Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2014, 18:14
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Ik heb sinds kort een hele lieve vriend. Maar aangezien ik in vorige relaties altijd afgescheept werd na deze tijd ben ik enorm benieuwd hoe het verder zal gaan. Vooral qua gevoelens.
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2014, 19:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Twee jaar getrouwd! <3
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 21:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 12:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heeele late reactie maar alsnog gefeliciteerd Atelier Madame!!

Citaat:
@St*r: Hoe is het nu?
Lief dat je aan me dacht Gaat het bij jullie na de wat mindere periode (van tijdje geleden dus) nog steeds goed?

Tja hoe het gaat. Het gaat nog steeds niet goed met hem (hij heeft nu gelukkig wel hulp gezocht), en op een of andere manier (denk vooral omdat ik zo anders ben) kunnen we er niet goed over praten waardoor hij het gevoel heeft dat hij niet bij mij terecht kan. Ik vind het echt heel erg dat hij dat zo voelt, maar ik kan dat moeilijk veranderen omdat hij er nu niet meer met mij over wil praten omdat hij denkt dat ik toch niet goed kan reageren.
Nouja allemaal ingewikkeld dus. Soms trek ik het allemaal niet meer en denk ik dat het beter is als we uit elkaar gaan, maar andere momenten is het weer zo leuk en ik ben nog steeds zo verliefd op hem.
Ik vind het ook zo lastig om het verschil te zien tussen 'we houden van elkaar, maar passen niet goed samen', en 'we houden van elkaar, dus we geven niet op als het moeilijk wordt'.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 10:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat het naast elkaar kan bestaan. Dat ondanks dat jullie niet goed bij elkaar passen, jullie het toch werkend maken door gewoon niet op te geven. Zolang je elkaar maar de ruimte geeft om anders te zijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 11:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben zo gek op hem.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 13:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb van die dagen dat ik op een grote vlinderwolk zweef, dit is er een van.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2014, 20:26
Verwijderd
@St*r: Hier gaat het erg goed! We doen allebei hard ons best en dat werpt z'n vruchten af! We doen het goed en niets wijst erop dat daar verandering in lijkt te komen

Over jouw situatie: Het is wel herkenbaar - wij gaan ook allebei heel erg anders om met dingen die we moeilijk vinden, maar toch gaat het erg goed. Ik denk dat het belangrijkste is dat je er energie in wil blijven stoppen en je best wil blijven doen om de ander te snappen. Wat bij ons erg heeft geholpen, is dat ik op een gegeven moment maar gewoon gestopt ben met hem proberen te helpen, of ideeën aan te dragen of suggesties te doen of er iets van te vinden. Alleen nog maar geluisterd en verder niks. Dat gaf hem wat lucht en ruimte om te vertellen wat hem dwars zat en wat hij moeilijk vond.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2014, 09:42
Verwijderd
WTF hoe kunnen wij daar ooit antwoord op geven
Met citaat reageren
Oud 01-07-2014, 12:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Up omdat het eigenlijk best fantastisch is momenteel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2014, 15:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik kan zo enorm genieten van de allerdaagse dingen met hem. We zijn beiden enorm gegroeid het laatste jaar, en het wordt alleen maar beter. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2014, 21:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Een tijdje na mn laatste post is het uit gegaan. Het ging gewoon echt niet met hem, we konden er samen niet over praten, het was beter voor hem om nu alleen te zijn, het was ook beter voor mij omdat hij al zo lang geen leuk vriendje meer was. Na 1,5 week belde hij me op dat hij me zo miste, daarna weer een paar keer samen geslapen tot ik voor een tijdje naar het buitenand ging. We dachten allebei dat het goed was dat ik weg ging, zo konden we echt los van elkaar komen. Dat hielden we alleen niet heel lang vol Hij schreef me dat er voor hem dingen veranderd waren, dat hij zoveel aan me dacht. Vanaf toen elke dag super veel contact gehad. Toen ik terug was wilden we het weer proberen, maar uiteindelijk bleek dat hij toch nog niet voor 100% voor ons kon gaan op dit moment, omdat hij nog zoveel met zichzelf bezig was. Gelukkig zijn we daar redelijk snel achter gekomen, en na een goed gesprek bleek eigenlijk dat we verder zijn gegaan waar we de vorige keer waren gebleven, en dat was niet goed. We wilden helemaal overnieuw beginnen, maar dat ging nog niet. Nouja weeer uitgemaakt dus.
Ik weet dat het voor ons allebei nu beter is om niet samen te zijn, en ik weet dat als we nu samen zouden zijn het ook niet goed zou gaan. Als ik niet aan hem denk gaat het opzich wel.
Gelijk weer op het vrijgezellenleven gestort, en dat bevalt ook wel weer.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 09:10
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ben hier na maanden van afwezigheid ook weer eens.

@ster ik denk dat het idd beter is dat jullie uit elkaar zijn. Ik kreeg als ik jouw posts las altijd het gevoel dat alles heel moeizaam tussen jullie ging.

Wij gaan samen een huis kopen dus het gaat hier wel goed Ik vind het alleen doodeng, maar dat is meer het aangaan van de hypotheek an sich dan het feit dat we dat samen doen...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 22:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
IETS MET FANTASTISCH
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 14:32
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Komende donderdag 6 jaar getrouwd... O_O

(ja, ik kan het ergens nog steeds niet geloven. Ik heb ooit in mijn hoofd gehaald dat relaties en ik niet samen gingen)
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 19:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Komende donderdag 6 jaar getrouwd... O_O

(ja, ik kan het ergens nog steeds niet geloven. Ik heb ooit in mijn hoofd gehaald dat relaties en ik niet samen gingen)


Gefecliciteerd!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 10:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ster ik denk dat het idd beter is dat jullie uit elkaar zijn. Ik kreeg als ik jouw posts las altijd het gevoel dat alles heel moeizaam tussen jullie ging.
Klopt, het is ook echt beter voor nu.

Hmm ik weet niet helemaal wat er met me aan de hand is. De afgelopen tijd voelde ik me eigenlijk best prima en vrolijk, maar de afgelopen dagen dacht ik wel weer aan m'n ex en voelde ik me wat verdrietiger. Alsof hij dat aanvoelde belde hij laatst na heel lang zonder contact, en nu hebben we voor vanavond afgesproken. Ben benieuwd.
Verder was/ben? ik aan het daten met een leuke jongen van een feestje. Nouja meer een man, hij is best wat ouder, en dat is ook wel eens leuk. Alleen zei hij dus de vorige keer dat hij wel opzoek is naar een relatie en ik, eh niet. Na dat gesprek was hij wat afstandelijker dus ik had het voor mezelf al wel afgesloten, kreeg ik kort daarna toch een lief (maar ook nietszeggend) berichtje, en nu weet ik niet meer zo goed wat ik met hem aan moet.

Ergens denk ik dat een periode zonder mannen nu wel goed voor me zou zijn, maar dat is zo saai..
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 11:42
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Soms iets, soms niets.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 27-08-2014, 21:05
DeGeneraal
Avatar van DeGeneraal
DeGeneraal is offline
Gewoon goed. We komen er wel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 19:19
Verwijderd
Nice chick op werk gespot maar die heeft al een vriend. Vriend vandaag gezien en die kan ik makkelijk hebben dus nu is het weer open season.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2014, 13:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ben ik weer

Ik heb toch al best veel op liefdesgebied meegemaakt, maar nu maak ik er echt een puinhoop van.
Ik doe zo m'n best om hem niet te kwetsen, maar waarschijnlijk op de meest domme manier. Weet dat het beter voor mij beter is om hem niet meer te zien, maar misschien maak ik dan ook de stomste beslissing van m'n leven. Aan de andere kant zou ik meer moeten luisteren naar wat IK wil en niet alleen aan hem denken..
Dan is er ook nog die andere knappe jongen die ook wel wat me doet, maar dat kan ook niet goed gaan.

Nouja ik weet totaaaal niet wat ik wil en wat ik moet doen, het is allemaal maar ingewikkeld.
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 19-09-2014 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2015, 20:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mega-up, want liefde en relatie zonder "Hoe voel jij je op relationeel gebied"-topic is maar gek.
Ik zat net allemaal oude posts van me in de relatie-topics door te lezen, bijzonder pijnlijk hoe erg ik kon zeiken op m'n ex, zeg. :') Arme jongen.

Ruim drie jaar geleden postte ik over mijn meest recente vriendje en noemde ik hem een blijvertje, en dat blijkt te kloppen. We zijn nu bijna 3.5 jaar samen en het gaat als een tierelier, hebben het over samenwonen en ik heb in al die tijd niets gehad om jullie over te updaten, aangezien alles toch praktisch alleen maar goed gaat. Dat wou ik toch nog even melden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2015, 21:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Klinkt goed Cherry Springs!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 14:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Cherry Wat leuk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 14:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier gaat alles ook wel prima
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 00:58
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Oke ik ben in de war. Ik heb niet het gevoel dat ik verliefd ben ofzo, zegmaar niet over mijn oren, maar tegelijkertijd wordt ik wel jaloers als ze met iemand gezoend heeft.

Wattefuck betekend dit?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 07:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben zo verliefd en morgen komt hij eindelijk hier en ik ben zo blij!!
En mijn ex vertrouwde me laatst toe dat het heel goed gaat met hem en dat hij een nieuw vriendinnetje heeft, echt een schatje, en leeft het kleinburgerlijke leven van zijn dromen. Nu is alle achtergrondruis van "ik heb iemand heel erg gekwetst/beschadigd om bij deze man te zijn" weg en ik ben zo gelukkig met Hoe het allemaal is gelopen! ♥
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 08:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oke ik ben in de war. Ik heb niet het gevoel dat ik verliefd ben ofzo, zegmaar niet over mijn oren, maar tegelijkertijd wordt ik wel jaloers als ze met iemand gezoend heeft.

Wattefuck betekend dit?
Dat je haar wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 08:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En dat je jaloers bent
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 09:27
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Een loser
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 10:08
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
En dat je jaloers bent
Daar was ik al achter, maar waarom heb ik dan het gevoel dat ik niet verliefd ben?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 10:13
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daar was ik al achter, maar waarom heb ik dan het gevoel dat ik niet verliefd ben?
Ben je wel eens eerder verliefd(er) geweest?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 11:05
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ben je wel eens eerder verliefd(er) geweest?
Nouja, verliefd. Ik heb altijd het gevoel dat ik niet echt verliefd ben. Ik kan wel stikjaloers zijn, maar zoals ik altijd van anderen lees tot over mijn oren verliefd zijn met misselijkheden ed heb ik nog nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 11:23
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Tired of drowning in my sorrow
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 17:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik ben zo verliefd en morgen komt hij eindelijk hier en ik ben zo blij!!
En mijn ex vertrouwde me laatst toe dat het heel goed gaat met hem en dat hij een nieuw vriendinnetje heeft, echt een schatje, en leeft het kleinburgerlijke leven van zijn dromen. Nu is alle achtergrondruis van "ik heb iemand heel erg gekwetst/beschadigd om bij deze man te zijn" weg en ik ben zo gelukkig met Hoe het allemaal is gelopen! ♥
Klinkt goed! Is de ex je Duitse vriend die je al heel lang kent, en het huidige vriendje iemand anders, of heb ik het totaal verkeerd?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 14:04
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nouja, verliefd. Ik heb altijd het gevoel dat ik niet echt verliefd ben. Ik kan wel stikjaloers zijn, maar zoals ik altijd van anderen lees tot over mijn oren verliefd zijn met misselijkheden ed heb ik nog nooit gehad.
Niet te moeilijk over nadenken; ja je bent jaloers; nee je bent niet verliefd. Deel van ons houd er gewoon niet van om als 2e keus gezien te worden, ongeacht wie het ook is.

Neem die jaloezie, kijk 'm recht in de ogen aan .. pak 'm bij de horens beet en schop 'm je hersens uit .. en move onnn. Jaloezie is een waardeloze emotie.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 15:01
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Niet te moeilijk over nadenken; ja je bent jaloers; nee je bent niet verliefd. Deel van ons houd er gewoon niet van om als 2e keus gezien te worden, ongeacht wie het ook is.

Neem die jaloezie, kijk 'm recht in de ogen aan .. pak 'm bij de horens beet en schop 'm je hersens uit .. en move onnn. Jaloezie is een waardeloze emotie.
Dat ben ik helemaal met je eens. En dat probeer ik ook, alleen dat gaat niet zomaar helaas.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 16:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat ben ik helemaal met je eens. En dat probeer ik ook, alleen dat gaat niet zomaar helaas.
Je hebt nu toch (ook?) friends with benefits?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 23:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dat ben ik helemaal met je eens. En dat probeer ik ook, alleen dat gaat niet zomaar helaas.
Probeer het toch. Zoek afleiding. Concentreer je op sport of een ander meisje. Niets is zo vervelend als blijven hangen in een situatie waar je weet dat er geen goede afloop is.

Je bent nog vrij jong en single; zeker weten dat je nog leukere meisjes tegen komt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 15:52
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Je hebt nu toch (ook?) friends with benefits?
Ja met haar. Alleen ik heb altijd een beetje last van claimen, en dat moet ik echt mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 15:53
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Probeer het toch. Zoek afleiding. Concentreer je op sport of een ander meisje. Niets is zo vervelend als blijven hangen in een situatie waar je weet dat er geen goede afloop is.

Je bent nog vrij jong en single; zeker weten dat je nog leukere meisjes tegen komt.
Oohja dat weet ik ook wel. Alleen hoef ik op dit moment helemaal geen relatie, ik ben nu Fwb met dr, en ik moet even stoppen met jaloers zijn en claimen. Want dat is nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 15:08
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dat jaloerse gedrag van mezelf staat me echt in de weg. Ik kan daar zo slecht tegen..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 15:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat jaloerse gedrag van mezelf staat me echt in de weg. Ik kan daar zo slecht tegen..
Ben je dan wel "geschikt" voor FWB? Als je haar wil gaan claimen is dat eigenlijk juist niet wat je wil wanneer je puur seks en vriendschap combineert zonder verdere verplichtingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 15:38
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ben je dan wel "geschikt" voor FWB? Als je haar wil gaan claimen is dat eigenlijk juist niet wat je wil wanneer je puur seks en vriendschap combineert zonder verdere verplichtingen.
Ja nja tis niet eens perse bij haar, maar ook bij mn andere gewone vrienden. Ik houd er gewoon niet van om 2e keus te zijn, ook al is dat niet eens zo, zo voelt dat dan wel. Beetje lastig allemaal.

EDIT:
En eigenlijk wil ik het helemaal niet toegeven maar ik ben bang dat ik gevoelens voor haar ga krijgen, als ik die al niet had.

Laatst gewijzigd op 28-10-2015 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 10:36
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
dan vervallen de voorwaarden voor een FWB dus stoppen ermee zou ik zeggen. Tenzij zij hetzelfde heeft maar als je zo bezitterig bent dan zal het wel meevallen gok ik.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 15:45
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
dan vervallen de voorwaarden voor een FWB dus stoppen ermee zou ik zeggen. Tenzij zij hetzelfde heeft maar als je zo bezitterig bent dan zal het wel meevallen gok ik.
Denk het ook ja. Ik kijk wel even wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 20:53
stitch29
stitch29 is offline
Ik ga een poging wagen om te kijken of het meisje wat ik nu leuk vindt mss wel mn allereerste vriendinnetje kan gaan worden .
Ben best benieuwd, binnenkort gaan we afspreken
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 20:55
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik ga een poging wagen om te kijken of het meisje wat ik nu leuk vindt mss wel mn allereerste vriendinnetje kan gaan worden .
Ben best benieuwd, binnenkort gaan we afspreken
Ga ervoor!!
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 00:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had de tofste week ooit ik ben zo zo zo gek op mijn schatje
Met citaat reageren
Oud 05-11-2015, 21:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit en veel te veel aan mijn hoofd heb staat mijn relatie soms best wel onder druk, maar soms zegt mijn vriend dingen waardoor ik het liefst nog morgen met hem zou trouwen. Niet van die standaard ik-hou-van-jou-zinnetjes, maar gewoon hele fijne lieve persoonlijke dingen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.