Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2010, 16:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gedachte's gedachte's gedachte's gedachte's.
grrr word er niet goed van.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 21-03-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet alles opgeven maar hier zijn is zo hard, zo kil, zo werkelijk.
Straks ben ik weer gewoon alleen.

Ga naar huis
Niet verder weg
Niet naar het zuiden
Niet weer hier vandaan
Ik wil de moed om hier te blijven
Ik wil de moed om zacht te zijn
hey. hoe is het?
lang geen post van je gezien..
Take care!


@ rasmusje: soms is het goed om een dag niks te doen, en bij jezelf stil te staan. De dag hoeft dan niet perse weg gegooid te zijn?

OT:
Geleerd, en ik snap het, maar toch weer bang dát ik te weinig heb gedaan en het vies tegen gaat vallen morgen.
Verder vind ik het echt niet tof hoe mijn vriend doet tegen mij, dat heb ik hem ook gezegd vanmiddag. Hij lijkt het niet altijd door te hebben. Hij is oud en wijs genoeg. Althans hoop ik.
Oud 21-03-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Verjaardag was druk, maar heel gezellig. Eerst de hele ochtend nog zitten rennen en vliegen, de laatste boodschappen gedaan, nog een deel van het huis gestofzuigd e.d., 2 soepen zelfgemaakt. Vervolgens een vriendin van de trein gehaald en daarna liep het vol.
De hele kamer zat vol, 17 mensen in totaal. M'n soepen vielen goed in de smaak en ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ik ook wel eens bij hen soep mag komen maken. En ik heb veel cadeautjes gekregen van schoonouders (kettingen, oorbellen, een boek en een kookboek). Mario Bros voor de Wii van schoonzusje en vriend en van de rest van de schoonfamilie geld. Van vriendin nog een kookboek, dus ik kan weer even vooruit. Van mijn familie krijg ik m'n cadeautjes in het weekend ná m'n verjaardag in april, als ik m'n verjaardag samen met m'n zusje vier.

Nu is het weer lekker rustig, de kamer is weer op orde, de afwas is gedaan, vriendin is weer op weg naar huis. En ik heb vandaag voor het eerst alleen autogereden Ik heb al 2 jaar m'n rijbewijs en ik heb gewoon nog nooit in m'n eentje gereden Nu moest ik wel omdat vriendje meteen de situatie aangreep dat ik die vriendin wel even naar de trein kon brengen. Het is ook een afstand van niks, met de auto doe je er nog geen 5 minuten over. En het ging goed, moter is geen één keer afgeslagen en verder ging het ook goed, er was natuurlijk ook geen kip op de weg, maar toch. Dus nu ben ik trots op mezelf.

En het is hier helemaal aan het opentrekken, blauwe lucht en zon
was je vandaag of gisteren jarig?
iig nog gefeliciteerd
Oud 21-03-2010, 23:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik word echt langzaamaan moe van al die zielige verhalen waar mensen op marktplaats mee komen om een pup voor zo ongeveer de helft van de prijs te krijgen. Echt bij nummer 5 heb ik nu inmiddels grote twijfel of het hier wel over waarheidsgetrouwe verhalen gaat.

(uh uiteraard laten we ze langskomen en beoordelen dan sowieso pas of iemand een pup uit ons nest krijgt. 3 gaan sowieso naar bekenden.)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-03-2010, 11:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@missy1-0: klinkt als een leuke verjaardag!

OT: Druk, maar een leuk weekend gehad. Het was lang geleden dat we zo'n sociaal weekend hebben gehad. En eigenlijk gaat het verder best wel lekker.
Oud 22-03-2010, 12:19
Redhair
Redhair is offline
Ik zou eerst eind april opgenomen, maar nu kan ik na pasen al terecht. Spannend maar blij.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-03-2010, 12:43
Verwijderd
ik voel me goed! meesterlijke gesprekken gehad met mijn vriend dit weekend waardoor ik ineens andere zichten kreeg! en nu ben ik opgelucht en kan ik dingen los laten .. oja, en die zon . <3 energie krijg ik ervan. ^_ ^ Meow.
Oud 22-03-2010, 13:08
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Mixed feelings all over...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 22-03-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
hey. hoe is het?
lang geen post van je gezien..
Take care!


@ rasmusje: soms is het goed om een dag niks te doen, en bij jezelf stil te staan. De dag hoeft dan niet perse weg gegooid te zijn?

OT:
Geleerd, en ik snap het, maar toch weer bang dát ik te weinig heb gedaan en het vies tegen gaat vallen morgen.
Verder vind ik het echt niet tof hoe mijn vriend doet tegen mij, dat heb ik hem ook gezegd vanmiddag. Hij lijkt het niet altijd door te hebben. Hij is oud en wijs genoeg. Althans hoop ik.
Helemaal mee eens, maar als zo'n dag niks doen bestaat uit op bed liggen huilen en mezelf wentelen in zelfmedelijden kan ik in plaats daarvan maar beter gewoon iets nuttigs gaan doen, zoals werken aan mijn studie. Het is niet dat ik niet een dagje rust mag nemen van mezelf hoor.

OT: Ha, ik voel me goed vandaag. Ik heb een supermooi shirtje gekocht voor de bruiloft van mijn beste vriendin en ik ben er zó blij mee. Het past ook echt perfect bij het rokje dat ik al had. Nu nog een nieuwe panty en mijn zwarte lakschoentjes eronder en ik ben klaar. Waar een mens al niet blij van kan worden.
Jantje lacht, jantje huilt. Ik moet echtechtecht beter zien te worden in relativeren. Het ene moment maak ik me zo ontiegelijk druk om iets dat ik alleen nog maar kan janken en mijn hele leven aan me voorbij zie gaan als een grote doffe ellende en zou ik het liefste dood willen, het volgende moment is er totaal niets aan de hand en lacht het leven me toe. Dat laatste is wel leuk, maar ik moet toch eens een soort middenweg zien te vinden.
Oud 22-03-2010, 16:37
Verwijderd
hmm ja beter worden in relativeren. dat zou ik ook wel willen leren :x
Oud 22-03-2010, 16:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bij dagbehandeling had ik helemaal geen therapie vandaag.
dus ik heb maar wat gekletst en naar verschillende dingen daar gelopen.
naar het activiteiten centrum en de caroussel.
heb ook van aan me coordinator verteld van am en van me angsten.
en bij de huisarts ben ik ook geweest vandaag.
aan me been kan ze niks doen en aan me enkel.
ik hoef in iedergeval na 4 weken geen anti biotica meer.
maar het kan nog een aantal weken duren voor me enkel/been genezen zijn.
en dat de spieren in me enkel kraken moet ook vanzelf overgaan en alles wat erbij hoort.
heb ook van me angsten gezegd en de beelden die ik al de hele dag voor me zie enzo.
ik word echt stapelgek van die angsten en van die beelden.
me moeder is nou niet thuis.
en nou heb ik het rare idee dat me opa is overleden.
of dat er iemand gaat overlijden.
en hoelanger me moeoder wegblijft hoe onrustiger ik word.
terwijl ik al de hele dag achterom kijk enzo.
of er niks is en het lijkt of ik vanalles hoor.
ik moet maar proberen te denken dat er niks is.
en am moet ik proberen te laten.
maar dat is nou heel moeilijk.
maar ik ben allang blij dat ik sinds diddlina met ontslag is.
ik vandaag een smsje van haar kreeg dat het goed met haar gaat.
daar ben ik in iedergeval al heel blij mee.
nou maar proberen rustiger te worden in me hoofd en in me lijf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-03-2010, 17:43
Verwijderd
De decaan heeft me terug gemaild en ik kan morgenochtend langskomen voor een gesprek. Ik vraag me af waar precies ik het ook alweer over wilde hebben. Dat heb ik zo vaak: ik maak een afspraak op het moment dat ik me heel erg slecht voel en zodra ik mag komen ben ik vaak zo blij en opgelucht, dat ik me spontaan niet meer kan herinneren waarvoor ik de afspraak in de eerste plaats wilde maken of hetgene dat ik eerst als probleem zag opeens onbenullig vind. Maar de problemen zijn dan natuurlijk niet verdwenen. Ik ga proberen om een lijstje te maken en als dat niet lukt zal ik vragen of hij me wat algemene vragen wil stellen; meestal drijft dan het echte onderwerp gauw naar boven. Ik hoop dat ik er wat aan heb.
Oud 22-03-2010, 18:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kut opmerkingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-03-2010, 18:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb al twee weken niks aan mijn scriptie gedaan
Ik ben er ook helemaal uit nu, dus echt handig is het niet. Maar op zich moet het allemaal goed komen, ik moet me er even toe zetten. Deze week de behandeling afmaken, volgende week conceptversie, week erna de folder en dan heb ik nog een week over. Moet lukken. Alleen heb ik echt geen zin meer, ik ben moe en kan me er niet toe zetten. Hopelijk vannacht goed slapen en dan de rest van de week even hard doorwerken, dan moet het lukken.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 22-03-2010, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh ik heb een hekel aan mezelf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-03-2010, 21:47
Verwijderd
Dit gaat fout... gisteren van elf tot drie uur 's avonds/'s nachts (met een tussenpoos van een halfuur waarin ik van m'n werk naar huis ben gestrompeld) in een hyperventilatie aanval gezeten waarin ik bij momenten dissociëerde.
Mijn lijf hoorde niet meer bij mij. Toen de kramp overal enigszins weg was en ik überhaupt weer kon staan, ben ik jankend voor de spiegel gaan staan, zodat ik kon zien dat ik er nog was, maar ik zag niks in dat gezicht daar. Ik was gewoon weg...
Toen ik thuis kwam heb ik nog wat met mijn mama gepraat, en daarna wilde ik naar bed gaan, maar ik was te bang om alleen in bed te liggen of zelfs alleen in mijn kamer te zijn. In eerste instantie kwam ze dan maar even bij me liggen, maar schoot zo weer in een volle paniekaanval...
Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen, maar was gesloopt vanochtend.

Morgenochtend naar de huisarts. Ik wil niet, ik wil gewoon in bed blijven liggen en slapen en dat 't allemaal niet meer zo is als ik wakker word
Oud 22-03-2010, 23:00
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
was je vandaag of gisteren jarig?
iig nog gefeliciteerd
Nee, ik ben pas in april jarig, maar m'n vriend en ik hebben onze verjaardagen dit jaar samen gevierd. Hij was in februari jarig en afgelopen weekend was zo ongeveer in het midden.

OT: Vandaag m'n laatste werkdag gehad, net toen iedereen wilde gaan beginnen vanmiddag was het, we gaan eerst even naar de vergaderruimte. En toen kregen we te horen dat dit onze laatste dag zou worden. Ik had het wel zien aankomen en het was ons ook al medegedeeld dat het niet lang meer zou gaan duren, maar dit was wel heel snel. Toch nog maar gewerkt vanmiddag, want het is wel weer 4 uurtjes inkomen, maar het was wel raar. Afscheid van iedereen genomen, een grote bos bloemen gekregen, dat vond ik wel attent van de leidinggevenden en dat was het dan. Dus nu zit ik zelf in de WW, heb het net allemaal aangevraagd, gelukkig weet ik er inmiddels alles van..
Oud 23-03-2010, 15:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje Missy, dat is bizar, dat ze dan gewoon zeggen: ja, vandaag is dus je laatste dag... Vervelend zeg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-03-2010, 16:24
Verwijderd
Ik voel mij verschrikkelijk.
Oud 23-03-2010, 16:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het gaat echt weer een stuk beter. Ben eindelijk weer wat dingen aan het doen, net officieel uitgeschreven voor een van mijn vakken, selectie van de KT uitgesteld naar augustus, met een vriend afgesproken samen FI-mentor te worden, geldzaken geregeld. Er is zoveel blijven liggen in de periode dat ik niets kon en wilde doen. Nu vandaag ook weer college gehad, met M. naar het park en daar de hele middag lekker in de zon gelegen. Gisteren ook therapie, etentje met m'n collegas enz. Voel me echt een stuk beter, het knaagt nog wel vreselijk aan me maar heb het idee dat ik er toch wel weer een beetje bovenop kom. Zo bij een vriendin eten, die eetafspraken zijn ook zo belangrijk voor me. Rest van de week ook alweer volgepland, ben blij dat ik weer afleiding heb enzo..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-03-2010, 18:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dagbehandeling ging goed.
alleen op het laatst maakte een jongen de opmerking.
'allemaal stil houden want ze komt eraan'.
ik heb hem er maar niet op aangesproken.
maar dat komt nog wel.
en de huisarts zei gisteren dat ik om de 6 uur 2 paracetamol,s moet nemen.
heb er vanochtend 2 genomen en vanmiddag.
en nou heb ik weer erg last van me enkel en me knie en van krakende spieren.
straks me laatste 2 voor vandaag maar nemen.
en verder komen de angsten en gedachtes weer terug.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-03-2010, 19:56
Verwijderd
@rasmusje: oké. verzwelgen in zelfmedelijden is idd niet echt handig.

hm nog 2 tentamens. Daarna mag ik janken en voelen zo als ik mij voel. Nu erbij stilstaan werkt niet. Toch is vluchten niet ideaal. Ik ga nu lekker in bed liggen.
Oud 24-03-2010, 10:58
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Te veel aan mn kop waardoor er amper wat gebeurd. Heel irritant...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 24-03-2010, 13:55
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Godverdomme... Die baan niet gekregen puur om t feit dat die andere iets meer ervaring heeft met werken in een poppodium.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 24-03-2010, 16:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Resultaat van 3 dagen solliciteren: 2 afwijzingen (eentje omdat ze geen plek meer hadden, haal die vacature dan weg! en eentje omdat ik op één punt net te weinig werkervaring had) en 1 nog geen reactie. Maar ik vind dat ik best goed bezig ben.

En ik baal want ik kan niet bij m'n loonstroken online en het uitzendbureau ook niet omdat de site "verbeterd" is en ik heb nu iets alternatiefs van het uitzendbureau gekregen om op te sturen i.v.m. m'n aanvraag voor de ww. En nu blijkt dat over 1 week waarvan ik de loonstroken moet opsturen m'n loon niet klopt, dus dat krijg ik volgende week nog. Nouja, ik zet het er allemaal wel bij en hoop dat ze het alternatieve i.p.v. de loonstrook accepteren.

Vanavond sing-in en ik ben heeeel benieuwd of er überhaupt mensen komen kijken. Want we zouden ook nog gaan optreden en straks is er niemand...
Oud 24-03-2010, 17:27
Verwijderd
Bah ik voel me echt lelijk en onzeker vandaag.
Het slaat nergens op. Sluit mezelf op in me kamer, en ga ook niet trainen.
zucht.
Oud 24-03-2010, 18:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dagbehandeling was gezellig.
maar het was wel erg vermoeiend en confronterend.
en ik heb me haren een flink stuk korter laten knippen op het terrein.
tot boven me schouders en me pony eraf.
dat is wel even wennen vergeleken met me lange haren.
maar ik kreeg er veel complimenten over.
zelf van me moeder die het er eigenlijk vantevoren op tegen was.
en door het pesten denken meestal dat mensen complimenten niet menen.
maar van de mensen waarvan ik ze kreeg weet ik dat ze het wel menen.
ik heb vanochtend met me coordinator in het activiteiten centrum.
een intake gehad voor de bezigheids therapie.
waar ik volgende week mee ga beginnen.
maandag ochtend een uurtje na yoga ook maandag de hele middag.
dinsdag middag en donderdag ochtend ook nog.
ik heb maar gevraagd of ik er volgende week mee mag beginnen.
want dan kan ik deze week nog aan het idee wennen.
me enkel en me been doen nog behoorlijk pijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-03-2010, 19:04
Verwijderd
Ik ga pas naar bed als ik een concreet idee heb wat ik morgen ga doen. Ik wil niet nog zo'n niksdag.
Oud 24-03-2010, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik wil die gedachte's niet meer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-03-2010, 19:20
Verwijderd
Ik heb het idee dat over het geheel genomen het stukken beter met me gaat dan vroeger. Maar als ik de optelsom maak van alles wat er niet goed gaat, gaat het eigenlijk gewoon kut. Wel beter dan vroeger, maar ook nog ver verwijderd van geluk.
Oud 24-03-2010, 20:08
Verwijderd
Godver, nu moet ik alweer zo huilen. Kan het niet eens ophouden?
Oud 24-03-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat over het geheel genomen het stukken beter met me gaat dan vroeger. Maar als ik de optelsom maak van alles wat er niet goed gaat, gaat het eigenlijk gewoon kut. Wel beter dan vroeger, maar ook nog ver verwijderd van geluk.
herkenning. waarom moet je huilen. Heb je iemand waar je bij terecht kunt om uit te huilen?
Oud 24-03-2010, 20:33
Verwijderd
Omdat ik me eenzaam voel. Nee, ik kan bij niemand terecht.
Oud 24-03-2010, 21:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Darn it, mijn vriendje is ziek en ik heb geen tijd om hem op te zoeken, ik zie hem vrijdag pas weer maar ik wil hem nú beter knuffelen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-03-2010, 21:23
Verwijderd
Ik heb echt een geweldige dag gehad. Ik moest tentamen maken en ik blijk gewoon maar 2 van de 40 fout te hebben! Dat betekent dat ik hoger dan een 9 heb gescoord! Daarna practicum ingehaald en we moesten 2x een uur wachten omdat eerst de stofjes op temperatuur moesten komen en daarna omdat de stofjes in de gel moesten gaan lopen. Lekker chill op een bankje sigaretjes zitten roken en gekletst. Het mooie weer maakt mensen vrolijker en socialer heb ik het idee. Inhaal practicum laten aftekenen en nu heb ik 3 weken niks te doen. Even tijd voor ontspanning maar ik hoop maar dat ik me niet ga vervelen. Toen ik "thuis" kwam had ik barstende koppijn, waarschijnlijk alle spanning van de afgelopen weken die eruit kwam. Gelukkig is dat nu over. Vanavond nog spelletje weerwolven gedaan en dat was weer heel gezellig.
Oud 24-03-2010, 22:44
Verwijderd
ik ben heel erg verliefd, EN het is wederzijds
vanaf afgelopen vrijdag
Oud 25-03-2010, 13:17
Verwijderd
wat kunnen mensen veranderen he, positief of negatief, inclusief mezelf! niemand staat stil en de tijd natuurlijk ook niet. de afgelopen dagen/weken waren heftig, ben langzaam aan het afbouwen geslagen en voel nu al de wind op een andere manier, proef nu al het voedsel op een andere manier, ik kan weer echt lachen om grappen, om momentjes. maar het is ook wel moeilijk, andere emoties komen ook los, verdriet om de overleden hond, boos omdat de tijd niet stil kan staan en alles zo snel veranderd, terwijl je juist net gewend was aan een bepaalde situatie of vrienden. en nu vraag ik me af wat vrienden zijn, wie mijn vrienden zijn, of er echte bijzitten of gewoon een beetje voor de leuk. de vraag: wat is vriendschap? spookt dagelijks door mijn hoofd maar dat is voor later. nu is het tijd om te genieten van de zon <3
Oud 25-03-2010, 13:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ah godver deze week is echt te druk, ik heb twee presentaties, een mondeling en net een wiskundetoets gehad en die ging echt vreselijk kut terwijl ik dacht dat ik het wel kon dus ik ben in een kuthumeur en mijn vriendje is nog steeds ziek en ik haat het als mensen ziek zijn. En ik heb dus geen tijd om hem op te zoeken en dat is helemaal kut want ik kan nu wel een knuffel of twee gebruiken en ik wil geen examens meer leren godverdomme. Ik wil vakantie en vrije tijd en in z'n armen liggen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2010, 16:01
Verwijderd
Vanochtend heb ik bij een paar winkels sollicitatieformulieren gehaald en vanmiddag heb ik ze ingevuld en wel ingeleverd. Het moest opeens van mezelf. Als ik aangenomen word is het natuurlijk mooi, maar dat ik alleen al die formulieren ben wezen halen en heb ingeleverd is een grote stap.
Gisteren had ik ruzie/een heftig meningsverschil met mijn moeder; ze zei dat ik amper iets doe. Daarop werd ik natuurlijk kwaad, maar later realiseerde ik me dat dat kwam doordat ik ook echt geen reet doe. Ik haal te weinig uit m'n dag. 's Avonds duik ik vaak al om negen uur in bed in, niet omdat ik nou zo moe ben maar omdat ik niet weet wat ik verder nog moet doen. Daardoor slaap ik vaak te veel, waardoor ik de volgende dag weer niet fit ben. Voor school doe ik wel wat, maar lang niet zo veel als eerst. Ik hang vaak uren doelloos achter de computer, maar werk zoeken, nee, daar heb ik geen tijd voor, want al die uren niks doen heb ik zogenaamd nodig om inspiratie op te doen. Niemand komt hier over de vloer en ik kom ook praktisch nooit bij iemand anders thuis, dus het grootste deel van de tijd zit ik alleen te wezen en dat ligt gewoon aan mezelf. Ik voelde me wel heel kut door de opmerking van mijn moeder, omdat ik me er ineens heel sterk van bewust was dat ik (nog steeds) eenzaam ben, terwijl ik mezelf iets anders probeer wijs te maken.
Nouja, ik hoop dat ik een baantje kan krijgen, dat zou al een stap in de goeie richting zijn. En vanmiddag heb ik me een soort van aangemeld voor een fanclub-iets van een band die ik goed vind (dat wil zeggen, gevraagd of ze me konden gebruiken want je moet best veel initiatief nemen enzo, en daar ben ik nou net niet goed in). Dat stel ik nou ook al maanden uit, maar nu waag ik de gok maar. In feite heb ik toch niks te verliezen.
Dus ik denk dat ik vandaag best goed bezig ben. En na de zoveelste jankbui deze maand ga ik nu ook serieus overwegen om aan mijn psycholoog te vragen of hij denkt dat ik goed zou doen aan medicatie. Mijn moeder heeft dat nu al een paar keer aangekaart en ik voel er niet zo veel voor (dan voel ik me patiënt of zo), maar aan de andere kant wil ik echt stabieler worden, en als medicatie daarbij helpt.. Maar dat weet ik dus niet.
Oud 25-03-2010, 16:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Godver wat een kutdag is vandaag, ik heb mijn onderlip verbrand toen ik een slok thee nam en ik zit nu al 3 kwartier met een natte theedoek tegen mijn lip en ik denk alleen maar hoe ik straks kan eten want het doet echt helse pijn als ik de theedoek weghaal, en of ik straks mijn tanden wel gepoetst krijg en of ik morgen mijn vriendje wel kan kussen.
Oh verdommeeeee..
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2010, 18:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Take me home,
I'm through fighting it


Ik kan niet alles goed blijven doen. Het is teveel en de week duurt nog zo lang. Blijf ik staat op één punt, verval ik in het andere.

I can't run anymore,
I give gave myself to you.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 25-03-2010, 18:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
therapie ging goed vandaag.
ik heb aan me 2de coordinator van me angsten verteld.
en me gedachte's en am.
en gelukkig mocht ik voor afleiding s'middag's gewoon met het groepsprogramma mee doen.
in plaats van naar ardbeid en educatie.
en daar ben ik erg blij mee want daar vond ik even afleiding en even zonder angsten.
we zijn naar de kas geweest op het terrein en hebben paas stukjes gemaakt.
ik heb hem mee naar huisgenomen.
we mochtend al om 14:30 naar huis de mensen die in de dagbehandeling zitten.
dus ik was lekker op tijd thuis.
daarna nog even de hond uitgelaten.
en daarna even naar het dorp geweest en mooie roze oorbellen gehaald met vanalles eraan.
dat zal ook wel mooi staan bij me korte haren die lange oorbellen.
en daarna nog even de schoenen van me moeder opgehaald.
en friet voor ons gehaald.
morgen weer werken wat hopelijk lukt met de pijn in me enkel en me been.
maarja als het maar gezellig is morgen.
dan hoop ik dat ik me angsten en gedachte's wat weg kan houden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-03-2010, 19:43
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Morgen gaat 'ie alweer terug.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 25-03-2010, 19:55
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Tja. Poehee. Wat zal ik erover zeggen?

Ik mis mijn beste vriendinnetje.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-03-2010, 21:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
jezus ik ben zo moe. Ik wil alleen maar slapen tot de examenweek voorbij is. En ik weet zeker dat ik m'n vriendje van streek heb gemaakt doordat ik voor de grap zei dat ik ook geen muzikanten moet daten, omdat hij iets met z'n basgitaar aan het doen was. En toen zei hij dat dat precies was wat z'n ex zei en dat die het meende en hij er van schrok en nu wil ik hem bij me en hem heel duidelijk maken dat ik het niet meende en ik wil slapen, zo lang slapen. Ik heb er zo'n genoeg van allemaal.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2010, 22:06
Verwijderd
Vandaag een heerlijk ontspannen dagje gehad. Vanochtend lunchboodschappen gedaan en gesport, hard gesport wel te verstaan. Vanmiddag een uitgebreide douche genomen en daarna gaan tutten. Met een groepsgenootje ben ik naar de nagelstudio geweest en nu heb ik mooie blauwe nagels met een wit bloemetje erop. Het was wel even wennen om in zo'n nagelstudio te zitten. Ik ben normaal nooit zo van het tutten en mezelf tot in de puntjes verzorgen enzo. Dat groepsgenootje van mij heeft nepnagels en gaat minimaal eens in de 3,4 weken naar de nagelstudio, maar voor mij was het helemaal nieuw. Ik vond het wel echt leuk om zo verzorgd te worden en ik denk dat ik het wel vaker ga doen, al kost het klauwen met geld.
Vanavond heb ik met mijn broer gekookt en gegeten. Zijn vrouw begint echt al een buikje te krijgen. Ze had vandaag voor het eerst kleertjes gekocht voor de aanstaande baby. Na het eten nog wat gaan drinken in de stad met ze. Mijn broer heeft net een nieuwe telefoon met de nieuwste van de nieuwste snufjes en daar zat hij dan de hele tijd mee te spelen en over te praten, haha.
Oud 25-03-2010, 22:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rasmusje: volgens mij ben je vandaag goed bezig geweest door de eerste stap te zetten naar (misschien) een baantje. Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk dat is.

OT: een stom standaard mailtje teruggekregen van het uitzendbureau. Ik moet er eigenlijk over bellen, want hier heb ik niks aan. Ik solliciteer rechtstreeks op een vacature, dan wil ik geen mailtje krijgen met 'bedankt voor je gegevens, maar we hebben nu geen geschikte vacature voor je'. Vandaag niet gesolliciteerd, wel een beetje gezocht naar vacatures. En vriendje was vrij, dus dat was gezellig, anders zit ik de hele dag alleen, ja, met de kat dan. Naar de dierenarts geweest vanmiddag voor de jaarlijks APK (algemene poezenkeuring), zoals m'n vriend dat noemt. Daarna naar de stad, Mario Kart gekocht en ik kan er niks van, daarna nog even naar de Praxis en vanavond naar schoonouders omdat ik iets moest scannen en daar hebben we Wie is de mol gekeken en ik vind het echt jammer dat ik er falikant naast zat.
Oud 26-03-2010, 15:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Weekend! En eigenlijk best een lekkere week gehad. Het was stiekem best druk, maar het viel me reuze mee. Nu weekend, morgen lekker niks (behalve hardlopen als het niet regent), zondag wedstrijd en naar mijn ouders, maandag auto naar de garage en terug naar huis. Boodschappen zijn al gedaan, voorbereidingen voor het werk voor volgende week zijn al klaar. Lang leve orde!
Oud 26-03-2010, 15:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb niet stil gezeten op m'n vrije dag. Op tijd opgestaan, gedoucht, douche, wc, wastafel, keuken en frituurpan schoongemaakt. M'n beddengoed gewassen (en buiten gehangen!) en nog een wasje gedraaid. Boodschappen gedaan en medicijnen opgehaald bij de apotheek. Twee dozen uitgezocht. Net omgekleed en tas ingepakt en ik ga zo naar m'n vriend. Daar eten en vanavond met z'n vrienden wat drinken. Zin in want ik heb ze al superlang niet gezien, denk misschien voor het laatst nog wel in 2009 ofzo. Morgen komt m'n moeder me daar halen. Dan ga ik ff koffie drinken met haar en m'n schoonmoeder, ben wel benieuwd hoe dat gaat. M'n vriend is dan werken. Daarna met m'n moeder ff naar een tuincentrum oid en hier nog even langs de winkels en vakantiefoto's kijken. M'n vriend is 's avonds ook hier en dan blijft ze hier nog eten en gaat ze weer naar huis. Zondag laatste beetje huishouden en misschien ff met m'n vriend ergens lunchen ofzo Wel zin in allemaal
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2010, 16:29
Verwijderd
Ik wil een leuk cadeau regelen voor mijn vriend, dus had ik een brief gestuurd. Brief sturen ze retour omdat de gegevens blijkbaar niet compleet zijn, maar ik had wel alles goed ingevuld! Daarna 2 verschillende nummers proberen te bellen en die doen het allebei niet.
Ik wilde hem als verrassing een dagje vrij geven en dan wat leuks gaan doen.
Waarom lukt het nou niet?
Ik vond dit allemaal ontzettend moeilijk om te doen (onzeker), dan heb ik mijzelf er overheen gezet en dan lukt alles niet!

Edit: Net het algemene nr gebeld, die doet het blijkbaar wel. Meteen opgehangen, want wilde alleen ff checken of ie t deed. Waarom hebben ze verdomme alleen een algemeen nr dat fatsoenlijk werkt? Alsof gewoon bellen niet eng genoeg is. Mja, er maar proberen over heen te zetten ofzo... Ik ben zo bang dat die mensen mij een of andere idioot vinden en bleh. Waarom maak ik me er zo'n zorgen over? Ik ken die mensen niet eens.
Ik ben ook zo bang dat ik niet uit mijn woorden kan komen en dat ze mij niet mogen doorverwijzen ofzo en dat ze me achterlijk en onvolwassen vinden.

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 16:36.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.