Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vannacht gedroomd over de Sound of Music vreemd genoeg
Ik heb je gister dat liedje in je hoofd gegeven! Misschien daardoor!
Advertentie
Oud 20-11-2011, 09:23
Verwijderd
Oh dat zou nog best wel eens kunnen ja. Ik vond het al zo bizar aangezien ik die film al zo lang niet meer gezien had
Oud 20-11-2011, 10:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik droomde dat ik meedeed bij Ik Hou Van Holland, in Jeroens team
Oud 20-11-2011, 10:41
Verwijderd
Dat ik bij mijn zusje op bezoek was in het bdjp, dat ik snel weg wilde voor m'n ouders me zagen. maar toen ze thuis kwamen reageerden ze helemaal niet stom op mijn aanwezigheid. Ik moest van mijn moeder nog wachten tot ze een tasje eten klaar had en een verhaal had verteld. A. bleef logeren maar dat zou plaatsvinden in een ander huis. Er was ook nog iemand van de basisschool maar dat weet ik niet meer.
Oud 20-11-2011, 14:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kon de wereld wensen hoe ik wilde en toen twijfelde ik of ik niet alle spinnen zou wegwensen, want mijn vader zat de hele tijd spinnenplaatjes te Googlen.

Er wad ook iets met ijs waar ik per ongeluk cappuccino overheen deed, want het was dezelfde machine.

En iets met hoogtes enzo. Geen idee, vaag.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 14:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb vannacht gedroomd over de Sound of Music vreemd genoeg
En toen werd je badend in het zweet wakker?
Oud 20-11-2011, 15:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
We zatten in een feesttent en we waren heel veel plezier aan het hebben en al die dingen. Bier, dansen, praten en lachen.
En bam ineens paniek de tent ging neer mensen begon te krijsen en alles.
Blijkt het dat er buiten ineens mensen aan het schieten zijn op ons vanaf paarden.
Hier en daar vallen er doden en ik moet gaan lopen voor mijn leven.
Na een tijdje me te hebben verstopt zie ik een trap naar beneden en ik denk dat is daar misschien veiliger.
Ik ga naar beneden, maar daar staat zo een kerel met een geweer. Ik spring op hem en breek zijn nek want hij ging juist mensen neerknallen.
Die mensen leggen me uit wat er gebeurt. We zijn blijkbaar de 300 mensen die zijn uitgenodigd voor het feest omdat wij de 300 mensen in een ranglijst van BF3 zijn onder de schutters en die willen hun plek niet kwijt dus gaan ze ons doden.
Zij hebben wapens en paarden. Wij hebben niks behalve gestolen spullen en onze eigen kak.
Ok nu moeten we dus vechten voor ons leven.
Toen gingen we dus stealthy met stront gooien en ze overwinnen.
En toen werd ik wakker en vond ik mezelf weer eens raar dromen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-11-2011, 15:14
Verwijderd
Ik had gedroomd dat Carn een heel grote tattoo op zijn rug had waar een code in verwerkt zat.

Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 19:51.
Oud 22-11-2011, 12:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
*Carn
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2011, 12:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zoals in futurama?
__________________
you're not my demographic
Oud 23-11-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
*Carn
whut? moet ik je naam veranderen?
Oud 23-11-2011, 19:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
yesplz!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-11-2011, 22:21
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Gedroomd van Britt dekkeer
Oud 24-11-2011, 16:35
Verwijderd
Ik droomde dat ik midden in de nacht bevallen was van een zoon. Ik ging het mensen vertellen en bedacht me toen dat het niet kon kloppen, want ik zou een dochter krijgen. Toen kwam mijn man de slaapkamer binnen met onze zoon; een grote, harige kater
Oud 24-11-2011, 16:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Bestiality, ew ew.
Oud 29-11-2011, 10:03
Verwijderd
Ik ging bij de ouders van Q op bezoek. Ze woonden helemaal in groningen maar het huis was het bdjp. Ik ging met A. mee in de auto. Onderweg waren we bij een vrouw uitgestapt. Ze had een heel langwerpig en smal huis maar wel mooi ingericht. Er stonden allemaal spullen die van mij waren en die pakte ik in in een linnen tas. toen ik die optilde scheurde hij en ik zei dat ik later zou terug komen om het op te halen. Bij de ouders van Q waren we maar 2 tellen. Ik ging vanuit daar met de bus naar station groningen. In de bus wilde ik even snel masturberen en trok een deken over me heen. Een chinese vrouw keek heel raar en ik besloot het toch maar niet te doen. Ik had wel mijn broek naar beneden getrokken maar dat was mis gegaan. De onderkant van mijn broekspijpen had ik per ongeluk eraf gescheurd. Ik ging heel raar lopen zodat de broek één geheel zou blijven. Op het station was alles onduidelijk. Het was daar echt heel groot en hoog, om een perron op te komen moest je heel lang op de roltrap staan die weer een middeleeuws torentje in ging. Ik liep daar heel lang rond en werd moedeloos toen ik niks kon vinden waar ik zou kunnen instappen. Ik stapte een taxi in en vroeg of de chauffeur me naar het juiste perron wou brengen. Toen we daar aankwamen zei de chauffeur streng dat ik niet had ingelogd met mijn chipkaart en zei dat hij dat even goed moest maken door nog een rondje extra te rijden. Ik barstte in snikken uit en zei dat dat de druppel was voor mijn dag. Even later stopte hij en ik stapte uit. Hij zei he je vergeet je sigaretten. Ze lagen nog op de stoel, ik pakte ze op en gooide ze in mijn tas. Toen zag ik mijn eigen pakje sigaretten en dacht dat die uit de taxi dus niet van mij waren en zag het als bonus. Ik liep en ik liep weer op het station met kapotte broek. Plots was ik weer in het bdjp waar A. ook nog was. We reden naar huis. Eenmaal thuis kon ik me niet herinneren hoe ik daar nou was gekomen. Mijn zusje stapte ineens binnen met knaloranje jas terwijl ik tegen mezelf aan het praten was. Ik vroeg hoe ze binnen was gekomen en ze zei dat de deur openstond.

Laatst gewijzigd op 29-11-2011 om 17:38.
Oud 03-12-2011, 13:22
Verwijderd
Ik was in een huis wat het mijne niet was, alleen het portiek. Buiten was het het bdjp. Daar had ik allerlei gave meubels staan, zoals een knalroze kast met allerlei versieringen in het hout en andere schattige meubeltjes. Er kwamen allemaal mensen die dat meenamen, ik wist niet waarom. Toen het buitenstond zette ik het snel weer binnen. Helaas bladderde toen alle verf van de kast. Q had een leuke melltorp tafel voor me gevonden op straat, ook nog in het groen! alleen de poten waren eraf maar dat kon hij wel maken zei hij. Ik zocht nog wat spullen uit die op straat stonden, waaronder het babykleed van sam met de vlinder. Een man wilde dat meenemen maar toen ik zei dat mijn zoon daar als baby op had gelegen wilde hij het achterlaten. Hij liet ook nog een vloerkleed met een afbeelding van de spice girls achter, waar ik overigens niet om had gevraagd.
Ik was plots in het huis van paula in het bdjp en het viel me op wat voor leuk uitzicht je daar had in de straat. later was ik weer in mijn eigen huis. Er woonde ook een paar andere meisjes, ik kende ze niet. Ik zat even op bed en zag ineens een man met een breekijzer het balkon openbreken. Ik kon niet hard praten en ik kon ook geen goede woorden vinden om dat tegen Q te zeggen. Ik raakte wel in paniek. Evenlater ging ik naar een andere slaapkamer. Daar zat een man op de grond tegen het bed aan. Ik wilde weer gillen van wat doe jij hier. maar er kwam nauwelijks geluid uit mijn mond. Hij trok een pistool en keek zeer agressief. Ik zei oke oke ik ga al en liep weg. Ik ging naar de wc en plaste. Toen werd ik ineens helemaal nat. Iemand had een tuinslang in de wcpot gemonteerd en daar vervolgens weer een douchekop aangezet, dus alles wat in de wcpot kwam kreeg je direct over je heen. ik ging snel weer weg.
Sam was aan het spelen in een kamer, ik hoorde Q zeggen dat sam er nog niet aan toe was om in het nisje te spelen omdat daar iets traumatisch was gebeurd met een andere inbreker. Toch was ik bang voor die kerel met dat pistool en zei tegen sam dat hij met mij in het nisje moest gaan liggen. Het was een bed met roze beddengoed en daarboven hing een plankje met het woord 'nisje'. Ik had me er iets anders van voorgesteld. Ik ging met hem in bed liggen en we trokken de dekens over ons hoofd. Hij trok ergens aan en plotseling kwam er een hels kabaal, een soort toeter (wat later de laptop bleek irl maar daar sliep ik doorheen). Q was ook in de kamer en rende naar de deur die hij opentrapte en riep 'kom dan klootzak' naar de inbreker. De inbreker kwam de kamer binnengestormd met een mes en stak Q in zijn borst, hij viel meteen op de grond. Toen stak de inbreker een paar keer op mijn benen, maar door de dekens lukte dat niet echt.
Toen ineens liep ik ergens buiten, overal hingen zeer grote houten borden met naamplaatsen erop, zoals Parijs. De rest kon ik niet lezen. Het lopen ging weer eens zeer langzaam omdat ik geen kracht had.
Ik werd helemaal naar wakker ;x
Oud 03-12-2011, 14:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Pip, wat heb jij toch altijd vreemde dromen. En dat je ze ook allemaal onthoudt! Ik ben daar eigenlijk best jaloers op, want ik onthoud ze zelden..

Anyway, vind het altijd weer een genot om die dromen van jou te lezen, hoewel ze voor jou waarschijnlijk niet altijd zo fijn zijn.
Oud 03-12-2011, 14:18
Verwijderd
Inderdaad, als ik een droom onthou zijn het maar flarden van meerdere dromen, zelden zo'n lang verhaal.
Vannacht droomde ik bijvoorbeeld dat ik een iPad had, maar ik vond het helemaal niet leuk.
Oud 03-12-2011, 18:58
Verwijderd
Dromen onthouden kan je oefenen! Ik ben hiermee begonnen toen ik een jaar of 14 was. Ik legde een schriftje en pen naast mijn bed en zodra ik wakker werd begon ik meteen te schrijven. Je moet echt meteen gaan schrijven wat je nog weet, niet eerst andere dingen gaan doen. Meestal als je één trefwoord hebt opgeschreven uit je droom schieten je ook andere dingen weer te binnen, zelfs kleine details. Op een gegeven moment kan je dus je hele droom onthouden. Als ik mijn dromen teruglees uit mijn dromenschriftje van toen, kan ik ze allemaal nog helder voor de geest halen. En dat geldt ook voor deze topics.
Ik ren dus na een droom altijd meteen naar de laptop om het op te schrijven, als ik ´s morgens door mijn werk ofzo word wakkergebeld of eerst iets anders ga doen dan ben ik het 9 van de 10 keer compleet vergeten.

maar leuk compliment vowel
Oud 05-12-2011, 04:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Er was een zombievirus uitgebroken en de halve wereld was dood. Er waren nog enkele overlevenden. Ik bewoog me voort via de straat, tussen de zombies in, door me als zombie voor te doen. Langzaam lopen, vooral niet praten en niet te dicht bij andere zombies in de buurt komen.
Zombie kon je doden door de nek door te bijten of het hoofd kapot te slaan.

Ik kwam af en toe overlevenden tegen. Een gozer (verlegen metalhead) zat verstopt in een soort eethuis. Ik legde hem uit hoe hij zich moest gedragen als hij niet ontdekt wilde worden. Helaas was hij veel te bang, en terwijl we samen door de zombiemassa heen bewogen, begon hij nerveus te praten, zo hard dat de zombies argwaan kregen.

Ineens stond een groepje van 3 man in 50's jock-kleding om me heen, met dreigende blikken. Ze wierpen me tegen de grond. Eén van de mannen zei dat ie me in elkaar zou slaan, waarop ik opgelucht uitriep: "Oh, jullie zijn dus geen zombies?!" Ze hadden geen idee waar ik het over had (hoe dom kun je zijn, ze liepen overal ) en toen facepalmde ik ze. "Kijk dan om je heen, schele aap!", riep ik. Daar hadden ze echter geen boodschap aan, en toen sloegen ze me in elkaar.

Opeens was ik weer in het eethuis met de metalhead. Ook Marja van Bijsterveld en een zwarte man waren daar. Marja bleek als enige immuun te zijn voor het zombievirus, en kon dus gebeten worden en zombies doden zonder gevaar. Zij had samen met de man de situatie redelijk onder controle. Toen er weer een agressieve zombie opdook, bood de man aan om hem te doden 'want eerlijk is eerlijk, je hebt er al zoveel gehad, Marja'. Terwijl de man buiten de zombie doodbeet, werd de metalhead zelf doodgebeten ("kwestie van tijd", dacht ik nog) en begon de situatie uit de klauwen te lopen. Marja stelde me gerust dat het wel goed zou komen als ik bij haar zou blijven ().
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-12-2011, 10:01
Verwijderd
Ik liep met anne over straat. We waren ineens op een schoolplein, aan de naam van de school kon ik zien dat het de andere locatie was van sam z'n school, alleen zag het daar heel anders uit. De kinderen waren daar ook niet van basisschoolleeftijd maar veel ouder. Ik ging mee naar binnen een klas in. Een meisje daar provoceerde mij en een wonder geschiedde wat ik was eens een keer niet bang. Ik gaf haar een klap in haar gezicht en liep weg. Ik ging via het raam van de directrice naar buiten, dat was moeilijk want ik moest zorgen dat ik haar verzameling gele tasjes in de vensterbank niet omgooide. Eenmaal buiten zette ik het op het lopen, ook een wonder want ik had alle kracht van de wereld en kon keihard rennen. Onderweg dacht ik of ik spijt moest hebben of niet, en dat dat mormel me vast morgen ergens zou opwachten. Toen dacht ik wat een onzin, ze had het verdiend. Ik ging wel nog ff terug naar die school om te kijken hoe het met dat mormel ging maar ze was al weg.
Oud 05-12-2011, 12:20
Verwijderd
Noedelhap wtf
Oud 05-12-2011, 17:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik moest voetballen en één of andere voetbalcoach a la ma Flodder dirigeerde de hele wedstrijd.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-12-2011, 01:08
Verwijderd
over een feest bij familie V. (van P.V) en dat komt vast omdat ik hun facebooken had lopen stalken.
Het vond plaats in een oud huis met veel houten en blauwe tinten.
Oud 07-12-2011, 10:20
Verwijderd
Ik vond op tafel de usb stick van Q waar hij over smsde in het echte leven. Mijn telefoon deed heel raar en ik kon het allemaal niet lezen dus kon ook niet terugsmsen dat ik hem had gevonden. Mijn huis heel anders, het was in een soort achterbuurtje en alles was lelijk en viezig. Ik was heel depressief en ik kon alleen maar janken. Op de klok was het 17:00 uur terwijl ik om 15.45 had moet beginnen met werken. Ik schoot in de stress. Het achterbuurtflatgebouw waar ik was was heel groot van binnen, met zeer grote gangen. Ik stond op de lift te wachten maar die kwam niet. Het was heel irritant dat ik alles wazig zag en geen overzicht had. Toen ik later weer op de klok keek was het al 19:00 uur en ik vroeg me af hoe ik dat nog kon verkopen aan mijn werkgever. Echter hadden ze niet gebeld waar ik bleef dus ik bedacht dat ik ging zeggen dat ik niet wist dat ik moest werken, dat ik me had vergist. Q was er later ook bij en hij was heel lief. Hij zei dat ik gewoon moest gaan, uiteindelijk kwam het daar niet meer van. Er ging iemand boren, ik hoorde een man zeggen 'dat duurt maar even hoor'. Toen werd ik wakker maar in het echte leven duurde het helemaal niet even

Kortom, de droom die ik al zo vaak heb gehad maar dan in een ander jasje.
Oud 07-12-2011, 10:42
Smackrobiotic
Avatar van Smackrobiotic
Smackrobiotic is offline
Nachtmerrie

Ik was thuis, met mijn vriend. We hadden een hele grote tuin. We hadden ook een gigantische droogmolen, en het was superwarm buiten. Mijn vriend ging een laken ophangen, en toen opeens zag ik iemand achter het laken lopen, maar ik zag onder het laken geen benen/voeten. Ik was heel bang, maar ging maar naar binnen om mijn tanden te poetsen. Opeens was het heel donker in huis. Mijn vriend stond ook zijn tanden te poetsen, en toen ik in het raam keek zag ik iemand in de weerspiegeling naast me staan. Ik dacht eerst dat het mijn vriend was en gaf 'm een aai over zijn bol ( ) maar toen zag ik opeens dat hij wel erg klein was en mijn vriend stond aan de andere kant van de keuken. Toen rende ik bang naar de huiskamer, want ik moest de gordijnen nog dicht doen. Het was pikkedonker in de kamer en toen ik het licht aan deed stond er een kindje in de hoek van de huiskamer Toen gingen we slapen en toen ik in bed lag hoorde ik iemand gorgelen in de douche, toen ik de deur open deed stond een hele oude man (echt van 300 jaar ofzo ) met hele grote ogen, heel erg wit en met hele kleine pikzwarte pupillen. Toen keek hij me aan en hij had allemaal bloed in zijn mond en hij moest heel erg huilen, en begon naar me te schreeuwen dat ik hem moest helpen. Ik haalde in paniek een handdoek uit de kast, en toen ik terug kwam kon ik hem niet meer vinden. Toen ging ik maar douchen. Ik deed shampoo in mijn haar en toen ik mijn ogen dicht deed om het uit te spoelen en mijn ogen weer open deed, stond hij op een centimeter afstand me aan te kijken en te lachen. En toen dacht ik: 'gadverdamme, nu heb ik allemaal bloed in mijn haar', dus toen ging ik mijn haar maar nog een keer wassen.

Oud 07-12-2011, 12:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik in een groot sovjet-achtig torenflat-achtig gebouw was. In een zaal helemaal bovenin was een soort kerkmis bezig, met allemaal kleine doodskistjes, een massa-uitvaart of iets dergelijks. De priester maakte allemaal grapjes en was een beetje beledigend, dus iedereen liep weg uit protest. Ik liep langs een lange trap naar beneden en kwam terecht in een kelder. Daar waren allerlei zware, dikke metalen deuren, en ik zag allemaal dingen waaruit ik afleidde dat er met radioactieve materialen werd gewerkt. Ik sprak een man aan omdat ik naar buiten wilde, en hij bracht me naar een soort lobby waar allemaal winkels waren, een beetje in noord-koreaanse stijl. Daar nam hij me mee naar een rustig hoekje waar hij fluisterend vroeg of ik wist wat ik zojuist had gezien, ik zei toen dat ik vermoedde dat het iets met productie van radioactieve materialen had te maken en of ze isotopen voor medisch gebruik maakten. Toen drukte hij me een papiertje in handen waarop de ontwerptekening voor een atoombom stond. En toen werd ik wakker.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-12-2011, 11:01
Verwijderd
Ik was bij vreemde mensen in huis, daar was ook een jongen en ik kwam op zijn kamer. Plotseling gingen we neuken in zijn éénpersoons hoogslaper. Hij had een grote dikke lul die ik goed voelde. Toen we klaar waren voelde ik me zo schuldig tegenover Q, ik dacht hoe moet ik dat nou ooit tegen hem zeggen. Ik verzon een smoes dat ik die nacht nachtdienst had gedraaid, ook al was het al half 2 in de middag. Ik smsde Q dat ik later zou komen en ik verzon nog wat details over mijn nep nachtdienst, dat het druk was geweest enzo en dat een collega stom had gedaan, maar wist al van te voren dat ik die act niet zou trekken. Ik voelde ook nog het zaad van die jongen in me zitten en ik wilde gaan douchen, maar er waren allemaal mensen in de badkamer. Het was daar erg groot en er stond daar ook een bureau waar iemand aan het werk was. Het huis was een oud schoolgebouw, ineens liep ik daar met sam. Er bleek een wedstrijd te zijn waarbij je je huisdier in de wasmachine moest stoppen om te kijken of hij dat zou overleven. Paranoide was er ook en zei dat ze vorig jaar een prijs had gewonnen met een puppy golden retriever.
later was er een soort race door het huis, je kreeg een schermpje om je nek waar je de snelste routes op kon zien en waar je tegenstanders waren, dat leek op een oude game, veel pixels enzo. Het ging heel snel.

Laatst gewijzigd op 09-12-2011 om 11:44.
Oud 09-12-2011, 11:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zat samen met mijn ouders te dineren met Gadaffi. Ik zat naast hem, en een raadsheer van Gadaffi tegenover ons maakte tijdens het eten een opmerking over hoe Gadaffi eigenlijk een beetje onrechtmatig bezig was, en dat hij zijn acties niet echt goedkeurde. Ik knikte bevestigend. Gadaffi pakte zijn pistool en schoot hem gelijk dood. Toen werd hij ineens kwaad (ook op mij) en begon hij om zich heen te schieten.
Ik kreeg een gummiknuppel (nouja, leek meer op zo'n opvouwparaplu) in mijn handen geduwd en besloot Gadaffi op zijn hoofd te meppen. Dat leek niet echt te werken, want ik had weinig kracht in m'n armen. Hij schoot mij neer, maar ik voelde geen wond of bloed, dus ik stond weer op. Uiteindelijk wist ik hem K.O. te meppen en zijn pistool te bemachtigen. Ik weet niet meer of ik hem doodgeschoten heb.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-12-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dromen onthouden kan je oefenen! Ik ben hiermee begonnen toen ik een jaar of 14 was. Ik legde een schriftje en pen naast mijn bed en zodra ik wakker werd begon ik meteen te schrijven. Je moet echt meteen gaan schrijven wat je nog weet, niet eerst andere dingen gaan doen. Meestal als je één trefwoord hebt opgeschreven uit je droom schieten je ook andere dingen weer te binnen, zelfs kleine details. Op een gegeven moment kan je dus je hele droom onthouden. Als ik mijn dromen teruglees uit mijn dromenschriftje van toen, kan ik ze allemaal nog helder voor de geest halen. En dat geldt ook voor deze topics.
Ik ren dus na een droom altijd meteen naar de laptop om het op te schrijven, als ik ´s morgens door mijn werk ofzo word wakkergebeld of eerst iets anders ga doen dan ben ik het 9 van de 10 keer compleet vergeten.

maar leuk compliment vowel
Ik heb het ook soort van geleerd, geloof ik, maar anders. Altijd als ik bij mijn grootvader was, vroeg hij 'wat heb je vannacht gedroomd?' en dan vertelde ik het hem. Mijn ouders deden dat ook, maar niet zo consequent als hij. Altijd als ik opsta doe ik terwijl ik me aankleed enzo net alsof ik mijn droom aan iemand navertel.
Maar ik weet niet zo goed of iederéén het kan leren, want als je je 's ochtends helemaal niks herinnert heb je natuurlijk geen begin. Ik heb altijd al vrij heftig en veel gedroomd, en dat wist ik ook altijd nog wel redelijk. Ik heb vooral moeten leren om het verhaal en de clou te herinneren en niet alleen 'ja en toen liepen we ineens achter een grote graafmachine ofzo?'.
Oud 10-12-2011, 15:34
Verwijderd
Ik werd wakker en ik ging opruimen. Toen werd ik echt wakker en dacht verdomme wat zonde van al die moeite.
Oud 10-12-2011, 17:00
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb echt supermaf gedroomd. Ik droomde dat ik bloot door de stad liep en allemaal mensen tegenkwam, maar ik vond het niet zo raar, en de mensen om mij heen ook niet.

Daarna was ik in een huis waar ook een meisje was, ergens tussen de acht en twaalf jaar oud. Het was een beetje een vreemd sfeertje, haar ouders waren weg dus ik had een beetje het idee dat ik dan maar moest oppassen. Ze ging aan een ouderwets schrijftafeltje zitten, midden in een kamer, en daar zat een sleutel in het tafelblad, waar ze af en toe aan draaide. Ondertussen vertelde ze allemaal cryptische verhaaltjes, waar ik niet echt wijs uit kwam, maar ik had het idee dat ik goed moest luisteren.

Toen zat ik opeens in een grote woonkamer in een groot ranch-achtig huis. Ik voelde aan mijn voet, die zag er opeens raar uit, met blootgelegde zenuwuiteinden en grote lege holtes, waardoor ik de botten in mijn voet zag zitten, ik vond het doodeng.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-12-2011, 08:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was met Ruud Feltkamp en ik wilde echt alleen maar met hem zoenen. En hij met mij, maar we moesten de trein halen.

En ik ging een nieuwe gitaar kopen, mijn buurjongen J. werkte daar. Voor 20 euro een mooie gitaar gekocht, maar toen ik erachter kwam dat het geen stalen snaren waren, zei ik dat ik over twee dagen wel terug zou komen.
Toen stak hij een hockeystick in mijn tas, ik begreep niet waarom, maar voor hem was het volkomen duidelijk.

Er was ook nog iets op mijn middelbare school, maar dat kan ik me niet zo goed herinneren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-12-2011, 08:25
Verwijderd
Ik droomde dat op de schaatsbaan een stapel hout lag en bij die stapel kon je met God praten. Ik werd erop gewezen door patriarch Kirill, die in mijn droom een heel aardige, grappige man was. Hij bracht me ernaartoe. God sprak me toe: 'Katia, je moet begrijpen - patriarch Kirill is een beetje een oude man, hij is net je opa, die kan ook erg bars zijn. Maar hij bedoelt het goed.' Ik antwoordde dat ik dat begreep, maar dat hij veel grapjes maakte. God zei dat het kwam omdat hij me graag mocht. Toen kwam er een kennis van me om te vragen of ik een glaasje water voor haar wilde vullen. Ik liep naar de kraan en wond me erover op dat er steeds kranen verdwenen. Daarna ging ik schaatsen met een vage kennis die in mijn droom Russisch sprak met een heel erg Engels accent, zo erg dat ik haar amper verstond. Ze vroeg me of ik naar India wilde verhuizen, en ik zei dat ik dat eerst met God moest bespreken. God antwoordde echter niet. Ergens daar werd ik wakker.
Oud 15-12-2011, 09:20
Verwijderd
Ik droomde heel raar. In eerste instantie probeerde ik naar de stad te komen. Het had geen naam, maar ik herkende het wel als Leeuwarden. Het was wel heel erg druk daar, het grote plein in het midden van de stad was op de een of andere manier bezet, maar het was niet duidelijk waarom. Er waren allemaal zijstraatjes, maar die hoorden niet bij Leeuwarden. Er zat nog een heel stuk tussen wat ik echt niet kan omschrijven. Er was veel water, de straten werden van water. Het was ook net alsof het een spel was, je mocht niet in het water komen. Er werd wel "gevochten" om mensen in het water te krijgen. Ik kwam wel in het water, maar ik mocht gewoon doorspelen, maar op een gegeven moment had ik het idee dat ik verdronk. Ik vond het verder niet erg, en ik was ook niet in paniek. Ik wou me afzetten van de bodem, maar dat wilde niet goed, waardoor ik maar heel langzaam naar boven ging. Ik zag een ladder, en daar zwom ik naartoe, en zo kwam ik uiteindelijk weer boven. Iedereen was heel erg bezorgd, en bracht me naar het droge waar ik ineens was met een groep mensen. We ging de rechtbank van Leeuwarden in, maar het was geen rechtbank. We zaten helemaal op de hoogste verdieping, en ik zat bij een raam. We moesten zoeken een van de broers van de jongens van de groep. Ik had ze direct gevonden, maar hij zag ze niet. Ik wees ze heel duidelijk aan.

We besloten verder te gaan, en ineens was een van mijn huisgenoten er ook bij. Ze zei dat we op zoek moesten naar afhaaleten, en ik wist waar allemaal snackbarretjes waren. Ze zei echter dat ze allemaal dicht waren op vrijdag, dus dat we een stuk verder moesten lopen naar een restaurantje wat zij wist. Ineens was er een soort overlap met Leiden, want ik vertelde over een Aziatisch restaurant wat ik hier ken, en vroeg of ze daar wel eens had gegeten, want zij waren ook open op vrijdag. Ze vertelde van wel, maar dat was extreem ver lopen volgens haar. Ik ging daarover nadenken maar kwam tot de conclusie dat ik niet wist hoe ik daar moest komen (want ja, ik liep nog steeds in Leeuwarden, en wist niet welke straten uitkwamen in Leiden). Dus volgden we haar.

Ik liep een heel stuk met haar mee, langs een station. Niet dat van Leeuwarden of Leiden, maar ik heb het wel eens eerder gezien in mijn dromen. Ik bleef daar staan, ik wou zeggen dat ik het kende, maar ineens was iedereen weg. Ik ging nog verder lopen en toen stond ik ineens in een kleine nederzetting of iets dergelijks. Het was met veel groen, 1 flatgebouw (wat ik herken als mijn eigen flatgebouw) met een slootje ervoor. Ik stond helemaal alleen, niet beschut. Dat vond ik niet zo handig, dus ik ging in een of ander krot zitten. Dat was goed, want ineens kwamen er allemaal mensen in oranje overalls, een beetje van die Amerikaanse leger-overalls. Ze wouden in de sloot springen, maar ze werden allemaal neergeschoten. Ik vond dat opmerkelijk, want ik wist niet waarom en het leek nogal dom om mensen random neer te schieten. Ik ging de sloot in om te onderzoeken, maar ik snapte dat ik niet gezien moest worden, anders zou ik ook neergeschoten worden. Voor mij, een heel eind, zat ineens een soort van agent. Ik wist dat het een agent was, en dat als hij mij zou zien dat hij me dan neer zou schieten, dus ik dook. De sloot was heel drabberig, waardoor hij me niet kon zien. Toen was hij ineens vlak bij me, en liet ik me helemaal zinken naar de bodem, en hij merkte me niet op. Toen ik weer bovenkwam was er weer een stormloop van oranje mensen, en ik besloot even te schuilen onder wat riet. Ze werden dit keer niet allemaal neer geschoten, want ze doken net als ik in het water onder de drab. Ik hielp hen met het losmaken van taille rips die rond hun handen zaten. Ze gingen er echter heel makkelijk af, gewoon door te trekken.

En toen werd ik wakker . Het lijkt een beetje een duistere droom, omdat ik zeker wist dat we, als in het hele land, in oorlog waren, of dat we werden onderdrukt, maar ik voelde me de hele tijd heel veilig enzo . Ik had nergens last van en was ook niet bang om dood te gaan, maar ik ben dat nooit in dromen omdat ik wel weet dat ik droom. Maar deze droom was wel erg bizar
Oud 15-12-2011, 09:22
Verwijderd
Ik droomde over treinen.
Oud 15-12-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde over treinen.


deadlock naamzoek
Oud 17-12-2011, 14:09
Verwijderd
Weer de droom die ik zo vaak heb, dat ik ergens wil gaan masturberen maar geen geschikte privéplek kan vinden. Ik kon ook nog een soort van vliegen, maar dat ging niet echt goed omdat ik mijn evenwicht niet kon verdelen. Later had ik door dat ik droomde. Ik zei keihard tegen mezelf halllooooo je droohoomt. maar er gebeurde verder niks. Ik dacht ook dat ik dat dacht terwijl ik wakker was. heel vreemd was het.
Oud 17-12-2011, 14:15
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Lig in bed met een vriendin van school, zonnestralen alles.

*poef*

Een berg zonder top met 4 grotten, deze grotten waren geblokkeert door olifanten.

*klim op de berg*

spring op een kop van zo'n olifant en ga naar binnen.


Rest vergeten.
__________________
O nou
Oud 17-12-2011, 15:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat Stephen Fry was overleden, het was in het nieuws en op nu.nl
__________________
you're not my demographic
Oud 17-12-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat Stephen Fry was overleden, het was in het nieuws en op nu.nl
Dat zou wat zijn, Hitchens en Fry in één week
Oud 17-12-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:


deadlock naamzoek
Oh dat weet 'ie al lang, we hebben het zelfs al over concessies e.d. gehad.
Oud 20-12-2011, 13:48
Verwijderd
Ik droomde dat ik pmde met stefenootje. En dat ik op stap was met noci.
Oud 20-12-2011, 14:07
Verwijderd
Iets over een Belg en mijn roze beddekovertrek speelde een grote rol, die zag ik overal liggen.
Oud 22-12-2011, 06:22
Verwijderd
Het schoot me ineens te binnen.
Ik liep door mijn gang om de voordeur op slot te doen. Ik voelde iets prikken in mijn voet, ik zag allemaal messen onder de deur doorkomen. Ik deed de deur open en daar zaten allemaal kinderen te lachen, zittend op hun knieën. Toen deed ik de deur weer dicht, maar ik was niet zo snugger om weg te lopen dus het geprik ging door.

Precies de gedachte waarmee ik mezelf altijd para maak als ik bij mijn deur sta alleen zijn het dan zwaarden.
Oud 22-12-2011, 08:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb eergister gedroomd dat ik in Noord-Korea woonde en GEBUKT ging onder het regime.
Vannacht heb ik gedroomd over het Glazen Huis, dat ik erin zat Details weet ik niet meer.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-12-2011, 14:03
Smackrobiotic
Avatar van Smackrobiotic
Smackrobiotic is offline
Ik droomde dat mijn vader zwanger was
Oud 23-12-2011, 13:48
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Too dirty to tell.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 26-12-2011, 13:24
Verwijderd
ik had net een powernap van een uur en ik wacht op foto's. Ik droomde dat ik hele rare foto's kreeg van m'n zusje. Waar ik in leverkleurige doeken was gewikkeld en nog meer waar ik heel vreemd op stond. toen belde ik haar dat het de verkeerde foto's waren maar ze zei dat dat niet zo was.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.