Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2007, 12:22
Verwijderd
Gisteravond mijn ouders uit huis gestuurd, drie uur lang in de tuin laten zitten terwijl ik samen met mijn zus een chocoladetaart heb gebakken, voor vaderdag (en een beetje voor moederdag zeg maar). Hij was echt super goed gelukt en we hebben hem eerst bestrooid met poedersuiker, daarna met glazuur achtig spul een hart erop getekend en daarin suikerhartjes taartversiering gestrooid. Met groene glazuur een stippelrandje gemaakt en hij was echt leuk geworden.Met liefde gemaakt. Vanochtend allemaal een veel te groot stuk gehad, ik ben er nog misselijk van. Haha

<3
Advertentie
Oud 10-06-2007, 12:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-06-2007 @ 16:22 :
Ik vind seksualiteit eigenlijk altijd interessant en andere culturen/tijden ook, dus ik kan nog wel eens verzanden in 'hardop denken' over dat soort onderwerpen. Of welke dan ook, eigenlijk Maar kan me voorstellen dat het soms ingewikkelde/pijnlijke gevoelens op doet komen.
Ja, ik vind seksualiteit en andere culturen/religies dus hartstikke interessant, maar ik moet echt nog een beetje leren om mijn persoonlijke gevoelens en mijn academische vaardigheden te scheiden of zo


OT: Ik voel me alsof het november is. Zo ontzettend moe. Ik mis haar, ik wil haar gewoon even bij me hebben. Mijn maagpijn is terug. Het liefst zou ik mezelf helemaal kapot maken, maar ik doe het niet. Voor haar, voor mezelf. Dit is tijdelijk, het zijn maar hormonen of andere stofjes in mij. Ik moet/wil naar de huisarts. Vrijdag misschien. Als ik durf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-06-2007, 12:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. over 2 uur is die bbq al.. familie, zoveel familie..
*zoekt feestmasker*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-06-2007, 13:07
Verwijderd
Whaaaah mijn verjaardagsfeestje was cool gisteren we hebben het weerwolvenspel gedaan
Oud 10-06-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-06-2007 @ 14:07 :
Whaaaah mijn verjaardagsfeestje was cool gisteren we hebben het weerwolvenspel gedaan
Dat is zo leuk Weerwolfen!
Oud 10-06-2007, 13:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
Vrijdag kwamen we c. tegen, wat is dat toch een lieve jongen...het verbaasd me op de een of andere manier altijd weer als een jongen aardig tegen mij is....

Gister met B. gelopen, ze was ondeugend gister, oh ik werd er echt gek van. Het kind van 1,5 was nu duidelijk in haar terug te herkennen, ik heb het grootstte deel van de tijd achter haar aan lopen te rennnen...en toch is het een schat! Helaas merk ik dat veel mensen bang voor haar zijn of zelfs een afkeer van haar hebben. Angst kan ik me voorstellen maar die mensen die zo duidelijk hun afkeur laten blijken die vind ik echt zwaar zielig, die mensen zijn echt laag en stellen wat mij betreft weinig voor. Nooit gedacht dat er mensen zouden zijn waar ik op neer zou gaan kijken. Maar ik kijk echt neer op mensen die op B. neer kijken, die mensen kunnen me dus echt niks schelen. Het liefst heb ik dat B. dan in haar enhousiaste bui zo iemand om zijn/haar nek gaat hangen. (gemeen lachje)
Ik heb ontdekt dat ik dit werk toch ook wel erg leuk vind, misschien ook iets om over na te denken.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 10-06-2007, 14:02
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Bluh, morgen nog even hard werken en dan ben ik 'officieel' klaar. Gelukkig gaan we vrijdag iets heel leuks doen met de klas
Oud 10-06-2007, 14:17
Verwijderd
Verdorie, waarom moet ik me altijd zo aan anderen vast gaan klampen
Oud 10-06-2007, 14:31
Verwijderd
:boos: Als ie dan eens iets liet horen.
Oud 10-06-2007, 14:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-06-2007 @ 14:07 :
Whaaaah mijn verjaardagsfeestje was cool gisteren we hebben het weerwolvenspel gedaan
Oh dat is zoo leuk! Met een leuke groep mensen of in de zomer op de camping, yeah!
Oud 10-06-2007, 15:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Sjiiiiiiiit ik heb vandaag zo'n emotie-eetdag.. Heel verschrikkelijk aangezien het niet oplucht. Sterker nog, nadien krijg ik er nog vervelender gevoel... Het is zo'n onrustgevoel wat ik niet weg krijg.. Door bezig te zijn met eten ben ik even op wat anders gefixeerd. Vandaag heb ik zo'n gevoel alsof ik vast zit in mijn eigen lichaam. Ik kan wel bedenken dat het goed voor me zou zijn om te gaan wandelen, boek lezen, naar vrienden te gaan... Maar ik krijg mezelf niet in beweging.. Heel vervelend, ik baal er van.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-06-2007, 15:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-06-2007 @ 14:07 :
Whaaaah mijn verjaardagsfeestje was cool gisteren we hebben het weerwolvenspel gedaan
gefeliciteeeeeeerd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-06-2007, 15:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 10-06-2007 @ 13:22 :
Gisteravond mijn ouders uit huis gestuurd, drie uur lang in de tuin laten zitten terwijl ik samen met mijn zus een chocoladetaart heb gebakken, voor vaderdag (en een beetje voor moederdag zeg maar). Hij was echt super goed gelukt en we hebben hem eerst bestrooid met poedersuiker, daarna met glazuur achtig spul een hart erop getekend en daarin suikerhartjes taartversiering gestrooid. Met groene glazuur een stippelrandje gemaakt en hij was echt leuk geworden.Met liefde gemaakt. Vanochtend allemaal een veel te groot stuk gehad, ik ben er nog misselijk van. Haha

<3
Wat een leuke, vrolijke post
Ik was in de veronderstelling dat volgend weekend vaderdag was... Is het vandaag de dag der vaderen of waren jij en je zus vroeg met vieren?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-06-2007, 15:28
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 10-06-2007 @ 16:02 :
Sjiiiiiiiit ik heb vandaag zo'n emotie-eetdag.. Heel verschrikkelijk aangezien het niet oplucht. Sterker nog, nadien krijg ik er nog vervelender gevoel... Het is zo'n onrustgevoel wat ik niet weg krijg.. Door bezig te zijn met eten ben ik even op wat anders gefixeerd. Vandaag heb ik zo'n gevoel alsof ik vast zit in mijn eigen lichaam. Ik kan wel bedenken dat het goed voor me zou zijn om te gaan wandelen, boek lezen, naar vrienden te gaan... Maar ik krijg mezelf niet in beweging.. Heel vervelend, ik baal er van.
ik heb dit nu ook en de laatste tijd echt zeker elke week wel een keer... maar soms kan ik me aan t eind van de dag nog ergens toezetten zodat t vervelende gevoel dan eventjes weggaat. maar als ik in bed lig is t weer terug. en best moeilijk soms om dan niet de volgende dag hetzelfde te hebben.. helemaal als ik zoveel thuis moet studeren.
Oud 10-06-2007, 16:27
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hier maar weer eens een berichtje van mij.
Het gaat niet echt goed met mij. Heb deze week weer een zelfmoordpoging achter de rug, maar ze hadden me nog op tijd gevonden. Heb hele dagen in de separeer gezeten. Ben nou voor het eerst weer een middag op de afdeling.

Blugh...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-06-2007, 16:39
Little_lady
Little_lady is offline
'Ik red me wel, ga jij eerst maar verder werken en dan kom je zo maar.'
'Gaat dat echt?'
'Ja hoor, het lukt wel. Oh, en ik heb leuk nieuws voor je:
voor je weg gaat komt T. je een keer halen en dan mag je ze zien!'


Damn, wat zijn ze toch lief.

En nu verveel ik me want buiten is het te warm maar hier binnen is ook niks te doen..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 10-06-2007, 16:46
Verwijderd
@Eend: sterkte meis.

ot:
Ik heb gewoon tot half 5 geslapen vandaag, werd om een uur of 12 wel wakker en ben er ook wel 2 uur uitgeweest, maar was zo verschrikkeiljk moe en misselijk dat ik mn bed weer ben ingegaan. Oftewel eigenlijk mn hele zondag een beetje vergooid, al heb ik wel het idee dat alle vermoeidheid van de afgelopen week er eindelijk uit is en ik nu lekker aan een nieuwe week kan beginnen.
Oud 10-06-2007, 18:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik voel me.. ja, hoe voel ik me eigenlijk?

Het gaat niet goed. Begin ik tegenwoordig ooit een post met wat anders dan die vermelding? Gisteren was ik eventjes héél blij omdat ik me helemaal vastbeet in mijn studieplanning.. en omdat het lukte zoals ik wil. Nu nog toestemming vragen en dan kan ik gewoon twéé hoofdrichtingen gaan doen ipv één. Aan de andere kant maakt het me ook bang.. Neem ik niet weer teveel hooi op mn vork, teveel stress, teveel prestatiedrang? Is dit niet het perfectionistische meisje dat nooit genoegen neemt met "maar" één ding tegelijk? Ik ben ook een beetje bang dat ik het misschien verkeerd berekend heb allemaal, dat het niet kan.. en aangezien ik morgen al mn vakken voor volgend jaar moet gaan kiezen, ben ik (weer eens) erg laat met dit hele geplan.

Vandaag om negen uur opgestaan, terwijl mijn vriend nog bleef slapen. Ik moest persé wachten totdat hij opstond voordat ik mocht eten..waardoor het uiteindelijk 2 uur werd. Gisteren moest ik persé gaan traplopen totdat hij kwam, en aangezien hij 20 minuten te laat was.. argh. Ik was dood, maar dat mocht ik natuurlijk weer niet laten merken. En hij was chaggerijnig en wilde zo'n beetje meteen gaan slapen toen hij kwam. 's Nachts weer wakker gelegen, weer zo'n fucking veel jeuk gehad en mezelf helemaal suf gehuild. Hij werd wakker, natuurlijk maakte ik hem weer wakker.. en hij troostte me zo lief. Bluh. Hij vroeg me wat er was, maar hoe kan ik nou midden in de nacht vertellen wat er allemaal is terwijl ik weet hoe hard hij zijn slaap nodig heeft?

Het eten was dus, als gezegd, helemaal ruk. Hoeveel beschuitjes moet je eten om "genoeg" te hebben, als je om twee uur gaat eten? En ik weet ook wel dat 2 getoaste boterhammen met wat boter + een klein schaaltje fruit geen goed avondeten is.. maar ik kon het uit mezelf niet meer maken. Het was alsof ik op iemands toestemming zat te wachten voordat ik nog wat extra's mocht nemen. Maar voordat ik mijn vriend kon vragen hoe hij beoordeelde wat ik had gegeten, had hij mijn bord al opgeruimd.. Hij vond het blijkbaar dus toch niet zo slecht.

Gezellig bij zijn moeder op de bank gezeten, totdat ze een of ander modellenprogramma opzette, waarin te dunne meisjes werden beoordeeld of ze wel dun zat waren. "Je hebt te dikke dijbenen voor modellenwerk". Argh. Ik ben naar de wc gevlucht, heb mn jas gepakt en ben gegaan. Geen confrontatie, alsjeblieft. In de tussentijd hoorde ik mn vriend tegen zn moeder praten en toen ik terugkwam van de wc stond de tv op een andere zender. Wat een "toeval".

Nevermind. Ik weet het gewoon niet meer. Ik weet niet welke woorden ik moet geven aan de onrust in mij. Ik weet niet eens wat ik allemaal voel, behalve dat het allemaal pijn doet en kut is. Vanavond slaap ik bij mn vriend, en ik zou zoveel willen zeggen.. maar ik wéét het niet. Morgen ga ik weer naar mn kamer, is er weer een week verstreken zonder dat ik mn mond open heb gedaan. Hmf. Kon er maar iemand mij helpen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-06-2007, 18:43
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Great, en nu vraagt mijn vader zo heel bezorgd "heb je gegeten vanavond?"

Nee, hij mag niks gaan vermoeden. Als hij het weet, ben ik echt verloren. Echt, dit maakt alles nóg kutter

En ik wil hier geen reacties op als "je kunt het hem beter vertellen" oid, want geloof me, mijn vader wil je zoiets níet vertellen. Echt niet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-06-2007, 18:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hej Yana, ik weet niet zo goed wat ik wil zeggen tegen je... in ieder geval heel erg veel sterkte en liefs.
Oud 10-06-2007, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sufkop die ik ben! Nou kan ik helemaal niet naar die examenforum-meeting. Waarom was ik er heilig van overtuigd dat het op een woensdag was? Het blijkt dinsdag te zijn, maar dan ga ik al een dagje weg met een vriendin voor haar verjaardag. Meh.

Ik kan ook helemaal niets onthouden.
Oud 10-06-2007, 19:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk einde bbq.. blegh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-06-2007, 19:33
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ nijn: gefeliciteerd!
@ yana en eend:Hele dikke knuffel.

Ot:
Ik wil normaal zijn!
Oud 10-06-2007, 19:33
Verwijderd
ik wil het gewoon even zeggen
ik vind hem zo leuk!!!

zo, dat was de portie van vandaag

bah, ik haat hem om te bbq-en met mensen die jou niet aardig vinden

en ik ben het zo zat. Waarom zou ik alles nog doen. 't heeft toch geen zin. bah
ik wil zoveel en niets daarvan kan ik bereiken

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 19:38.
Oud 10-06-2007, 19:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de hele middag bezoek gehad van iemand van het werk
en nou voel ik me schulid dat ik gegeten heb
alle gedachtes over eten komen weer terug pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-06-2007, 20:19
gewoonik
gewoonik is offline
ik wil me niet meer een keer in de zoveel tijd weer heel kut voelen.
en ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.
bijna klaar met t eerste jaar, maarja wat dan?
ik zie t gewoon niet meer zitten, dat nadenken schiet ik niks mee op en ik vraag me af of t wel iets uitmaakt wat ik doe, krijg een beetje t idee dat ik toch niet gelukkig kan zijn. of gewoon rust in mijn hoofd kan hebben.
en ik wil terug naar mijn kamer, weg van mijn ouders. met hun praat ik toch niet en dan voel ik me ook nog eens schuldig dat ik me zo rot voel.
Oud 10-06-2007, 20:33
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Zaten er maar meer uren in een dag, of kon ik de uren die ik had, maar nuttig besteden. Maar ik raak zo afgeleid, voortdurend.
Het is toetsweek, ik heb nog niets geleerd. Ik zit in de stress, ik heb de stof nog niet af. En ik bén al blijven zitten om die gemiddeldes op te krikken. Help, anyone?!

Hopelijk komt het goed. Ja, het zal wel goedkomen, maar waarom ben ik niet gewoon eerder begonnen? Ik ben echt een kutwijf.
En waarom verlang ik zo hopeloos naar die jongen?! Ik ken hem nauwelijks.

Ik word gek van mezelf. Kon ik maar minder kritisch zijn. Had ik maar meer concentratie. Was die nasleep van die depressie maar niet zo erg...
Nu verder aan school.
Oud 10-06-2007, 21:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dat word morgen oorlog als hij niet ophoud
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-06-2007, 21:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Phoe, ik ben moe. Wel een leuke dag gehad, maar niet dat wat ik er van had verwacht. Ook wel logisch, want zoveel dingen achter elkaar, dat is gewoon niet echt leuk en misschien ook te kort om gezellig te zijn.

Nou ja, morgen hopelijk een leuke avond en wat er daarna gebeurt zien we dan wel weer.

Nog ff het weerbericht op zoeken voor m'n kleren en dan slapen.
__________________
Oud 10-06-2007, 21:29
Verwijderd
Ik ben zo moe in mijn hoofd.
En ik snap het wel gedeeltelijk, maar dat is waarschijnlijk niet genoeg.
*gaapt*

Ik moet eigenlijk gewoon vroeg naar bed, maar ik zie overal tegenop. Tentamen morgen, werken dinsdag voor 8 weken, het werk op zichzelf, dat ik morgen gezellig moet doen (en dan niet het gezellig doen op zich, maar gewoon), dat ik baal van hoe het nog een paar weken moet, dat ik nog vakantie moet regelen. *zucht*

Ik ben echt te moe om hierover te denken.

We hebben woorden zonder woorden.
Oud 10-06-2007, 21:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
i said goodbye and i know you're alright now
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-06-2007, 21:37
kroot
kroot is offline
Ik heb een nieuwe oude xylofoon en hij is heel tof en mooi. En mijn oude onding staat nu in de winkel, en wodt binnenkort hopelijk verkocht!!!! We moesten hem wel in Franeker ophalen, maar was met mijn collega gegaan, was erg gezellig
Oud 10-06-2007, 21:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wtf, ik zie een flits, doe m'n luxeflex dicht, dikke klap.

Dát was dichtbij.
Oud 10-06-2007, 21:47
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mijn leven kan niet meer stuk! We hadden vandaag de officiële juryuitslag en dat was geweldig! Behalve dan het jongerenprogramma dat we hadden gewonnen, zijn we ook nog genomineerd voor Beste Samenspel en hebben we van de Nationale Publieksprijs de 3e plek gekregen!! Supervet, dit hebben we gewoon gewonnen van 19 semi-professionele theatergroepen, hoe fucking goed zijn wij !!

Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog een 8 voor m'n Engelse luistertoets en een 8.8 (AAH!!!) voor m'n Engelse romanopdracht terug! WTF! Morgen wiskundeproefwerk en dat is er door het feesten een beetje bij in geschoten, maar dat kan me niet schelen! Wat een leven <3<3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-06-2007, 21:58
Riananas
Riananas is offline
pff stress begint beetje toe te slaan.. was het maar alvast vakantie!
Oud 10-06-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 10-06-2007 @ 22:37 :
Ik heb een nieuwe oude xylofoon en hij is heel tof en mooi. En mijn oude onding staat nu in de winkel, en wodt binnenkort hopelijk verkocht!!!! We moesten hem wel in Franeker ophalen, maar was met mijn collega gegaan, was erg gezellig
Vet,speel ik ook wat voor heb je gekocht, en speel je ook in een malletband oid?
Oud 10-06-2007, 22:07
kroot
kroot is offline
Ik had een oud vreselijk geval, en ik heb nu via marktplaats een mooie Vancore van 3,5 oktaaf gekocht. Ik wil eigenlijk een Concorde, maar voor alleen thuis te oefenen is dat een beetje duur. ( ze zijn vanaf 1300,-) En ik speel klassiek slagwerk in een orkest, en ik geef malletles bij een drumband.

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 22:10.
Oud 10-06-2007, 22:45
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Oh, het is echt noodweer hier..
Ik fietste naar huis, en je zag al de hele tijd bliksem begint het keihard te regenen en omweren...
Ik was echt bang, ik heb gehuild op de fiets... en nu ben k nogsteeds bang...

En morgen om 6.00 opstaan.. Maar ja, me stage was nog erger, toen moest ik 5.30 op..

Please, laat het ophouden met onweren...
Oud 11-06-2007, 01:10
Verwijderd
haha...ha..
ja ik geloof ik spoken
gisternacht zijn verschillende bewoners wakkergeworden van het onweer
en ik heb níks gehoord, en níks gezien.
Oud 11-06-2007, 06:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gisteren echt een goed gesprek met vriendje gehad.

Ik kan het wel, praten. Ik moet alleen beginnen met in de rondte te lullen en hopen dat ik gaanderweg de juiste woorden begin te vinden. Hoe langer ik zwijg, hoe meer het ophoopt, hoe meer alles chaos wordt en hoe minder ik in alles ga geloven. Logisch.. maar waarom blijf ik dan toch terugvallen in afstand nemen en mezelf terugtrekken van alles en iedereen? Práát, for goodness sake. Zo erg is het toch niet?

Apart trouwens hoe hij echt precies weet wat ik allemaal eet als ik bij hem ben. Hij zegt er misschien niet altijd wat van, maar hij let echt wel op... En ja, hij vond ook dat ik dieper zit dan een jaar geleden. Ik heb zélfs over mijn twijfels over ons kunnen praten.. en ik geloof dat dat het allemaal wel weer verminderde. For some reason ziet hij echt wat in mij. Ik kan er met zowel mijn verstand als met mijn gevoel niet bij, maar het schijnt nou eenmaal zo te zijn. Deze maand twee jaar. Twéé. Omg. Hoe doet hij dat toch?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-06-2007, 09:00
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 10-06-2007 @ 23:45 :
Oh, het is echt noodweer hier..
Ik fietste naar huis, en je zag al de hele tijd bliksem begint het keihard te regenen en omweren...
Ik was echt bang, ik heb gehuild op de fiets... en nu ben k nogsteeds bang...

En morgen om 6.00 opstaan.. Maar ja, me stage was nog erger, toen moest ik 5.30 op..

Please, laat het ophouden met onweren...
Ik was ook vreselijk bang Homeopatische rustgevende pilletjes genomen en bij mijn moeder in bed gaan liggen en nog steeds in paniek

ot:
Ik snap er helemaal niks van, ik eet nog niet een derde van wat ze me bij RV voor willen schotelen en ik kom aan. En ik HAAT het. Komt vast door die vieze pil. (heb een nieuwe)
En ik heb mijn zusje geloof ik behoorlijk angst aangejaagd met mijn 'ik ben een vet varken'-paniekaanval.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 11-06-2007, 09:05
Verwijderd
Ten eerste, Yana: knuffel!

En gisteren was tof, haha. We hebben in de regen buiten gestaan en het eigenlijk te laat gemaakt Maar wooeoe Toff. En ik moet niet zo stom doen, maar ik mis m. Ah well. Hoop dat ie de hint snapt en straks langskomt En anders zie ik m morgen. <3
Oud 11-06-2007, 09:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jemig, wat was ik me zaterdagmiddag druk aan het maken zeg
Het was hartstikke gezellig uiteindelijk. Die beste vriend van m'n vriend is echt heel aardig en relaxt. En zijn vriendin heb ik nu op een foto gezien en ze is even oud als ik en helemaal niet zo'n typische (vooroordeel) rechtenstudent. Ze lijkt me heel aardig.

De verjaardag ging ook nog wel, zo druk was het uiteindelijk niet. Wel 2 die ik niet kende, maar eentje was constant aan het woord over moeilijk technische dingen en die ander dronk alleen bier. Hij vroeg op een gegeven moment wel waar ik vandaan kwam en wilde vragen wat ik daar deed, maar toen begon iemand anders een gesprek, dus heb ik niks over m'n studie hoeven te vertellen. Ik had daar ook geen zin in, dus was wel goed zo.

Volgende week zit ik nu gewoon in Londen
Dan komen we plaatselijke tijd nu zo'n beetje aan daar.
Oud 11-06-2007, 09:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
uit bed, moe
iets doen, moe
niets doen, moe
laat me slapen, please, laat me slapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-06-2007, 09:36
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hihi, het was best eng gisteravond. Toen het keihard begon te regenen en te stormen kwam er op verschillende plaatsen water binnen, en door sommige kieren ook wind en toen vielen er gewoon allemaal dingen om. Vervolgens ging op het ergst van de storm de deurbel maarliefst drie keer. Mijn moeder en ik rennen naar de deur, denken dat er een fietser of wandelaar in nood is. Doen we de deur open komt er eerst een paar liter water en een kilo wind de gang in en viel alles om en kregen we de deur bijna neit meer dicht. En toen stond er niemand. Ik wilde naar buiten zoeken naar de persoon in nood. Maar er was écht écht niemand.
OJa, en toen waren we mijn vader kwijt maar die zat gewoon doodleuk in de tuin te chillen
En oja de deurbel bleek (waarschijnlijk) af te gaan omdat water ook contact maakt ofzo.
Oud 11-06-2007, 10:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké. Vrijdagmiddag ga ik naar de dokter. Ik ben er nu al zo zenuwachtig voor dat mijn maagpijn extra erg is, hihi. Nou ja, dan heb ik in elk geval een reden. En deze keer ga ik niet liegen. Ik weet nog niet wat ik er verder van verwacht, maar ik gá in elk geval.

Verder ben ik moe en heb ik echt duisentveel huiswerk, maar op zich gaat het wel goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-06-2007, 11:00
Verwijderd
Zo, ik heb m'n tentamen geleerd. Nou ja, de samenvatting van elk hoofdstuk voor het eerst gelezen en wat college aantekeningen van internet gelezen. Dit tentamen ga ik dus niet halen, maar oké. Daarna ook nog m'n verbatim waar ik ook al niks aan gedaan heb. Nu snel dus maar ff het stappenplan ofzo lezen en dan op hoop van zegen.
*Zucht* ik ben zo moe en zo op en er zitten te veel gedachten in m'n hoofd. Nutteloze gedachten, tijdverspilling. Had ik maar de energie en de ruimte in m'n hoofd om te studeren, om leuke dingen te doen, om te leven.
Oud 11-06-2007, 11:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Woehoe, de eerste hindernis kan afgestreept worden! Ik heb de 'voldaan' voor mijn SO-stage binnen. Natuurlijk zijn er altijd wel verbeterpunten te horen, maar op zich is volgens mij best goed gegaan. En ik heb een groot compliment gekregen voor mijn activiteiten omtrent het project, en mijn stagebegeleidster hoopte dat ik morgen alle kritische zaken die ik bedacht heb, duidelijk kan maken aan de 'commissie', zodat het project verbeterd kan worden.

Het onweer gisteren was echt eng, zo hard en zo lang. Het was soms wel bijna een seconde licht door alle flitsen die direct na elkaar in de lucht hingen. En ik heb bijna geen bliksemschichten gezien. Een hele tijd kwam er zelfs geen gerommel bij de flitsen kijken... Echt raar.

Nu nog de presentatie vanavond, maar voorlopig kan ik het goed relativeren. Ik weet er genoeg van, dus dat gaat goedkomen!
Oud 11-06-2007, 13:04
gewoonik
gewoonik is offline
ik weet echt niet hoe ik met mijn gevoelens moet omgaan, t zijn er ook zoveel, en ik kan ze wel even wegstoppen, maar dan komen ze veel harder terug.
en dat thuis studeren werkt niet, ik heb geen motivatie en nog minder contact met mensen. (heb geen college meer)
en ik wil een plan hebben..
(en ik voel me steeds dikker en stommer en slechter enz)

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 13:08.
Oud 11-06-2007, 13:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
die vacaturesite's komen echt mn neus uit.. steeds maar weer kijken en kom toch steeds tot de zelfde conclusie.. ik ben niet goed genoeg..
zucht
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 19:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.