Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 13:58
Gothic
Gothic is offline
bijna klaar met lezen voor 1 vak... vorige week geen zin om iets te doen, dus moet ik nu ff inhalen ...

morgen weer naar Utrecht. Gelukkig hoef ik me morgen niet te vervelen, maar donderdag... moet nog een essay schrijven en eigenlijk naar de bieb, dus als ik dat gewoon doe, scheelt dat weer...

zaterdag verjaardag voor oudklasgenoten, ik hoop echt dat er mensen komen ... ik weet pas van 3 mensen dat ze komen, de rest heeft niet gereageerd . Hopelijk denken ze dat ze alleen hoeven te mailen als ze niet kunnen. Anders staat het wel heel triest als er maar 3 mensen komen opdagen .

1e officiele cijfer terug van tentamenweek, 8,8
2e ook, een 3,0... ik had een 1 (5 vd 19 goed, herziende versie 8 vd 19 goed), dus het is redelijk opgehoogd . Slagingspercentage lag op 20%, nu is het 46% ...

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 14:11.
Advertentie
Oud 19-10-2004, 14:18
Briseïs
Briseïs is offline
bwaaaaa ik moet echt eens wat gaan lezen

en nog 17
Oud 19-10-2004, 14:20
Verwijderd
vier uur later en ik voel eigenlijk nog veel slechter. De positieve instelling van gister is verdwenen en ik word er alleen maar moedeloos van. Van mijzelf, van de mensen, van de wereld, van alles.

behoefte aan gil en sla muziek...
Oud 19-10-2004, 14:29
Nona
Nona is offline
Hm, dacht van het weekend even dat het hele verhaal weer overnieuw begon. Slecht slapen, geen concentratie, huilbuien, depressieve stemming... Maar het gaat nu alweer beter. Misschien was het maar eventjes.
Oud 19-10-2004, 14:40
Luna
Luna is offline
zucht, is het eindelijk vakantie; weet ik niet hoe ik mn tijd moet indelen zodat ik uiteindelijk niets uitvoer. En het is alweer dinsdag.
Morgen maar beginnen met nuttige dingen (huiswerk maken en huisje schoonmaken en opknappen)
Oud 19-10-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 18-10-2004 @ 23:04 :
And I feel so naive
When you say that our love to you was just a game

Kon ik je maar haten, je alles verwijten, uit mijn leven verbannen of iig boos op je zijn. Dat was alles beter dan dit.
Same here..

Haat exvriendjes die plots overal opduiken. En dan doe ik het niet eens expres. Kan ik weten dat hij van de 20 deuren ofzo die de trein telt, hij net bij de deur instapt waar ik zit. Waarom had ik niet mijn mond kunnen houden toen hij me niet zag, waarom moest ik weer verder met hem mee fietsen? Ik haat mezelf soms echt!

Durf hem niet te vragen of hij ooit echt van me gehouden heeft, maar voor mij zou het zoveel betekenen... *snik*

*huilt weer zachtjes*
Oud 19-10-2004, 17:36
ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-10-2004 @ 18:17 :
Same here..

Haat exvriendjes die plots overal opduiken. En dan doe ik het niet eens expres. Kan ik weten dat hij van de 20 deuren ofzo die de trein telt, hij net bij de deur instapt waar ik zit. Waarom had ik niet mijn mond kunnen houden toen hij me niet zag, waarom moest ik weer verder met hem mee fietsen? Ik haat mezelf soms echt!

Durf hem niet te vragen of hij ooit echt van me gehouden heeft, maar voor mij zou het zoveel betekenen... *snik*

*huilt weer zachtjes*
als ik het lees wordt ik al verdrietig... succes ermee!!

ontopic: ik heb ff geen idee meer
Oud 19-10-2004, 18:12
metallica
metallica is offline
Citaat:
Guusie schreef op 18-10-2004 @ 23:04 :

And I feel so naive
When you say that our love to you was just a game

Kon ik je maar haten, je alles verwijten, uit mijn leven verbannen of iig boos op je zijn. Dat was alles beter dan dit.

Damn, why you're so hard

Ja.... *knuft* Vraag ik me ook steeds vaker af...

Ik haat illusies, maar toch verlang ik erna en kan niet zonder. Verdomme, ik voel me zo alleen
Oud 19-10-2004, 20:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*huilen*huilen*huilen*

't Gaat allemaal niet meer.
M'n ex... ze wil iets met M. Diezelfde M. waar ze eerder al verliefd op was. Voordat ze verliefd werd op mij, zei ze. Dat was helemaal over toen wij iets kregen, zei ze. Ze maakte 't met me uit omdat "ze niet meer verliefd was", meer kreeg ik er niet uit. Nu wil ze weer wat met M. en waarschijnlijk M. dit keer ook met haar. Heeft ze 't hierom uitgemaakt???
Nou is er helemaal geen kans meer dat we nog terug samen komen.
En 't schaatsen woensdag gaat niet door. Nou zie ik de anderen volgende week niet, ík heb immers geen herfstvakantie.
En da's diezelfde M. die m'n beste vriendin ow zo geweldig vind.
En ik wil die klote k*nk*r-studie niet meer! En dat klote k*nk*r-baantje ook niet.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 11:06.
Oud 19-10-2004, 20:57
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2004 @ 21:49 :
*huilen*huilen*huilen*

M'n ex... ze wil iets met M. Diezelfde M. waar ze eerder al verliefd op was. Voordat ze verliefd werd op mij,z ei ze. Datw as helemaal over toen wij iets krgen, zei ze. Ze maakte 't met me uit omdat "ze niet meer verliefd was", meer kreeg ik er niet uit. Nu wil ze weer wat met M. en waarschijnlijk M. dit keer ook met haar. Heeft ze 't hierom uitgemaakt???
En 't schaatsen woensdag gaat niet door. Nou zie ik de anderen volgende week niet, ík heb immers geen herfstvakantie.
En ik wil die klote k*nk*r-studie niet meer! En dat klote k*nk*r-baantje ook niet.
Zet haar van je af... ik denk idd niet dat ze in de toekomst nog iets met je zal krijgen. Zoek afleiding en probeer haar uit je hoofd te zetten. Zoals je merkt heeft het invloed op je algehele stemming, mbt je studie en je baantje.
Oud 19-10-2004, 21:03
-Flip-
-Flip- is offline
waarom moet alles nu zo gaan??? ik kan het niet uit m'n kop zetten... steeds zie ik zijn hoofd weer voor me.. ik ruik zijn lichaam... ik hoor zijn ademhaling.....

gesprek met een vriend op msn......... hij heeft het moeilijk.... maar wat moet ik zeggen als ik het zelf niet meer weet......
Oud 19-10-2004, 21:04
Verwijderd
Weer niks geleerd, schiet lekker op met mij. Gelukkig kan ik ook nog steeds niet normaal eten/met eten omgaan.

En hoe rot alles ook is schelden met kanker hoeft echt niet hoor.
(Maar goed dat heb ik al vaker gezegt en waarschijnlijk zal niemand het zich aantrekken. Ook irl.)
Oud 19-10-2004, 21:07
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 19-10-2004 @ 22:03 :
gesprek met een vriend op msn......... hij heeft het moeilijk.... maar wat moet ik zeggen als ik het zelf niet meer weet......
Dan moet je zeggen dat je het zelf niet meer weet. Je wilt hem zo graag helpen, maar jij kan er ook niks aan doen.
Citaat:
sonho schreef op 19-10-2004 @ 22:04 :
Weer niks geleerd, schiet lekker op met mij. Gelukkig kan ik ook nog steeds niet normaal eten/met eten omgaan.

En hoe rot alles ook is schelden met kanker hoeft echt niet hoor.
(Maar goed dat heb ik al vaker gezegt en waarschijnlijk zal niemand het zich aantrekken. Ook irl.)
Waarom vind je dat gelukkig dat je niet normaal kan eten/met eten omgaan?

Ik ben het volledig met je eens dat je niet met ziektes moet schelden
Oud 19-10-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 19-10-2004 @ 22:07 :Waarom vind je dat gelukkig dat je niet normaal kan eten/met eten omgaan?

Ik ben het volledig met je eens dat je niet met ziektes moet schelden
Door de bedoelde ik dat ik dat juist niet vind. Ik haat het en word er gek van. Ik probeer het elke dag weer maar het lijkt maar niet te lukken. En dan heb ik nu ook nog een zusje die me elke minuut er aan herinnerd dat ze al 7 kilo is afgevallen in 7 dagen. Ok ze is ziek en eet niks, maar omg moet ze me dat nou zo duidelijk maken dat ze straks dunner is dan ik????
Oud 19-10-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 19-10-2004 @ 19:12 :
Damn, why you're so hard

Ja.... *knuft* Vraag ik me ook steeds vaker af...

Ik haat illusies, maar toch verlang ik erna en kan niet zonder. Verdomme, ik voel me zo alleen
*knuff terug*
Same here.

Het is zo vervelend. Ik verwijt mezelf vanalles, en alles wat is fout gegaan had anders ander kunnen zijn als ik niet zo stom was geweest. Ik maak mezelf er helemaal gek mee.

All I really need is you
I'm waiting here for you
Oud 19-10-2004, 21:22
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-10-2004 @ 22:12 :
Door de bedoelde ik dat ik dat juist niet vind. Ik haat het en word er gek van. Ik probeer het elke dag weer maar het lijkt maar niet te lukken. En dan heb ik nu ook nog een zusje die me elke minuut er aan herinnerd dat ze al 7 kilo is afgevallen in 7 dagen. Ok ze is ziek en eet niks, maar omg moet ze me dat nou zo duidelijk maken dat ze straks dunner is dan ik????
Ok... het lijkt me idd niet fijn als je zusje er je elke minuut aan herinnert
Het klinkt niet gezond... 7 kilo afvallen in 7 dagen, niks eten
Je zou hulp voor haar kunnen zoeken.
Oud 19-10-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 19-10-2004 @ 22:22 :
Ok... het lijkt me idd niet fijn als je zusje er je elke minuut aan herinnert
Het klinkt niet gezond... 7 kilo afvallen in 7 dagen, niks eten
Je zou hulp voor haar kunnen zoeken.
Hmhm, nee is ook niet fijn. Ik vind het al moeilijk en als zij me dan helpt herinneren dat zij het wel kan en ik niet.......
Tis ook niet gezond maar ze heeft zo'n last van dr keel dat ze niks kan eten. Ze kan amper praten. Mja dat is natuurlijk ook vervelend en ze valt ook niet express af ofzo.
Ik probeer me niks aan te trekken van alle mooiere en slankere mensen mja als ze dan voor mn neus laat zien hoe te groot dr broek al weer is...*zucht* naja morgen maar weer opnieuw proberen?
Oud 19-10-2004, 21:32
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-10-2004 @ 22:31 :
Hmhm, nee is ook niet fijn. Ik vind het al moeilijk en als zij me dan helpt herinneren dat zij het wel kan en ik niet.......
Tis ook niet gezond maar ze heeft zo'n last van dr keel dat ze niks kan eten. Ze kan amper praten. Mja dat is natuurlijk ook vervelend en ze valt ook niet express af ofzo.
Ik probeer me niks aan te trekken van alle mooiere en slankere mensen mja als ze dan voor mn neus laat zien hoe te groot dr broek al weer is...*zucht* naja morgen maar weer opnieuw proberen?
Tuurlijk... elke dag een nieuwe kans
En trek je maar niet te veel aan van al die 'mooiere en slankere' mensen. Op je foto's lijk je zeker niet dik en lelijk ben je al helemaal niet
Oud 19-10-2004, 21:36
Verwijderd
Stadten was gezellig (toch dreen? ), alleen jammer dat ik daarna dan weer helemaal *op* ben. Maar goed, dat moet ik er dan maar voor over hebben, 't is niet anders. Mezelf toch zo ver weten te krijgen om toch te gaan trainen. Wel op m'n eigen tempo gedaan, want veel zat er niet meer in, maar 't is wel ff lekker om in het water te liggen en alles even te vergeten.

Zometeen leren, morgen leren, donderdag en vrijdagochtend leren...en dan maar hopen op *heel veel* geluk...maar daar reken ik eigenlijk niet op. Daarna druk weekend, twee verjaardagen en ook nog genoeg andere dingen en daarna weer een drukke week... 'k zal blij zijn als het kerstvakantie is...al is dat ook altijd ontzettend druk...

@Gothic: Kom je op mijn verjaardag, anders ben ik straks ook zielig.
Of reageer jij ook alleen als je niet kunt?
Oud 19-10-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 19-10-2004 @ 22:32 :
Tuurlijk... elke dag een nieuwe kans
En trek je maar niet te veel aan van al die 'mooiere en slankere' mensen. Op je foto's lijk je zeker niet dik en lelijk ben je al helemaal niet
Mja ..ok dan...
Thanks....ik zalhet maar es proberen te geloven...
Oud 19-10-2004, 22:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 19-10-2004 @ 22:36 :
@Gothic: Kom je op mijn verjaardag, anders ben ik straks ook zielig.
Of reageer jij ook alleen als je niet kunt?
Het staat al in mn agenda, moet alleen nog nadenken en checken/bedenken of ik kan...
Oud 19-10-2004, 22:15
el manuel
el manuel is offline
it`s all fucked up now.
Oud 19-10-2004, 22:37
Daboman
Daboman is offline
na 2 hele zware jaren (die wel heel leerzaam waren), gaat het leven eindelijk eens de goede kant op denk ik steeds ja nu kan ik echt niet meer gelukkiger zijn, gebeuren er weer dingen waardoor dat toch gebeurt Die lijn blijft maar stijgen.
Oud 19-10-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2004 @ 23:10 :
Het staat al in mn agenda, moet alleen nog nadenken en checken/bedenken of ik kan...
Bedenken of ik kan.

Ik ben over het algemeen heel eerlijk. Ik zeg altijd 'ik weet niet of ik op dat moment zin heb'
Oud 19-10-2004, 22:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Vanavond bij de zus van m'n oma geweest; het is eigenlijk meer een soort van tante van me. Ben heel blij dat ik gezien dat het weer beter met haar gaat, ondanks haar ziektes

En voor mezelf eigenlijk totaal geen zorgen. Gezondheid, thuis, liefde, alles gaat goed Op het tentamen na dan. En kunstgeschiedenis (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=986826; help!)

En zondag had ik een bus waarvan de voordeuren kapot waren, die ging naar de garage, komt datzelfde ding vanavond weer voorrijden, en nog steeds die deuren kapot Weer een strippenkaart weg, waarom zijn die zo duur
Oud 19-10-2004, 22:57
Verwijderd
Gah!
Oud 19-10-2004, 23:05
*ABC*
*ABC* is offline
Klote.
De jongen die ik leuk vind is al drie keer online gekomen en heeft al drie keer geen gesprek met mij aangeknoopt. Pff.. en ik ging me nog wel expres aan- en afmelden, wat ik normaal heel hinderlijk vind.
Ik heb ineens de neiging om 24 u per dag op msn te hangen, echt zo'n msn verslaafde waar ik normaal een hekel aan heb.
En dan kom je op msn, ontbreekt het natuurlijk weer aan de contactpersonen met enig inhoud

Ik ben nu geirriteerd, vooral omdat ik nu ik het nog een keer overlees echt klink als een verwende puber.

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 23:16.
Oud 19-10-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
*ABC* schreef op 20-10-2004 @ 00:05 :
Ik ben nu geirriteerd, vooral omdat ik nu ik het nog een keer overlees echt klink als een verwende puber.
Enorm! Spreek hem dan gewoon aan
Oud 19-10-2004, 23:14
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil dat gesprek op msn helemaal niet waarom blijf ik dan toch steeds hangen
Oud 19-10-2004, 23:15
*ABC*
*ABC* is offline
Jamaar *zeurt nog even verder*
Ik wil juist dat hij begint met praten, zodat ik tenminste zeker weet dat hij mij boeiend genoeg vind om mee te praten.

Zo denkt de bijna 16-jarige ik nou eenmaal
Oud 19-10-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
*ABC* schreef op 20-10-2004 @ 00:15 :
Jamaar *zeurt nog even verder*
Ik wil juist dat hij begint met praten, zodat ik tenminste zeker weet dat hij mij boeiend genoeg vind om mee te praten.

Zo denkt de bijna 16-jarige ik nou eenmaal
Zo blijven mensen hun hele leven denken hoor. Je wilt gewoon dat het object van jouw amoureuze aspiraties uit zichzelf interesse in jou toont, anders is het natuurlijk niet leuk
Oud 19-10-2004, 23:19
*ABC*
*ABC* is offline
Jij snapt het.
Maar eigenlijk denk ik nu ook helemaal niet helder, want ik kom er net achter dat ik klaag over mensen zonder inhoud op msn, en vervolgens spel ik inhoud met dt

Maar dat object van mijn amoureuze aspiraties *dat klinkt cool * ligt nu vast al te slapen.
Morgen een nieuwe dag
Oud 19-10-2004, 23:21
Verwijderd
Ik sta ook hogelijk verbaasd van mezelf dat ik geen opmerking maakte over die DT
Oud 19-10-2004, 23:27
*ABC*
*ABC* is offline
Ik dacht al, heeft niemand het opgemerkt.
Nou ja, dat was wel de domste fout die ik ooit heb gemaakt Gelukkig zijn er niet zoveel mensen meer online.
Oud 19-10-2004, 23:28
Verwijderd
Weet wel dat je posts soms jaren bewaard worden!
Oud 19-10-2004, 23:29
*ABC*
*ABC* is offline
Oh ja.. nou bij deze: Het is halfeen 's nachts en ik zal de fout nooit meer maken
Oud 19-10-2004, 23:30
Verwijderd
Het zij je vergeven

En ik ga ook
Oud 20-10-2004, 05:17
Verwijderd
Buikpijn waar je niet van kunt slapen is niet fijn, maar wie weet heeft het Keyser Saus nog wat opgeleverd:

Citaat:
Keyser Saus schreef op 19-10-2004 @ 23:52 :
En kunstgeschiedenis (http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=986826; help!)
Oud 20-10-2004, 06:41
Miracle
Miracle is offline
Het is vroeg-vroeg-vroeg en ik wil in m'n bed liggen als het donker is buiten en niet alweer weg moeten. M'n voeten doen niet meer zeer, maar ik heb ontzettend slecht geslapen.

Ik moet warme kleren aan naar m'n werk, maar het moet er ook nog een beetje leuk uit zien. Nu heb ik een longsleeve met vestje erover, maar dat zit niet fijn.

@Leonie: het was hartstikke leuk. Alleen rot voor jou dat je zo moe was daarna.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 07:11.
Oud 20-10-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 19-10-2004 @ 18:36 :
als ik het lees wordt ik al verdrietig... succes ermee!!
Dank je wel, het komt wel goed. Ik zie mn ex morgenavond, gaan we iets drinken, en dan zie ik hem minstens euuhhm... 10 dagen niet. Waarschijnlijk net weer wel als ik treug ben van vakantie, en ik naar de kroeg ga, waar een vriendin van me moet optreden met haar bandje...

En waarom is het zo verdomde lastig om een stage plaats te vinden, al is het maar op een klote plaats, die 20 weken overleef ik wel!
Oud 20-10-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2004 @ 21:49 :
*huilen*huilen*huilen*

M'n ex... ze wil iets met M. Diezelfde M. waar ze eerder al verliefd op was. Voordat ze verliefd werd op mij,z ei ze. Datw as helemaal over toen wij iets krgen, zei ze. Ze maakte 't met me uit omdat "ze niet meer verliefd was", meer kreeg ik er niet uit. Nu wil ze weer wat met M. en waarschijnlijk M. dit keer ook met haar. Heeft ze 't hierom uitgemaakt???
*knuffelt heel stevig*
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Toen ik hoorde over een ander meisje deed t ook pijn. Moest ik ook huilen (en hij vraagt ook nog: meis, wat is er loos?) en heb me een tijdje kut gevoeld. Toen ik met hem over haar had deed t nog steeds pijn, maar al een stuk minder. Ik had zelfs doemgedachten
Nu merk ik dat ik weer iets losser van m kom te staan.
Voor het eerst sinds tijden kan ik zeggen dat ik me goed voel. Ja, hij zit nog wel in mn kop, maar ik heb gewoon een goede dag. (komt ook door wat anders)
Het doet pijn, maar dat is niet meer dan logisch, maar het zal je ook helpen bij dat proces zeg maar.
Sterkte!
Je weet me te vinden hoop ik

Vanochtend autogereden. Ging een stuk beter dan vorige keer en ik deed zelfs iets wat ze heel goed vond.
Lekker gevoel en voel me top vandaag.
Jammer genoeg naar de tandarts
Straks mn laptop ophalen!
Joepie!
Oud 20-10-2004, 09:38
Verwijderd
het is half 11 en nog steeds is het donker.. ik denk niet dat het vandaag boodschappen/hema/fitness/volleybalkijkweer is
Oud 20-10-2004, 09:49
rare kwast
rare kwast is offline
alleen zijn...om dan te springen, schreeuwen, keihard meebleren met mn muziek, gek doen en mn tranen op de vrije loop te laten
Oud 20-10-2004, 10:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2004 @ 23:47 :
Bedenken of ik kan.

Ik ben over het algemeen heel eerlijk. Ik zeg altijd 'ik weet niet of ik op dat moment zin heb'
Hou je nou eens op ...

Ik hoef daar niet oneerlijk over te zijn, want ik heb sowieso zin .
Oud 20-10-2004, 10:31
Verwijderd
Mooi

Trouwens, meer ontopic, ik haat regen! Vooral wanneer ik erdoor moet fietsen om een trein te halen
Oud 20-10-2004, 11:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-10-2004 @ 10:25 :
*knuffelt heel stevig*
Je weet me te vinden hoop ik
Ik vraag me nou de hele tijd af, of ze niet iets met mij genomen heeft, omdat ze M. niet kon krijgen/ M. te vergeten.
Oud 20-10-2004, 12:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 11:31 :
Mooi

Trouwens, meer ontopic, ik haat regen! Vooral wanneer ik erdoor moet fietsen om een trein te halen
I can not agree more ...
Oud 20-10-2004, 12:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-10-2004 @ 06:17 :
Buikpijn waar je niet van kunt slapen is niet fijn, maar wie weet heeft het Keyser Saus nog wat opgeleverd:
Heel erg bedankt.
Oud 20-10-2004, 13:17
Sterretje*
Sterretje* is offline
Pff...zoveel huiswerk, over 2 weken Schoolexamen, maar er komt niks van terecht...
Ik heb faalangst geloof ik. Nu heb ik me al opgegeven voor een faalangsttraining, maar voor het komende examen heb ik daar nog niks aan.

Morgen ga ik met een vriendin naar het museum, lijkt me wel leuk. En vrijdag heb ik 2 verjaardagen op dezelfde dag. Ik heb hele leuke cadeautjes gekocht, daar heb ik echt tijd en energie in gestoken.

Met sporten en eten gaat het goed.

Nu heb ik nog een dilemma. Ik ben 5 november jarig en dat is op een vrijdag, vlak voor de Schoolexamen-week begint. Zal ik mijn verjaardag een week opschuiven? Ik loop nu al te stressen over de hoeveelheid leerwerk....

Iemand advies? Ik ben zo besluitenloos.
Oud 20-10-2004, 13:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 20-10-2004 @ 14:17 :
*knip*
Knap van je dat je je hebt opgegeven voor die faalangsttraining!
Ik hoorde vandaag op school dat mensen die ook zo'n training hebben gedaan het advies kregen (als ze bang waren tijdens examens ontzettend te stressen etc) Rescue druppels van Bach (dacht dat het merk zo heet) te proberen. Een homeopatisch middeltje waar je rustig van wordt.

Ik denk dat je echt zelf moet bepalen of je je verjaardag verschuift of niet. Ik houd mijn verjaardag wel voor mijn examens, omdat ik dan buiten het leren toch wat ontspanning heb. Misschien helemaal niet zo'n gek idee?

Liefs,

Laura

Regels voor berichten