Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
's middags even naar de safe jaarbeurs geweest me pa en ma om wat bikes te bekijken en eventuele rijlessen te bespreken, daarna even door naar oma en toen naar m'n werk.
Bleek ik een half uur te laat te zijn, want ze hadden m'n rooster veranderd. Mezelf weer helemaal gek lopen maken omdat ik zo chaotisch ben en irritante opmerkingen gehad van die trut waarmee ik moet samenwerken. (eerst:'ga jij nu maar in de keuken werken en opruimen enzo', aan het eind van de avond: 'Ik heb wel veel werk voor jou gedaan. Ik heb nl 400 euro omzet en jij maar 100'. Graftyfustakkepleuris doos met d'r domme refokutvlecht )
En nu ben ik weer thuis en heb ik heel veel dorst en moet ik vroeg gaan slapen want ik moet morgen om 9 uur 's ochtends al weer werken
Oud 10-10-2004, 05:48
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 09-10-2004 @ 12:56 :
hehehem dat komt ook wel goed overheen met een vriendin van me
wat dat betreft heb ik de perfecte bij mij passende studie gekozen

Citaat:
Jules schreef op 09-10-2004 @ 16:22 :
Gisteren zouden we Requiem for a Dream kijken en Fahrenheit 9/11, maar na Fahrenheit hadden ze geen zin meer in Requiem en die wilde ik heel graag zien dus gingen we maar kijken naar Duran Duran op tv en het was heel stom en ik was kotsmisselijk van de Canei + Hamkas + Boterkoek + M&Ms + Rose, en ik hoop dat ik vanavond Requiem ga kijken en niet voetbal.

heb je Requiem nou gezien? geweldige film
Oud 10-10-2004, 08:02
Apomes
Apomes is offline
Gisteren uitgeslapen, stad geweest waar ik weer teveel boeken heb gekocht en s'avonds gaan eten met familie voor mijn B-day , we waren om half 8 daar en kregen ons hoofdgerecht om 11 uur .
Oud 10-10-2004, 08:40
meintje
meintje is offline
Eergisteren (vrijdag avond) vertrokken... stappen in Maastricht... gisteren middag ervan thuisgekomen... helemaal niet van mn gewoonte om het zoooo lang te trekken maar wel es leuk :-) En toen in mn bed gekropen, s avonds het thuis wat rustig gehouden en nu gaan we weer een nieuw dagje tegenmoed :-)
Oud 10-10-2004, 09:17
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb gisteren tot 1 uur uitgeslapen en toen ging ik naar de bieb om daar te leren voor examens morgen. Alleen ik werd gestoord door een vriend die kwam laten zien dat ik in de krant stond met nog 3 jochjes en een interview erbij dat helemaal verdraait was . Toen gingen we lunchen bij de délifrance met garnalencocktails en heb ik helemaal niet meer geleerd.

Gisteravond naar vriendje geweest, fargo gekeken en daar geslapen. Nu ben ik alweer thuis want ik moet de hele dag leren, maar eerst ga ik ontbijten met pizza.
Oud 10-10-2004, 10:53
Konstantine
Konstantine is offline
Ik wilde gisteravond vroeg gaan slapen omdat ik voor het eerst in een week een avond had waarop ik niks hoefde te doen, maar toen zei een vriendinnie dat ze vrijgezel was en wilde drinken. En aangezien ze nooit drinkt wilde ik wel weer aankleden voor haar. Dus toen hebben we vreemde mixjes gebouwd en daarna nog wijn gedronken en diepzinnige gesprekken gehouden. En bij een nachtelijke wandeling werden we aangevallen door een hond. Toen ging ik naar huis want haar papa kwam thuis.
Oud 10-10-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 10-10-2004 @ 09:02 :
Gisteren uitgeslapen, stad geweest waar ik weer teveel boeken heb gekocht en s'avonds gaan eten met familie voor mijn B-day , we waren om half 8 daar en kregen ons hoofdgerecht om 11 uur .

ooooh apomie, gefelicifladder!! <3
Oud 10-10-2004, 11:11
morango
morango is offline
gisterenavond heb ik gepartyt, wat erg gezellig was, maar ik wel iets teveel op had waardoor ik nogal wild heb staan swingen.
toen heeft een leukertje me thuisgebracht en heb k met m gekussst.
vandaag heb ik nog vrij weinig gedaan, maar ik moet wel nog vanalles voor school doen maar ik heb geen zin...
vanmiddag / vanavond naar de kermis hier in het dorp, schandalig, maar het is vast gezellig, en ik heb wel zin om te zuipen, en ik hoop dat mn lekkertje van gisteren er ook is.
Oud 10-10-2004, 12:32
vixen
vixen is offline
Gisteren dus uitgeweest met een vriendin en een jongen die ik al eeuwen niet had gezien. Toen zijn we naar de kermis gegaan en in een ding geweest dat je 'drie minuten gewichtsloos maakt'. Was enorm suf. Toen naar de Gonzo en daar wijn gedronken en toen naar de Bijstand en daar zaten nog twee jongens die ik al eeuwen niet had gezien en toen had ik maar cola gedronken want ik had ook nog wat ricard op. En toen was het al best laat en toen ging ik maar naar huis. En nou ga ik vandaag bedrijfsprocessen leren en Frans. Heel erg enorm suf.
Oud 10-10-2004, 12:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
ziek zijn etc.

schiet niet op ofzo
Oud 10-10-2004, 14:23
Verwijderd
Ik moet leren
Oud 10-10-2004, 15:00
grandmommy
grandmommy is offline
ben aan het chatten met dinges

nu hebben we het over bassie
Oud 10-10-2004, 15:05
grandmommy
grandmommy is offline
oh ik heb drie nachtzoentjes van hem gehad <33333
Oud 10-10-2004, 16:04
Verwijderd
gisteren naar een verjaardagsfeest van een vriendin geweest, wasa echt een enorm vet feest. veel bekenden die ik al een tijdje niet gezien had, laat sstaan allemaal bij elkaar. ook leuke nieuwe menschen ontmoet en lekker veel met mensen zitten lullen. veel bier en jointss en veeeeel heeele raaaaare gesprekken. dit was een van de meest vreemde doch leuyke feesten in tijden
Oud 10-10-2004, 16:07
Verwijderd
Gisteren ben ik bij wijze van afleiding met twee vriendinnen naar Maastricht gegaan waar we hebben gelogeerd bij een vriend van ons die twee hele leuke huisgenoten had en die hebben sushi voor ons gemaakt. Daarna zijn we naar de foutste kroegen en discotheken van Maastricht geweest & hebben we teveel gedronken.
Vanochtend naar Shark Tale geweest en nu thuis met teveel opdrachten voor school die morgen ingeleverd moeten zijn maar ik kan mijn groepsgenoten niet bereiken.
Oud 10-10-2004, 16:08
cerys
cerys is offline
-gecomputerd
-mtv2 gekeken
-msn
-kleren opgeruimd
-zachte dingen gegeten en dat ging goed, iets hards geprobeerd te eten en dat ging fout. komende dagen dus maar nog niet

ooh wat bored ben ik
Oud 10-10-2004, 16:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
in de stad rondgewandeld en bij de h&m me jas ingeruild voor 2 truitjes en nog pizza gehaald. daarna thuis dvdtje kijken en internetten. en straks nog meer tv kijken en internetten.
Oud 10-10-2004, 16:25
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-10-2004 @ 18:47 :
Suus wat een suffe bedoeding, lekker uitgehuwelijkt

(..)
Ja he, het was echt suf en saai Het enige dat lekker was, was het eten

Eerst moest ik smiddags hockeyen en dat hebben we verloren met 3-2, wat een kuteindstand Ook niet op de club gebleven want ik moest naar huis omdat we dus uiteten gingen, en ik vraag me nu af waarom ik ben meegegaan?? Het eten was wel lekker, ik heb springbok gehad hmmm <33

Daarna snel naar huis om me weer om te kleden en naar de woo, en mijn pa zei "zal ik met jullie meegaan, dan ben ik wel de bob!!" Hij is niet meegegaan gelukkig, wel veel oude vrienden teruggezien die heel dik geworden zijn echt huge

Vanmiddag hebben mijn vader en ik samen gegolft en ik kan er nog steeds geen ruk van maar dat geeft niet want hoe slechter ik word hoe sneller ik er mee mag kappen

nu ga ik zo eten koken en marieke noem me maar marrr eet mee

x suuuhuuus
Oud 10-10-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 10-10-2004 @ 17:25 :
Vanmiddag hebben mijn vader en ik samen gegolft en ik kan er nog steeds geen ruk van maar dat geeft niet want hoe slechter ik word hoe sneller ik er mee mag kappen
bwhahahaha ik kwam al amper bij van je verhaaltje totdat ik aankwam bij dit stukje hahahaha ik maak hier dus uit op dat vaderlief je dwingt om te golfen? bwhahahahaha
Oud 10-10-2004, 16:35
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 17:29 :
bwhahahaha ik kwam al amper bij van je verhaaltje totdat ik aankwam bij dit stukje hahahaha ik maak hier dus uit op dat vaderlief je dwingt om te golfen? bwhahahahaha
ik hoefde er niet verplicht op ofzo, mijn zus & broer golfen ook niet

Het leek mij zelf leuk want ik had enthousiaste verhalen gehoord van een vriendinnetje maar nu kom ik erachter dat ik het niet goed kan maar mijn pa heeft al wel alles betaald dus moet ik wat hij heeft betaald wel afspelen ja.. anders is het zonde he
Oud 10-10-2004, 16:36
Verwijderd
zonde van je tijd ja
Oud 10-10-2004, 16:38
suikerprinses
suikerprinses is offline
lui gedaan
huiswerk gedaan
en geforumt

hoe lifestyle verantwoord is dat?
Oud 10-10-2004, 16:40
Glory
Glory is offline
Citaat:
Susanne schreef op 10-10-2004 @ 17:25 :
J

nu ga ik zo eten koken en marieke noem me maar marrr eet mee
Marmariekes zijn zo erg. Marieke zijn is al erg genoeg, maar dan ook nog Marrrr
Oud 10-10-2004, 16:42
Verwijderd
Gelezen, gelezen gelezen omdat ik altijd te laat begin. Gezeur over school weer. Gezeur dat ik mn kamer moet opruimen (wat een timing) en veel the Gathering geluisterd en nog wat geinternet. Bah.
Oud 10-10-2004, 16:43
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 10-10-2004 @ 17:40 :
Marmariekes zijn zo erg. Marieke zijn is al erg genoeg, maar dan ook nog Marrrr
Ja zo stelde ze zich voor.. "hoi ik ben marieke maar noem me maar marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbralbralrrrr" Dom

Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 17:36 :
zonde van je tijd ja
jammer hoor dat je zo dichtgetikt bent
Oud 10-10-2004, 16:49
Verwijderd
dichtgetikt?
Oud 10-10-2004, 16:51
Dith
Dith is offline
Meegespeeld met de Dames1 en verloren.
Rest van de dag op de club blijven hangen en wijn gedronken.
Heerlijke zondag <3
Oud 10-10-2004, 16:55
tuttebel
tuttebel is offline
om 10 uur gaan werken, ik struikelde over mn eigen voeten, en k heb een kwartier over het eerste bed opmaken gedaan.
daarna ging t beter gelukkig.

daarna met mama stadten in t outlet

en nu even forummen und dalich huiswerk.
Oud 10-10-2004, 16:56
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 17:49 :
dichtgetikt?
Ja alles wat niet met blowen drugs neuken of zuipen te maken heeft schrijf jij af omdat het niet in jouw straatje past, tenminste zo lijkt het

Dat betekend dichtgetikt zijn
Oud 10-10-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 10-10-2004 @ 17:56 :
Ja alles wat niet met blowen drugs neuken of zuipen te maken heeft schrijf jij af omdat het niet in jouw straatje past, tenminste zo lijkt het

Dat betekend dichtgetikt zijn
dat is het niet hoor, maazr ik moet altijd zo lachen om hoe enorm stereotype kak jij bent met pappie golfen(en het leek dus alsof je gedwongen werd daarvoor), hockey spelen en praten over de club e.d. ik ken gewoon een zooi van dat soort mensen die te lachwekkend zijn dus vandaar dat ik dit ook zo grappig vond
Oud 10-10-2004, 17:02
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-10-2004 @ 17:42 :
veel the Gathering geluisterd.
Ik had van de week Sleepy Buildings gedownload, best gaaf, had ik niet gedacht.
Oud 10-10-2004, 17:02
655321
655321 is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 16:59 :
dat is het niet hoor, maazr ik moet altijd zo lachen om hoe enorm stereotype kak jij bent met pappie golfen(en het leek dus alsof je gedwongen werd daarvoor), hockey spelen en praten over de club e.d. ik ken gewoon een zooi van dat soort mensen die te lachwekkend zijn dus vandaar dat ik dit ook zo grappig vond
Ik moet altijd zo lachen om hoe enorm stereotype punk jij bent Je klem zuipen, je suf blowen en naar punkconcerten gaan. Ik ken gewoon een zooi van die mensen die te lachwekkend zijn dus vandaar dat ik dit ook zo grappig vond.
Oud 10-10-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 10-10-2004 @ 18:02 :
Ik moet altijd zo lachen om hoe enorm stereotype punk jij bent Je klem zuipen, je suf blowen en naar punkconcerten gaan. Ik ken gewoon een zooi van die mensen die te lachwekkend zijn dus vandaar dat ik dit ook zo grappig vond.
serieus ga ik nu van de hele familie ********* te horen krijgen dat ik te veel driunk ofzo?
Oud 10-10-2004, 17:05
Glory
Glory is offline
Ik kijk nu the rise and rise of Anna Kournikova en ik heb me net in 3 minuten weer eens verschrikkelijk in de nesten gewerkt

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 17:07.
Oud 10-10-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 10-10-2004 @ 18:02 :
Ik had van de week Sleepy Buildings gedownload, best gaaf, had ik niet gedacht.
Wow, en die cd is nog wel heeel rustig
Oud 10-10-2004, 17:27
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 18:04 :
serieus ga ik nu van de hele familie ********* te horen krijgen dat ik te veel driunk ofzo?

hmm, daar past het woord kutkakker, maar ik hoop dat jij iets veel beters verzonnen had

zouden er een golfclub EN een hockeystick in iemands reet passen?
Oud 10-10-2004, 17:28
Verwijderd
gemsnd en heeeeel veeeeel aan school gedaan en daar ben ik nu nog mee bezig
Oud 10-10-2004, 17:37
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 10-10-2004 @ 18:14 :
Wow, en die cd is nog wel heeel rustig
Klopt, maargoed ik kan heel rustige dingen ook waarderen naast de portie extreem kabaal die ik de hele dag luister. A Natural Desaster van Anathema vind ik ook een geweldig album.

Misschien had ik toch naar The Gathering moeten gaan toen ze een paar weken geleden hier in de buurt opgetreden hebben.
Oud 10-10-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 10-10-2004 @ 18:27 :
hmm, daar past het woord kutkakker, maar ik hoop dat jij iets veel beters verzonnen had

zouden er een golfclub EN een hockeystick in iemands reet passen?
daar stond de achternaam van geertje maar die heb ik op haar verzoek evenb verwijderd

en als je ff doorduwt dan moeten er makkelijk een hockeystick en een golfclub in iemands reet passen. helemaal als de reet in kwestie breed is
Oud 10-10-2004, 17:46
cha0s
cha0s is offline
golfen is de shit. althans, zoals ik 't me net voor me zag...

Ik heb vandaag Coming up for air (Orwell) gelezen, basgitaar gespeeld en verder achter den pc gehangen, gekookt en gehangen.
zondag, zondag, zondag....
Oud 10-10-2004, 17:47
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 18:39 :
daar stond de achternaam van geertje maar die heb ik op haar verzoek evenb verwijderd

en als je ff doorduwt dan moeten er makkelijk een hockeystick en een golfclub in iemands reet passen. helemaal als de reet in kwestie breed is

hmmm op die fiets

zou het ook overdwars kunnen? lijkt me best krap, maar waar een anale opening is, is een weg, lijkt me.
Oud 10-10-2004, 17:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-10-2004 @ 18:04 :

"Iffoo, je zuipt te veel "

ha

wat een lol
Oud 10-10-2004, 17:48
Verwijderd
haha het is wel een beetje zo hoor iffo

Ik ben vandaag metal geworden en ik heb 'n beetje in VBA zitten rotzeuien.
Oud 10-10-2004, 17:50
Glory
Glory is offline
Ik ben een mislukte artfart maar ik probeer vol te houden
Oud 10-10-2004, 17:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 18:48 :
haha het is wel een beetje zo hoor iffo

Ik ben vandaag metal geworden en ik heb 'n beetje in VBA zitten rotzeuien.

the liver is evil and must be punished with beer
Oud 10-10-2004, 17:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
ah beter, ik zie dat ik m'n huiswerk al eerder gemaakt heb.
Oud 10-10-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-10-2004 @ 18:50 :
Ik ben een mislukte artfart maar ik probeer vol te houden
oja en ik heb op aanraden van snolliehole hier de hele dag portishead geluisterd
Oud 10-10-2004, 17:54
AngelLena
AngelLena is offline
Vrijdag heb ik mijn stage laten weten dat ik vertrek. Ik had er echt geen zin meer in. Ik doe SPH en ik moest op stage op een school. Dan denk je al WTF. Nou goed, vooruit, is niet anders. Pauze? Nooit van gehoord, je hebt pleinwacht (3 van de 4 keer in je eentje ook nog wat officieel niet eens mag), mag om de 5 minuten kindertjes die elkaar de hersens inslaan uit elkaar trekken, dat is je pauze. (Terwijl collega's gezellig allemaal sigaretje roken achter het gebouw en ik dat dus niet mag)
Gevarengeld? Ach gut, alleen maar omdat je 5 keer per dag een tafel naar je kop geslingerd krijgt, 20 keer per dag een stoel en met een beetje pech 2 keer per dag een mes in je arm, soms een beet, paar schoppen en paar flinke hoeken? Mens stel je niet aan. EN DAN OOK NOG ZEUREN DAT IK M'N WERK NIET DOE!!!!

Nou, ik kan je zeggen, Angel had daar geen zin meer in, Angel heeft gedag gezegd, ik vertrek, bekijk het maar. Ik ben geen PABO'er en wens niet behandeld te worden als een goedkope kracht die alle rotklusjes wel even op kan knappen en de klappen op mag vangen voor de docent. Bye bye.

Zo, dat is het lifestylische gebeuren wat ik heb gedaan vrijdag. En het weekend heb ik lekker helemaal geen flikker uitgevoerd.
Oud 10-10-2004, 17:54
grandmommy
grandmommy is offline
ik laat nu een artfart
Oud 10-10-2004, 18:06
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 18:53 :
oja en ik heb op aanraden van snolliehole hier de hele dag portishead geluisterd
En snoezepoessie viel het mee of tegen?

Regels voor berichten