Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haat exvriendjes die plots overal opduiken. En dan doe ik het niet eens expres. Kan ik weten dat hij van de 20 deuren ofzo die de trein telt, hij net bij de deur instapt waar ik zit. Waarom had ik niet mijn mond kunnen houden toen hij me niet zag, waarom moest ik weer verder met hem mee fietsen? Ik haat mezelf soms echt! Durf hem niet te vragen of hij ooit echt van me gehouden heeft, maar voor mij zou het zoveel betekenen... *snik* *huilt weer zachtjes* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik heb ff geen idee meer ![]()
||
Citaat:
Damn, why you're so hard Ja.... *knuft* Vraag ik me ook steeds vaker af... Ik haat illusies, maar toch verlang ik erna en kan niet zonder. Verdomme, ik voel me zo alleen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ben het volledig met je eens dat je niet met ziektes moet schelden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Same here. Het is zo vervelend. Ik verwijt mezelf vanalles, en alles wat is fout gegaan had anders ander kunnen zijn als ik niet zo stom was geweest. Ik maak mezelf er helemaal gek mee. All I really need is you I'm waiting here for you |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het klinkt niet gezond... 7 kilo afvallen in 7 dagen, niks eten ![]() Je zou hulp voor haar kunnen zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis ook niet gezond maar ze heeft zo'n last van dr keel dat ze niks kan eten. Ze kan amper praten. Mja dat is natuurlijk ook vervelend en ze valt ook niet express af ofzo. Ik probeer me niks aan te trekken van alle mooiere en slankere mensen mja als ze dan voor mn neus laat zien hoe te groot dr broek al weer is...*zucht* naja morgen maar weer opnieuw proberen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En trek je maar niet te veel aan van al die 'mooiere en slankere' mensen. Op je foto's lijk je zeker niet dik en lelijk ben je al helemaal niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thanks....ik zalhet maar es proberen te geloven... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben over het algemeen heel eerlijk. Ik zeg altijd 'ik weet niet of ik op dat moment zin heb' ![]() |
![]() |
|
Vanavond bij de zus van m'n oma geweest; het is eigenlijk meer een soort van tante van me. Ben heel blij dat ik gezien dat het weer beter met haar gaat, ondanks haar ziektes
![]() ![]() En voor mezelf eigenlijk totaal geen zorgen. Gezondheid, thuis, liefde, alles gaat goed ![]() ![]() En zondag had ik een bus waarvan de voordeuren kapot waren, die ging naar de garage, komt datzelfde ding vanavond weer voorrijden, en nog steeds die deuren kapot ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Buikpijn waar je niet van kunt slapen is niet fijn, maar wie weet heeft het Keyser Saus nog wat opgeleverd:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom is het zo verdomde lastig om een stage plaats te vinden, al is het maar op een klote plaats, die 20 weken overleef ik wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Toen ik hoorde over een ander meisje deed t ook pijn. Moest ik ook huilen (en hij vraagt ook nog: meis, wat is er loos?) en heb me een tijdje kut gevoeld. Toen ik met hem over haar had deed t nog steeds pijn, maar al een stuk minder. Ik had zelfs doemgedachten ![]() Nu merk ik dat ik weer iets losser van m kom te staan. Voor het eerst sinds tijden kan ik zeggen dat ik me goed voel. Ja, hij zit nog wel in mn kop, maar ik heb gewoon een goede dag. (komt ook door wat anders) Het doet pijn, maar dat is niet meer dan logisch, maar het zal je ook helpen bij dat proces zeg maar. Sterkte! Je weet me te vinden hoop ik ![]() ![]() Vanochtend autogereden. Ging een stuk beter dan vorige keer en ik deed zelfs iets wat ze heel goed vond. Lekker gevoel en voel me top vandaag. ![]() Jammer genoeg naar de tandarts ![]() Straks mn laptop ophalen! Joepie! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoef daar niet oneerlijk over te zijn, want ik heb sowieso zin ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoorde vandaag op school dat mensen die ook zo'n training hebben gedaan het advies kregen (als ze bang waren tijdens examens ontzettend te stressen etc) Rescue druppels van Bach (dacht dat het merk zo heet) te proberen. Een homeopatisch middeltje waar je rustig van wordt. Ik denk dat je echt zelf moet bepalen of je je verjaardag verschuift of niet. Ik houd mijn verjaardag wel voor mijn examens, omdat ik dan buiten het leren toch wat ontspanning heb. Misschien helemaal niet zo'n gek idee? Liefs, Laura
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |