Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2008, 20:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik weet nog niet of ik wel dezelfde wil hebben, want ik vind het lame dat 'ie binnen een week kapot was terwijl ik er niks bijzonders mee deed. Bovendien zat 'ie onverwacht scheef, wat op zich niet oncomfortabel was en het geluid was ook gewoon goed, maar toch. Bij de klantenservice stond ik nog steeds te twijfelen, maar toen gaf die vrouw me opeens (zonder te vragen wat ik zelf eigenlijk wilde) zo'n bonnetje waarmee ik m'n geld terug kon krijgen. Ondanks dat het garantie-gebeuren inhoudt dat ze 'm gaan repareren of dat je een nieuwe krijgt, geld terugkrijgen kan eigenlijk alleen als het ding in de originele verpakking zit. Dus toen heb ik dat maar gewoon gedaan, want dan zit ik tenminste niet vast aan dat model en kan ik nog even nadenken over welke ik nu wil hebben. Eigen schuld dus, dat ik nu weer met kutgeluid zit, maar toch.
Waar was dat? Mediamarkt? Toen ik een dvdboxje terugbracht kreeg ik alleen een bon waarmee ik binnen 24 uur iets anders voor kon kopen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 02-06-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Stereotype discussie met T_ID:

T_ID: argument A, B + veel taalfouten en vervelend toontje.
Ik: weerlegging A en B plus extra argumenten waarom hij er naast zit.
T_ID: irrelevante opmerkingen C en D.
Ik: Uitleg dat C en D niet relevant zijn.
Discussie tussen T_ID en anderen over aanvallen op de man.
T_ID: argumenten A, B, C en D zijn nog steeds niet weerlegd! Ik win!
Haha. Spijker, kop, etc.
Oud 02-06-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet of ik wel dezelfde wil hebben, want ik vind het lame dat 'ie binnen een week kapot was terwijl ik er niks bijzonders mee deed. Bovendien zat 'ie onverwacht scheef, wat op zich niet oncomfortabel was en het geluid was ook gewoon goed, maar toch. Bij de klantenservice stond ik nog steeds te twijfelen, maar toen gaf die vrouw me opeens (zonder te vragen wat ik zelf eigenlijk wilde) zo'n bonnetje waarmee ik m'n geld terug kon krijgen. Ondanks dat het garantie-gebeuren inhoudt dat ze 'm gaan repareren of dat je een nieuwe krijgt, geld terugkrijgen kan eigenlijk alleen als het ding in de originele verpakking zit. Dus toen heb ik dat maar gewoon gedaan, want dan zit ik tenminste niet vast aan dat model en kan ik nog even nadenken over welke ik nu wil hebben. Eigen schuld dus, dat ik nu weer met kutgeluid zit, maar toch.
Ipv boos te kijken kun jij je beter verheugen op de nieuwe die je gaat kopen
Oud 02-06-2008, 20:28
Verwijderd
Ik heb iets moois gehad
edit: even een foto uploaden!
Oud 02-06-2008, 20:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Stereotype discussie met T_ID:

T_ID: argument A, B + veel taalfouten en vervelend toontje.
Ik: weerlegging A en B plus extra argumenten waarom hij er naast zit.
T_ID: irrelevante opmerkingen C en D.
Ik: Uitleg dat C en D niet relevant zijn.
Discussie tussen T_ID en anderen over aanvallen op de man.
T_ID: argumenten A, B, C en D zijn nog steeds niet weerlegd! Ik win!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb iets moois gehad
Wat dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Stereotype discussie met T_ID:

T_ID: argument A, B + veel taalfouten en vervelend toontje.
Ik: weerlegging A en B plus extra argumenten waarom hij er naast zit.
T_ID: irrelevante opmerkingen C en D.
Ik: Uitleg dat C en D niet relevant zijn.
Discussie tussen T_ID en anderen over aanvallen op de man.
T_ID: argumenten A, B, C en D zijn nog steeds niet weerlegd! Ik win!
Weet je wat ik het ergste vind, dat er voor zijn standpunt vaak best wel redelijke argumenten te vinden zijn, maar dat hij niet in staat is die ook te bedenken.
Oud 02-06-2008, 20:30
Verwijderd
Ja lach maar, maar zo kun je dus echt iedere N&A-thread samenvatten.
Oud 02-06-2008, 20:30
Verwijderd
Onweer. Wat een metalweer. \m/ \m/
Oud 02-06-2008, 20:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja lach maar, maar zo kun je dus echt iedere N&A-thread samenvatten.
Ik kan er niet over oordelen, want ik lees geen n&a. Maar het klinkt iig grappig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
http://i188.photobucket.com/albums/z...cnelis/oud.jpg

Oud 02-06-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Waar was dat? Mediamarkt? Toen ik een dvdboxje terugbracht kreeg ik alleen een bon waarmee ik binnen 24 uur iets anders voor kon kopen
Lolwtf. Die tijdslimiet ook echt Het was bij de mediamarkt, ja. Zat dat boxje nog in de originele verpakking en ruilde je 'm omdat er kapotte DVD's in zaten? Ik heb ook ooit een DVD teruggebracht omdat het menu kapot was (..ik moest via het Portugeze menu m'n taal/geluid-instellingen regelen ) en omdat de film halverwege opeens uitviel. Toen kreeg ik ook gewoon geld terug, maar ze vroegen wel of ik niet liever een onbeperkt geldige cadeaubon (voor het aankoopbedrag van die DVD) wilde.

Misschien is jouw mediamarkt wel gewoon stom.
Oud 02-06-2008, 20:32
Verwijderd
Fucking hell het is droog en alles en veel kouder maar opeens alweer duisent onweer
Oud 02-06-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat ik het ergste vind, dat er voor zijn standpunt vaak best wel redelijke argumenten te vinden zijn, maar dat hij niet in staat is die ook te bedenken.
Wat vooral bizar is, is dat hij volkomen absurde standpunten, nadat ze volledig de grond in geboord zijn, ook gewoon blijft herhalen. Zoals zijn idee dat stijgende benzineprijzen niet tot een toename van het OV-gebruik en een afname van het autogebruik leiden.
Oud 02-06-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ipv boos te kijken kun jij je beter verheugen op de nieuwe die je gaat kopen
Klopt, alleen is dat zo moeilijk als ondertussen al je lieve muziekjes keihard anaal verkracht worden Zonder glijmiddel Met een reusachtige dildo waar weerhaakjes aan zitten
Oud 02-06-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Het doel van die vis ontgaat me nog altijd.
en ik zag pas een vis toen ik hier vis las.
Oud 02-06-2008, 20:35
Verwijderd
ach ja n&a. na een paar keer daar gepost te hebben was ik ook genezen.
Oud 02-06-2008, 20:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oeh gaaf!

Citaat:
Lolwtf. Die tijdslimiet ook echt Het was bij de mediamarkt, ja. Zat dat boxje nog in de originele verpakking en ruilde je 'm omdat er kapotte DVD's in zaten? Ik heb ook ooit een DVD teruggebracht omdat het menu kapot was (..ik moest via het Portugeze menu m'n taal/geluid-instellingen regelen ) en omdat de film halverwege opeens uitviel. Toen kreeg ik ook gewoon geld terug, maar ze vroegen wel of ik niet liever een onbeperkt geldige cadeaubon (voor het aankoopbedrag van die DVD) wilde.

Misschien is jouw mediamarkt wel gewoon stom.
Nee, dat boxje was nog gewoon dicht en zelfs in plastic en nog nooit open geweest en met prijsje erop en bonnetje erbij

Ik kwam hem tegen en het was een hitchcock boxje van 7 dvd's voor 10 euro oid. Dus dat vond ik wel geil. Dus die had ik gekocht, maar toen bleek dat we 'm al hadden. Dus teruggebracht.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat vooral bizar is, is dat hij volkomen absurde standpunten, nadat ze volledig de grond in geboord zijn, ook gewoon blijft herhalen. Zoals zijn idee dat stijgende benzineprijzen niet tot een toename van het OV-gebruik en een afname van het autogebruik leiden.
Ik vind het altijd prachtig op welke manieren hij politici (soms terecht) afkraakt op hun standpunten of acties, maar dan bij VVD-ers een totaal andere richting ingaat en de ene na de andere verzachtende omstandigheid bijtrekt.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 20:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Klopt, alleen is dat zo moeilijk als ondertussen al je lieve muziekjes keihard anaal verkracht worden Zonder glijmiddel Met een reusachtige dildo waar weerhaakjes aan zitten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Stereotype discussie met T_ID:

T_ID: argument A, B + veel taalfouten en vervelend toontje.
Ik: weerlegging A en B plus extra argumenten waarom hij er naast zit.
T_ID: irrelevante opmerkingen C en D.
Ik: Uitleg dat C en D niet relevant zijn.
Discussie tussen T_ID en anderen over aanvallen op de man.
T_ID: argumenten A, B, C en D zijn nog steeds niet weerlegd! Ik win!
Oud 02-06-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Oeh gaaf!

Nee, dat boxje was nog gewoon dicht en zelfs in plastic en nog nooit open geweest en met prijsje erop en bonnetje erbij

Ik kwam hem tegen en het was een hitchcock boxje van 7 dvd's voor 10 euro oid. Dus dat vond ik wel geil. Dus die had ik gekocht, maar toen bleek dat we 'm al hadden. Dus teruggebracht.
Oh hahaaa, dat weet ik nog, dat je die kocht. Cadeautje voor je moeder, toch? Maar wel ontzettend lame van de Mediamarkt dan, want ze hebben zelfs heel groot op de muur hangen dat dingen in de originele verpakking zonder problemen geruild kunnen worden en dat je dan je geld terugkrijgt. Als het binnen 14 dagen is, dan.
Oud 02-06-2008, 20:39
Verwijderd
Oeh, mijn ouders hadden nog een CD van Simon en Garfunkel, The best of Van Morrison, en een album van Bob Dylan
En ook nog lp's maar die luister ik een andere keer
Oud 02-06-2008, 20:39
Verwijderd
JA, ZIE JE! ZIE JE HOE KUT HET IS! Arme muziek.
Oud 02-06-2008, 20:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh hahaaa, dat weet ik nog, dat je die kocht. Cadeautje voor je moeder, toch? Maar wel ontzettend lame van de Mediamarkt dan, want ze hebben zelfs heel groot op de muur hangen dat dingen in de originele verpakking zonder problemen geruild kunnen worden en dat je dan je geld terugkrijgt. Als het binnen 14 dagen is, dan.
Haaaa dat weet je nog

Ja, nou, hier kennelijk niet Of dat het alleen voor cd/dvd's geldt ofzo. Anyway, ik had wel geluk dat ik toen een nieuwe muis ging kopen van 11 euro. Anders had ik een impulsaankoop moeten doen. Maar dat kan ik nooit, want ik wil eerst iets zien en dan een paar dagen watertandend twijfelend nadenken of ik het wel of niet zal doen en het DAN pas kopen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
JA, ZIE JE! ZIE JE HOE KUT HET IS! Arme muziek.
Ja ik zie het ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd prachtig op welke manieren hij politici (soms terecht) afkraakt op hun standpunten of acties, maar dan bij VVD-ers een totaal andere richting ingaat en de ene na de andere verzachtende omstandigheid bijtrekt.
Dat is ook altijd amusant ja.
Oud 02-06-2008, 20:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben zo'n sufkut.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 20:46
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
T_ID, you gotta love him.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 02-06-2008, 20:48
Verwijderd
Koning Spelfout. Ik kan er met mn kop niet bij dat mensen d/t-fouten maken. Het enige wat je hoeft te doen is het werkwoord vervangen door 'lopen' bijv, en je hoort meteen of er een t achter moet of niet. Srsly, hoe moeilijk is dat.
Oud 02-06-2008, 20:48
Verwijderd
brrr harde onweer
Oud 02-06-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Haaaa dat weet je nog

Ja, nou, hier kennelijk niet Of dat het alleen voor cd/dvd's geldt ofzo. Anyway, ik had wel geluk dat ik toen een nieuwe muis ging kopen van 11 euro. Anders had ik een impulsaankoop moeten doen. Maar dat kan ik nooit, want ik wil eerst iets zien en dan een paar dagen watertandend twijfelend nadenken of ik het wel of niet zal doen en het DAN pas kopen.
Haha, impulsaankopen zijn kut. Ik probeer ze altijd uit te stellen, dus dan doe ik maandenlang heel verstandig en dan koop ik OPEENS echt voor zestig euro aan DVD's en een festivalkaartje en een volkomen willekeurig voorwerp waar ik nooit naar zal omkijken en schoenen die te groot zijn.

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat doen als je een tv koopt, daar. Vooral die ene belachelijk grote tv voor omhooggevallen VVD-volk. Zo'n 2 meter diagonaal, 69.999,- En stel die gaat dan kapot. Gaan ze je dan ook een bonnetje aanbieden? En dat je 'm binnen 24 uur moet besteden? Ha!

Citaat:
Ik ben zo'n sufkut.
Waarom?
Oud 02-06-2008, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Koning Spelfout. Ik kan er met mn kop niet bij dat mensen d/t-fouten maken. Het enige wat je hoeft te doen is het werkwoord vervangen door 'lopen' bijv, en je hoort meteen of er een t achter moet of niet. Srsly, hoe moeilijk is dat.
OH HEY! Dat is makkelijk! :''')
Oud 02-06-2008, 20:49
Verwijderd
Hihi die tv bij de mediamarkt van 80K wie koopt er zoiets?
Oud 02-06-2008, 20:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1695024
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 20:49
Verwijderd
Hmm, we zouden nog wat gaan drinken met wat mensen van het spelproject in de stad, maar het regent nu dus dat het giet. Ik zie het niet zo zitten om te gaan fietsen eigenlijk. Hoewel ik best zin hem om het vanavond op een zuipen te zetten, maar goed.
Oud 02-06-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
OH HEY! Dat is makkelijk! :''')
Hou je me nu voor het lapje?
Oud 02-06-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Hou je me nu voor het lapje?
ik maak zelf heel erg veel t en d fouten :"'''(
Oud 02-06-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Hihi die tv bij de mediamarkt van 80K wie koopt er zoiets?
Mongolen die te weinig belasting betalen.
Oud 02-06-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
ik maak zelf heel erg veel t en d fouten :"'''(
Nu weet je het geheim!
Oud 02-06-2008, 20:51
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Hihi die tv bij de mediamarkt van 80K wie koopt er zoiets?
OMG.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 02-06-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Hihi die tv bij de mediamarkt van 80K wie koopt er zoiets?
link / foto!
Oud 02-06-2008, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Wat vooral bizar is, is dat hij volkomen absurde standpunten, nadat ze volledig de grond in geboord zijn, ook gewoon blijft herhalen. Zoals zijn idee dat stijgende benzineprijzen niet tot een toename van het OV-gebruik en een afname van het autogebruik leiden.
Ja, dat soort dingen Of zijn compleet domme juridische adviezen
Oud 02-06-2008, 20:52
Verwijderd
Dit vind ik toch onzinposts:

Citaat:
Hakketakken op zpelling als je niet in staat bent tot fatsoenlijk argumenterren is uiteraard een enigsinds beproevde discussietechniek, oh inwoner van mystiek Germania, hoofdstad der nazi's.
Oud 02-06-2008, 20:52
Verwijderd
http://forum.fok.nl/topic/1120303

hey, the kreator!
Oud 02-06-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat soort dingen Of zijn compleet domme juridische adviezen
Op W,G&R worden ook altijd van die onzinnige juridische adviezen gegeven, mn door LL en ikbenschipper
Oud 02-06-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Hihi die tv bij de mediamarkt van 80K wie koopt er zoiets?
Oja, het was 79.999,- en niet 69.999,- inderdaad. Hahaha, alsof iemand die een tv van 80k koopt overstag gaat door die ene euro die ze er af gehaald hebben om 'm goedkoper te doen lijken
Oud 02-06-2008, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Op W,G&R worden ook altijd van die onzinnige juridische adviezen gegeven, mn door LL en ikbenschipper
Ja, die zitten er vaak ook goed naast
Oud 02-06-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zitten er vaak ook goed naast
oja, waar dan?
Oud 02-06-2008, 20:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Haha, impulsaankopen zijn kut. Ik probeer ze altijd uit te stellen, dus dan doe ik maandenlang heel verstandig en dan koop ik OPEENS echt voor zestig euro aan DVD's en een festivalkaartje en een volkomen willekeurig voorwerp waar ik nooit naar zal omkijken en schoenen die te groot zijn.

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat doen als je een tv koopt, daar. Vooral die ene belachelijk grote tv voor omhooggevallen VVD-volk. Zo'n 2 meter diagonaal, 69.999,- En stel die gaat dan kapot. Gaan ze je dan ook een bonnetje aanbieden? En dat je 'm binnen 24 uur moet besteden? Ha!

Waarom?
Dat doe ik niet. Ik koop dingen eerder niet dan wel. Ik vind het dan ook vreemd dat mensen zich niet in kunnen houden met hun geld uitgeven.

Ik was naar Budapest met mijn studentenvereniging. En er zat een meisje bij en die zat de hele tijd van, ja, ik heb weinig geld, ik heb maar 50 euro, maar daar moet ik ook nog de rest van de maand mee doorkomen en ik weet niet hoe ik dat ga doen als het op is en dit en dat. Maar ze zat wel de meest vreselijke souvenirs te kopen. En bij elk souvenir begon het verhaal weer opnieuw. Echt erg ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233
Dinalfos
500 08-06-2008 18:32
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 14:24
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Je moeder is saai! :bob: #232
Verwijderd
3 06-06-2008 15:42
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.