Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
En de charme van kamperen is niet "het lijden", maar het feit dat het goedkoop is en je gemakkelijk een slaapplaats kan opzetten en afbreken. Vroeger gingen we vaak kamperen in Frankrijk - tent inpakken, ruwweg bedenken waar je heen wil en maar kijken waar je uitkomt.
Dat ook ja. Dat je niet vast zit aan het hotel dat je nu eenmaal vier maanden van te voren geboekt hebt.
Advertentie
Oud 17-05-2010, 12:17
Verwijderd
bah kamperen
Oud 17-05-2010, 12:19
Verwijderd
Je bent zelf bah kamperen.
Oud 17-05-2010, 12:20
Verwijderd
Mèn, die organisatie op m'n werk echt
Het was meivakantie, ik dacht een week. Kreeg ik van m'n afdelingsleider te horen dat het twee weken was.
Krijg ik net een telefoontje dat er vorige week allemaal boze ouders voor niets stonden.

Lekker dan
Oud 17-05-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf bah kamperen.
<3
Oud 17-05-2010, 12:20
Verwijderd
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maagpijn
Oud 17-05-2010, 12:20
Verwijderd
Ik ga liever naar mooie chambre d'hotes als in Frankrijk ben en dat is vaak heel erg goedkoop
Oud 17-05-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ga liever naar mooie chambre d'hotes als in Frankrijk ben en dat is vaak heel erg goedkoop
Van die gîtes? Die zijn ook erg leuk ja
Oud 17-05-2010, 12:33
Verwijderd
Ik hou meer van boscampings waar minimaal twee rijen bomen tussen jouw tent en die van een ander staan
Oud 17-05-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Van die gîtes? Die zijn ook erg leuk ja
Gîtes is echt een huisje en een chambre d'hôtes zijn meestal monumentale panden of kasteeltjes waar je wel overnacht op basis van logies en ontbijt. Voor 20 euro per nacht kun je al in een heel mooi kasteeltje zitten. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je heen gaat, aquitaine en paca is natuurlijk een ander verhaal dan nord-pas-de-calais. Frankrijk (L)
Oud 17-05-2010, 12:34
Verwijderd
Uhuh, Frankrijk <33333 x 100
Oud 17-05-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik hou meer van boscampings waar minimaal twee rijen bomen tussen jouw tent en die van een ander staan
jaaaaaaaaaaaaaa...
Hoewel ik dan wel hoop dat er ook een beetje zon door de bomen heen schijnt, dat je niet alleen maar in de schaduw zit.
Oud 17-05-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaaaaaaaaaa...
Hoewel ik dan wel hoop dat er ook een beetje zon door de bomen heen schijnt, dat je niet alleen maar in de schaduw zit.
hm ja ik ken dergelijke campings vooral van de provence en de pyreneën en dan ben je 's ochtends blij dat je in de schaduw staat
Oud 17-05-2010, 12:38
Verwijderd
I'm still at college and I work parttime at being cute
Oud 17-05-2010, 12:55
Verwijderd


2 kisses for the price of one, the delivery service has gone, you ask for more you ask for more, big orders only at the door
Oud 17-05-2010, 12:55
Verwijderd
kak mijn telefoon is kwijt -flipt flipt flipt-
Oud 17-05-2010, 12:56
Verwijderd
Citaat:
kak mijn telefoon is kwijt -flipt flipt flipt-
tiehie, je lijkt mij wel
Oud 17-05-2010, 12:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Sjonge
Maar wanneer ben je dan officieel alcoholist?
En nu? Nu kun je ook prima zonder, ofzo?
volgens oprah ben je pas alcoholist als je grenzen gaat opstellen voor jezelf!

en die had ik duidelijk niet


nu drink ik alleen nog af en toe een wijntje/whiskey als ik thuis ben en verder alleen in de kroeg. ik heb het hele jaar nog geen krat bier gekocht en vorige week heb ik zelfs een eenzaam flesje heineken, dat al 3 maanden in zijn uppie in de koelkast lag, leeggegooid en bij zijn vriendjes in het krat gezet, want ik kon het niet meer aanzien.

ik heb geen afkickverschijnselen gehad o.i.d. en ik 'mis' ook niets. ja alleen een kilo of 20 lichaamsgewicht
Oud 17-05-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
volgens oprah ben je pas alcoholist als je grenzen gaat opstellen voor jezelf!

en die had ik duidelijk niet


nu drink ik alleen nog af en toe een wijntje/whiskey als ik thuis ben en verder alleen in de kroeg. ik heb het hele jaar nog geen krat bier gekocht en vorige week heb ik zelfs een eenzaam flesje heineken, dat al 3 maanden in zijn uppie in de koelkast lag, leeggegooid en bij zijn vriendjes in het krat gezet, want ik kon het niet meer aanzien.

ik heb geen afkickverschijnselen gehad o.i.d. en ik 'mis' ook niets. ja alleen een kilo of 20 lichaamsgewicht
Zo he
Oud 17-05-2010, 12:58
Verwijderd
Wow.
Maar dan denk ik niet dat je echt alcoholverslaafd bent geweest toch? Gewoon een beetje heel erg onbezonnen
Oud 17-05-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
nouja, 5 kratjes per week ging er toch wel doorheen hoor
Was je dan niet vaker aan het pissen dan wat anders zo op 'n week..?
Oud 17-05-2010, 12:59
Rationeel
Rationeel is offline
dat denk ik ook
Oud 17-05-2010, 13:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Was je dan niet vaker aan het pissen dan wat anders zo op 'n week..?
de toiletjuffrouws in de horeca waren zeer content met mij
Oud 17-05-2010, 13:04
Verwijderd
alcoholmisbruik is een stuk makkelijker te definieren dan alcoholisme
en 'overmatig alcoholgebruik' nog weer makkelijker, dat is gewoon een getalletje
Oud 17-05-2010, 13:05
Rationeel
Rationeel is offline
ik vergeet ook nooit dat we bij het introductiekamp van de studie bij een vragenlijst moesten invullen hoeveel we tijdens onze studietijd dachten aan te gaan komen. iedereen dacht een paar kilo en ik vulde braaf 5 kilo in.

dat zat er verdomme binnen een maand of 2 al aan
Oud 17-05-2010, 13:07
Verwijderd
ik weeg nu hetzelfde als toen ik ging studeren en ben tussendoor zelfs lichter geweest

En ik had net chocodrank met een shot espresso maar ik heb hier wel behoefte aan lepeltjes. Mijn eerste slok smaakte naar koffie zonder suiker of chocola en mijn laatste slok naar suiker zonder chocola of koffie.
Oud 17-05-2010, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Wow.
Maar dan denk ik niet dat je echt alcoholverslaafd bent geweest toch? Gewoon een beetje heel erg onbezonnen
Je kunt wel verslaafd zijn en van de ene op de andere dag stoppen, hoor, alleen vergt het een moment van 'okay, hier heb ik geen zin meer in' en dat kun je niet forceren. Ik denk dat als Rationeel bewust probeerde te stoppen, dus meer vanuit een redenatie als 'ik drink teveel, ik moet stoppen' en niet zozeer uit een gevoel van 'mm geen zin meer', dat hij er wat meer moeite mee zou hebben gehad.

Toen ik nog teveel koffie dronk probeerde ik daar ook weleens mee te minderen, wat dan geheid gepaard ging met keiharde hoofdpijn en chagrijnigheid, maar toen ik op een gegeven moment gewoon wel klaar was met al die cafeïne kostte 't stoppen me opeens totaal geen moeite meer. Temeer omdat ik om de een of andere reden geen/amper afkickverschijnselen had
Oud 17-05-2010, 13:08
Verwijderd
En nu maar hopen dat diezelfde vlieger over een paar jaar ook voor roken op zal gaan hahaha
Oud 17-05-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
ik weeg nu hetzelfde als toen ik ging studeren en ben tussendoor zelfs lichter geweest

En ik had net chocodrank met een shot espresso maar ik heb hier wel behoefte aan lepeltjes. Mijn eerste slok smaakte naar koffie zonder suiker of chocola en mijn laatste slok naar suiker zonder chocola of koffie.
OCD belet me om koffiedranken te drinken zonder lepeltje.
Oud 17-05-2010, 13:08
Verwijderd
Ik heb al zo'n zes jaar niet meer op een weegschaal gestaan. Durf ik simpelweg niet.
Oud 17-05-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
tiehie, je lijkt mij wel
Ja gevonden, heel erg commissaris rex achtig mijn oren gespits en met een andere telefoon bellen. Op zulke momenten vervloek je de trilfunctie
Oud 17-05-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al zo'n zes jaar niet meer op een weegschaal gestaan. Durf ik simpelweg niet.
Je hebt volgens mij best een mooi buikje dus denk dat jij gewoon normaal weeg*althans, op basis van dat ene wat jij mij stuurde*
Oud 17-05-2010, 13:09
Verwijderd
Soms moeten mensen gewoon even een knopje omzetten en dat lukte dan niet eerder omdat het knopje er nog niet was!
Oud 17-05-2010, 13:09
Verwijderd
Commissaris Erex.
Oud 17-05-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Commissaris Erex.
O dat klinkt ook behoorlijk fout zeg
Oud 17-05-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
OCD belet me om koffiedranken te drinken zonder lepeltje.
oei dan zou je in dit gebouw een probleem hebben, geen lepeltje te bekennen!
Hoewel je er natuurlijk gewoon zelf een mee kan nemen.

Ik kan er natuurlijk ook zelf een meenemen voor mijn babykoffie. Sterker nog, ik zou er twaalf mee kunnen nemen en ze in de koffiekamer in een la leggen. En dan meteen ook gebaksvorkjes want er is hier elke week wel taart en daar krijg je heel vieze handen van.
Oud 17-05-2010, 13:10
Verwijderd
Commissaris Erix
Oud 17-05-2010, 13:11
Rationeel
Rationeel is offline
oeeeeeeeeeee 90's top nogiets op veronica!

eternity eternity eternity, the first, the last, eternity, eternityyyyyyyyyyy
Oud 17-05-2010, 13:12
Verwijderd
omg ik kom gewoon een babyfoto hier bij mijn ouders tegen op de computer
Oud 17-05-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
oei dan zou je in dit gebouw een probleem hebben, geen lepeltje te bekennen!
Hoewel je er natuurlijk gewoon zelf een mee kan nemen.
Dat zou ik doen Het heeft wel z'n charme. Altijd een metalen lepeltje in je binnenzak, weggestopt in een eigen leren kokertje.
Oud 17-05-2010, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik doen Het heeft wel z'n charme. Altijd een metalen lepeltje in je binnenzak, weggestopt in een eigen leren kokertje.
oeh
Oud 17-05-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Je hebt volgens mij best een mooi buikje dus denk dat jij gewoon normaal weeg*althans, op basis van dat ene wat jij mij stuurde*

Ik ben ook niet belachelijk dik ofzo, maar ik zou soms wel wat willen afvallen heur

'dat ene dat je me stuurde' dat kent iedereen hier al wel hoor
Oud 17-05-2010, 13:16
Rationeel
Rationeel is offline
jij bent toch niet dik
Oud 17-05-2010, 13:16
Verwijderd
Niet dik, maar wel té dik, vind ik
Oud 17-05-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:

Ik ben ook niet belachelijk dik ofzo, maar ik zou soms wel wat willen afvallen heur

'dat ene dat je me stuurde' dat kent iedereen hier al wel hoor
Ja, weet ik veel "ene dat je me stuurde" was heel subtiel
Oud 17-05-2010, 13:17
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb anorexia
Oud 17-05-2010, 13:17
Verwijderd
Ik heb /care
Oud 17-05-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik veel "ene dat je me stuurde" was heel subtiel
Geeft niks
Maar ik vond het wel grappig omdat het nu ineens zou kunnen klinken alsof ik je halve naaktfoto's had gestuurd oid
Oud 17-05-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik heb anorexia
ik heb auditie gedaan voor de rol van iemand met anorexia.
Ik werd het niet, het werd een meisje met écht anorexia, geloof ik
Oud 17-05-2010, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
*googelt plaatjes van anorexiapatiënten*

ownee, wacht. ik heb toch iets anders
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.