Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Duh!
Oke, brb.
Advertentie
Oud 18-12-2013, 23:44
Verwijderd
Ik mis het hebben van een eigen computer echt als het hebben van armen.
Oud 18-12-2013, 23:46
Verwijderd
Oh, Pip, kun je even op WhatsApp? Ik wil graag je advies over iets korts.
Oud 18-12-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Oh, Pip, kun je even op WhatsApp? Ik wil graag je advies over iets korts.
ja! ik moet me even uitkleden en m'n smoeltje poetsen en dan kom ik. M'n tellie hangt in de lader want ik had nog maar 4% batterij.
Ik stuur je dan ook gelijk een foto van m'n pin up kapsel
Oud 18-12-2013, 23:59
Verwijderd
Ik ben benieuwd Tot zo.
Oud 19-12-2013, 00:09
Verwijderd
Ik zoek manieren om beter te worden in namen en gezichten.

Citaat:
1. Find the most prominent part of the person's face (a mole, large nose, thin eyebrows, pointy ears, or whatever else strikes you the most).

2. Turn the abstract name into an image (e.g., Amy = a sniper aiming).

3. Attach the image to that anchor on the person's face (e.g., a sniper aiming at thin eyebrows).
Oke. Bedankt, internet.
Oud 19-12-2013, 03:05
Verwijderd
Overmorgen moet ik om 6:30 opstaan. Gezien de venijnige oplaaiing van insomnia de afgelopen weken wil ik vannacht doorhalen, want dan weet ik zeker dat ik dan op tijd wakker ben. Maar zonder eigen computer is dat zo saaiiiiiiiiiiiiii. Ik kan niet werken en geen series kijken en niet uitgebreid PM'en en geen muziek luisteren. Jammer genoeg kan ik ook niet slapen.
Oud 19-12-2013, 03:26
Verwijderd
doorhaluh!

woon je nogsteeds in amsterdam?
Oud 19-12-2013, 04:25
Verwijderd
Jazeker. Ik ben ook niet van plan om ooit weg te gaan.

Vind jij een stad ook charmanter worden naarmate je hem dieper leert kennen? Alle zijstraatjes en curiosawinkeltjes en hofjes en sluiproutes?
Oud 19-12-2013, 06:44
Verwijderd
Steden zijn wat dat betreft net mensen.
Oud 19-12-2013, 07:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja zeker, sommige steden vind ik sympathieker dan andere.

Waarbij zijn inwoners ook bij zijn persoonlijkheid horen.


Pf, ben mijn telefoon kwijt, sinds gisteravond. Misschien ligt hij ook op school. Ben de laatste tijd steeds alles kwijt. Interesseert me ook te weinig
Oud 19-12-2013, 07:14
Verwijderd
Alles kwijt raken ben ik ook goed in
Oud 19-12-2013, 07:50
Verwijderd
Sarah, waarom noemen ze hier kanker 'nieuwvormingen' en niet gewoon kanker?
Oud 19-12-2013, 07:57
Verwijderd
Altijd als ik zulke statistiekjes zie denk ik 'oooohhh, 36%', oooohhhhhhhhh 27% oohh 10%, oh daar valt nog best aan te ontkomen'. Alsof het totaal niet neerkomt op honderd.
Oud 19-12-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Alles kwijt raken ben ik ook goed in
En bedankt hè! Nu zit ik weer de hele dag dit te zingen

Oud 19-12-2013, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Sarah, waarom noemen ze hier kanker 'nieuwvormingen' en niet gewoon kanker?
Ik weet niet waarom ze het daar gebruiken maar nieuwvormingen is een meer inclusief woord, daar zitten ook niet-kwaadaardige tumoren bij.
Oud 19-12-2013, 08:30
Verwijderd
Waarbij het woord "tumor" weer bv. niet inclusief leukemie is.
Oud 19-12-2013, 08:36
Verwijderd
Ik keek gisteravond Pulp Fiction en vond het gaaf.
Oud 19-12-2013, 08:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Epiloog: "Ethiek."


Ik zou het ook kopen hoor. Ik zou ieder boek kopen dat jij schrijft, al gaat het over tuinkabouters.
Oud 19-12-2013, 09:33
Hazel
Hazel is offline
Tuinkabouters zijn helemaal geen slecht onderwerp voor een boek, trouwens.
Oud 19-12-2013, 09:56
Verwijderd
Er belde hier net iemand aan en toen heb ik in stilte de gedaan in plaats van gewoon opendoen als een normaal mens. Goede voornemens voor 2014:

1) Boek schrijven voor Margot.
2) Niet zo'n autist zijn.
Oud 19-12-2013, 10:00
Verwijderd
Nou, God straft onmiddellijk. Ik had niet door dat ik al zo vroeg de trein moest hebben vanuit Zuilen om naar fizzles concert te kunnen, heb hem dus op een haar na gemist. Superjammer en stom al. Maar meteen door naar huis zit er lekker ook niet in, want er rijden geen treinen naar het zuiden. Aargh Slechte ochtend
Oud 19-12-2013, 10:00
Verwijderd
Doen jullie weleens de deur open in pyjama? En met lelijk haar? Mijn moeder is hypernetjes en haar hele huis is altijd opgeruimd en als ze de deur opendoet heeft ze gewonemensenkleren aan, 'r haar netjes en make-up op. Dat is mijn referentiekader. Als jullie de lat iets lager kunnen leggen voor me, graag.
Oud 19-12-2013, 10:02
Verwijderd
Ik heb wel een keer een pakketje opgehaald bij een buurvrouw die om half 7 's avonds opendeed in een badjas, herinner ik me opeens. Dat scheelt alvast.
Oud 19-12-2013, 10:12
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Fizzle! Ik wilde je eerder iets laten weten maar mijn computer crashte.. Je bent nu al bezig met je overgangsconcert (ik duim voor je!) maar ik ben er dus niet. Vanavond heb ik een kerstgala en ik heb niet heel veel energie vandaag dus ik ben thuis gebleven. Ook een klein beetje te laat, maar: toi toi toi!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-12-2013, 10:23
Verwijderd
Fijn ook dat ze je dan via Rotterdam sturen, maar dat ze je vervolgens ruim een kwartier in de trein naar Rotterdam laten zitten zonder iets te communiceren en hem dan ineens annuleren. Ik had de trein naar Nijmegen van een half uur geleden al kunnen hebben
Oud 19-12-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Doen jullie weleens de deur open in pyjama? En met lelijk haar? Mijn moeder is hypernetjes en haar hele huis is altijd opgeruimd en als ze de deur opendoet heeft ze gewonemensenkleren aan, 'r haar netjes en make-up op. Dat is mijn referentiekader. Als jullie de lat iets lager kunnen leggen voor me, graag.
Ja hoor. Ik probeer dan wel in de gauwigheid de uitgesmeerde mascara onder mijn ogen uit te vegen, maar verder doe ik in al mijn oncharmantheid de deur gewoon open. als mensen het niet graag zien, kijken ze maar de andere kant op.
Oud 19-12-2013, 10:33
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Er belde hier net iemand aan en toen heb ik in stilte de gedaan in plaats van gewoon opendoen als een normaal mens. Goede voornemens voor 2014:

1) Boek schrijven voor Margot.
2) Niet zo'n autist zijn.
Doe ik ook altijd hoor, is niet echt autistisch. Als ik niet weet wie er komt doe ik gewoon niet open.

En over dwangmatig aangekleed en netjes de deur open te doen: dat heb ik ook heel lang gehad. Mijn moeder is in huis altijd netjes gekleed en joggingbroeken etc. waren altijd uit den boze. Ze geeft ook vreselijk af of mensen die ervoor kiezen om zodra ze thuiskomen een soort "huispak" aan te trekken. Ik droeg tot 1,5 jaar geleden nooit sneakers want dat zijn geen nette schoenen. Maar inmiddels denk ik fuck it en draag ik gewoon een shabby zwerverstenue in huis als ik daar zin in heb.
Oud 19-12-2013, 10:36
Verwijderd
Ik vind het wel irritant van mezelf, want als ik zelf bij iemand aanbel verwacht ik ook dat ze gewoon meteen opendoen en niet zeuren.
Oud 19-12-2013, 10:36
Verwijderd
Apart is t zeker wel.
Oud 19-12-2013, 10:41
Hazel
Hazel is offline
Kluizenaarlife ftw.
Oud 19-12-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Kluizenaarlife ftw.
Ik denk dat 't de onderbuurvrouw was die kwam klagen over dat ik vannacht uitbundig mijn booty heb geshaket op Beyoncé.
Oud 19-12-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
als mensen het niet graag zien, kijken ze maar de andere kant op.
Dat lijkt me wel een beetje awkward praten.

Citaat:
En over dwangmatig aangekleed en netjes de deur open te doen: dat heb ik ook heel lang gehad. Mijn moeder is in huis altijd netjes gekleed en joggingbroeken etc. waren altijd uit den boze. Ze geeft ook vreselijk af of mensen die ervoor kiezen om zodra ze thuiskomen een soort "huispak" aan te trekken. Ik droeg tot 1,5 jaar geleden nooit sneakers want dat zijn geen nette schoenen. Maar inmiddels denk ik fuck it en draag ik gewoon een shabby zwerverstenue in huis als ik daar zin in heb.
Snelle editer! Ik hul me thuis ook graag in de laatste straatmode, maar daar durf ik de deur niet in open te doen.
Oud 19-12-2013, 10:49
Hazel
Hazel is offline
Jij en Beyoncé? Welk nummer?

Over die deurbel nog even: mijn buren bellen heel vaak gewoon random aan bij mensen die in dit blok wonen als ze naar binnen willen. Na een keer of 10 de deur open doen voor mensen die niet voor jou komen ben je er wel klaar mee.
Oud 19-12-2013, 10:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hier kun je door het raam wel zien of er iemand zit als je aanbelt. Dus ik "moet" altijd wel opendoen.
Toen ik nog hoofdzakelijk in mijn slaapkamer woonde deed ik niet de deur open als ik niets verwachtte, het is dan toch altijd ongewenst bezoek of een collectant of een uitvaartverzekeringenverkoper.
Oud 19-12-2013, 10:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik slaap altijd lang uit en als ik 's ochtends wil douchen doe ik er soms wel een uur over voordat ik aangekleed ben. Als er dan iemand aanbelt (ik schreef aanbeldt ) doe ik niet open En als mijn huis een puinzooi is doe ik ook liever niet open, maar tegenover de buurvrouw kan ik niet doen alsof ik niet thuis ben. Zo deed ik een keer open toen ik slechte dagen had. Huis een tyfuszooi en ik kon niet goed praten omdat mijn tongspieren ook niet wilden (en dan schijn ik op een dronkaard te lijken ). Ik durf de buurvrouw nog steeds niet goed aan te kijken als ik haar tegen kom
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-12-2013, 10:56
Hazel
Hazel is offline
Gelukkig ken ik mijn buren allemaal niet, dat scheelt.
Oud 19-12-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Jij en Beyoncé? Welk nummer?
Single Ladies! Ik mag me graag een beetje aanstellen. Maar ik moet toegeven, ik luisterde 'm alleen omdat hij opeens in mijn hoofd zat. De rest van het bootyshaken was op betere muziek. ()
Oud 19-12-2013, 10:58
Hazel
Hazel is offline
Ik maak me een beetje zorgen om je nu.
Oud 19-12-2013, 11:02
Verwijderd
Ik ken best wel wat mensen die heel stil zitten te doen als er iemand onverwacht aanbelt Ik de helft van de tijd ook, als het iemand is die ik ken, dan heeft die mijn gsm-nummer. Mijn huisbaas belt opvallend aan (paar keer achter elkaar) en niemand moet mij pakjes of aangetekende zendingen sturen zonder dat ik het weet.

Al kreeg ik 2 jaar geleden wel opeens een pakje van Amazon omdat ik tegen iemand had verteld dat ik Beowulf (die met Lambert) wilde hebben, maar dat die niet te krijgen was hier. Toen had ik dus voor een keer wel geluisterd wie er stond en ben ik in nachtkleed en jeans naar beneden gedraafd. Ik heb daar niet zo'n moeite mee.
Oud 19-12-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Ik maak me een beetje zorgen om je nu.
Omdat ik meer Beyoncé luister dan geoorloofd? Of juist minder?
Oud 19-12-2013, 11:32
Hazel
Hazel is offline
Meer. Omdat je Beyonce luistert
Oud 19-12-2013, 11:38
Verwijderd
Ik luister ook Robbie Williams.
Oud 19-12-2013, 11:38
Verwijderd
En The Offspring.
Oud 19-12-2013, 11:40
Verwijderd
En R. Kelly!
Oud 19-12-2013, 11:40
Verwijderd
En Snoop Dogg, maar die vind ik ook oprecht goed.
Oud 19-12-2013, 11:42
Hazel
Hazel is offline
Ik vind R. Kelly ook oprecht goed.
Oud 19-12-2013, 11:43
Hazel
Hazel is offline
Beyonce trouwens ook. Dat nieuwe album
Oud 19-12-2013, 11:52
Verwijderd
Luister je ook dit?

Oud 19-12-2013, 11:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb nog altijd nachtmerries van R Kelly. Ik was ooit met iemand opgenomen die een singeltje van 'I believe I can fly' had. En dat was haar enige muziek. De godganse dag dat liedje op repeat. Als je nog niet maf was, dan werd je het er wel.

Ik heb de radio net even wat harder gezet in de hoop dat R Kelly niet stiekem mijn hoofd in komt sluipen
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.