dat ik haar steeds mis ofzo, Camille vind ik stom en Xiomara is ook niet echt mijn favoriet.. vind haar ook niet echt mooi.
Oud 28-09-2004, 15:16
kiek
kiek is offline
Catie is echt een jankerd echt over het kleinste dingetje piept ze al. Ze had wel een heeel mooie foto, maar ik vind haar gewoon niets voor het vak, dus meot ze weg
Jenascia vond ik wel mooi, maar een beetje dom (dat ze de fotograaf tegensprak enzo) en naja, gewoon te klein.
Yoanna was echt zooo mooi op die foto! Ze was gewoon echt Audry Maar ik vind haar idd 'in het echt' niet supermooi, wel mooie kaaklijn en leuke kleren.
Shandi is er echt zo erg op vooruit gegaan sinds de vorige keer dat ik het zag! ze kan nou ook wel redelijk op de catwalk lopen
Mercedes deed het zo goed als Billie Holliday!! Xiomara vind ik niets, Sara is niet echt bijzonder (beetje asymmetrisch hoofd), Camille is dom ('mijn stijl, is het dragen van de kleuren van de vlag van het land, waar mijn ouders geboren zijn' waar sláát dat op) en April is mooi, alleen een beetje stijf.

Wat een valse loeders allemaal trouwens, elkaar nadoen met lopen enzo
Oud 28-09-2004, 15:16
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 28-09-2004 @ 16:03 :
En ik blijf voor Yoanna Shandi ook nog steeds leuk en Mercedes en April ook wel. Sara 'ken' ik nog steeds niet echt, heb echt het idee dat ik haar steeds mis ofzo, Camille vind ik stom en Xiomara is ook niet echt mijn favoriet.. vind haar ook niet echt mooi.
Haha, dat vind ik bijna precies hetzelfde
Oud 28-09-2004, 15:27
Verwijderd
Camille probeert overal een diepe boodschap aan te geven ofzo, alsof ze wil bewijzen dat ze hersens heeft. Eerst met die kleuren 'en groen staat voor het land' enzo, en daarna met die sieraden. "Ik heb de ketting gekozen vanwege de cirkels die dan weer terugkomen in de ring en ook in het handtasje".

Ze moet die lulverhalen er echt niet bij houden

Ze is model, geen ontwerper.
Oud 28-09-2004, 16:57
Hyphen
Hyphen is offline
Hehe, het was idd wel weer lollig gisteren! Waarom doet dat meisje met lupus ooit mee aan dat programma! Dat kan toch zo niet.. haar haren vallen uit en ze is steeds moe.. straks verergert die ziekte en moet ze nr het ziekenhuis ofzo omdat ze zo nodig model wilde worden.. kom op zeg..
Ik vind het altijd wel een leuk bijkomend effect dat ik mezelf altijd zo slim en intellectueel voel als ik naar dit programma heb gekeken waar de activiteit van de dag 'je 'walk' oefenen' is..
Oud 28-09-2004, 17:32
Verwijderd
ik blijft toch nog steeds voor mercedes en april, ik denk vooral voor mercedes. Ik vind dr er mooi en ze heeft een leuke uitstraling. Wel zielig voor dr dat ze ziek is
Oud 28-09-2004, 18:43
heavinly
heavinly is offline
Ik vind t echt zielig voor Mercedes.. ik vind haar echt gaaf, gewoon ook sympathiek, in tegenstelling tot Camille. Maar dat gedoe met die oorbel, lachwekkend gewoon.

En Yoanna, wauw! Haar foto's waren echt gaaf en ze zag er echt super uit vond ik.
Oud 28-09-2004, 18:55
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Catie is een stomme jankerd. En gemeen

Yoanne is nou echt een model, hoe ze altijd op de foto's naar voren komt is echt Helaas is ze in het echt toch stukken minder.

Ik ga voor mercedes. Deze week mooie foto en tenminste ook in het 'echt' lief/leuk/enz.
Oud 28-09-2004, 20:49
Rosalien
Rosalien is offline
Jammer dat Jenaicia dr uit is, maar er zijn gewoon mensen die zeker beter dan haar zijn en geen probleem met lengte hebben.
Ik heb eens even strategisch nagedacht he.. en zo zie je bij iedereen wel iets wat "fout" is'

Jenaiscia was dus te klein
Cathie is te huilerig
Cammile is teveel Diva
En Mercedes heeft een ziekte
Sara is te gewoon...
April omdat ze geen gevoelige kant heeft
En Shandi omdat ze te mager is

Dus degene die misschien een winnaar zou kunnen zijn is Yoanna (terwijl ik haar zoals wel eerder genoemd is) niet zo mooi in het echt vind... Maar misschien heb ik het bij het zien van de volgende aflevereingen helemaal fout en laat bv. April haar gevoelige kant zien enzo..wie weet
Oud 28-09-2004, 21:13
heavinly
heavinly is offline
Ik vind April heel wat gevoeliger dan Camille hoor. Ik vind April sowieso wel oke. Maar als ik nu zou moeten kiezen voor een echte nieuw model, dan zou 't Yoanna zijn.

Ik werd trouwens echt helemaal gek van dat ene jury lid, die vrouw die maar bleeeeeef zeuren over dat Jenascia te klein was. Echt superirritant.
En eigenlijk vind ik Tyra ook stom.
Oud 28-09-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 28-09-2004 @ 21:49 :
Jammer dat Jenaicia dr uit is, maar er zijn gewoon mensen die zeker beter dan haar zijn en geen probleem met lengte hebben.
Ik heb eens even strategisch nagedacht he.. en zo zie je bij iedereen wel iets wat "fout" is'

Jenaiscia was dus te klein
Cathie is te huilerig
Cammile is teveel Diva
En Mercedes heeft een ziekte
Sara is te gewoon...
April omdat ze geen gevoelige kant heeft
En Shandi omdat ze te mager is

Dus degene die misschien een winnaar zou kunnen zijn is Yoanna (terwijl ik haar zoals wel eerder genoemd is) niet zo mooi in het echt vind... Maar misschien heb ik het bij het zien van de volgende aflevereingen helemaal fout en laat bv. April haar gevoelige kant zien enzo..wie weet
en wat doen we met xiomara?
Oud 28-09-2004, 22:48
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
heavinly schreef op 28-09-2004 @ 22:13 :
Ik vind April heel wat gevoeliger dan Camille hoor. Ik vind April sowieso wel oke. Maar als ik nu zou moeten kiezen voor een echte nieuw model, dan zou 't Yoanna zijn.

Ik werd trouwens echt helemaal gek van dat ene jury lid, die vrouw die maar bleeeeeef zeuren over dat Jenascia te klein was. Echt superirritant.
En eigenlijk vind ik Tyra ook stom.
dat gezeur over dat ze zo klein is werd idd maar irritant.. ze hadden of haar uberhaupt niet door moeten laten gaan, of gelijk de eerste keer moeten beslissen dat ze het niet kon redden..

shandi kan idd veel meer maken, dat is misschien niet eerlijk.. hoewel, aan de andere kant is ze volgens mij echt perfect voor op de catwalk, als ze leert lopen.. ze heeft daar echt het "figuur" voor..

weetje wat ik ook stom vond? bij dat stukje met die design vrouw ofzo.. dat ze met een loopje hun stijl moesten doen? Vond het zo nep dat iedereen ineens dat meisje van de film van de laatste atwalk show na probeerde te doen..
Oud 29-09-2004, 11:19
Me-ke
Me-ke is offline
Jenascia eruit! WAT EEN RAMP!
Ik vond haar zeker de leukste, en ook de mooiste

hm.. voor wie moet ik nu zijn.. Nouja, April dan maar denk ik

Vorige keer vond ik namelijk Adrianne de beste, dus toen had ik dat probleem niet

dat van dat ze allemaal dat hupsige meisje na gingen doen viel mij ook op ja!!
en dat shandi meer fout kan doen dan de anderen.

Catie had er maandag gewoon uit gemoeten. Wat een zeur!
Maar...... ik vond het ook wel n beetje nasty dat die kerel haar stijl "hoerig" noemde. zeg dan "ordinair" ofzo!

Maargoed, Catie moet er dus uit volgende week. das duidelijk
Oud 29-09-2004, 14:26
Verwijderd
over de winnaar en tweede

Spoiler
Oud 29-09-2004, 17:51
heavinly
heavinly is offline
Ik moet echt afleren als gewoonte te hebben alle spoilers spontaan te gaan selecteren. =| Niet gedaan gelukkig. :$
Oud 29-09-2004, 17:53
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 28-09-2004 @ 23:48 :
dat gezeur over dat ze zo klein is werd idd maar irritant.. ze hadden of haar uberhaupt niet door moeten laten gaan, of gelijk de eerste keer moeten beslissen dat ze het niet kon redden..

shandi kan idd veel meer maken, dat is misschien niet eerlijk.. hoewel, aan de andere kant is ze volgens mij echt perfect voor op de catwalk, als ze leert lopen.. ze heeft daar echt het "figuur" voor..

weetje wat ik ook stom vond? bij dat stukje met die design vrouw ofzo.. dat ze met een loopje hun stijl moesten doen? Vond het zo nep dat iedereen ineens dat meisje van de film van de laatste atwalk show na probeerde te doen..
Ja, dat viel me ook al op idd.. iedereen zo apart doen aan 't einde. En bij Shandi paste het idd niet. Maar wel stom dat ze juist daarom won.. dat klopt dan toch niet.
Oud 29-09-2004, 18:16
BCR
BCR is offline
Argh, wat vindt iedereen toch zo leuk aan die Shandi? Dat ze het zwarte schaap is, wil nog niet zeggen dat ze niet lelijk is.

Mercedes.. echt de mooiste.
Camille vind ik steeds leuker. Oke, dat geblaat van haar gaat echt nergens over ("It's no brain surgery.. You are a model" (ofzoiets )).. maar iedereen is gewoon tegen haar. Gingen ze allemaal April!, April! roepen tijdens dat vechten..

En toen Shandi, Xiomara en Yoanna uiteten waren met Adrianne gingen zij de rest imiteren en de rest ging thuis die drie imiteren op de catwalk. Dat was droog
Oud 29-09-2004, 20:08
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
heavinly schreef op 29-09-2004 @ 18:53 :
Ja, dat viel me ook al op idd.. iedereen zo apart doen aan 't einde. En bij Shandi paste het idd niet. Maar wel stom dat ze juist daarom won.. dat klopt dan toch niet.
jawel, ik vond het opzich een goede reden dat ze gewonnen had. Het klopte wat die vrouw zei: je zag aan haar meteen dat zij het niet zelf was, haar eigen persoonlijkheid zag je er door heen.
althans ik wel
Oud 29-09-2004, 20:22
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 29-09-2004 @ 21:08 :
jawel, ik vond het opzich een goede reden dat ze gewonnen had. Het klopte wat die vrouw zei: je zag aan haar meteen dat zij het niet zelf was, haar eigen persoonlijkheid zag je er door heen.
althans ik wel
Ja oke, op die manier wel inderdaad.
Oud 29-09-2004, 20:29
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
BCR schreef op 29-09-2004 @ 19:16 :

En toen Shandi, Xiomara en Yoanna uiteten waren met Adrianne gingen zij de rest imiteren en de rest ging thuis die drie imiteren op de catwalk. Dat was droog
Alleen Camille deed niet mee toch?

Vond het wel stom eigenlijk, Catie met dr 'grote bek' iedereen maar na toen terwijl ze zelf tegen geen enkele kritiek kan. Als ze dat bij haar deden..

ik vind Tyra ook stom trouwens en dat andere jurylid ook
Die vaste mannelijke jury is wel
Oud 29-09-2004, 20:32
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
heavinly schreef op 29-09-2004 @ 21:22 :
Ja oke, op die manier wel inderdaad.
maar goed ik was er eerst ook wel verbaasd van, maar wanneer ze uitlegde dacht ik van: ja ze heeft wel gelijk..
Oud 29-09-2004, 22:15
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-09-2004 @ 23:41 :
en wat doen we met xiomara?
Oja die was ik vergeten, maarja zij spreekt voor zich..ik vind haar echt lelijk, lelijke huid en haar ogen

Shit heb t stukje met het imiteren gemist..wordt dus herhaling kijken..

Jay is echt leuk..het vaste mannelijk jurylid!
Oud 29-09-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 29-09-2004 @ 23:15 :
Oja die was ik vergeten, maarja zij spreekt voor zich..ik vind haar echt lelijk, lelijke huid en haar ogen

Shit heb t stukje met het imiteren gemist..wordt dus herhaling kijken..

Jay is echt leuk..het vaste mannelijk jurylid!
ja die ogen, en hoe ze praat.. bleh.....
Oud 01-10-2004, 15:58
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
1) Nou....Catie mag dus ech opkakken, jezus wat een huilebalk! Die kan echt nergens tegen of ze begint alweer te janken *brr*.
2) Camille is gwoon te diva-achtig en mag ook oprottuh
3) Mercedes lijkt me echt een heel erg lief en aardig meisje, ze had ook een erg mooiuh foto! Wel zielig dat ze Lupus heeft .
4) Ik vind dus absoluut niets aan April . Ze heeft op zich wel een mooi lichaam, maar daar stopt het ook.
5) Yoanna heeft gwoon een heel erg mooi gezicht! Ik vind het echt knap van haar dat ze zoveel is afgevallen.
6) Xiomara is gwoon cool
7) Idem voor Shandi, ze ziet er ook mooier uit
8) Sara is voor mij een beetje het type "van de straat"....hoe ze doet en praat.

Yoanna of Mercedes moguh van mij winnen en Camille en Catie moeten eruit
Oud 01-10-2004, 18:12
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
http://adrianne.diamond-road.net/gallery/magazines/

fotos van adrianne wat is ze anders!
Oud 01-10-2004, 18:18
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
2 leuke qutes over Janice van Adrianne

"She's not trying to be Simon, that's just her. She's like that 24/7. People hate her for the same reason they hate me. She's loud, obnoxious and outspoken. We're floating in the same boat. Even if she hates my guts, I still think she's a cool broad." - on ANTM judge Janice Dickinson

"My feelings weren't hurt at all. Maybe I might get older and get all pissed and mad and I might end up like that." - on ANTM judge Janice Dickinson's lack of confidence in her
Oud 02-10-2004, 11:07
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Adrianne is
Oud 02-10-2004, 11:15
steefos
steefos is offline
ik heb maandag gemist dus ik ga de herhaling kijken
Oud 02-10-2004, 11:34
Me-ke
Me-ke is offline
maar toch die kleren die ze aan heeft!!!
toch wel ernstig hoor.. bij dat etentje dus ook weer!
Maar wat is ze MOOOOOOI op fotoos

Zin in maandag.. benieuwd wie eruit gaat. Hoop dat t nu toch wel n keertje Catie gaat zijn.
iedereen is haar nu toch wel n beetje zat.
Toch wel raar dat dat gezeur van haar pas kwam nadat haar haar eraf was daarvoor vond ik haar ook nog wel leuk, wel wat gewoontjes, maar wel leuk. maar toen haar haar eraf was begon het huilen hmm.. raar mens.
Oud 03-10-2004, 10:50
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 02-10-2004 @ 12:34 :
Toch wel raar dat dat gezeur van haar pas kwam nadat haar haar eraf was daarvoor vond ik haar ook nog wel leuk, wel wat gewoontjes, maar wel leuk. maar toen haar haar eraf was begon het huilen hmm.. raar mens.
ja pecies vind ik nou ook
Oud 03-10-2004, 11:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 02-10-2004 @ 12:34 :
Het lijkt mij dan ook geen toeval, maar een manier van regiseren.
Een tv programma kan iemand precies zo neerzetten als het wil. Camille is echt wel eens aardig, Catie jankt ook wel eens niet, dat jurylid zegt ook wel eens iets tegen Jenaisca zonder de zin 'je bent te klein' erin en Shandi is ook wel eens boos ipv altijd de lieve underdog.
Maar dat is gewoon een manier van typetjes neerzetten en ik denk dat ze ontdekt hebben dat Catie neerzetten als een jankerd goed werkte bij de kijkers.
Oud 03-10-2004, 13:11
Me-ke
Me-ke is offline
hm ja.. tuurlijk.
wel jammer hoor, dat je niet gewoon n beetje ziet hoe het echt gaat.
maarja, hier maakt het niet zo veel uit, het publiek heeft toch geen invloed,
maar als het publiek kandidaten weg zou moeten stemmen, dan is dat natuurlijk heel lullig.
maargoed, dat is hier niet (jammergenoeg, anders was Camille al de eerste ronde naar huis gegaan )

Morgen weer
jeuj!
Oud 03-10-2004, 22:15
heavinly
heavinly is offline
Ik zag net het voorstukje en
Spoiler

Ben benieuwd. Heb er weer zin in.
Oud 04-10-2004, 14:13
Love_Fulfilled
Vanavond word een leuke aflevering, een emotionele aflevering.. ben zeer benieuwd .
Oud 04-10-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 04-10-2004 @ 15:13 :
Vanavond wordt een leuke aflevering, een emotionele aflevering.. ben zeer benieuwd .
typfoutje

maar idd ik denk dat het een leuke aflevering wordt je zit nu net nog op het punt dat er nog een paar minderen inzitten, maar na een tijdje blijven er echt een paar goede over en wordt het wegsturen steeds moeilijker.. ben echt benieuwd
Oud 04-10-2004, 19:33
Love_Fulfilled
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-10-2004 @ 15:46 :
typfoutje

maar idd ik denk dat het een leuke aflevering wordt je zit nu net nog op het punt dat er nog een paar minderen inzitten, maar na een tijdje blijven er echt een paar goede over en wordt het wegsturen steeds moeilijker.. ben echt benieuwd
Ja, mijn spelling is niet zo perfect nee. Ik ben nooit goed geweest in spelling (op school).
Oud 04-10-2004, 22:07
heavinly
heavinly is offline
Ooh ik ben echt helemaal gek op dit programma. Geweldig. Superaflevering weer. Ik vond die foto's echt heel gaaf, lijkt me leuk om te doen zo onder water.

Xiomara eruit.. tja. Ik had echt zoiets van, wie moet er deze keer uit? Want zelfs Catie deed het goed! Ben blij voor Mercedes dat iedereen het nu weet, al is ze bang voor vooroordelen, maar dan kan ze er tenminste met mensen over praten.
Oud 04-10-2004, 22:09
Briseïs
Briseïs is offline
camilleeeee stomme hoerenbak

in 60 seconden drie keer zeggen dat je america's next topmodel bent is wel haal knap ja

april is gaaaaaf
Oud 04-10-2004, 22:13
Ilsch
Ilsch is offline
ik zat zoooo te hopen dat camille eruit ging, stomme #@$#%
Oud 04-10-2004, 22:40
Verwijderd
Oh ik vind Mercedes echt steeds leuker, ze is zo een schatje!

En ik heb meegejankt
Oud 04-10-2004, 22:50
heavinly
heavinly is offline
Ik ging ook bijna huilen. Echt erg.
Oud 04-10-2004, 22:51
Freshh~
Freshh~ is offline
drugs ?
Oud 04-10-2004, 22:54
Balance
Balance is offline