Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 20:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
ja en als waar bekend is, wil ik ook graag een pm krijgen van de desbetreffende persoon, want ik wil et adres ff weten zodat ik de bmm site nu ff goed kan updaten. Thanks.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Advertentie
Oud 14-10-2003, 09:18
Verwijderd
Ik kom vrijwel zeker, moet alleen vervoer regelen, maar dat moet toch lukken.. En inderdaad het liefste de 15e en 16e (dus zonder de 14e )
Oud 14-10-2003, 09:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
15e en 16e ben ik het mee eens

Offtopic: Inge, zet je msn eens aan
__________________
<):o)
Oud 14-10-2003, 09:27
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-10-2003 @ 10:21:
15e en 16e ben ik het mee eens

Offtopic: Inge, zet je msn eens aan
Offtopic: Woef
Oud 14-10-2003, 17:51
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 14-10-2003 @ 10:18:
Ik kom vrijwel zeker, moet alleen vervoer regelen, maar dat moet toch lukken.. En inderdaad het liefste de 15e en 16e (dus zonder de 14e )
je zou toch met mij met de trein meegaan? (ik kom je ophalen op station oss, en dan kun je met 40% korting met mij mee )

maar ik vind ook de 15e en 16e, dus dat wordt het dan denk ik?

en spreken we een vaste tijd af, of komen we allemaal in de loop van die dag? want ik kan me voorstellen dat niet iedereen (vooral als je ver moet reizen) heel vroeg er kan zijn...
en een routebeschrijving vanaf station Vroomshoop (of het dichtstbijzijnde station?) zou handig zijn
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-10-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 14-10-2003 @ 18:51:
je zou toch met mij met de trein meegaan? (ik kom je ophalen op station oss, en dan kun je met 40% korting met mij mee )
Oh ja
Oud 15-10-2003, 13:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-10-2003 @ 18:51:
want ik kan me voorstellen dat niet iedereen (vooral als je ver moet reizen) heel vroeg er kan zijn...
tuurlijk wel, gewoon om 7 uur je bed uit
__________________
<):o)
Oud 15-10-2003, 17:28
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 15-10-2003 @ 14:07:
Oh ja
als je dat nog wilt tenminste

@spekkie: ja ok maar kijk ik moet dus ook eerst langs Inge, dus denk ik dat wij er wat langer over zullen doen snappie?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-10-2003, 17:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-10-2003 @ 18:28:
als je dat nog wilt tenminste

@spekkie: ja ok maar kijk ik moet dus ook eerst langs Inge, dus denk ik dat wij er wat langer over zullen doen snappie?
*wil ook wel mee*

maar kzit al bij AJ in zijn cabrio
__________________
<):o)
Oud 15-10-2003, 17:45
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-10-2003 @ 18:28:
als je dat nog wilt tenminste

@spekkie: ja ok maar kijk ik moet dus ook eerst langs Inge, dus denk ik dat wij er wat langer over zullen doen snappie?
hoe laat wil jij vertrekken dan? ongeveer? want ik reis ook met jou mee natuurlijk.
__________________
fladder.
Oud 15-10-2003, 21:29
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 15-10-2003 @ 18:45:
hoe laat wil jij vertrekken dan? ongeveer? want ik reis ook met jou mee natuurlijk.
oh ja whaha ff vergeten nou ja wel redelijk op tijd natuurlijk tis ongeveer een uhm 3 kwartier naar Oss geloof ik, en dan nog LANG naar vroomshoop...dus iig op tijd...en jij blijft maar gewoon vrijdags bij mij slapen anders moet je nog vanuit dat gat eerst naar mij komen en daar hebben we geen zin in

@spekkie: je mag mee, mja moet je eerst naar Breda en dan naar oss en dan naar Vroomshoop, is toch wel een beetje om en besides, je gaat samen met AJ!! in de cabrio!!

Aj wat voor cabrio heb je eigenlijk???
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-10-2003, 00:56
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline




maar dan mooi. en open. als et weer mooi is.

Dr heeft afgelopen vrijdag iemand met zn auto in liggen beuken, toen ik erin zat. Dat was eng. En niet leuk.

Maar dit weekend ofzo moet ie weer gemaakt zijn!

tis een peugot 206 coupe cabrio!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 16-10-2003, 01:46
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 16-10-2003 @ 01:56:


[afbeelding]

maar dan mooi. en open. als et weer mooi is.

Dr heeft afgelopen vrijdag iemand met zn auto in liggen beuken, toen ik erin zat. Dat was eng. En niet leuk.

Maar dit weekend ofzo moet ie weer gemaakt zijn!

tis een peugot 206 coupe cabrio!
Hmmm...zeker ter compensatie van een bepaald lichaamsdeel...
Oud 16-10-2003, 05:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 16-10-2003 @ 02:46:
Hmmm...zeker ter compensatie van een bepaald lichaamsdeel...


@AJ
je auto er zit een deuk in
*troost AJ*

@Blub
ja, das wel erg om he
en ik heb al de eer om in AJ's gedeukte auto te zitten
__________________
<):o)
Oud 16-10-2003, 12:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 16-10-2003 @ 01:56:


[afbeelding]

maar dan mooi. en open. als et weer mooi is.

Dr heeft afgelopen vrijdag iemand met zn auto in liggen beuken, toen ik erin zat. Dat was eng. En niet leuk.

Maar dit weekend ofzo moet ie weer gemaakt zijn!

tis een peugot 206 coupe cabrio!
damn heb je die auto??? maar dat is mijn lievelingsauto!!! en die kleur!!! *wordt gek* heb je teveel geld ofso?? of gewoon een rijke papa en mama???
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-10-2003, 13:39
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Mhaaaa deze auto is van mn pa eigenlijk.. Maarr ik mag em gebruiken wanneer ik maar wil. Dus ik vind dat ie van mij is

Ooooh nog een paar daagjes en dan is ie weer gemaakt.. dan is aj weer blij..! Is trouwens wel snel gegaan.. compleet nieuwe deur, deuken eruit, opnieuw gespoten.. binnen een week!

Maar eh.. naast mij kan iemand zitten.. en achterin 1 iemand, mits die persoon met zn benen op de bank gaat en dus overdwars zit .. mijn vraag.. moet ik 5 man meenemen met die auto? Want we hebben ook nog zon Seat Alhambra hier staan.. daar kunnen wel 7 mensen in.. maar dat zou nergens op slaan want ik wil met de cabrio!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 16-10-2003, 18:52
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-10-2003 @ 22:29:
oh ja whaha ff vergeten nou ja wel redelijk op tijd natuurlijk tis ongeveer een uhm 3 kwartier naar Oss geloof ik, en dan nog LANG naar vroomshoop...dus iig op tijd...en jij blijft maar gewoon vrijdags bij mij slapen anders moet je nog vanuit dat gat eerst naar mij komen en daar hebben we geen zin in

nou ja zeg. en. goed plan... al vraag ik me nu al af hoe ik femke subtiel duidelijk ga maken dat ik alwččr niet naar scouting kom. als ik die vrijdag niet kom opdagen heeft ze me vermoord... weet je t vast.
__________________
fladder.
Oud 17-10-2003, 17:35
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 16-10-2003 @ 19:52:
nou ja zeg. en. goed plan... al vraag ik me nu al af hoe ik femke subtiel duidelijk ga maken dat ik alwččr niet naar scouting kom. als ik die vrijdag niet kom opdagen heeft ze me vermoord... weet je t vast.
mwhahaha, maar je kunt slimmer zijn en Femke eerst vermoorden dan heb je en geen last van een zeikende kut en geen vermoordende lasten enzo
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 17-10-2003, 19:01
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
Citaat:
Blubje schreef op 17-10-2003 @ 18:35:
mwhahaha, maar je kunt slimmer zijn en Femke eerst vermoorden dan heb je en geen last van een zeikende kut en geen vermoordende lasten enzo
maar dat kan niet, want dan kan ik helemaal niet weg want dan heb ik geen leiding meer. mwhaha maar ik kan er ook gaan slayen... femke valt ook wel onder de categorie monsters toch? *daphne the femkeslayer* en het blijft leuk die kinderen over femke bezig te horen... "ja pff ik wil eigenlijk wel naar de gidsen hoor... dan zijn we gelukkig van het femkevarken af!" mijn kaboutertjes zijn zň subtiel.
__________________
fladder.
Oud 18-10-2003, 22:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Black Butterfly schreef op 17-10-2003 @ 20:01:
maar dat kan niet, want dan kan ik helemaal niet weg want dan heb ik geen leiding meer. mwhaha maar ik kan er ook gaan slayen... femke valt ook wel onder de categorie monsters toch? *daphne the femkeslayer* en het blijft leuk die kinderen over femke bezig te horen... "ja pff ik wil eigenlijk wel naar de gidsen hoor... dan zijn we gelukkig van het femkevarken af!" mijn kaboutertjes zijn zň subtiel.
whahaha

Defnie The Femku Slajur
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-10-2003, 11:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ok mensen, we moeten dit topic natuurlijk wel ff up to date houden he??

wat doen we met de tijd? want daar waren we nog niet over uit! dus het is van zaterdag de 15e op zondag de 16e.

maar hoe laat op zaterdag???

10 uur? 11 uur? ik zou het niet weten misschien is dit iets voor Kim en Nienke om te bepalen? (jaja ik spreek mensen al met hun voornaam aan, das wat makkelijker voor strax )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-10-2003, 11:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-10-2003 @ 11:06:
ok mensen, we moeten dit topic natuurlijk wel ff up to date houden he??

wat doen we met de tijd? want daar waren we nog niet over uit! dus het is van zaterdag de 15e op zondag de 16e.

maar hoe laat op zaterdag???

10 uur? 11 uur? ik zou het niet weten misschien is dit iets voor Kim en Nienke om te bepalen? (jaja ik spreek mensen al met hun voornaam aan, das wat makkelijker voor strax )
Wie zei dat je me Kim mocht noemen













*kuch* ik ga het nog even vragen. Hoeveel mensjes komen er dan? Dat willen mijn ouders vast wel graag weten (ik heb geen zin om het op te zoeken )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-10-2003, 11:31
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-10-2003 @ 12:12:
Wie zei dat je me Kim mocht noemen

*kuch* ik ga het nog even vragen. Hoeveel mensjes komen er dan? Dat willen mijn ouders vast wel graag weten (ik heb geen zin om het op te zoeken )
ik zei dat en anders kan ik je ook wel moeilijk Kwimm(of hoe je je nickname uitspreekt) gaan noemen als je dat liever hebt hoor??

uhm hoeveel komen er?

zeker:
-Lisanka (x-spekkie-x)
-Inge (Inge13)
-Esther (FireCracker)
-Ida (Blubje)
-Daphne (Black Butterfly)
-AJ (AJMouse)
-Nienke (Morgan) duh
-Kim (Qimm) jij dus maar jij bent er al...

misschien:
-LeBitch?
-Sookie?
-In Your Room?
-Hatake Kakashi? (geen idee wie dat is, mja)


en nu ben ik volgens mij niemand meer vergeten naja die mensen dus (reken maar gewoon op degene die zeker komen en dan nog 1 of 2 extra, In Your Room bijvoorbeeld) dat zijn er dus uhm 6 (zonder jou en Nienke erbij)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-10-2003, 11:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-10-2003 @ 11:31:
ik zei dat en anders kan ik je ook wel moeilijk Kwimm(of hoe je je nickname uitspreekt) gaan noemen als je dat liever hebt hoor??

uhm hoeveel komen er?

zeker:
-Lisanka (x-spekkie-x)
-Inge (Inge13)
-Esther (FireCracker)
-Ida (Blubje)
-Daphne (Black Butterfly)
-AJ (AJMouse)
-Nienke (Morgan) duh
-Kim (Qimm) jij dus maar jij bent er al...

misschien:
-LeBitch?
-Sookie?
-In Your Room?
-Hatake Kakashi? (geen idee wie dat is, mja)


en nu ben ik volgens mij niemand meer vergeten naja die mensen dus (reken maar gewoon op degene die zeker komen en dan nog 1 of 2 extra, In Your Room bijvoorbeeld) dat zijn er dus uhm 6 (zonder jou en Nienke erbij)
Je spreekt Qimm ook uit als Kim hoor
Okiedokie

[edit] Misschien een rare vraag he maar zou iedereen zijn eigen snacks mee willen nemen *ahem* ik zwem niet echt in het geld en snacks zijn best duur als je voor 10 man in moet slaan ... OF! We hobbelen met zun allen naar de C1000 en slaan daar voedsel in en delen de kosten. Goed plan?

*zucht* ik wou at ik werk had dan was het niet zo'n gedoe *pout*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-10-2003, 13:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-10-2003 @ 12:37:
Je spreekt Qimm ook uit als Kim hoor
Okiedokie

[edit] Misschien een rare vraag he maar zou iedereen zijn eigen snacks mee willen nemen *ahem* ik zwem niet echt in het geld en snacks zijn best duur als je voor 10 man in moet slaan ... OF! We hobbelen met zun allen naar de C1000 en slaan daar voedsel in en delen de kosten. Goed plan?

*zucht* ik wou at ik werk had dan was het niet zo'n gedoe *pout*
ik vind van niet, ik vind dat je dat uitspreekt als Kwimm (net als in quiz whaha dat slaat dus nergens op maar dat boeit niet )

ja tuurlijk joh, waarom zou jij dat moeten betalen?? het makkelijkst is denk ik gewoon om iedereen wat mee te laten nemen. dus gewoon verdelen ofso. nee das niet handig, we doen gewoon met z'n allen boodschappen in vroomshoop whaha en dan verdelen we idd de kosten is denk ik de beste oplossing!

iedereen mee eens?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-10-2003, 15:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-10-2003 @ 14:07:
we doen gewoon met z'n allen boodschappen in vroomshoop whaha en dan verdelen we idd de kosten is denk ik de beste oplossing!

iedereen mee eens?
jep, daar ben ik het mee eens
tis de makkelijkste oplossing

dus van zaterdag 15 t/m zondag 16 november
wanneer aankomen zaterdag?
en wanneer weggaan zondag?
__________________
<):o)
Oud 21-10-2003, 15:24
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-10-2003 @ 12:31:
ik zei dat en anders kan ik je ook wel moeilijk Kwimm(of hoe je je nickname uitspreekt) gaan noemen als je dat liever hebt hoor??

uhm hoeveel komen er?

zeker:
-Lisanka (x-spekkie-x)
-Inge (Inge13)
-Esther (FireCracker)
-Ida (Blubje)
-Daphne (Black Butterfly)
-AJ (AJMouse)
-Nienke (Morgan) duh
-Kim (Qimm) jij dus maar jij bent er al...

misschien:
-LeBitch?
-Sookie?
-In Your Room?
-Hatake Kakashi? (geen idee wie dat is, mja)


en nu ben ik volgens mij niemand meer vergeten naja die mensen dus (reken maar gewoon op degene die zeker komen en dan nog 1 of 2 extra, In Your Room bijvoorbeeld) dat zijn er dus uhm 6 (zonder jou en Nienke erbij)
ik kom idd misschien, maar ik dacht dat Esther definitief niet meer kwam? En Sookie komt dachtik niet, LeBitch niet voorzoverikweet. En ik DACHT dat het van Patrick (Hatake) wel redelijk zeker was, maar dat weet ik niet voor 100%...
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 21-10-2003, 15:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als jullie niet al om 7 uur smorgens voor de deur staan vind ik het best
Wat mij wel een aardige tijd lijkt is 1 uur. De trein komt hier aan om 10 voor 1. Vroeg maar niet zo heel erg, en je hebt nog de hele dag, we zouden er ook 12 uur van kunnen maken, maar de mensjes die echt ver weg wonen moeten dan wel heel vroeg weg ben ik bang
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 15:27.
Oud 21-10-2003, 19:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
En oh ja, het gewone voedsel...
we zijn met zo'n 10 man, dus we moeten makkelijk eten. Nu weet ik wel wat. broodjes hamburger, lekker makkelijk en ik grote hoeveelheden te maken. iemand die het niet lust/vegetatier is?
Andere suggesties zijn altijd welkom natuurlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-10-2003, 20:51
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
mmmmja hammmburgerss..........mmmmmmmmmmmmmmmm burgersssss mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

eh ja.

Ja ehm een tijd moet ook ff zeker worden afgesproken nu en ik wil weten wie ik nou moet ophalen! want ik hoorde al 5 mensen volgens mij
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 22-10-2003, 07:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 21-10-2003 @ 21:51:
mmmmja hammmburgerss..........mmmmmmmmmmmmmmmm burgersssss mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

eh ja.

Ja ehm een tijd moet ook ff zeker worden afgesproken nu en ik wil weten wie ik nou moet ophalen! want ik hoorde al 5 mensen volgens mij
*mij* *mij*

T ligt eraan waar jij langs komt, wat voor jou handig is (Utrecht ofzo).
Voor mij maakt de tijd echt niet uit des noods om 10 uur voor Qimm's deur... I'll be there
Enne qua avondeten, mja, gewoon broodjes lijkt me wel simpel eventueel nog soep ofzo?
__________________
<):o)
Oud 22-10-2003, 12:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-10-2003 @ 20:15:
En oh ja, het gewone voedsel...
we zijn met zo'n 10 man, dus we moeten makkelijk eten. Nu weet ik wel wat. broodjes hamburger, lekker makkelijk en ik grote hoeveelheden te maken. iemand die het niet lust/vegetatier is?
Andere suggesties zijn altijd welkom natuurlijk
*steekt hand op* ik ben vegetarisch...maar ik eet wel een broodje kaas ofzo hoor kunnen jullie lekker broodjes varken gaan eten enzo

ik ga ff op de ns site kijken hoe laat ik weg zou moeten gaan als ik eerst Inge moet ophalen in Oss en dan naar Vroomshoop moet komen. (ik bekijk t ff voor 12 uur en 1 uur)

whahahaha dit is cool ik kom gewoon door Oss heen! mooi zo, hoeven we daar ook niet moeilijk over te doen
als ik om 12 uur in Vroomshoop wil zijn, moet ik hier in Breda de trein van 8:51 nemen, dus dat is heel goed te doen! (en volgens mij moet ik van het verst komen?)

12 uur op 15 november???
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 22-10-2003, 12:09
Verwijderd
Hum, Kim, jullie hebben van die ranzige hamburgers he... ik neem wel een pizza mee ofzo

Enne, ik kan natuurlijk alle tijden... Was er echter nog iemand die opgehaald moest worden om korting te krijgen? Als dat zo kan dat we om 12 uur bij Kim zijn, kan dat ook.
Kijkkijk, wat ben ik gul
Oud 22-10-2003, 12:35
Verwijderd
ik kom toch maar niet. ben bijna blut.
naja, volgende keer kom ik wel, als er een keer weer meeting is.
Oud 22-10-2003, 14:34
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Hatake Kakashi schreef op 22-10-2003 @ 13:35:
ik kom toch maar niet. ben bijna blut.
naja, volgende keer kom ik wel, als er een keer weer meeting is.
kom JIJ ook al niet? waaaaahhh
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 22-10-2003, 14:57
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
dr komt echt gans niemand meer
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 22-10-2003, 15:22
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik zou zeggen.. voor diegene die meewillen met mn autootje.... zoek eens op hoe ik van Enkhuizen naar Vroomshoop rij.. en hoever ik moet omrijden om je op te halen.. Of waar je misschien bij een station op me wacht, kan ook!

__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 22-10-2003, 16:40
Verwijderd
Oewoe, ik moet even kijken wanneer ik weer wegga, omdat er één van die dagen een beurs is waar ik heel graag heen wil, en dat hoor ik net pas.. Maar goed, moet ik eens ff opzoeken dus.

@ Blubje: over dat kaartje, klinkt goed hoor! bedankt voor de pm
Oud 22-10-2003, 17:42
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef op 22-10-2003 @ 17:40:


@ Blubje: over dat kaartje, klinkt goed hoor! bedankt voor de pm
k dan

maar wie komen er nou defeinitief, want nu zeggen ineens allerlei mensen weer dat ze niet komen

dus: wie komen er?
*vul je naam ff aan in de lijst*

komt zeker:
Ida (Blubje)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 22-10-2003, 19:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
dus: wie komen er?
*vul je naam ff aan in de lijst*

komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
__________________
<):o)
Oud 22-10-2003, 19:52
Verwijderd
komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
Nienke (Morgan)
Oud 22-10-2003, 20:00
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
dus: wie komen er?
*vul je naam ff aan in de lijst*

komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
Nienke (Morgan)
Athan-Jon (AJMouse)
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 23-10-2003, 11:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
[QUOTE]AJMouse schreef op 22-10-2003 @ 20:00:
[B]komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
Nienke (Morgan)
Athan-Jon (AJMouse)
Kim (qimm) Duh

@ Morgan Het zijn lekkere hamburgers! En die pizza mag je dan zelf klaarmaken, begin ik niet aan hoor!
We kunnen er idd ook nog een flinke pan soep bij doen. Lust iedereen tomatensoep? Of anders doen we 2 pannen (dus nog ruimte voor een andere soep). Komt wel op
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-10-2003, 11:32
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
pizza zou ook zo klaar zijn in de oven, daar valt niet veel aan te beginnen, ja aanzetten en erin schuiven maar hamburgers, top!

Over die soep, ik lust wel tomatensoep, maar we kunnen natuurlijk ook een aantal van die boulion-potten erin gooien van kippensoep.. die zijn over et algemeen ook altijd wel binnen te houden. Maar, zelf dénk ik dat een berg hamburgers ook wel werkt. Evt savonds tijdens et kijken van de eps nog wat frituurhapjes, dat werkt ook altijd wel (re)laxerend.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 23-10-2003, 11:51
Black Butterfly
Avatar van Black Butterfly
Black Butterfly is offline
[B]komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
Nienke (Morgan)
Athan-Jon (AJMouse)
Kim (qimm) Duh
daphne (black butterfly)


jaja want ik heb het al gevraagd en ik mŕg zowaar. en ik heb de waarheid maar een hččl klein beetje verdraaid... heb alleen de woorden forum en internet zorgvuldig vermeden. nu alleen nog een goede smoes voor femke verzinnen waarom ik niet naar de scouting kom... dat gaat t moeilijkste worden vrees ik.

eten... ach eten vind ik al gauw goed, hamburgers, soep, pizza... maakt mij niet uit. en samen shoppen lijkt me idd het beste.
__________________
fladder.
Oud 23-10-2003, 14:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
komt zeker:
Ida (Blubje)
Lisanka (x-spekkie-x)
Nienke (Morgan)
Athan-Jon (AJMouse)
Kim (qimm) Duh
daphne (black butterfly)


Woei, er komen al best veel mensen
How about FireCracker en InYourRoom?
Onze grootste Eliza fans mogen we toch niet missen
__________________
<):o)
Oud 23-10-2003, 14:11
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-10-2003 @ 12:32:
pizza zou ook zo klaar zijn in de oven, daar valt niet veel aan te beginnen, ja aanzetten en erin schuiven maar hamburgers, top!

Over die soep, ik lust wel tomatensoep, maar we kunnen natuurlijk ook een aantal van die boulion-potten erin gooien van kippensoep.. die zijn over et algemeen ook altijd wel binnen te houden. Maar, zelf dénk ik dat een berg hamburgers ook wel werkt. Evt savonds tijdens et kijken van de eps nog wat frituurhapjes, dat werkt ook altijd wel (re)laxerend.
jaaa soep!
maar geen kippensoep dus *vega hier*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 23-10-2003, 14:14
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
vega? dus dan moeten we van die eh sojaburgers kopen? ja of je gewoon op de bank zetten met een cupasoupie
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 23-10-2003, 14:17
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-10-2003 @ 15:14:
vega? dus dan moeten we van die eh sojaburgers kopen? ja of je gewoon op de bank zetten met een cupasoupie
neuh dat hoeft niet hoor jullie eten gewoon lekker hamburgers en ik eet gewoon een broodje kaas ofso en we eten gewoon tomatensoep! (de balletje mogen jullie hebben whaha )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 23-10-2003, 15:04
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-10-2003 @ 15:10:
Woei, er komen al best veel mensen
How about FireCracker en InYourRoom?
Onze grootste Eliza fans mogen we toch niet missen
esther komt dachtik niet, en ik kom maybe
en owja, als ik kom: ik ben niet vega, en ik lust alles wat tot nu toe genoemd is wel. dus ik ben makkelijk.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni]
x-spekkie-x
435 17-06-2008 21:00
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67
Neko*
500 08-08-2007 21:56
Films, TV & Radio Buffy Topic #6
Blubje
183 14-07-2006 20:15
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Buffy/Angel Meeting topic
Qimm
342 13-04-2003 23:26
Films, TV & Radio Buffy/Angel nr heel-veel :p
Verwijderd
501 17-03-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.