Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2006, 17:57
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dat is ook wel terecht, maar hij deed het naar mijn mening meer voor zijn club, om die wedstrijd stil te krijgen en in een emotie. Bij Huntelaar vind ik dat er sprake was van een overweging.

Soort van het verschil tussen doodslag en moord.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Oud 14-12-2006, 20:29
Strever
Strever is offline
Ik ga volgende week naar Vitesse - Ajax en zit in Vak 120. Heeft iemand hier wel eens gezeten? Ik moet natuurlijk wel kunnen juichen voor Ajax als er gescoord wordt. En dan wil ik niet aangevallen worden door supporters. Ik weet niet hoe de sfeer daar is. Dus, is het juichen voor Ajax mogelijk?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 20:35.
Oud 14-12-2006, 20:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het wel een beetje jammer altijd. In de Goffert hoef je het meestal niet te proberen, maar vak 120 in Arnhem ken ik niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2006, 20:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vergeet niet je 020 shirtje en sjaaltje mee te nemen, en extreem uitbundig te juigen, mocht daar eventueel aanleiding voor zijn...
__________________
Zuur...
Oud 14-12-2006, 21:10
one.
one. is offline
Citaat:
Strever schreef op 14-12-2006 @ 21:29 :
Ik ga volgende week naar Vitesse - Ajax en zit in Vak 120. Heeft iemand hier wel eens gezeten? Ik moet natuurlijk wel kunnen juichen voor Ajax als er gescoord wordt. En dan wil ik niet aangevallen worden door supporters. Ik weet niet hoe de sfeer daar is. Dus, is het juichen voor Ajax mogelijk?
Haha, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me sowieso geen goed idee om in een thuisvak te gaan juichen voor de uitploeg, behalve bij Willem II.
__________________
.
Oud 14-12-2006, 21:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En al helemaaaal niet al het juichen voor Ajax betreft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-12-2006, 21:40
Verwijderd
Er zijn maar héél weinig stadions in Nederland waar ik buiten het uitvak uitgebreid zou gaan juichen voor de uitclub. Dat werkt echt als een rode lap op een stier. Zeker als het een, met alle respect en niets lulligs bedoeld, toch al irritatie-opwekkende club als Ajax betreft. Maar ik ken het specifieke vak niet, voor hetzelfde geld zit je er alleen met wat bejaarden.
Oud 15-12-2006, 14:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als ketjing daar zit overleef je het niet
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 15-12-2006, 16:25
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik zou je sjaal en shirt maar thuislaten..

Ik heb het alleen een keer tegen Heerenveen gedaan, maar daar kan dat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-12-2006, 18:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ik zou er ook bij gaan zingen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 15-12-2006, 21:45
Fides
Fides is offline
Kluivert is terug.

Oud 16-12-2006, 17:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Strever schreef op 14-12-2006 @ 21:29 :
Ik ga volgende week naar Vitesse - Ajax en zit in Vak 120. Heeft iemand hier wel eens gezeten? Ik moet natuurlijk wel kunnen juichen voor Ajax als er gescoord wordt. En dan wil ik niet aangevallen worden door supporters. Ik weet niet hoe de sfeer daar is. Dus, is het juichen voor Ajax mogelijk?
ach, gelukkig valt er voor jou niks te juichen...
Ik vind het jammer dat je niet zit waar je hoort, namelijk in de glasbak.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-12-2006, 17:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-12-2006 @ 18:02 :
ach, gelukkig valt er voor jou niks te juichen...
Ik vind het jammer dat je niet zit waar je hoort, namelijk in de glasbak.
Ooh jawel. Dat wordt een nulletje 3. Ik had graag in de glasbak gezeten, maar dat gaat helaas niet.

Spoiler
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 19:00.
Oud 17-12-2006, 13:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Krap, krap
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-12-2006, 13:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spoiler


__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-12-2006, 13:18
Strever
Strever is offline
Zoek dekking, daar komt Rossini!
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 17-12-2006, 16:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En het sprookje gaat maar door..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-12-2006, 19:04
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 17-12-2006, 19:28
Verwijderd
Ik heb me weer goed vermaakt bij De Wedstrijden vandaag.

Trouwens, die nieuwe richtlijn waarbij spelers zelf zouden moeten bepalen of de bal het veld uitmoet bij een geblesseerde speler: wat een onzin, zo'n beslissing kun je niet aan een speler overlaten, de scheids staat toch op het veld om beslissingen te nemen? Het was niet sportief van Lucius, maar dat Luinge Lucius de schuld geeft, vind ik echt onzin.

en godver gossame Everton twee keer voor tegen Chelsea, maar in de laatste 8 minuten knallen Lampard en Drogba van 25 meter raak, echt superfrustrerend
Oud 17-12-2006, 20:24
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 17-12-2006 @ 20:04 :
[afbeelding]
terecht roodje
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 17-12-2006, 22:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-12-2006 @ 20:28 :

en godver gossame Everton twee keer voor tegen Chelsea, maar in de laatste 8 minuten knallen Lampard en Drogba van 25 meter raak, echt superfrustrerend
Maar wat een doelpunten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-12-2006, 22:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-12-2006 @ 20:28 :
Trouwens, die nieuwe richtlijn waarbij spelers zelf zouden moeten bepalen of de bal het veld uitmoet bij een geblesseerde speler: wat een onzin, zo'n beslissing kun je niet aan een speler overlaten, de scheids staat toch op het veld om beslissingen te nemen? Het was niet sportief van Lucius, maar dat Luinge Lucius de schuld geeft, vind ik echt onzin.
Sportiviteit staat toch centraal. Op het oog was de blessure niet ernstig en stelde de speler zich aan. Ben je onsportief en ga je voor de overwinning, tjah, dan speel je de bal niet uit. Dat is je eigen keuze. Ik vind ook dat een scheids pas moet ingrijpen als er een situatie ontstaat waar doorspelen niet verantwoord is. Rossini weet zichzelf niet te beheersen en dat is kwalijk. Terecht rood. De schuld van de overtreding lag niet bij Lucius, maar geheel bij Rossini.

Citaat:
en godver gossame Everton twee keer voor tegen Chelsea, maar in de laatste 8 minuten knallen Lampard en Drogba van 25 meter raak, echt superfrustrerend
Wat een praaaachtgoals
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-12-2006, 09:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC gaat goed, we blijven geregeld punten pakken. Ik denk dat we dit seizoen wel rond de 12e plek kunnen eindigen.

Van Wijk heeft veel commentaar op de instelling van zijn spelers, daar heeft hij echt volkomen gelijk in, wat een schande zijn die gasten zeg, het is moeilijk maar Willem 2 ten schande maken kan dus toch. zoals wij hier altijd zeggen: "alleen een slappe lul kan in een kruik zeiken."
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-12-2006, 10:36
Strever
Strever is offline


__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 19-12-2006, 10:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het blijft een typische Ajax-zet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 11:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Derksen: "Bruins wil naar AZ"
19 december 2006

Luigi Bruins is momenteel één van de meest begeerde voetballers van Nederland. Vrijwel alle (sub-)topclubs willen de middenvelder na dit seizoen overnemen van Excelsior. Feyenoord leek als partner van Excelsior de grootste kans te maken, maar volgens Johan Derksen heeft AZ de beste papieren.

Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, liet in het tv-programma Voetbal Insite weten dat Bruins niet naar Feyenoord wil. "Bruins houdt van mooi voetbal en vindt AZ het beste bij hem passen", onthulde Derksen. Bruins zou door AZ mogelijk nog één seizoen op huurbasis bij Excelsior worden gestald.

De 19-jarige Bruins is dit seizoen één van de revelaties van de Eredivisie. Mede dankzij het sterke spel van de middenvelder lijkt Excelsior hard op weg om zich te handhaven op het hoogste niveau van het Nederlandse voetbal.
Leonardo of Bruins... Bruins is dan nog niet binnen, maar ik denk dat AZ de juiste keus heeft gemaakt, zowieso om af te zien van Leonardo...

Edit:
Dit had misschien in het transfer topic gemoeten. Maar dit is een reactie op die prachtige foto hierboven.
__________________
Zuur...

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 11:10.
Oud 19-12-2006, 13:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 11:48 :
Het blijft een typische Ajax-zet.
In de zin van?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-12-2006, 13:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 19-12-2006 @ 14:13 :
In de zin van?
Nou ja, er is duidelijk behoefte aan aanvoer vanaf de flanken, maar in plaats van de vinger op het probleem te proberen te krijgen, doet Huntelaar het ineens niet goed genoeg en wordt er een jongen gehaald die niet op de flanken wil spelen. Dat is recentelijk al gebeurd met Charisteas, Rosenberg en Anastasiou. Ik had, als ik Ajax geweest was, een duidelijker beeld willen hebben van de toe te passen speelstijl en profielschetsen gemaakt voor mogelijke aankopen. Nu gaan jongens het slachtoffer worden van slecht beleid, terwijl die daar nooit het slachtoffer van zouden mogen worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 14:26
Verwijderd
Ik ben het met je eens hoor, gmb, maar wie zou dan wel een goede buitenspeler voor Ajax zijn, en nog betaalbaar ook?
Oud 19-12-2006, 14:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-12-2006 @ 15:26 :
Ik ben het met je eens hoor, gmb, maar wie zou dan wel een goede buitenspeler voor Ajax zijn, en nog betaalbaar ook?
Optie één is natuurlijk het zoeken van buitenspelers, optie twee is het terugvallen op een 4-4-2.

Ik zie voldoende opties binnen en buiten Nederland die Ajax zouden kunnen versterken. David Jones van Manchester United bijvoorbeeld, hij moest 1,6 miljoen kosten en is zonder twijfel één van de beste voetballers die NEC ooit heeft gehad. Uitstekende linksbuiten en linkshalf, dat heeft hij wel bewezen.

Sulejmani van Partizan, waar AZ ooit achteraan zat en nu getekend heeft bij Heerenveen, was bekend bij de technische staf van Ajax en zou ik zéker geen slechte keuze gevonden hebben voor de linksbuitenpositie. Let op mijn woorden.

Blaszczykowski van Wisla heb ik rond het WK al een keer genoemd. Hij is meer rechtshalf en volgens mij beter te gebruiken in de genoemde 4-4-2, maar een groot talent en ik denk ook dat hij een grote kan worden. Rosenberg en Huntelaar zie ik wel als goede opties om samen een tweemansvoorhoede te vormen.

Vergis je niet, dat zijn betaalbare spelers voor Ajax en zéker aanwinsten. Haal je David Jones en Blaszczykowski bijvoorbeeld, dan heb je een enórm sterk middenveld. En hoeveel moet dat kosten? 5 Miljoen, hooguit? En dit is maar een greep uit de mogelijke opties.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 15:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja, ik snap ook niet waarom Ajax die toch beroemd is om zijn vleugelspel zoveel moeite heeft de goede investeringen te plaatsen voor die posities. AZ haalde Dembele en Jenner, Groningen Suarez (aankoop van het jaar), Twente Kennedy (die zou zo bij Ajax mee kunnen draaiend) en Touma, Heerenveen Pranjic.. Allemaal aangekochte spelers en ik vind ze stuk voor stuk sterker dan De Mul, Rosales ($$$), Leonardo (die niet eens een buitenspeler is) en Mitea ($$$)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-12-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-12-2006 @ 14:17 :
Heb je de beelden gezien?
die Duitser krijste als een baby...... om een min later weer vrolijk rond te springen.....
Oud 19-12-2006, 15:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 19-12-2006 @ 16:46 :
die Duitser krijste als een baby...... om een min later weer vrolijk rond te springen.....
Dan heb je ook de wedstrijd niet gezien...

Wees gewoon blij dat Huntelaar er mee weg komt. En hou jezelf niet zo voor de gek.
__________________
Zuur...
Oud 19-12-2006, 16:36
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 15:53 :
-verhaal-
Ik snap inderdaad niet waarom een van de Nederlandse topclubs Jones niet heeft gehaald. Want dat was toch een klein fenomeen vorig seizoen.
Oud 19-12-2006, 16:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fides schreef op 19-12-2006 @ 17:36 :
Ik snap inderdaad niet waarom een van de Nederlandse topclubs Jones niet heeft gehaald. Want dat was toch een klein fenomeen vorig seizoen.
Het verhaal ging eerst dat hij absolúút niet dacht aan een andere verbintenis dan een verhuur aan een andere club dan Manchester United, omdat hij zo graag in het eerste van United wilde spelen. Toen haalde United Carrick en werd al snel duidelijk dat hij nog maar weinig kans zou krijgen. Derby County speelde daar goed op in. NEC kon hem niet betalen, anders was hij zeker gekomen.

Maar inderdaad, als ik Ajax of Feyenoord was geweest, had ik gewoon die miljoen pond op tafeg gelegd, want het was al meteen duidelijk dat hij een hele grote kan worden. Als hij maar genoeg kans krijgt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 15:53 :
Optie één is natuurlijk het zoeken van buitenspelers, optie twee is het terugvallen op een 4-4-2.

Ja, 4-4-2 is uiteraard de gemakkelijkste optie
Oud 19-12-2006, 19:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-12-2006 @ 19:24 :
Ja, 4-4-2 is uiteraard de gemakkelijkste optie
Er is weinig tegen op gemakkelijke opties, zolang ze maar het gewenste effect hebben. Hier bij NEC hebben we nu al twee keer meegemaakt dat een nieuwe trainer wel "even" 4-3-3 gaat spelen met een selectie die daar niet helemaal voor geschikt is. Lok is teruggevallen op 4-4-2 en stond in de winter vierde, Been heeft eindelijk door dat Niedzielan een centrumspits is en positioneert de voorhoede zoals Barcelona vorig jaar speelde (met Holman in de rol van Ronaldinho ). Dát is inzicht en dat is waar het om gaat.

Ten Cate kan een fantastisch trainer zijn en spelers beter maken, ik heb geen reden om daar aan te twijfelen, maar spelers voelen zich op hun "eigen" positie gewoon altijd lekkerder en gaan dan ook beter spelen. Perez is een nr. 10, Sneijder kan daar ook spelen, maar staat ook op links z'n mannetje en Babel en Mitea zijn niet gedienstig genoeg om Huntelaar van eindpasses te voorzien. Het ouderwetse principe van een "koningskoppel" is zo gek nog niet hoor. In Engeland lopen ze er nog steeds mee weg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 19:16
Verwijderd
Vertel mij wat, ik bedoelde het ook niet als kritiek
Oud 19-12-2006, 19:19
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 20:12 :
Ten Cate kan een fantastisch trainer zijn en spelers beter maken, ik heb geen reden om daar aan te twijfelen, maar spelers voelen zich op hun "eigen" positie gewoon altijd lekkerder en gaan dan ook beter spelen. Perez is een nr. 10, Sneijder kan daar ook spelen, maar staat ook op links z'n mannetje en Babel en Mitea zijn niet gedienstig genoeg om Huntelaar van eindpasses te voorzien. Het ouderwetse principe van een "koningskoppel" is zo gek nog niet hoor. In Engeland lopen ze er nog steeds mee weg.
Hm, ik vond dat op het moment dat Babel meedoet op links er toch onmiddellijk veel meer dreiging uitgaat van de voorste linie. Ik denk niet dat de flanken per sé in dienst moeten staan van Huntelaar. Mitea deed het ook redelijk. Maarja, alles is beter dan Perez of Sneijder op links.

Ik had Leonardo liever niet gehad hier als hij niet op de flanken wil spelen. Als centrumspits is hij voor ons niet zo nuttig, we hebben Huntelaar, Rosenberg en eventueel Manucharyan daar al. Ik had liever dat ze op zoek waren gegaan naar een échte vleugelspits voor op de rechterkant en een verkoop van Rosenberg en dat er in plaats van hem een target man wordt gehaald.
__________________
.
Oud 19-12-2006, 19:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-12-2006 @ 20:16 :
Vertel mij wat, ik bedoelde het ook niet als kritiek
Nee, maar ik vind het zo jammer dat sommige mensen 4-4-2 zo snel af doen als een "laffe" strategie. 4-4-2 kan aanvallender zijn dan 4-3-3, het gaat erom hoe je speelt. Om op NEC terug te komen, er wordt hier nog steeds 4-3-3 gespeeld, maar in uitwedstrijden is het alleen maar countervoetbal en achteruit hangen. Vorig jaar sloten we het seizoen af in een 4-4-2 formatie (met David Jones, remember?) en dat was veel aanvallender dan de meeste teams in de Eredivisie vorig jaar speelden. Zie ook AZ dit seizoen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2006, 19:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 19-12-2006 @ 20:19 :
Hm, ik vond dat op het moment dat Babel meedoet op links er toch onmiddellijk veel meer dreiging uitgaat van de voorste linie. Ik denk niet dat de flanken per sé in dienst moeten staan van Huntelaar. Mitea deed het ook redelijk. Maarja, alles is beter dan Perez of Sneijder op links.
Punt is dat Huntelaar afhankelijk is van de aanvoer en zonder die aanvoer kun je hem beter niet opstellen. Denk ook aan van Nistelrooij bij het Nederlands elftal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2006, 09:25
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-12-2006 @ 20:21 :
Punt is dat Huntelaar afhankelijk is van de aanvoer en zonder die aanvoer kun je hem beter niet opstellen. Denk ook aan van Nistelrooij bij het Nederlands elftal.
Mwoah, als je in plaats van bijvoorbeeld Babel iemand opstelt die alleen maar zn mannetje voorbijgaat en een voorzet geeft heb je te weinig variatie in je aanval vind ik, je wordt dan te voorspelbaar.
__________________
.
Oud 20-12-2006, 10:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-12-2006 @ 10:25 :
Mwoah, als je in plaats van bijvoorbeeld Babel iemand opstelt die alleen maar zn mannetje voorbijgaat en een voorzet geeft heb je te weinig variatie in je aanval vind ik, je wordt dan te voorspelbaar.
Als dat de enige actie is die je voortbrengt wel ja.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2006, 11:51
Fides
Fides is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 20-12-2006 @ 10:25 :
Mwoah, als je in plaats van bijvoorbeeld Babel iemand opstelt die alleen maar zn mannetje voorbijgaat en een voorzet geeft heb je te weinig variatie in je aanval vind ik, je wordt dan te voorspelbaar.
Overmars was goud waard voor Ajax terwijl hij niet veel meer kwaliteiten heeft dan Babel (in potentie) heeft.
Oud 20-12-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 20-12-2006 @ 12:51 :
Overmars was goud waard voor Ajax terwijl hij niet veel meer kwaliteiten heeft dan Babel (in potentie) heeft.
Overmars had een betere voorzet, ging minder alleen en was sneller. Zeker de kwaliteiten voor een vleugelspeler waren bij Overmars veel beter dan bij Babel, ook in potentie.

Naja, dat vind ik dan hè
Oud 20-12-2006, 15:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-12-2006 @ 12:51 :
Overmars was goud waard voor Ajax terwijl hij niet veel meer kwaliteiten heeft dan Babel (in potentie) heeft.
Sorry, maar dat is echt een debiele vergelijking
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-12-2006, 15:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-12-2006 @ 12:51 :
Overmars was goud waard voor Ajax terwijl hij niet veel meer kwaliteiten heeft dan Babel (in potentie) heeft.
Ik denk niet meer dat je het Ajax van Overmars kunt vergelijken met het Ajax van heden.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 20-12-2006, 16:00
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
youri mulder zei daar overigens wel iets interessants over, in studio voetbal. ik weet de precieze cijfers niet meer maar huntelaar scoort beduidend meer als babel speelt, dan als ie niet speelt.

youri mulder dacht dat dat misschien te maken heeft met het deit dat de verdedigers meer hun aandacht moeten verdelen tussen huntelaar en babel, omdat babel ook een gevaarlijke individuele actie kan hebben. daardoor zou dan meer ruimte voor huntelaar ontstaan.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 20-12-2006, 16:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar Huntelaar is geen speler met een actie. Als er meer ruimte voor Huntelaar is, is hij natuurlijk wel beter aan te spelen. Dat is ook de kracht van een 4-4-2
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2006, 18:58
Strever
Strever is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-12-2006 @ 12:51 :
Overmars was goud waard voor Ajax terwijl hij niet veel meer kwaliteiten heeft dan Babel (in potentie) heeft.
Hihi, het Ajax van nu, en het Ajax van toen. Zoek de verschillen..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.