Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ach in mijn ervaring heeft een meid nog altijd liever een goede befbeurt dan ff rampetampen.
Ik rampetamp liever
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 01:15
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Ik rampetamp liever
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 15:40
Verwijderd
Citaat:

Hoe dan ook, een kleine penis is vaak erger voor de man dan voor de vrouw (mits hij zich voor de rest weet te gedragen als een vent).
Je conclusie is nogal ''kort door de bocht''.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 17:25
Verwijderd
hihihih kort
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 18:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
In mijn ervaring word ik toch liever (goed!) geneukt eigenlijk.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 11:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik rampetamp liever
Okok! ik kan toch niet in discussie gaan, ik vind alles best hoor.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 17:17
big boy
Avatar van big boy
big boy is offline
Eeey

Ik ben 14 jaar en myn penis is best wel groot! Ik heb net gemeten en als hij stijf is is hij 19 cm. Ik ben best wel vroeg in de puberteit want ik heb een hele bos schaamhaar. Mishcien moet je meer aftrekken
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 11:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Echt niveautje hier!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 13:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Meer seksueel actief zijn schijnt anders wel te helpen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 21:38
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Haha, dat deze topic is er nog. xD Ik heb mijn portie lol @falende posts weer gehad. =p Niet @TS, want ik snap wel dat dit nogal moeilijk kan zijn, maar @al die falende kleine ventjes die opscheppen over hun "penislengte"
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 20:13
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ach, dat deden we tien jaar geleden allemaal.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 12:39
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik niet.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 16:48
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Jij deed het vijf jaar geleden.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 23:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 20:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
:')
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:48
laurens4
laurens4 is offline
Citaat:
kan het komen doordat mijn pubertijd nog niet is begonnen.

mijn lichaamslengte is nog klein en ik heb ng geen lichaamshaar of een zwaardere stem
lol ik heb precies het zelfde

Lauerns
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:50
laurens4
laurens4 is offline
Citaat:
Eeey

Ik ben 14 jaar en myn penis is best wel groot! Ik heb net gemeten en als hij stijf is is hij 19 cm. Ik ben best wel vroeg in de puberteit want ik heb een hele bos schaamhaar. Mishcien moet je meer aftrekken
lekker dan
intressant
haha lol
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 23:46
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
hihihih kort

hihi, hoe kort?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:16
Verwijderd
eh ik refereerde niet naar de lengte van mijn eigen penis hè, ik deed een poging tot een woordgrapje!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 23:19
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Jij deed het vijf jaar geleden.
Nee, ook niet. Ik ben tevreden met wat ik heb.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 13:56
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik ben 14 jaar en heb een piemel van 6 cm als hij stijf is en als hij slap is mijn piemeltje 4cm. is dat normaal als je puberteit nog niet is begonnen?
Is dat normaal?
Ik heb de gemiddeldes ff voor je opgzocht..
deze cijfers hangen allemaal af van het moment waarin je in de pubertijd komt..
ik lees dat dit bij jou nog niet het geval is dus je kunt er eigenlijk nog niks over zeggen.
eigenlijk kun je pas aan het einde van je pubertijd zeggen of je klein of groot geschapen bent omdat je dan pas uitgegroeit bent

verder moet in je achterhoofd houden dat dit gemiddeldes zijn wat dus betekent dat er
net zoveel mensen zijn die kleiner als het gemiddelde hebben als grotere.

hier de link..

http://www.sexwoordenboek.nl/penisle...enerjaren.html

als laatste: hou op met je er druk over maken want daar word die echt niet groter dan!

Laatst gewijzigd op 06-10-2008 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
eh ik refereerde niet naar de lengte van mijn eigen penis hè, ik deed een poging tot een woordgrapje!
Poging geslaagd
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 10:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
-De gemiddelde lengte van een penis in erectie ligt bij een volwassen man tussen de 12,9 en 14,9 centimeter. (95% betrouwbaarheidsinterval van 10,7 - 19,1 centimeter)

-De lengte wordt gemeten aan de bovenkant van de penis. Dus niet aan de onder- of zijkant.

-De mediaan van de penislengte ligt onder het gemiddelde. Met andere woorden: de meeste penissen zijn nog kleiner dan het gemiddelde!

-Uit medisch onderzoek is gebleken dat mannen zelf de lengte van hun penis overschatten.

-De gemiddelde omtrek van een penis in erectie is bij een volwassen man 12,6 centimeter. (Standaarddeviatie van 1,3 centimeter)

-In slappe toestand is de gemiddelde lengte 8,9 centimeter. Deze meting is echter onbetrouwbaar door factoren als koude en nerveusiteit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size#Erect_length

En nu niet meer zeuren
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 12:53
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
eh ik refereerde niet naar de lengte van mijn eigen penis hè, ik deed een poging tot een woordgrapje!
ik probeerde ook grappig te zijn
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:28
basjuhh30
basjuhh30 is offline
sorry hoor,
maar dan heb je wel een kk kleine piemel
echt als je op die leeftijd zon kleine hebt zou ik zorgen maken..
de normale lengte van kinderen van 14 is ong tussen de: 9.8 en 14 cm.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 17:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Er is geen normaal voor 14 jarigen omdat die allemaal in de groei zijn, en de een pubert veel eerder dan de ander, onzin dus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 14:55
dartert1369
Avatar van dartert1369
dartert1369 is offline
de mijne is in erectie 16,5 mc en slap 9 cm
da vin ik voor de leeftijd van 14 meer als zat
vooral omdat ik vrienden heb die rond de 10 cm zitten
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 15:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
de mijne is in erectie 16,5 mc en slap 9 cm
da vin ik voor de leeftijd van 14 meer als zat
vooral omdat ik vrienden heb die rond de 10 cm zitten
Houden jullie een poll bij ofzo?

En wat maakt de lengte eigenlijk uit tot je een jaar of 16 bent. Dan pas heb je em nodig.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 16:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En wat maakt de lengte eigenlijk uit tot je een jaar of 16 bent. Dan pas heb je em nodig.
Dat is anders heel lang om je plas op te moeten houden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 08:42
Verwijderd
*kuch*... grappig om te zien dat sommigen (of niet dartert) de lengte van hun penis tot op de decimaal weten te meten. Ik heb hier mijn twijfels over, maar dat even terzijde.

Hoe komen jullie erbij je geslachstdeel precies op te meten... Je raakt eerst seksueel opgewonden/ megageil en denkt… laat ik mn liniaal, maatlint, etc, maar ter hand nemen om mijn geslachtsdeel te meten en dan op een forum te gaan typen hoe groot/ klein die wel niet is. Jongens, jonges toch
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 09:09
Verwijderd
Kom hier dan niet, trutje!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 14:33
Verwijderd
Ik zie het al voor me dat iemand met z'n geodriehoek in de weer gaat. Lekker met die scherpe punt in je buik porren en zo <3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 14:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hoe komen jullie erbij je geslachstdeel precies op te meten...
Hoe komen vrouwen erbij zich druk te maken over of hun borsten of achterwerk wel de 'juiste' vorm heeft?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 15:09
dartert1369
Avatar van dartert1369
dartert1369 is offline
16.5 is ongeveer
en hoe ik de maten van een aantal vrienden ongeveer weet
heel simpel: voetbal
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 15:11
Verwijderd
Hebben jullie allemaal erecties onder de douche?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 17:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
als ik een piemel had zou ik em ook wel opmeten hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 17:56
Verwijderd
Ik heb echter nog nooit de behoefte gehad om de diepte es op te meten
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Misschien een idee voor nog een serie topics. Die zullen dan gelukkig wel iets diepgaander zijn dan deze.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe komen vrouwen erbij zich druk te maken over of hun borsten of achterwerk wel de 'juiste' vorm heeft?
TI_D, je vergelijking is nogal krom (mits je dit vergelijkend bedoelt uiteraard).
Een linieaal langs je ‘’oow zoo belangrijke’’ geslachtsdeel leggen en dan trots te denken oow de mijne is 20cm (!) of tot de conclusie komen dat je erelid maar 10 cm is (!), is bepaald niet equivalent aan de ‘’bezorgdheid’’ van de meeste vrouwen om hun figuur.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 18:48
FrankvanB
FrankvanB is offline
Ik ben zelf ook pas laat in de groei / pubertijd gekomen, borsthaar heb ik nog steeds niet echt veel, maar met mn 14e had ik ook nog geen sperma en hoe lang hij was, geen idee ook niet zo groot volgens mij.
Nu leg ik er geen lineaal of geo langs maar rond de 15/16 cm is hij toch nog wel gekomen dus geen paniek, sommige hebben op hun 12e al een flinke en sommige pas op hun 17e of helemaal niet, het maakt ook niet uit meer wat je er mee doet !
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 07:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
16.5 is ongeveer
en hoe ik de maten van een aantal vrienden ongeveer weet
heel simpel: voetbal
Nou, ik heb echt nog nooit iemand na een vermoeiende wedstrijd met een erectie onder de douche zien stappen. Daarnaast zou ik het van mijn teamgenoten ook echt niet weten, want daar let ik niet op.

@T_ID, voor plassen is de lengte echt compleet irrelevant. Ik doelde op seks
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 14:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hebben jullie allemaal erecties onder de douche?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Hoe komen jullie erbij je geslachstdeel precies op te meten... Je raakt eerst seksueel opgewonden/ megageil en denkt… laat ik mn liniaal, maatlint, etc, maar ter hand nemen om mijn geslachtsdeel te meten en dan op een forum te gaan typen hoe groot/ klein die wel niet is. Jongens, jonges toch
Ja.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 14:15
Hosselarin
Avatar van Hosselarin
Hosselarin is offline
Citaat:
Eerst schrijf je het goed!

En daarna niet meer

Wist je dat iedere keer als je een spelfout maakt (terwijl je wel weet hoe het moet) je piemel dan kleiner wordt?
arme jongen
__________________
I will never love you more than peanutbutter
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 15:07
mafkees416
mafkees416 is offline
Citaat:

Hoe komen jullie erbij je geslachstdeel precies op te meten... Je raakt eerst seksueel opgewonden/ megageil en denkt… laat ik mn liniaal, maatlint, etc, maar ter hand nemen om mijn geslachtsdeel te meten en dan op een forum te gaan typen hoe groot/ klein die wel niet is. Jongens, jonges toch
Omdat iedere jongen wil weten of hij boven of onder het gemiddelde zit en hoe hij er bij staat t.o.v. zijn vrienden. Bovendien geeft het best wel een kick als je ziet dat je groter bent dan gemiddeld. Iets met zelfvertrouwen....
__________________
In tegenstelling tot mijn gebruikersnaam ben ik ook in staat tot serieuze bijdragen aan dit forum...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 17:38
litlepothead
litlepothead is offline
idd vind ik ook een beetje een ongepaste opmerking voor dit toppic...
om dan even mijn verhaal te doen, ik ben bijna 19 en ban pas een jaar geleden beginnen puberen, ondertussen is mijn penis 17.5cm lang en heeft een omtrek van 13.5cm.
Dit is niet altijd even gemakelijk, ik zit nu op de hogeschool en zie er nog steeds uit als een 12-jarige(1.68m groot niets van beharing op gezicht, hoge stem,....) niet alleen is dit omslachtig voor aan mijn trekken te komen maar ook als ik uitga wordt overal mijn pasport gevraagd, en hoor ik opmerkingen als: tik tak is al gedaan hoor jongen!!
Als ik dan dit topic volledig lees heb ik al direct een hoop meer zelfvertrouwen, dus opmerkingen als die van jou(Rosalie verburg) zijn hier overbodig.
verander miss van topic? hint hint, subtiel subtiel.....
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:
idd vind ik ook een beetje een ongepaste opmerking voor dit toppic...
om dan even mijn verhaal te doen, ik ben bijna 19 en ban pas een jaar geleden beginnen puberen, ondertussen is mijn penis 17.5cm lang en heeft een omtrek van 13.5cm.
Dit is niet altijd even gemakelijk, ik zit nu op de hogeschool en zie er nog steeds uit als een 12-jarige(1.68m groot niets van beharing op gezicht, hoge stem,....) niet alleen is dit omslachtig voor aan mijn trekken te komen maar ook als ik uitga wordt overal mijn pasport gevraagd, en hoor ik opmerkingen als: tik tak is al gedaan hoor jongen!!
Als ik dan dit topic volledig lees heb ik al direct een hoop meer zelfvertrouwen, dus opmerkingen als die van jou(Rosalie verburg) zijn hier overbodig.
verander miss van topic? hint hint, subtiel subtiel.....

Hey ukkie

Wat meer begrip voor mijn post was mijn inziens wat meer op zn plaats geweest . Ik tracht jou dus ook niet te beledigen, maar ik zal het even toelichten.

Ik ben het helaas niet eens met het punt dat je tracht te maken. Als ik mij afvraag waarom het zo ''populair'' is om je geslachtsdeel te meten heeft dit toch echt betrekking op het onderwerp dat in dit topic ter sprake komt. Verder heb ik met mijn post (en opmerkingen) niet de intentie jouw zelfvertrouwen een boost te geven.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 14:42
mafkees416
mafkees416 is offline
Citaat:
Hey ukkie

Wat meer begrip voor mijn post was mijn inziens wat meer op zn plaats geweest . Ik tracht jou dus ook niet te beledigen, maar ik zal het even toelichten.

Ik ben het helaas niet eens met het punt dat je tracht te maken. Als ik mij afvraag waarom het zo ''populair'' is om je geslachtsdeel te meten heeft dit toch echt betrekking op het onderwerp dat in dit topic ter sprake komt. Verder heb ik met mijn post (en opmerkingen) niet de intentie jouw zelfvertrouwen een boost te geven.
Echt heel aardig vind ik je nog niet, maar misschien dat dat nog komt...

Het gaat hier ook niet om een boost in zelfvertrouwen, deze jongen (net als bijna alle jongens volgen mij) is gewoon onzeker over zijn lul, dat hoeft niet en dat is prettig als je dat van iemand hoort. Dat wilde ie weten.
__________________
In tegenstelling tot mijn gebruikersnaam ben ik ook in staat tot serieuze bijdragen aan dit forum...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 14:46
Verwijderd
Nou als ie 17,5 cm is, zit ie boven het gemiddelde, dat heeft ie vast al lang opgezocht.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 14:51
mafkees416
mafkees416 is offline
Citaat:
Nou als ie 17,5 cm is, zit ie boven het gemiddelde, dat heeft ie vast al lang opgezocht.
Is inderdaad heel goed mogelijk, maar ik dacht dat die van de TS hadden. De mensen die hier komen om te vertellen dat ze een grote hebben, ja das een beetje sneu ja...
__________________
In tegenstelling tot mijn gebruikersnaam ben ik ook in staat tot serieuze bijdragen aan dit forum...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote ''is mijn piemel te klein'' topic dan maar!
DmCraanen
136 25-11-2017 03:15
Lichaam & Gezondheid mijn penis lengte
waarommoetjedat
1 25-01-2017 13:15
Seksualiteit penis lengte
lieverniet
2 23-10-2012 16:12
Seksualiteit Penis Lengte
Marco B
8 05-02-2012 16:10
Seksualiteit Penis Lengte
AManApart
7 29-09-2008 18:45
Seksualiteit Penis lengte
Donderstraalop
1 08-04-2008 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.