Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 22:32
Verwijderd
ik ging naar de efteling en dat was LEUK (L) en nu heb ik eindelijk de nieuwe radiohead binnen en ik wil de hele nacht luisteren maar ik moet weer vroeg opstaan gvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
nu heb ik eindelijk de nieuwe radiohead binnen en ik wil de hele nacht luisteren en dat kan
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewerkt en dat was wel rielekst en gezellig, al heb ik wel weer een waarschuwing te pakken voor te laat komen. Ik was in de verkeerde trein gestapt. En niet verwacht dat de stoptrein en een kwartier langer over zou doen.
Bepaalde collega's werden onpasselijk van m'n brandplek en vinden het heel zielig, maar dat zijn watjes. M'n huid is alleen een beetje weggesmolten, that's all.
En net heb ik een AH salade gegeten en nu heb ik het idee dat ik 3 dagen ga stinken, want het was knoflook en uien galore.

Citaat:
(L) en nu heb ik eindelijk de nieuwe radiohead binnen en ik wil de hele nacht luisteren maar ik moet weer vroeg opstaan gvd
Ach ja, die slaap haal ik wel in 't weekend in ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:19
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik word heel moe van mij huisgenoot die maar doorgaat met een discussie die helemaal nergens overgaat dus heb ik me teruggetrokken op mijn kamer en kijk ik X files.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 23:34
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
x files! Ik mis mn series . Ben pas weer begonnen bij season 1
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 00:15
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik eergisteren ook, heb net aflevering 7 gekeken. harde shit!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 01:44
groth
Avatar van groth
groth is offline
heb met haligh zn laatste nacht Amsterdam geviert zonder avondmaaltijd gecompenseert met veel drank.
kan je garanderen dat dat lelijk afliep! BAH
__________________
camelot!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 07:19
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ben gisteren om 17 uur in mn bed gekropen en om 7.30 opgestaan en ik voel me nog zieker dan gisteren. maar ik ga zo wss toch naar school.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 07:21
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gister ben ik getrakteerd op een DJ die nummers zoals Ademnood en nummers van 5ive afspeelde en daarna helemaal los op de Edwin Evers band. Horror.

Vandaag ga ik met mijn petit ami naar 'mijn' expo in Groningen, simpelweg omdat het zo raar is als je niet op je eigen expo komt. Misschien daar nog een museum bezoeken en/of naar Diving Bell and the Butterfly want die draait 's middags in Images. Het is 1000 uur reizen dus dan kan ik er net zo goed een gezellig dagje uit van maken. .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:06
Verwijderd
Citaat:
heb met haligh zn laatste nacht Amsterdam geviert zonder avondmaaltijd gecompenseert met veel drank.
kan je garanderen dat dat lelijk afliep! BAH
lekker gekotst?

hmm ben net wakker en ga strasks naar school, heb dan les tot na 5en en daarna ga ik met mijn zusje kleding kopen. oh en het word vandaag echt drama in de klas.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:18
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik heb zo college en nu lees ik wederom mein kampf. .
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:31
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
nog steeds ziiiek.
alleen gister op de bank ipv in bed, en er gebeurde vanalles buiten met wel 4 busjes van nos journaal voor de deur.
eerste filmpoging was brokeback mountain maar bij de openingsscene werd het me eigenlijk al teveel, dus dat werd van korte duur. toen mean girls omdat daar eigenlijk niks fout kon gaan, maar bij die scene dat ze dat kroontje in stukjes breekt en in het publiek gooit hield ik het toch niet droog.
muu. ik ga nog eens dood van zelfmedelijden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:33
Verwijderd
wat heb je dannn?
ik ga eens douchen want in MEUR.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:40
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
oeh ik kreeg een sms van telfort dat ze mijn contractverlenging doorgevoerd hebben ofzo, bla, dus dan komt mijn nieuwe telefoontje volgende week. parteehh.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:42
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
wat heb je dannn?
ik ga eens douchen want in MEUR.
grriep met keelpijn, oorpijn en neuspijn (?) en een ernstige vorm van zelfmedelijden omdat ik allemaal hele belangrijke dingen mis deze week en maandag naar berlijn ga. (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:47
Verwijderd
ah je hebt het dus goed te pakken, ook vervelend als je daardoor allemaal leuke dingen mist, ik ken het gevoel. iig veel beterschap en hoop dat je beter bent voor maandag!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:51
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
(L)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:03
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging heel veel kotsen en helaas was de toiletpot te ver dus ik ga zo maar eens op de gang kijken wat ik heb aangericht.
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik probeeerde uit te slapen want dat heb ik nodig maar het huis naast ons huis wordt volgens mij OPEENS verbouwd en hoorde ik om fucking 9uur alleen maar geboor en andere teringherrie.
ik ga straks naar een werkgroep maar ik willlll niet en ik vind de mensen stom en ik heb nog niks gedaan voor dat vak want ik was ziek en er zitten allemaal van die streberige wijven blegh. ik heb weereens mn dag
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ging eergisteren mon chou taart maken, want het moest wel want de de slagroom was houdbaar tot eergisteren. Nu heb ik een beschimmelde taart.
Had ik kunnen weten...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:09
Verwijderd
Ik moet voor morgen een opdracht maken waar je vier uur mee bezig bent maar ik heb vandaag en morgen geen vier uur meer om er aan te werken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:40
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
ik probeeerde uit te slapen want dat heb ik nodig maar het huis naast ons huis wordt volgens mij OPEENS verbouwd en hoorde ik om fucking 9uur alleen maar geboor en andere teringherrie.
ik ga straks naar een werkgroep maar ik willlll niet en ik vind de mensen stom en ik heb nog niks gedaan voor dat vak want ik was ziek en er zitten allemaal van die streberige wijven blegh. ik heb weereens mn dag
ja, eh ik heb precies hetzelfde
en het klinkt niet alsof ze bijna klaar zijn
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 13:53
Verwijderd
Ik heb gister een pannenkoek met crème marron gegeten en dat is echt fucking lekker ehh een soort kastanjemoes <3
En vandaag heb ik een tekening gemaakt onder filosofie en daarna gesport en nu een verslag maken over apartheid hihi dat is ook een Engels woord en een Frans woord dat wist ik helemaal niet.
oh en chill ik krijg net een uitnodiging om vrijdag mee te gaan naar een concert en zaterdag heb ik ook al uitgaansplannen relaaaaxt ik vind alles weer leuk
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gewerkt en dat was leuk, en nu ben ik weer thuis en net ging ik een boterham met kaas maken en toen kaasraspte ik het topje van het vingerkootje van mn duimpie er af en nu bloed het als een malle. verder ga ik zometeen maar even een bedrag van 2,25 overmaken naar de bibliotheek want ze dreigen het incassobureau naar me toe te sturen als ik niet betaal . daarna ga ik lezen en later vandaag nog hardlopen en/of sporten.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:36
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
nog steeds ziiiek.
alleen gister op de bank ipv in bed, en er gebeurde vanalles buiten met wel 4 busjes van nos journaal voor de deur.
Oh, je woont bij de Zaak in de buurt? Vet relaxed.

Ik stond heel laat op, werd gebeld door mn exwerk dat ik moest helpen en dat wil ik maar al te graag doen. Verder heb ik net geitenkaas gegeten (met brood) en ook nog chips en straks ga ik brownies maken en dan komt mn zussje eten en dan ga ik wat drinken met zo'n meissie.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:12
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Oh, je woont bij de Zaak in de buurt? Vet relaxed.
ik wilde zo dicht mogelijk bij de culinaire hoogstandjes van el greco wonen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:44
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nee, bigoli, daar haal ik elke dag een broodje mozarella(L)(L)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:01
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
nee, bigoli, daar haal ik elke dag een broodje mozarella(L)(L)
mijn lievelings is nu caprino met tricolore tapenade.
nadeel is dat sinds ik weer naar school ga, ik er zelden tot nooit langskom als ik honger heb.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik neem altijd een omweg als ik ergens naar opweg ben en honger heb, of geen honger heb, het maakt niet uit. ik heb ALTIJD zit in die broodjes. maar ik eet geen vlees dus ik eet eigenlijk altijd gewoon mozarella. en ik ben op een meisje die daar werkt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:11
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
ik neem altijd een omweg als ik ergens naar opweg ben en honger heb, of geen honger heb, het maakt niet uit. ik heb ALTIJD zit in die broodjes. maar ik eet geen vlees dus ik eet eigenlijk altijd gewoon mozarella. en ik ben op een meisje die daar werkt.
caprino is anders een heerlijke geitenkaas.
ik ben ook op een meisje dat daar werkt, die ene met die neusbel, jij toevallig ook?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja!
ze zei tegen mij dat ze mn muts leuk vond.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:42
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Stage, cursusje financieel projectmanagement gehad van de directeur van Doornroosje, koffie gedronken en 1000 bands gebeld voor een popcollectief. Nu wat dtp werk en straks biertjes wegtikken.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 19:33
Verwijderd
Ik heb gewerkt en er was een bejaardenmodeshow Toen ging ik analyseren en ik kwam tot de conclusie dat niet elk item van netwerk even lang duurt en dat ik er eentje van 15 minuten heb geanalyseerd terwijl je ook items van 7 minuten hebt dus dat was nogal tijdverspilling achteraf. Zo ga ik naar de stad en nu moet ik even scarlett contacteren want ik eis dat ze meegaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:40
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik had vandaag college en daarna een verjaardag tijdens een borrel dus gezelligheid alom. Daarna terug naar mijn ouders gegaan en toen vertelde m'n ma dat ze het idee heeft gevat om in Istanbul een taalschool te beginnen en dat ze daar dan gaat wonen en dat is nog vrij realistisch ook dus cheap-ass turkije reisjes voor mij
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 21:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Er stond een rokende tienermoeder in de gang bij thuiskomst. Toch fijn zo'n stukje maatschappelijke verloedering op je eigen deurmat.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 21:39
Verwijderd
ben naar school geweest vandaag, daarna heb ik in breda op mijn zusje moeten wachten totdat zij klaar was met haar stage. tot die tijd heb ik de hele tijd shaggies gerookt, want mijn sigaretten waren op gvd. toen ze er eindelijk was gingen we de stad in en hebben we gewinkeld en wat gegeten en gedronken. heb nu weekend yess, en ben best wel moe, mss eens vroeg naar bed.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 22:24
Verwijderd
en omg vandaag zag ik 'borntolose' op het station
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 00:25
Verwijderd
ik ben net naar broken social scene geweest en dat was op zijn zachtst gezegd geniaal
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 01:44
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
waar? nog nooit live gezien helaas ;(
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 08:32
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Vannacht werd ik wakker van het brandalarm en paniekerige mensen en de hele gang stond vol rook. Ik voelde me een beetje in de twilight zone en dat was niet zo'n prettige ervaring
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 08:51
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik zit nu op mijn werk en heb mij op mijn kauwgomverslaving gestort. Ik werd ook nog telefonisch versierd door de monteur van de slagboom wat op zijn zachtst gezegd tamelijk sneu is en vanavond ga ik denk ik lekker wijn drinken en tv kijken spannenddd en gister liep ik de halve nacht door de stad met een mattie. yess.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
waar? nog nooit live gezien helaas ;(
het depot in leuven!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:53
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ging gister naar de stad met m'n vriendje want hij wilde nieuwe kleren maar ecth OVERAL hebben ze bijna alleen maar streepjes dingen, echt irritant. maar het was wel gezellig enzo. toen wilde ik om half 8 de metro naar huis maar hij ging pas om kwart voor 8 waardoor ik m'n steps les miste. toen ging ik maar half prison break en half heroes kijken maar die eps had ik al gezien grrr. toen ging ik maar jensen kijken maar dat was ook stom. uiteindelijk heb ik maar dirty dancing opgezet, wat een kut film
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:59
Verwijderd
omgaad ik heb echt lang geslapen gewoon, snap er niks van. anyway vandaag is het suikerfeest en mijn vader heeft meegedaan met de ram me dan, dus op tafel staan nu allemaal lekkere dingetjes hmm dus kan ik de vreetzak in mij weer eens goed verwennen. voor de rest ben ik vrij, dus ga ik vandaag lekker chillen met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
vandaag heb ik een toets voor spaans maar ik heb niet geleerd want ik had gister hoofdpijn en was toch nog hartstikke ziek. dus ik ga kijken wat ik ervan kan maken.
vanmiddag naar amsterdam, naar presentatie van kunstacademie op NDSM en daarna misschien stubnitz. maar ik denk dat ik daar te brak voor ben meh
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:06
Verwijderd
Ik speel de DeliFrance na met mijn heerlijke home made chocoladebroodjes maar eigenlijk moet ik een heel lange audiofragmenten beluisteren omdat ik ook nog studeer, ohja. En ik moet heel wat adressen uitzoeken voor mijn werk omdat ik moet enquêteren maar eigenlijk ben ik liever lui dan moe
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
OOOOH ze hebben vanochtend mijn koffer gebracht EINDELIJK mijn dag kan niet meer stuk, ook al moet ik een hoop aan school doen!!
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 10:46
groth
Avatar van groth
groth is offline
ben gister opgestaan met een kater. roadie gespeelt voor Indian Askin. was om 5 uur afgesproken ik was de enige die op tijd was. bij de vomar zelfservice afrekenen uitgetest waar ik geen drol van snapte met bonnen scannen en onzin.

de meest smerige pizza's gekocht voor 80 cent per stuk. na het eten naar de zaal om dingen op te zetten en te soundchecken. was een toffe show, daarna veel te veel gedronken weer en thuisgekomen met een jas die niet van mij is en wakker geworden met JAWEL een kater.

that sums it up!
__________________
camelot!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 11:42
Verwijderd
ik ging uit afgelopen nacht en nu zit ik thuis ipv op school, dat vind ik wel zwak van mezelf maar omdat het al licht werd toen ik naar huis ging mocht het. nu heb ik dus vakantie
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
ik ging uit afgelopen nacht en nu zit ik thuis ipv op school, dat vind ik wel zwak van mezelf maar omdat het al licht werd toen ik naar huis ging mocht het. nu heb ik dus vakantie
ik heb je niet gezien

ik ging dus ook uit, met m'n klas. dat was leeeuek en iedereen was dronken hiephoi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.